Tag
narzędzia marketingowe
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki książce Norberta Oruby Marketing w twojej firmie odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić zgodne z aktualnie…
Ponad 3647 narzędzi MarTech w Europie w 2021 roku – róg obfitości czy klęska urodzaju dla…
Według Scotta Brinkera, autora Chiefmartech.com aktualnie na świecie dostępnych jest ponad 8 000 technologii marketingowych. W samej Europie istnieje tyle samo rozwiązań, ile dostępnych było globalnie w 2016 roku, czyli dokładnie 3647…
Budowanie nowej ery spersonalizowanych doświadczeń
W ciągu kilkunastu lat pracy na Facebooku, Dan Levy - wiceprezes Facebooka ds reklam i produktów biznesowych, skupił się na jednej misji: budowaniu znaczących połączeń między ludźmi a biznesami. Aby to osiągnąć, Facebook musiał zrobić kilka…
Kolejne spotkanie z cyklu DIMAQ Voice za nami!
12 lutego w Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy odbyło się czwarte już spotkanie z cyklu DIMAQ Voice. Tym razem podjęliśmy temat turkusowej organizacji i przydatnych narzędzi do pracy w marketingu oraz rozmawialiśmy o…
Product placement – (nie)znana strategia marketingowa
Product placement to popularna strategia marketingowa wielu znanych marek. Napis „Audycja zawierała lokowanie produktu” jest już nieodłącznym elementem twojego ulubionego serialu. Wielu odbiorców nawet nie jest świadomych lokowania…
Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność?
Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. Nikogo nie dziwi już…