...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Z apetytem do pracy. Jak wrócić do nowej biurowej rzeczywistości? Weź udział w bezpłatnym webinarium organizowanym przez Cateringoo!

lunch w pracy

Kluczowa w tym przypadku staje się rola pracodawcy, menadżerów zarządzających biurem czy pracowników działów HR, bo to w ich rękach leży bezpieczeństwo innych.

  • Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości?
  • Jakie normy sanitarne powinien spełnić pracodawca?
  • Jak zorganizować pracę biura?
  • Jakie rozwiązania warto wprowadzić?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo posiłków i ograniczyć liczbę dostawców lunchowych?
  • Jak zwiększyć apetyt pracowników na pracę i przeorganizować system benefitów pracowniczych?

Z apetytem do pracy webinar

Na te oraz wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas bezpłatnego webinarium, które odbędzie się już w najbliższy czwartek 9 lipca o godz. 11:00!

W dyskusji wezmą udział:

  • Piotr Adamczyk, CIO Work Service
  • Dr Piotr Potejko, Doradca Zarządu Deloitte
  • Iwona Grochowska, CEO Nais
  • Rafał Wilk, COO Solutions Rent
  • Natalia Myszkowska, CEO Cateringoo

Organizatorem spotkania jest Cateringoo, firma technologiczna działająca w obszarze foodtech i pomysłodawca pierwszego w Polsce marketplace łączącego klientów biznesowych z lokalnymi, sprawdzonymi dostawcami cateringu. W czasie lockdownu zespół Cateringoo błyskawicznie zweryfikował bieżące potrzeby rynku i odpowiedział na nie tworząc nową, doskonale wpisującą się w aktualne realia usługę – Wirtualną Stołówkę, która pozwala zarządzić procesem zamawiania i dostarczania posiłków do biur z zachowaniem najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/zapetytemdopracy
Start: 9 lipca godz. 11.00


Źródło: informacja prasowa Cateringoo

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Marketing w #new normal – co dalej, marketingu?

Marketing w #new normal

Debatę prowadzili Sławomir Stępniewski (CEO Dentsu Polska & CEE) oraz Marta Macke (założycielka i managing partner Shortlist Consulting). Wzięli w niej udział: prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura, doradca zarządu ds. marketingu i e-commerce w biurze podróży Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, COO w Nest Bank, Dariusz Maciołek, Managing Director CMO w BNP Paribas, Marcin Gruszka, Communication Expert oraz Paweł Niziński, partner Goodbrand/CEO BETTER i wydawca projektu CR Navigator/ BE.NAVIGATOR.

Dentsu Aegis Network
źródło: Dentsu Aegis Network Polska Sp. z o.o.

Dyskusję rozpoczęła profesor Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego. Przedstawiła perspektywę ekonomiczną w obliczu pandemii koronawirusa dla Polski. Następnie marketerzy wspólnie zastanawiali się, jak walczyć ze skutkami pandemii z perspektywy biznesowej. Maciej Szczechura, doradca zarządu ds. marketingu i e-commerce w biurze podróży Rainbow Tours. Karolina Mitraszewska, COO w Nest Bank przedstawiła swoje obserwacje na temat kryzysu koronawirusa, z dala od perspektywy marketingowej. Zwróciła uwagę na ważną rolę banków w społeczeństwie dotkniętym izolacją. Dariusz Maciołek, CMO w banku BNP Paribas zwrócił uwagę na długoterminowe planowanie inwestycji i optymalizacji kosztów. Podkreślił także istotę edukowania klientów, konsumentów i obywateli w kwestii odpowiedzialnego wzrostu biznesu. Tworzenie odpowiedzialnych marek jest korzystne dla otoczenia i dla samych brandów. Paweł Niziński (partner Goodbrand/CEO BETTER i wydawca projektu CR Navigator/ BE.NAVIGATOR) zwrócił uwagę na potrzebę zrównoważonego prowadzenia biznesu i istoty przebudowy jego działania w duchu odpowiedzialnego rozwoju.

źródło: Dentsu Aegis Network Polska Sp. z o.o.

Dyskusji przysłuchiwało się i zadawało pytania grono 120 osób. Wśród zgromadzonych byli obecni przede wszystkim przedstawiciele biznesu, marketingu, reklamy. Warto opierać się na współpracy, dialogu, elastyczności i dostosowaniu do potrzeb konsumentów, wpływać na rzeczywistość dookoła nas. Niezależnie od długości kryzysu, musimy nauczyć się zarządzać bieżącą sytuacją, przygotować się na zmianę modelu biznesowego, zwiększoną elastyczność i zwinność działania oraz nastawić się na dialog – z partnerami i konsumentami.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF