...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Grupa newonce.media przenosi się do Fabryki Norblina

Fabryka Norblina

Właściciel jednej z najpopularniejszych internetowych rozgłośni radiowych – newonce.radio, przeniesie swoją siedzibę do Fabryki Norblina. W budynku Verit, zlokalizowanym od strony ul. Prostej, znajdzie się nowe studio radiowe oraz redakcje mediów należących do grupy. newonce.radio i Fabryka Norblina będą również współpracować przy współtworzeniu kilku audycji.

newonce.media, właściciel takich tytułów, jak newonce.net, newonce.radio, newonce.sport oraz drukowanego magazynu „newonce.paper” będzie kolejnym najemcą zrewitalizowanej Fabryki Norblina.
W budynku C przy ul. Prostej na powierzchni 366 mkw. znajdzie się nowe studio radiowe, redakcje oraz komfortowe i nowoczesne zaplecze biurowe obejmujące m.in. salę konferencyjną. W dotychczasowej lokalizacji – dawnym budynku KC przy rondzie De Gaulle’a – pozostanie prowadzony przez grupę newonce.bar. Do nowej siedziby newonce.media wprowadzi się już na początku przyszłego roku.

Bartek Czarkowski_

Mało rzeczy jest tak odświeżających jak zmiana przestrzeni. Po przeprowadzce do Fabryki Norblina wiele sobie obiecujemy – z pewnością pomoże nam w tym nowe studia radiowe i pełna premier ramówka, którą ogłosimy już wkrótce.

Bartek Czarkowski, dyrektor programowy newonce.radio

Piotr KędzierskiZ naszych przenosin do Fabryki Norblina cieszę się również z perspektywy mojego zamiłowania do historii stolicy. Jako warszawiak zawsze byłem ciekawy, co tam przy ulicy Żelaznej się znajdowało, a samo to miejsce było niezwykle ważne dla całej stołecznej społeczności. Fabryka Norblina to miks tradycji z nowoczesnością, wspólnie mamy wielki potencjał wykreowania miejsca, w którym kształtują się gusta młodych ludzi, między innymi przez film, muzykę czy sztukę. My jako newonce mamy na tym polu poważne ambicje.

Fabryka Norblina będzie dla nas wspaniała siedzibą, domem, jakiego nie mieliśmy. Od samego początku nawiązaliśmy szczególną wieź, polubiliśmy się i rozumiemy bez słów. Dodam, że w naszej jesiennej ramówce będzie wiele nowych audycji, w tym część realizowana we współpracy z Fabryką Norblina

Piotr Kędzierski, dyrektor kreatywny newonce.radio

newonce.media to nowoczesna grupa mediowa o kompetencjach agencji kreatywnej i produkcyjnej. Miesięcznie dociera do ponad miliona unikalnych użytkowników, a aplikacje newonce i newonce.sport (dostępne na iOS i Android) zainstalowane są na ponad 225 000 urządzeń. Z wchodzącym w skład grupy internetowym newonce.radio związanych jest kilkadziesiąt osób, w tym dziennikarze, artyści, przedstawiciele świata kultury i show-biznesu czy sportowcy. Ramówka obejmuje zarówno audycje tematyczne, społeczne czy publicystyczne, jak i muzyczne – wszystkie programy autorskie dostępne są w formie podcastów w aplikacji newonce oraz wiodących serwisach streamingowych. Grupa newonce.media jest laureatem nagrody Grand Press Digital 2020.

Kinga Nowakowska

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego najemcę, który chce współtworzyć wraz z nami rozrywkową i kulturalną ofertę Fabryki Norblina. Media z grupy newonce to głos świadomych i ciekawych świata ludzi. Cieszymy się, że za ich pośrednictwem możemy dotrzeć do kolejnych grup i społeczności, których chcielibyśmy do Fabryki Norblina zaprosić. Będziemy wspólnie pracować, by kalendarz kulturalny Fabryki pękał w szwach. newonce sam stanie się kreatorem wydarzeń, jak również będzie patronować naszym działaniom i stanowić naturalne źródło informacji na temat tego, co będzie się tu odbywać.

Kinga Nowakowska, dyrektor operacyjna i członkini zarządu Grupy Capital Park, odpowiedzialna za rewitalizację Fabryki Norblina

Trwająca niemal 4 lata rewitalizacja Fabryki Norblina na warszawskiej Woli dobiegła końca. Swoją działalność rozpoczęły już pierwsze koncepty – m.in. autorskie kino butikowe KinoGram oraz BioBazar – pierwszy w Polsce targ z ekologiczną, certyfikowaną żywnością. W kolejnym miesiacu dostępna będzie galeria sztuki Flow Art House, Muzeum Fabryki Norblina, którego multimedialne ścieżki zwiedzania będą sukcesywnie wzbogacane i uzupełniane. Niebawem wystartuje także Piano Bar z muzyką na żywo, a swoją działalność zainauguruje FoodTown – unikalna strefa gastronomiczna, w której swoje miejsce znajdą 23 autorskie koncepty. Pojawią się także inne lokale, kawianie i restauracje – m.in. Soul Food i kultowy Blue Cactus. Na terenie Fabryki Norblina pojawi się także SuperPharm, monobrandowy sklep z autorską nalewką – Wiśniewski, a także kwiaciarnia Buqiet, sklep z alkoholami świata oraz sklep jubilerski YES. W kolejnym roku w swoje progi zaprosi gości Art Box Experience – pierwsza w Polsce digitalowa galeria sztuki oraz Apple Muzeum Polska. Swoje centrum dentystyczne będzie mieć tu także sieć Medicover Stomatologia.

Na terenie pofabrycznego kompleksu o powierzchni ponad 65 tys. mkw. powierzchni 41 tys. mkw. zajmą nowoczesne powierzchnie biurowe klasy A+, a pozostałe 24 tys. mkw. wypełnią koncepty rozrywkowe, kulturalne, gastronomiczne, usługowe oraz handlowe. Inwestorem i pomysłodawcą rewitalizacji Fabryki Norblina jest Grupa Capital Park. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia PRC Architekci.

Michal Michalski, Piotr Kędzierski oraz Marcin Łuniewski z newonce są laureatami 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.


Źródło: newonce.media

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Lech Podhalicz nowym redaktorem naczelnym serwisu newonce.net

Lech Podhalicz

Obchodzący 7 września swoje szóste urodziny portal newonce.net ma nowego redaktora naczelnego. Został nim Lech Podhalicz, dziennikarz związany z serwisem od października 2020 roku, a wcześniej obecny również na antenie newonce.radio i w magazynie newonce.paper. W tej roli zastąpił Jacka Sobczyńskiego, jednego ze współzałożycieli portalu.

Przed oficjalnym dołączeniem do newonce.media, Lech Podhalicz przez cztery lata kierował redakcją Going. – platformy do sprzedaży biletów należącej do grupy Empik. Jest też współautorem bloga kolekcje, który wyewoluował w cotygodniową audycję na antenie newonce.radio. Podhalicz specjalizuje się w dziennikarstwie popkulturowym, ze szczególnym naciskiem na muzykę. Kierowanie redakcją newonce.net objął z początkiem września, pracuje obecnie nad strategią contentową serwisu na najbliższe lata. Do kluczowych wyzwań stojących przed nowym redaktorem naczelnym należy określenie roli portalu newonce.net w zapowiadanej na jesień usłudze subskrypcyjnej – newonce.club. W jej ramach użytkownicy dostaną dostęp do wszystkich produkowanych przez newonce treści premium (tekstów, podcastów, materiałów wideo) oraz szeregu benefitów oferowanych przez grupę i jej partnerów.

Wierzę, że newonce.net będzie portalem tłumaczącym różnorodne zjawiska – w wyczerpujący i przystępny sposób. Będzie medium konsolidującym, nie polaryzującym. Wpływowym i szanowanym przez osoby o odmiennych światopoglądach. Międzypokoleniową platformą, która przekazuje wiedzę, wzbudza emocje i zachęca do dyskusji. Naszą wizytówką mają być doświadczeni dziennikarze i dziennikarki oraz nowatorskie podejście do tworzenia treści. Rozbudowane long-ready i wyraziste opinie. Dostarczanie rozrywki bez jednoczesnego pomijania istotnych tematów. Przez sześć lat istnienia ten portal przeszedł bardzo ciekawą drogę – bardzo się cieszę, że przejmuję stery w momencie, kiedy newonce.net przeżywa tak fascynującą, jakościową rewolucję.

Lech Podhalicz, nowy redaktor naczelny

Współtworzący serwis newonce.net od samego początku Jacek Sobczyński jako senior editor zajmie się teraz przede wszystkim pracą redakcyjną i budowaniem bazy jakościowych treści. Pokieruje też nową inicjatywą dziennikarską wychodzącą poza ramy newonce.media.

Serwis newonce.net powstał we wrześniu 2015 roku jako pierwsze medium wchodzące w skład portfolio grupy. Dziś tworzy go 6-osobowa redakcja wspomagana przez team social media & performance oraz szereg autorów zewnętrznych. Portal jest częścią aplikacji newonce, dostępnej w App Store i Google Play, zainstalowanej obecnie na ponad 210 tysiącach urządzeń. Serwis odwiedza miesięcznie kilkaset tysięcy unikalnych użytkowników.

Michal Michalski, Piotr Kędzierski oraz Marcin Łuniewski z newonce są laureatami 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.


Źródło: newonce.net

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Danuta Breguła dołącza do newonce.media – pokieruje strategią biznesową i subskrypcyjną

Danuta Bregula

Nowo utworzone stanowisko Business Development and Membership Strategy Director Danuta Breguła piastuje od lipca. Jej najważniejszym zadaniem jest budowa strategii rozwoju biznesu cyfrowego newonce.media, którego ważną częścią będzie wprowadzany przez firmę jesienią paywall. Oferta subskrypcyjna marki komunikowana będzie pod nazwą newonce.club. Michal Michalski, Piotr Kędzierski oraz Marcin Łuniewski z newonce są laureatami 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Danuta Breguła wiosną odeszła z Agory, w której z sukcesami zajmowała się strategią subskrypcji “Gazety Wyborczej”. Zostawiła po sobie bazę 260 tysięcy subskrybentów.

newonce to imponujący i absolutnie najświeższy projekt w polskich mediach w ostatnich latach. Do dołączenia przekonały mnie elektryzująca marka, niezwykle ambitny plan zespołu, multimedialność oraz solidna wartość oferty programowej i produktowej, która rośnie z dnia na dzień w niespotykanym tempie. Jestem przekonana, że dzięki konsekwentnemu stawianiu społeczności w centrum swoich działań, marka newonce dojrzała do wprowadzenia płatnego modelu. Wierzę w jego sukces i z przyjemnością wesprę newonce swoim doświadczeniem, pomysłami i relacjami z najbardziej innowacyjnymi mediami w świecie subskrypcji.

Danuta Breguła, Business Development and Membership Strategy Director w newonce.media

Transformacja, którą rozpoczniemy jesienią, to z pewnością największy piwot w historii marki newonce. Świadomi światowych trendów i nieuniknionych przeobrażeń świata medialnego, zdecydowaliśmy się na tzw. ruch wyprzedzający. Wypływamy na nieznane nam wody, ale robimy to bez strachu, bo statkiem kierować będzie osoba, do której mamy ogromne zaufanie i której kompetencje cenimy najwyżej. Danuta stoi za największym jak dotąd sukcesem subskrypcyjnym w polskich mediach, więc fakt, że do nas dołącza, traktujemy jako ogromną szansę, fantastyczne wyróżnienie oraz potwierdzenie wartości, którą chcemy zaproponować naszym odbiorcom.

Michał Michalski, CEO newonce.media

Danuta Breguła w ostatnich latach była kluczową menadżerką odpowiadającą za transformację cyfrową Wyborcza.pl (Agora SA) i zbudowanie społeczności 260 000 subskrybentów “Wyborczej” w internecie na koniec 2020 roku. Od 2014 zajmowała się uruchomieniem i rozwojem modelu subskrypcyjnego i pracujących nad nim zespołów, kolejno w rolach kierowniczki rozwoju biznesu, dyrektorki strategii digital i dyrektorki strategii subskrypcyjnej. W 2020 roku osiągnięcia na polu subskrypcyjnym zostały uhonorowane branżową nagrodą WAN-IFRA w kategorii Best Paid Content Strategy in Europe. Również w 2020 Danuta Breguła odpowiadała za udział “Wyborczej” w prestiżowym, 9-miesięcznym programie GNI Subscription Lab organizowanym przez Financial Times, Google i International News Media Association. W ciągu ostatnich dwóch lat ukończyła kursy dla menadżerów zajmujących się przemianą cyfrową mediów na Uniwersytecie w Oxfordzie i w Poynter Institute na Florydzie, a także jeden z najlepszych programów rozwoju przywództwa w Europie Leadership Academy for Poland w Center for Leadership.

W skład rozbudowywanego zespołu kierowanego przez Bregułę wchodzą również Maciej Orłowski (Product Owner), Adrian Lewtak (Lead Product Analyst, również dołączył do newonce.media w lipcu br.), Przemek Krawczyk (Project Manager) oraz Michał Michalski (CEO).

Zmianę modelu biznesowego grupa newonce zapowiada już od paru miesięcy, kiedy to wystartował realizowany przez firmę cykl contentowy poświęcony płatnym mediom oraz konsultacje z użytkownikami. Od lipca działania te zostaną zintensyfikowane. Za paywallem newonce chce zamknąć treści premium: artykuły nie-newsowe, podcasty (których słuchalność przekroczyła milion odtworzeń miesięcznie) oraz wideo – zarówno w łączącej portal newonce.net i internetowe newonce.radio platformie newonce jak i w newonce.sport. Od jesieni ubiegłego roku obie te platformy mają swoje – dostępne w Google Play i App Store – aplikacje, które pobrano odpowiednio 200 000 (newonce) i 15 000 (newonce.sport) razy. W tej pierwszej platformie konta założyło ponad 30 000 użytkowników. Grupa newonce dociera miesięcznie do ponad miliona unikalnych użytkowników miesięcznie, poza mediami digitalowymi wydaje też drukowany półrocznik o nazwie newonce.paper (właśnie ukazał się jego dziewiąty numer) oraz ma stacjonarny newonce.bar zlokalizowany w centrum Warszawy.


Źródło: newonce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

newonce.sport z aplikacją mobilną

newonce.sport

Na rynku pojawiła się aplikacja newonce.sport oraz nowa webowa wersja serwisu. Wszyscy, dla których sport to nie tylko tabele i statystyki, będą mogli w jednym miejscu znaleźć interesujące ich treści. Bez względu na to, czy preferują content do czytania, słuchania, czy oglądania.

Nowa aplikacja to przede wszystkim ukłon w stronę użytkowników, którzy na sport patrzą przekrojowo. Daje ona możliwość personalizacji wyświetlanych treści i jako jedyna na rynku podaje je w tak zróżnicowany i przenikający się sposób. Fani sportu znajdą w niej artykuły, autorskie treści wideo, audycje on air nadawane w ramach pasma sportowego newonce.radio oraz treści audio on demand – podcasty. Ważnym aspektem jest także użyteczność oraz łatwość nawigacji, na te funkcjonalności położony został duży nacisk podczas prac technologicznych. Istotnymi ficzerami są możliwość obserwacji ulubionych autorów, bez względu na rodzaj contentu, jaki jest przez nich tworzony, oraz zapisywania treści na później, co znacznie wydłuża ich cykl życia.

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak konkurencyjny jest rynek treści sportowych w Polsce. Od początku istnienia portalu z założenia nie byliśmy newsowi i nie na tym chcieliśmy budować nasz wyróżnik rynkowy. Mamy świadomość, że ilość i długość podawanych przez nas treści jest naprawdę duża. Dlatego też, słuchając komentarzy użytkowników, chcieliśmy w możliwie prosty i przejrzysty sposób przeprowadzić ich przez świat newonce.sport.

Piotr Pietrzak, Business Owner projektu

Pionierskość i otwartość na odważne decyzje biznesowe od zawsze były w DNA newonce.media. Dlatego też przyglądamy się bardzo poważnie możliwości przekształcenia newonce.sport w płatny serwis subskrypcyjny. Jesteśmy przekonani, że odbiorca jakościowych treści w obszarze sportu, oferowanych przez naszą platformę, jest przygotowany na tego typu rozwiązanie. Chcemy być gotowi na drugi kwartał 2021 roku, aby pełną użyteczność zaproponować subskrybentom w trakcie zbliżających się piłkarskich mistrzostw Europy oraz igrzysk olimpijskich.

Michał Michalski, CEO newonce.media

Platforma, podobnie jak bliźniacza aplikacja newonce – która została zainstalowana już na ponad 150 000 urządzeń – stworzona została przez EL Passion, agencję tworzącą produkty cyfrowe, która specjalizuje się w projektowaniu UX/UI oraz tworzeniu aplikacji mobilnych i internetowych. Po stronie newonce Product Ownerem projektu jest Maciej Orłowski.

Aplikacja newonce.sport od wtorku 24 listopada jest do pobrania w wersjach na Android i iOS w sklepie Google Play i Apple Store. Serwis web niezmiennie znajduje się pod adresem newonce.sport.


Źródło: informacja prasowa newonce.media

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Portal newonce.net i internetowe newonce.radio połączyły się w jedną platformę

newonce

Docierające do ponad miliona unikalnych użytkowników media funkcjonują od dziś jako jeden byt webowy oraz aplikacje mobilne (Android/iOS)desktopowa. Użytkownicy dotychczasowych aplikacji newonce.radio (ponad 135 000 urządzeń) dostęp do nowej platformy uzyskają aktualizując aplikację. Partnerem strategicznym newonce jest marka Samsung. Michał Michalski - CEO newonce.media, Piotr Kędzierski - Dyrektor Kreatywny newonce.media oraz Marcin Łuniewski - Partner newonce.media zostali wyróżnieni w 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

W nowej platformie odbiorca ma wygodny i intuicyjny dostęp do całego contentu tworzonego przez portal newonce.net i internetowe newonce.radio w jednym miejscu. Mowa tutaj o treściach pisanych, wideo, podcastach i radiu live.

Bez wytchnienia tworzymy ogromne ilości contentu, w skali miesiąca są to setki artykułów i godzin podcastów oraz dziesiątki materiałów wideo. Zainteresowany ich konsumpcją odbiorca musiał dotychczas odwiedzać różne miejsca. „Nowy newonce” to przede wszystkim wygoda – wygoda dostępu do treści i ich porządkowania na własny użytek.

Michał Michalski, CEO newonce.media

Użytkownicy, którzy zdecydują się na założenie darmowego konta, mają możliwość personalizowania feedu treści pod kątem własnych zainteresowań, obserwowania ulubionych audycji, redaktorów czy autorów podcastów, mogą również zapisywać wybrane materiały na później. Zalogowani użytkownicy mają również możliwość wyboru trybu wyświetlania – dark mode lub light mode – oraz komentowania pozycji z bazy muzycznej. Ta ostatnia funkcjonalność to kolejna nowość. Baza muzyczna składa się z ponad 10 milionów rekordów (artystów i wydawnictw) oraz jest stale uzupełniana o bieżące wydania.

Platforma powstała w partnerstwie z EL Passion – agencją tworzącą produkty cyfrowe, która specjalizuje się w projektowaniu UX/UI oraz tworzeniu niestandardowych aplikacji mobilnych i internetowych.

Wymyślona przez nas platforma zakładała zbudowanie złożonego i uniwersalnego rozwiązania, zintegrowanego z kilkoma zewnętrznymi bazami danych. „Pod maską” musiało wydarzyć się naprawdę sporo – od migracji ponad 7000 jednostek contentowych z dotychczasowych serwisów, przez integrację z platformą do nadawania radia i naszym hubem podcastowym, aż po zautomatyzowanie budowy bazy muzycznej oraz powiązanie tych rekordów z wcześniej wspomnianymi treściami (artykuły, podcasty, wideo). Dzięki wypracowanemu razem z EL Passion agile’owemu podejściu do budowania produktu, możemy sprawnie dalej rozwijać to medium i już w następnych tygodniach wypuszczać w świat kolejne funkcjonalności, zaplanowane na naszej roadmapie.

Maciej Orłowski, Product Owner newonce odpowiedzialny za projekt nowej platformy

Portal newonce.net i internetowe newonce.radio łączą się w jeden organizm, natomiast każde z mediów zachowuje swoje kanały social media (łącznie ponad 120 000 fanów na Facebooku i 120 000 śledzących na Instagramie). Partnerem strategicznym platformy jest marka Samsung, która obecna jest w kanałach newonce jako mecenas audycji radiowych (m.in. programu “Tygodnik” Agnieszki Szydłowskiej) i działań contentowych.

Partnerstwo Samsung i newonce to efekt wyznawania podobnych wartości. Taka współpraca pozwala nam wspólnie zmieniać zastany porządek, a to lubimy bardzo. Platforma newonce to coś, czego jeszcze na taką skalę nie było na polskim rynku, mocno kibicujemy takim pionierskim pomysłom.

Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung

Bliźniacza platforma powstaje dla newonce.sport (portal sportowy, który wystartował w styczniu tego roku), jej premiera przewidziana jest na koniec listopada.


Źródło: Informacja prasowa newonce.media

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Paula Gurgul objęła stanowisko Account Director w grupie newonce.media

Paula Gurgul, fot. Oskar Szdzuij

Grupa mediowa newonce.media rozbudowuje swoje struktury agencyjne. Na ich czele stanęła Paula Gurgul, która objęła nowo utworzone stanowisko Account Director.

Do jej obowiązków należeć będzie prowadzenie zespołu project managerów i media plannerów odpowiedzialnych za produkcję oraz komunikację kampanii realizowanych dla marek. Zadaniem Gurgul będzie ocena potencjału komercyjnego projektów, przewodzenie procesowi pracy z klientem i nadzór nad realizacją kampanii. Stanowisko Account Director powstało w wyniku konsekwentnego rozwoju struktur agencyjnych wewnętrz newonce.media.

newonce to niezwykle ciekawy i dynamicznie rozwijający się koncept, który przez ostatnie lata bardzo mocno rozszerzył swoje działania, stając się jedynym w swoim rodzaju hubem kreatywnym. Hubem, w którym w unikalny sposób łączą się kompetencje komunikacyjne oraz mediowe. Czuję, że to będzie dla mnie super doświadczenie i ciekawa odmiana po pracy w agencjach reklamowych.

Paula Gurgul 

Paula Gurgul w branży reklamowej pracuje od 7 lat, doświadczenie zbierała zarówno w dużych agencjach sieciowych (Leo Burnett, DDB, Young&Rubicam, Ogilvy), jak i w mniejszych agencjach reklamowych, do newonce.media przeszła z 2012 agency. Prowadziła projekty ATL, digital, social oraz niestandardowe dla takich marek jak m.in. Samsung, Orange, T-Mobile, Danone, Żywiec Zdrój, Philips czy The Coca Cola Company.

Dołączenie do nas Pauli to kolejny krok w stronę jeszcze większej profesjonalizacji naszych struktur. Jako newonce.media jesteśmy gotowi obsługiwać nie tylko briefy mediowe, ale też te stricte agencyjne, wymagające określonych procesów i standardów. Bardzo się cieszę, że Paula zgodziła się pokierować tą częścią naszego biznesu.

Michał Michalski, CEO newonce.media

***

newonce.media to grupa mediowa, którą tworzą dwa portale: popkulturowy newonce.net i sportowy newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany newonce.paper oraz zlokalizowany w centrum Warszawy newonce.bar.


Źródło: informacja prasowa newonce.media

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Agnieszka Pudło objęła stanowisko Brand & Business Development Directora grupy newonce.media

Agnieszka Pudło

Jest to nowe stanowisko związane ze zmianą struktury firmy. Pudło wcześniej pełniła funkcję Brand Activation Managera marki H&M, z którą była związana od 2015 roku.

Agnieszka Pudło kieruje nowo powstałym działem Brand & Business Development, którego zadaniem jest permanentna weryfikacja modelu biznesowego firmy oraz wdrażanie i rozwój projektów poszerzających portfolio grupy newonce.media. Pudło odpowiada również za budowanie relacji ze strategicznymi partnerami firmy.

Współpracę z Agnieszką rozpoczęliśmy bezpośrednio przed koronawirusem, nie mając wówczas jeszcze świadomości, jak istotną stanie się posiadana przez nią kompetencja układania modelu biznesowego i istniejących w organizacji struktur kreatywnych i produkcyjnych oraz procesów niejako od nowa. Jej niezwykła przenikliwość i rynkowa intuicja sprawiają, że nasze nadzieje na wyjście z branżowego kryzysu nie tylko obronną ręką, ale też z dodatkowymi atutami w dłoni, nabierają realnych kształtów.

Michał Michalski, CEO newonce.media

W swoim poprzednim miejscu pracy Agnieszka Pudło odpowiadała za ATL, BTL i projekty niestandardowe H&M, w tym m.in. flagowy projekt marki – festiwal H&M Loves Music. Wcześniej pracowała również dla takich marek jak: River Island, Aldo, New Look, Gap, Esprit.

Zastałam tu specjalistów w swoich dziedzinach. Każdy ma inną historię, pochodzimy z topowych marek, mediów, są też ludzie wychowani przez newonce. Cieszę się, że mam możliwość siąść z nimi przy stole. Michał mówi często, że „robimy ruchy”. Nie mogę doczekać się kolejnych. Moda nauczyła mnie procesów, skali, komercyjnego myślenia i estetyki. Jako stary „klient” chcę być blisko tego, co oferujemy markom. W newonce można realizować plany, które w innych miejscach postrzegane są jako trendy i wizje. Nam się spieszy, lubię niecierpliwość i ambicje tego miejsca. 

Agnieszka Pudło 

newonce.media to skierowana do wielkomiejskiego odbiorcy grupa mediowa, którą tworzą portale newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany magazyn newonce.paper oraz stacjonarny newonce.bar. Produkowane i dystrybuowane przez firmę treści docierają do ponad miliona unikalnych użytkowników miesięcznie.

Współzałożycielem i CEO grupy jest Michał Michalski, działem reklamy kieruje Anna Wysga.


Źródło: informacja prasowa newonce.media

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF