...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Piotr Kędzierski żegna się z Newonce

Piotr Kędzierski

Szanowni. To było kilka wyjątkowych lat. Dziękuje wszystkim, którzy sprawili, że spełniłem swoje marzenie o stworzeniu radia. Bez Was nie byłoby najfajniejszego medium w Polsce. Chylę czoła naszym wspaniałym słuchaczom i czytelnikom. Polubiliśmy się z wzajemnością… Serce mi wali.

Piotr Kędzierski na Instagramie

W emocjonalnym komunikacie Piotr informuje, że całkowicie nie znika. Prawdopodobnie o jego przyszłych projektach dowiemy się więcej w przyszłości.

Kędzierski związany był z Newonce od samego początku. Od 2016 roku pełnił funkcję redaktora naczelnego Newonce.paper. Następnie w 2017 został dyrektorem kreatywnym Newonce.radio. Prowadził audycje „Bolesne poranki” i współtworzył „Rozmowy: Kędzierski i Wojewódzki”.

Adam Daniluk

newonce rozpoczyna strategiczną współpracę z Piano, wiodącym dostawcą usług cyfrowych w zakresie subskrypcji

NEWONCExPIANO

newonce.media wprowadzenie płatnych treści zapowiada od końca ubiegłego roku. W ostatnich miesiącach działania te intensywnie przyspieszyły, również poprzez wzmocnienia kadrowe – do zespołu dołączyli m.in. Danuta Breguła (wcześniej Wyborcza.pl/Agora), która kieruje strategią rozwoju biznesu cyfrowego i subskrypcji, oraz Adrian Lewtak, Lead Product Analyst. Kolejnym ważnym etapem jest partnerstwo z Piano, liderem rynku w zakresie rozwiązań dedykowanych wydawcom rozwijającym modele subskrypcyjne.

 

Stawiamy na współpracę z Piano, gdyż jako globalny dostawca oferuje nam wielostronne, specjalistyczne doświadczenie, wsparcie strategiczne i zaawansowane rozwiązania dopasowane do unikatowości przygotowywanego przez nas produktu subskrypcyjnego. Jesteśmy przekonani, że charakter naszych marek i działań oraz wiedza płynąca z intensywnie prowadzonych badań preferencji naszych odbiorców stwarzają przestrzeń do budowy pionierskiego w Polsce modelu membershipu – w tej sytuacji posiadanie solidnego partnera technologicznego u boku jest kluczowe.

Danuta Breguła, Director of Business Development and Membership Strategy newonce.media

Do globalnych klientów Piano należą m.in. IBM, CNBC, Nielsen, The Wall Street Journal, NBC Sports, Gannett, The Telegraph czy BBC. Red Herring, Światowe Forum Ekonomiczne i Deloitte uznały Piano za jedną z najszybciej rosnących i najbardziej innowacyjnych firm technologicznych świata, która na koncie ma takie nagrody/wyróżnienia jak Product of the Year przyznaną przez Business Intelligence Group i Data Management Solution of the Year od Data Breakthrough.

 

newonce dostarcza swoim użytkownikom ogromną wartość w postaci podcastów, artykułów czy materiałów wideo. Konsekwentna budowa bazy oddanych odbiorców przygotowała tę markę na kolejny krok w stronę personalizacji i monetyzacji. Cieszymy się, że możemy wspólnie z newonce pisać kolejny, oparty na płatnym dostępie do treści premium, rozdział biznesowej historii tej firmy.

Alex Chapko, General Manager obszaru Eastern Europe, Middle East, Central Asia and India w Piano

 

We wrześniu wystartuje 10-miesięczny cykl contentowy newonce x Piano, w ramach którego powstaną podcasty i artykuły poświęcone zmianom w mediach i ich odbiorze.

Chcemy zachęcić do dyskusji o nowym krajobrazie medialnym, którego transformacja mocno w ostatnim czasie przyspieszyła, i przy okazji kłaść nacisk na gigantyczną szansę, która otworzyła się przed wydawcami/nadawcami. Tą szansą jest zmęczenie mało wartościowym contentem i zwrot w stronę jakościowych treści, a także coraz większe zrozumienie dla faktu, że za dobry content się płaci. My dodatkowo chcemy udowodnić światu, że zjawisko to występuje również wśród przedstawicieli Generacji Z.

Mih Michalski, CEO newonce.media, który razem z Maciejem Orłowskim, Product Ownerem grupy odpowiedzialnym za rozwój produktów cyfrowych, poprowadzi cykl podcastów pod wspólnym szyldem newonce i Piano

Młodzi, obeznani z technologią odbiorcy, coraz częściej doceniają jakościowy content, a korzystanie z subskrypcji wszelkiego rodzaju jest dla nich naturalne. Ruch newonce.media to także edukowanie rynku, w tym reklamodawców, których z pewnością zainteresuje zebrana wiedza o odbiorcach. Warto pamiętać, że w Polsce subskrypcje, także w formie membershipu, są ciągle w początkowej fazie wzrostu, a pionierzy mają szansę zgarnąć dużą część rynku oraz tworzyć standardy rynkowe.

Paweł Nowacki, ekspert w zakresie subskrypcji, CEO DigitalFlow.pl

 

newonce to docierająca miesięcznie do ponad miliona unikalnych użytkowników grupa mediowa, którą tworzą portale newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany magazyn newonce.paper oraz zlokalizowany w centrum Warszawy newonce.bar. Aplikacje newonce zainstalowane są na ponad 225 000 urządzeń, konta zarejestrowało w nich ponad 45 000 użytkowników.


Źródło: newonce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

newonce.sport z aplikacją mobilną

newonce.sport

Nowa aplikacja to przede wszystkim ukłon w stronę użytkowników, którzy na sport patrzą przekrojowo. Daje ona możliwość personalizacji wyświetlanych treści i jako jedyna na rynku podaje je w tak zróżnicowany i przenikający się sposób. Fani sportu znajdą w niej artykuły, autorskie treści wideo, audycje on air nadawane w ramach pasma sportowego newonce.radio oraz treści audio on demand – podcasty. Ważnym aspektem jest także użyteczność oraz łatwość nawigacji, na te funkcjonalności położony został duży nacisk podczas prac technologicznych. Istotnymi ficzerami są możliwość obserwacji ulubionych autorów, bez względu na rodzaj contentu, jaki jest przez nich tworzony, oraz zapisywania treści na później, co znacznie wydłuża ich cykl życia.

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak konkurencyjny jest rynek treści sportowych w Polsce. Od początku istnienia portalu z założenia nie byliśmy newsowi i nie na tym chcieliśmy budować nasz wyróżnik rynkowy. Mamy świadomość, że ilość i długość podawanych przez nas treści jest naprawdę duża. Dlatego też, słuchając komentarzy użytkowników, chcieliśmy w możliwie prosty i przejrzysty sposób przeprowadzić ich przez świat newonce.sport.

Piotr Pietrzak, Business Owner projektu

Pionierskość i otwartość na odważne decyzje biznesowe od zawsze były w DNA newonce.media. Dlatego też przyglądamy się bardzo poważnie możliwości przekształcenia newonce.sport w płatny serwis subskrypcyjny. Jesteśmy przekonani, że odbiorca jakościowych treści w obszarze sportu, oferowanych przez naszą platformę, jest przygotowany na tego typu rozwiązanie. Chcemy być gotowi na drugi kwartał 2021 roku, aby pełną użyteczność zaproponować subskrybentom w trakcie zbliżających się piłkarskich mistrzostw Europy oraz igrzysk olimpijskich.

Michał Michalski, CEO newonce.media

Platforma, podobnie jak bliźniacza aplikacja newonce – która została zainstalowana już na ponad 150 000 urządzeń – stworzona została przez EL Passion, agencję tworzącą produkty cyfrowe, która specjalizuje się w projektowaniu UX/UI oraz tworzeniu aplikacji mobilnych i internetowych. Po stronie newonce Product Ownerem projektu jest Maciej Orłowski.

Aplikacja newonce.sport od wtorku 24 listopada jest do pobrania w wersjach na Android i iOS w sklepie Google Play i Apple Store. Serwis web niezmiennie znajduje się pod adresem newonce.sport.


Źródło: informacja prasowa newonce.media

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Samsung partnerem strategicznym newonce.net i newonce.radio w rozwoju nowej platformy

newonce Samsung

Współpraca newonce.media z marką Samsung trwa od kilku lat, a ogłoszone partnerstwo jest ukoronowaniem wspólnego wysiłku stworzenia funkcjonalnej, nowoczesnej platformy komunikacji z pokoleniem konsumentów kultury wielkomiejskiej.

Nowa platforma (web + aplikacje mobilne) połączy dwa dotychczasowe streamy komunikacyjne – treści tekstowe i wideo tworzone przez portal newonce.net oraz newonce.radio nadające w formule live i dysponujące bazą tysięcy godzin podcastów.

Współpraca z grupą newonce to nie tylko szansa i świetne miejsce do pokazania technologicznych możliwości naszych sprzętów, lecz także strategiczna praca nad dostarczaniem i tworzeniem jakościowego miejsca dla wymagającej, młodej, dynamicznej grupy odbiorców, którzy mierzą wysoko i jeszcze wyżej!

Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing Samsung Electronics Polska

Partnerstwo newonce x Samsung jest najważniejszym biznesowym przedsięwzięciem w naszej 5-letniej historii. Szczególnie zadowoleni jesteśmy z wypracowanego wspólnie modelu współpracy oraz faktu, że doszło do niej w tak trudnym dla branży reklamowo-mediowej czasach.

Michał Michalski, CEO newonce.media

Premiera nowej platformy przewidziana jest na październik tego roku. Na ekranie powitalnym aplikacji mobilnych widnieć będzie logo/napis fueled by Samsung.

Analogiczna platforma powstaje dla newonce.sport (portal sportowy, który wystartował w styczniu tego roku), a taki model strategicznego partnerstwa z markami będzie rozwijany w przyszłości.


Źródło: informacja prasowa newonce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Newonce z serwisem o sporcie. Znane nazwiska w redakcji

Dla newonce.sport treści będą tworzyć Przemek Rudzki (Canal+), Łukasz „Juras” Jurkowski, Andrzej Twarowski (Canal+), Piotr Żelazny, Michał Trela, Michał Gutka, Dominik Piechota, Kuba Polkowski (Foot Truck), Paweł Grabowski (Canal+), Mateusz Święcicki i Filip Kapica (obaj Eleven Sports), a także Piotr Kędzierski i Arek Sitarz (obaj newonce.media). Będą oni tworzyć treści zarówno tekstowe, jak i materiały wideo, audycje radiowe i podcasty. Portal newonce.sport poświęcony będzie piłce nożnej, ale też m.in. sportom amerykańskim (ligi NBA i NFL), sportom walki, sportom ekstremalnym, e-sportowi i bieganiu.

Hasłem promocyjnym nowego portalu jest: „Zmieniamy zasady gry. Każdej.”

W należącym do grupy newonce.media radiu internetowym newonce.radio, nowy serwis będzie miał w godzinach 18-20 swoje codzienne pasmo sportowe. W ramówce znajdą się m.in. programy Przemka Rudzkiego „Futbol i cała reszta” (współprowadzony z Arkiem Sitarzem) oraz „Kick Off” (o lidze angielskiej); Rudzki będzie publikował też w każdy poniedziałek felietony w cyklu „Futbolowa gorączka”. Na antenie zostaje program Mateusza Święcickiego i Filipa Kapicy zatytułowany „2AngryMen/Eleven w newonce”. W planach jest również szereg poświęconych różnym sportom podcastów, które funkcjonować będą poza anteną radia.

Nowy serwis startuje 21 stycznia, launchowi będzie towarzyszyła kampania promocyjna marki adidas zrealizowana przez grupę newonce.media. Na początku czerwca 2020 odbiorcy newonce.sport dostaną natomiast zupełnie nową platformę – serwis i aplikację mobilną.

Pozostaje trzymać kciuki, aby nowy serwis zaproponował użytkownikom nowe, ciekawe formaty treści oraz pogłębioną wiedzę na temat popularnych (i nie tylko!) dyscyplin sportowych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ponad 40 osobowości w jesienno-zimowej ramówce newonce.radio. Na antenie pojawią się m.in. Pezet, Smolasty, Kuba Przygoński i Agnieszka Borysiuk

W jesienno-zimowej ramówce newonce.radio zaprezentuje w sumie ponad 40 autorskich audycji, w tym 14 nowości. Kiedy rok temu ogłaszaliśmy pierwszą pełną ramówkę, wiedzieliśmy jakiego radia chcemy, ale chyba nie spodziewaliśmy się, że dotrzemy tu tak szybko – mówi Bartek Czarkowski, Dyrektor Programowy radia. Nowościami na antenie są m.in. autorskie audycje raperów: Pezeta i Solara, wokalisty Smolastego, a także audycje sportowe – program motoryzacyjny poprowadzi kierowca rajdowy Kuba Przygoński, a e-sportem zajmie się dziennikarka i gamerka  Agnieszka Borysiuk. 

Na antenie newonce.radio spotykają się najważniejsze postaci polskiego hip-hopu z niszowymi projektami sceny elektronicznej i osobowościami znanymi z telewizji. Mało która stacja radiowa może pochwalić się tak różnorodną i pełną wyrazistych osobowości ramówką. Każdy z naszych prowadzących dodaje do tej mikstury swoi autorski styl i swoją bazę fanów. – dodaje Czarkowski.

Bardzo cieszy mnie fakt, że w nowym sezonie zaprezentujemy jeszcze większą dawkę jakościowej publicystyki. Będzie też program prowadzony przez psychologa – chcemy nie tylko bawić, ale też edukować. – uzupełnia Piotr Kędzierski, Dyrektor Kreatywny newonce.radio i współgospodarz pasma porannego.

Audycja Pezeta i Rafała Grobla powstająca przy współudziale marki True Music będzie bezpośrednio powiązana z nadchodzącym albumem rapera pt. „Muzyka Współczesna”. Ta płyta to jedna z najbardziej oczekiwanych premier 2019 roku, powrót po siedmiu latach do studia, jak się okazuje, również radiowego. Pracę nad nowymi albumami kończą także Smolasty – jeden z najpopularniejszych polskich artystów – i Solar (współzałożyciel SMB Label), dlatego na antenie przez całą jesień będzie można spodziewać się nie tylko ich muzycznych inspiracji, ale przede wszystkim sporo zakulisowych informacji związanych z produkcją płyt. 

Od początku ważnym elementem anteny newonce.radio był sport. Od września ten sektor zostanie poszerzony o dynamicznie rosnący e-sport oraz motoryzację. Gaming i okolice są domeną gamerki i dziennikarki, a od niedawna także analityczki e-sportu, Agnieszki Borysiuk. Kuba Przygoński poprowadzi audycję „Jedźmy gdzieś” – od nowinek motoryzacyjnych do relacji z rajdów.

Do ekipy newonce.radio dołącza także alternatywny duet Coals (cotygodniowa audycja autorska) oraz Catz’ n Dogz, dziś najbardziej rozpoznawalna polska marka na światowej scenie elektronicznej (ekskluzywne sety przygotowywane raz w miesiącu specjalnie pod antenę newonce.radio). Kolejną nowością będą audycje weekendowe – kulinaria w ujęciu Bartosza Snecza Dębskiego, oraz program „Pogadane”, w którym psycholog Piotr Mosak będzie rozmawiał ze słuchaczami o emocjach, uczuciach, sukcesach, porażkach i marzeniach.

Naturalne środowisko newonce będzie uzupełnione na antenie o autorskie programy ekipy Rap Genius Polska, „Monogram” Matyldy Terleckiej i Weroniki Wojdy, „Za Daleki Odlot” Filipa Kalinowskiego oraz „Francuskiego Łącznika” Tymka Kalicińskiego (audycja o francuskim rapie) oraz „Małego Szarego Człowieka” Ajgora Ignacego.

Poza wspomnianymi wcześniej audycjami, na antenie będzie można niezmiennie posłuchać dobrze już znanych programów „Dla Ziomali” Żabsona i Pawła Graila, „Walkie-Talkie” Michała Walkiewicza (Filmweb.pl), „Skateheads” Łajzola i Suwaka, „Włajaż” Witolda Szabłowskiego, „Holak Mood” Mateusza Holaka, „Ras w Tygodniu”, „Club Menu” Niko P, „KAMPing” zespołu KAMP! i innych.

Nową ramówkę promujemy hasłem „Radio tylko z nazwy” i uzupełnianą przez naszych odbiorców frazą „Radio to…”. Bo radio to nie tylko słowa mówione na antenie, ale też milion rzeczy, które dzieją się dookoła. To trochę telewizja (ten kierunek będziemy mocno rozwijać) i trochę eventy – audycje nierzadko przenoszą się do znajdującego się w tym samym budynku newonce.baru. Przede wszystkim jednak newonce.radio to coraz większa i bardzo zaangażowana społeczność. – mówi Michał Michalski, CEO grupy newonce.media.

Ogłoszone w sobotę audycje to nie wszystko. Na przestrzeni najbliższych tygodni do rozgłośni dołączą kolejni prowadzący. Nowa ramówka obowiązuje od 2 września.

Internetowe newonce.radio można odbierać całodobowo za pośrednictwem aplikacji mobilnej (iOS i Android) oraz stron www.newonce.radio i www.newonce.net. Podcasty stacji dostępne są m.in. w takich serwisach jak Spotiy, TIDAL i Apple Music.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF