...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

5 zmian na rynku pracy okiem ekspertów. Jakie elementy nowej rzeczywistości biurowej będą wzywaniem dla pracodawców?

rzeczywistość biurowa

1. Hybrydowy model pracy biurowej

Piotr Adamczyk_Work Service

Sytuacja związana z pandemią pokazała, że Polacy nauczyli się pracować w trybie zdalnym. Jeszcze na początku lockdownu home office rodził wiele obaw o produktywność pracowników czy zachowanie balansu między życiem zawodowym a prywatnym. Okazało się, że praca z domu może być wręcz efektywniejsza, a dzięki nowoczesnym rozwiązaniom cyfrowym zarządzanie organizacją i zespołem może przebiegać płynnie. Dziś nie brakuje więc zwolenników pracy z domu i nie zawsze jest to decyzja powodowana obawą o zdrowie czy bezpieczeństwo, ale wygodą. Choć nie zastąpi pracy w biurze, trend związany z jej popularnością z pewnością będzie się utrzymywał i wpłynie na kształtujący się nowy model pracy. Model, w którym musi znaleźć się miejsce na bezpośredni kontakt z człowiekiem, tak ważny szczególnie w firmach opartych na relacjach. Pracodawcy muszą więc wziąć pod uwagę wszystkie te czynniki i określić, w jakim zakresie mogą i chcą wprowadzić pracę zdalną w swojej organizacji, a następnie sięgnąć po oparte na nowych technologiach rozwiązania, które umożliwią maksymalne wykorzystanie jej potencjału.

Piotr Adamczyk, CIO Work Service

2. Nowe technologie i cyberbezpieczeństwo

Piotr Potejko_Deloitte

Wraz z początkiem pandemii i rozpoczęciem pracy zdalnej na szeroką skalę, na rynku pojawiło się wiele nowych narzędzi cyfrowych, które znacząco wpłynęły na usprawnienie szeregu procesów związanych z codziennym funkcjonowaniem zarówno mniejszych, jak i dużych przedsiębiorstw. W błyskawicznym tempie opanowaliśmy zasady ich użytkowania i zaadaptowaliśmy do naszych potrzeb. O ile wyraźny zwrot ku innowacyjnym rozwiązaniom jest zmianą bardzo pożądaną i z pewnością przełoży się na optymalizację pracy w wielu organizacjach, o tyle wiąże się z licznymi cyberzagrożeniami. Teraz, gdy firmy jeszcze przez długi czas będą łączyły pracę biurową ze zdalnym wykonywaniem obowiązków, jest to niezwykle ważne. Pracodawcy powinni dołożyć wszelkich starań, aby zadbać o najwyższe standardy bezpieczeństwa w tym zakresie i skutecznie chronić wizerunek organizacji, jej pracowników czy powierzanych im newralgicznych danych. A w dalszej perspektywie, stworzyć podstawy do bezpiecznego korzystania z rozwiązań cyfrowych nie tylko w sytuacjach awaryjnych, ale na co dzień.

dr Piotr Potejko, Doradca Zarządu Deloite

3. Idea sharing economy w przestrzeniach biurowych

Rafał Wilk_Solutions Rent

Nasze obserwacje pokazują, że mimo licznych zalet pracy zdalnej, gro pracowników, jak i pracodawców wciąż potrzebuje dodatkowej przestrzeni do pracy. Niestety trudna sytuacja na rynku powoduje, że utrzymanie dotychczasowych biur jest dużym wyzwaniem dla wielu właścicieli firm. Rozwiązaniem może okazać się wdrożenie w tym obszarze idei sharing economy, czyli tzw. ekonomii współdzielenia i przestawienie się na korzystanie z różnego rodzaju przestrzeni coworkingowych, które pozwolą organizacji zminimalizować koszty, zapewnią znacznie większą elastyczność pracownikom w zakresie sposobu wykonywania obowiązków, a kadrze zarządzającej dadzą możliwość podtrzymywania bezpośredniego kontaktu z zespołem.

Rafał Wilk, COO Solutions Rent

4. Nowa struktura benefitów i odbudowywanie relacji z zespołem

Iwona Grochowska_Nais

Wprowadzenie modelu pracy, w którym częściowo będziemy wykonywać obowiązki w domu, częściowo w biurze, będzie wymagać od pracodawców świeżego podejścia do tematu motywowania i doceniania zespołu. To właśnie socjalne aspekty pracy, takie jak atmosfera i kultura firmy, możliwość rozwoju czy też relacje z przełożonym i współpracownikami w największym stopniu wpływają na kreatywność i zaangażowanie pracowników. Decydując się na częściowo zdalny tryb pracy, a tym samym ograniczenie spotkań bezpośrednich, pracodawcy powinni więc szczególnie zadbać o relacje z zespołem i możliwe jak najczęstszy kontakt. Należy również na nowo zweryfikować potrzeby pracowników, aby zapewnić im dodatkowe wsparcie w tych obszarach, które będą miały dla nich największe znaczenie. Obecnie obserwujemy znaczący zwrot ku zaspokajaniu potrzeb z najniższych pięter piramidy Maslowa. Okazuje się, że najbardziej pożądane są np. dodatkowe środki na zakupy spożywcze, ubezpieczenie zdrowotne, konsultacje fizjoterapeuty czy extra budżet na wyposażenie domowego biura. Tego rodzaju form wsparcia jest wiele. Ważne jednak, aby były one dobrane w oparciu o zrozumienie indywidualnych potrzeb. To klucz do zgranego i zaangażowanego zespołu.

Iwona Grochowska, CEO Nais

5. Digitalizacja i automatyzacja usług dla biur

Natalia Myszkowska_Cateringoo

Kryzys związany z pandemią zmobilizował wiele firm do rozwoju i poszerzania oferty o usługi odpowiadające na zupełnie nowe potrzeby rynku. W ten sposób zrodziło się mnóstwo innowacyjnych, ukierunkowanych na digitalizację i automatyzację procesów rozwiązań w różnych sektorach gospodarki, które pomagają na nowo zreorganizować funkcjonowanie biur, stawiając zdrowie pracowników na pierwszym miejscu. Przykładem może być chociażby stworzona przez nas w czasie pandemii Wirtualna Stołówka – platforma do zarządzania procesem zamawiania i dostarczania posiłków do firm, która już teraz pomaga zagwarantować bezpieczne przerwy na lunch w wielu organizacjach. Podobnie dzieje się w innych obszarach życia biurowego, które ze względu na zmiany związane z wybuchem koronawirusa potrzebowały nowej formuły. Formuły, która z powodzeniem sprawdzi się nie tylko w czasie zagrożenia, ale na stałe odmieni kulturę pracy, dostosowując się do współczesnego rytmu życia i aktualnych oczekiwań pracowników. Myśląc więc o powrocie do biura, pracodawcy powinni przede wszystkim zaakceptować fakt, że wracamy do zupełnie innej rzeczywistości, wsłuchać się w potrzeby swoich zespołów i odważnie sięgać po nowoczesne technologie.

Natalia Myszkowska, CEO Cateringoo

Komentarze wyżej cytowanych ekspertów powstały w oparciu o wypowiedzi, których udzielili podczas webinarium „Z apetytem do pracy. Jak wrócić do nowej rzeczywistości” , którego organizatorem była spółka Cateringoo.


Źródło: Informacja prasowa MADE in PR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Z apetytem do pracy. Jak wrócić do nowej biurowej rzeczywistości? Weź udział w bezpłatnym webinarium organizowanym przez Cateringoo!

lunch w pracy

Kluczowa w tym przypadku staje się rola pracodawcy, menadżerów zarządzających biurem czy pracowników działów HR, bo to w ich rękach leży bezpieczeństwo innych.

  • Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości?
  • Jakie normy sanitarne powinien spełnić pracodawca?
  • Jak zorganizować pracę biura?
  • Jakie rozwiązania warto wprowadzić?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo posiłków i ograniczyć liczbę dostawców lunchowych?
  • Jak zwiększyć apetyt pracowników na pracę i przeorganizować system benefitów pracowniczych?

Z apetytem do pracy webinar

Na te oraz wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas bezpłatnego webinarium, które odbędzie się już w najbliższy czwartek 9 lipca o godz. 11:00!

W dyskusji wezmą udział:

  • Piotr Adamczyk, CIO Work Service
  • Dr Piotr Potejko, Doradca Zarządu Deloitte
  • Iwona Grochowska, CEO Nais
  • Rafał Wilk, COO Solutions Rent
  • Natalia Myszkowska, CEO Cateringoo

Organizatorem spotkania jest Cateringoo, firma technologiczna działająca w obszarze foodtech i pomysłodawca pierwszego w Polsce marketplace łączącego klientów biznesowych z lokalnymi, sprawdzonymi dostawcami cateringu. W czasie lockdownu zespół Cateringoo błyskawicznie zweryfikował bieżące potrzeby rynku i odpowiedział na nie tworząc nową, doskonale wpisującą się w aktualne realia usługę – Wirtualną Stołówkę, która pozwala zarządzić procesem zamawiania i dostarczania posiłków do biur z zachowaniem najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/zapetytemdopracy
Start: 9 lipca godz. 11.00


Źródło: informacja prasowa Cateringoo

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

50 Kreatywnych #historie | Natalia Myszkowska – Cateringoo

Natalia Myszkowska Cateringoo

Jak powstało Cateringoo?

Pomysł na Cateringoo powstał, kiedy Natalia była na urlopie macierzyńskim. Prowadziła już wcześniej swoją firmę, ale sprzedała ją, bo czuła, że nowa, matczyna rzeczywistość to dobry moment również na świeży start w zupełnie nowej branży.

Sporo czytałam w poszukiwaniu inspiracji i zainteresował mnie marketplace jako format biznesu. Gdzieś w mediach trafiłam też na informacje o branży cateringu biznesowego i poczułam, że połączenie jednego z drugim, to może być to. Choć kocham kulinaria, nie miałam wcześniejszego doświadczenia w gastronomii. Jednak na swojej drodze zawodowej wielokrotnie byłam odpowiedzialna za zamawianie cateringu dla firm i wiem, że to czasochłonny proces, wymagający wykonywania zbyt wielu telefonów. Z drugiej strony wiedziałam, że da się to zrobić prościej i na świecie z sukcesem działają platformy, które ułatwiają zamawianie cateringu.

Natalia postanowiła przenieść takie cyfrowe rozwiązania na polski rynek i stworzyć marketplace dla cateringu biznesowego skrojony pod nasze realia i zrzeszający lokalnych, niewielkich dostawców, którzy serwują świetnej jakości jedzenie.

Cele i misja projektu

Cateringoo chce ułatwić zamawianie cateringu na spotkania biznesowe oraz zadbać o jego jakość. Pierwsze osiąga dzięki prostej w użytkowaniu platformie online, która skraca ten proces do kilku minut. Nad tym drugim pracuje, non stop weryfikując dostawców i zbierając feedback od klientów po każdej realizacji.

Materią w tym biznesie jest jedzenie – absolutna podstawa piramidy potrzeb – nie ma tu więc drogi na skróty. Liczy się jakość, świeżość i smak. Naszą misją jest też odczarowanie nudnego korporacyjnego cateringu, bo on też może być różnorodny i przyrządzany z sercem. Polacy chętnie zamawiają jedzenie online do domu czy pracy. My pokazujemy, że równie wygodnie można zorganizować większy catering na spotkania biznesowe.

Droga do sukcesu

Na początku sama prowadziłam i finansowałam Cateringoo. Kilkaset tysięcy złotych przeznaczyłam na pierwszy produkt technologiczny, pierwszych pracowników i trochę marketingu, który pozwolił mi dotrzeć do pierwszych klientów. Tak poznałam branżę, pozyskałam pierwszych klientów i po kilku bardzo udanych realizacjach poczułam, że projekt, który zbudowałam może zyskać ogromną skalę, ale nie dam rady pociągnąć go sama. Był moment, w którym zamiast cieszyć się rozwojem swojej firmy, byłam tym wręcz przytłoczona.

Cateringoo_platforma_E

Przełomowe było połączenie Cateringoo z konkurencyjnym Caterfly wiosną 2019 roku. Przez wspólnych znajomych Natalia poznała założyciela Daftcode Jędrzeja Szcześniaka i CEO spółki – Pawła Seweryna. Ich firma zajmuje się tworzeniem startupów od zera. Od słowa do słowa okazało się, że w Daftcode właśnie budują podobny projekt, że jest on na wcześniejszym etapie rozwoju, ale ma za to dobrą technologię. Zaproponowała więc połączenie dwóch startupów i wspólne działanie na nowym i bardzo ekscytującym rynku. Daftcode pomógł Natalii postawić drugą wersję produktu technologicznego Cateringoo, ale dał też do dyspozycji na rok duży zespół wspierający takie obszary jak finanse, marketing czy design. To nadało Cateringoo niebywałego rozpędu, dzięki któremu dziś są w tym miejscu – z pierwszym inwestorem, nową wersją platformy i realnymi ambicjami na dalszy rozwój.

Pierwsza trudność, którą musieliśmy pokonać, to przekonanie małych firm cateringowych, że nasze pośrednictwo to dla nich czysty zysk, a nie jakaś manipulacja dopisana drobnym druczkiem w umowie.

Cateringoo stawia na współpracę z MŚP, bo te wkładają w gotowanie całe serce, serwując jedzenie o super jakości. Niestety świetni kucharze i rodzinne firmy z rezerwą traktują takie platformy, myśląc, że są kolejnym cwanym startupem, który chce na nich zarobić. Pierwsze spotkania z dostawcami nie były więc dla zespołu łatwe, ale udało się wypracować model, w którym wszyscy są zadowoleni. Cateringoo zarabia tylko wtedy, kiedy zarabia dostawca, pobierając od niego 20% marży. W zamian przyprowadzają takim dostawcom dużych klientów i intratne zlecenia. Sytuacja jest więc win – win.

Ogromnym wyzwaniem dla mnie było znalezienie partnerów do prowadzenia biznesu, którzy będą zaangażowani w projekt tak samo mocno jak ja. Mimo szerokiego networku w branży tech/startup, znalezienie co-foundera czy COO dłużyło się.

Tu połączenie z Caterfly okazało się idealnym rozwiązaniem, bo merge firmy oznaczał wcielenie zespołu projektowego Daftcode do Cateringoo. W ten sposób CEO Caterfly Karol Lasota został COO i co-founderem w spółce Natalii.

Sama nie znalazłabym lepszego kandydata do tej roli, bo świetnie uzupełniamy się kompetencyjnie. Dzięki supermocom Karola naszą pierwszą rundę inwestycyjną zamknęliśmy w jedyne cztery tygodnie.

Pomocna dłoń

Myślę, że dobrze wpisaliśmy się w dwa duże trendy. Po pierwsze – marketplace i rozwiązania cyfrowe dla niecyfrowych branż zyskują dziś na popularności. Wystarczy spojrzeć na polski Booksy, który jest dziś piątym najszybciej rozwijającym się startupem w USA, a swój sukces zbudował na z pozoru prostej usłudze – umawianiu wizyt w branży health & beauty. Digitalizuje się też branża gastronomiczna.

Jeszcze parę lat temu mało kto zamawiał online jedzenie do domu i wszystko robiło się “na telefon”, a dziś Wolt, UberEats czy Pyszne to codzienność wśród mieszkańców dużych miast. Cateringoo działa na fali tego typu rozwiązań, ale działa na zupełnie innym, niezagospodarowanym jeszcze polu. Fokus firmy to catering biznesowy i wręcz hurtowe zamówienia B2B. Nie odbierają więc sobie ani klientów, ani dostawców.

Drugi trend, który pomaga nam nabierać wiatru w żagle, to fakt, że Polacy przykładają coraz większą wagę do tego, co jedzą. Nie satysfakcjonują nas już nudne dania podane w nieatrakcyjny sposób. Nie chcemy po prostu się najeść, by zaspokoić głód, a otwieramy się na nowe smaki i kuchnie świata. Poza tym bardziej uważamy na to, które składniki i potrawy dobrze nam służą, a które nie. W efekcie zamówienia cateringu są coraz bardziej złożone, bo zawierają opcje wegańskie, wegetariańskie, dla alergików itp.

Opanowanie tych wszystkich detali może być sporym wyzwaniem dla osoby zamawiającej catering i tu z pomocą przychodzi platforma online stworzona przez Natalię. Można w niej porównywać i customizować szereg ofert, a każda z nich została wcześniej zweryfikowana przez zespół Cateringoo. A jest bardzo wybredny, jeśli chodzi o kulinaria.

Cateringoo_realizacja

Inspirują nas…

Swoje pomysły Natalia konsultuje ze znajomymi z branży, aniołami biznesu i innymi CEOs startupów. Nie było jednego wydarzenia, które nauczyło ją, jak prowadzić swój biznes. To raczej suma wielu mniejszych zdarzeń i spotkań, praca nad jej poprzednią firmą.

Moją największą inspiracją jest moja mama, która z trójką dzieci na głowie nie przestała rozwijać się zawodowo. Kiedy byliśmy mali robiła mniejsze projekty, jak dorośliśmy to weszła w świat biznesu z impetem. Od razu zaczęła zarządzać w dużych spółkach – mogę się domyślać, że po zarządzaniu trzema łobuzami to żadne wyzwanie (śmiech). Moja mama to osoba, która potrafi mnie zaskoczyć, zainspirować ale też sprowadzić na ziemię. Teraz jestem świadkiem ogromnej inspirującej zmiany w jej życiu. Niedawno porzuciła korporacyjne życie wypełnione sukcesami na rzecz spełnienia swojego największego marzenia – wyprowadziła się na Kretę. Pokazała mi tym, że naprawdę nigdy nie jest za późno na spełnianie tego o czym głęboko marzymy. I trzeba się tych marzeń nie bać.

Co dalej?

Teraz Cateringoo rozwija się w kolejnych dwóch miastach: Wrocławiu i Krakowie, a kiedy poczują, że w Polsce osiągnęli już to, co chcieli, ruszą do krajów w pasie od Skandynawii aż do Izraela. Ale to zapewne wydarzy się już po kolejnej rundzie inwestycyjnej. Inne plany skupiają się wokół platformy i jej nowych możliwości.

Na pytanie, jakiej rady na podstawie własnego doświadczenia mogłaby udzielić startującym biznesom, Natalia odpowiada:

Początkującym przedsiębiorcom radziłabym konsultować wszelkie trudności z osobami bardziej doświadczonymi. Sama często dopytuję innych CEOs o ich trudne momenty i radzę się, co by zrobili, będąc mną w jakiejś problematycznej sytuacji. Nie można krępować się proszenia innych o pomoc – bo sam nie zawojujesz świata, ale z pomocą innych już masz na to spore szanse. Trzeba śmiało próbować i otwierać się na ludzi spoza bliskiego otoczenia. Różne spojrzenia na tę samą sprawę pozwala spojrzeć na własną firmę z innej perspektywy. To działa!

partnerzy 50

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Cateringoo nabiera rozpędu. Firma pozyskała 2 mln zł i rusza na podbój Polski

Cateringoo_platforma dofiansowanie

Cateringoo działa na zasadzie marketplace’u, łącząc firmy cateringowe z klientem biznesowym. Ułatwia pracę recepcjonistek, asystentek, specjalistów ds. marketingu czy pracowników działu HR, czyli osób odpowiedzialnych za catering na spotkaniach w firmach. Platforma online pozwala na szybkie porównanie ofert wielu dostawców i zamówienie cateringu przez internet. Skraca ten obowiązek do kilku minut, gwarantuje przejrzystość cen, które są takie same jak bezpośrednio u dostawcy i pozwala na pełną kontrolę procesu. Zapewnia też jakość cateringu, bo wszyscy dostawcy są starannie weryfikowani.

Firma powstała półtora roku temu, a latem 2019 roku połączyła się z konkurencyjnym start-upem Caterfly, spółką z portfolio Daftcode. Dobre wyniki i stabilny rozwój Cateringoo sprawiły, że  szybko wzbudziło zainteresowanie inwestorów, w efekcie czego niedawno zamknęło pierwszą rundę inwestycyjną. Od funduszu KnowledgeHub firma pozyskała 2 miliony złotych na umocnienie swojej pozycji w Warszawie oraz na wyjście ze swoją ofertą do kolejnych miast – Wrocławia i Krakowa – gdzie już rozbudowuje zespoły sprzedażowe. Środki od inwestora Cateringoo przeznaczy również na promocję i rozbudowę platformy.

Nie chcemy, by nasi klienci marnowali czas na wyszukiwanie i porównywanie dostawców cateringu. Zrobiliśmy to za nich. Przygotowaliśmy również ofertę cateringową, która spełnia wymagania biznesu. Nasza platforma ma sprawić, że recepcjonistka zamawiająca catering na spotkanie zrobi to w kilka minut i już o nic nie będzie musiała się martwić. To klienci, którzy mają filie w różnych miastach, skłonili nas do ekspansji poza Warszawę. Odciążamy ich w procesie zamawiania cateringu i kontaktów z dostawcami, a do takiej wygody można się szybko przyzwyczaić.

Natalia Myszkowska, CEO Cateringoo

Już dziś Cateringoo ma stabilną pozycję w branży cateringu biznesowego i może pochwalić się czterokrotnym wzrostem rok do roku.

Od początku kluczowa jest dla nas profesjonalna obsługa klienta i zapewnienie takiej jakości, by klient do nas wracał. Jesteśmy dumni z tego, że ponad 60% klientów pozyskanych w pierwszych miesiącach nadal korzysta z naszych usług. 

Natalia Myszkowska. 

Jaki był rok 2019 w Cateringoo?

Rośnie też średnia wartość zamówienia, która obecnie wynosi ponad 2000 zł. Rozszerzyliśmy sieć dostawców. Urósł również zespół, który przez niecały rok powiększył się z 3. do 12. osób.

Karol Lasota, COO Cateringoo

W lutym Cateringoo wypuściło kolejną wersję platformy online. Teraz klienci mogą samodzielnie wymieniać pozycje menu na takie, które lepiej im pasują.

 Budując produkt, bardzo uważnie słuchamy sugestii klientów, co widać w kolejnych wersjach naszej platformy. Od momentu wprowadzenia nowych rozwiązań miesięczna częstotliwość zamawiania przez aktywnych klientów wzrosła trzykrotnie.

Szymon Czarnecki, szef zespołu technologicznego w Cateringoo

 

Cieszymy się, że Cateringoo zdecydowało się na połączenie ze start-upem powstającym w Daftcode. Dzięki temu mogliśmy szybciej zrekrutować silny zespół i zbudować prosty w użytkowaniu serwis online do wyszukiwania i zamawiania cateringu. Można w nim wybierać i dostosowywać oferty do potrzeb danej firmy i formatu spotkania, dopełnić wszelkich formalności, takich jak płatności i faktury czy komunikować się z dostawcami. Produkt świetnie odpowiada na potrzeby rynku, a spółka błyskawicznie stała się ważnym graczem w swojej branży, z którego możemy być dumni.

Paweł Seweryn, CEO Daftcode

 

Inwestycja w Cateringoo to nie tylko inwestycja w zaawansowany technologicznie marketplace, ale również w ciekawy i dynamicznie rosnący rynek, który już teraz wart jest w samej Europie ponad 15 miliardów euro. Firma bardzo szybko się rozwija, ma świetny zespół i mam nadzieję, że nasze środki pomogą jej zrealizować ambitne cele.

Krzysztof Dębowski, Co-Managing Partner KnowledgeHub

Wśród stałych klientów Cateringoo są wymagające firmy, które regularnie zamawiają catering na spotkania biznesowe. Możemy tu wymienić dużych graczy, takich jak The Boston Consulting Group, czy Allen Overy, ale także polskie firmy technologiczne, na przykład znany globalnie Booksy, czy rosnący w siłę Packhelp. Szybki wzrost firmy zaowocował nagrodą dla założycielki Cateringoo, Natalii Myszkowskiej, która w 2019 roku została wyróżniona w konkursie 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF