Tag
nestle
Głównym decydentem, zarówno przy większych jak i mniejszych zakupach w przeciętnym domu są zazwyczaj kobiety. Jest to zatem doskonały target dla marketerów. Jak się jednak okazuje, aż 76 proc. pań uważa, że sposób w jaki kobiety są…
KitKat wkracza na rynek esportu w Polsce!
Należąca do firmy Nestlé marka KitKat w ostatnim tygodniu rozpoczęła swoje działania marketingowe w branży esportu.
Wybrano 56 projektów społecznych zgłoszonych do Nagrody Nestlé CSV 2018
Spośród ponad 1000 zgłoszeń do konkursu „Nagroda Nestlé CSV 2018”(ang. Creating Shared Value Prize) do następnego etapu zakwalifikowano 56 uczestników którzy poszukują skutecznych i innowacyjnych sposobów rozwiązania ważnych problemów…
„Zabłyśnij na drodze” – Nestlé zwiększa bezpieczeństwo pieszych na drogach
Ponad połowa wypadków, do jakich doszło na polskich drogach w 2017 roku, wydarzyła się po zmroku w terenie zabudowanym. Przyczyną jest często słaba widoczność pieszych. Aby zwiększyć ich bezpieczeństwo i uchronić przed zagrożeniem, Nestlé,…