Tag
newsletter
Na czym najchętniej oszczędzają Polacy? Dlaczego i jak często sięgają po zniżki? Zespół Picodi.com przeprowadził ankietę wśród polskich konsumentów, żeby sprawdzić ich stosunek do wyprzedaży oraz odkryć najbardziej popularne sposoby na…
Nowe trendy e-commerce
Już 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie(1), dlatego wiele firm w minionym roku podjęło lub przyspieszyło decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o kanał online. Zwiększenie konkurencji wśród sklepów internetowych…
SARE ruszyło XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej!
Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją, które pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail. Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze…
Jak się miewa nowoczesny email marketing?
Przy ogromnej popularności i sile mediów społecznościowych zdarza nam się zapomnieć o jednym z najskuteczniejszych kanałów marketingowych. Mowa o email marketingu, który wyprzedza inne narzędzia ze względu na liczbę aktywnych użytkowników…
Newsletter przyciągający wzrok
Komunikacja, przechodzi w ostatnich latach transformację polegająca na zmianie jej formy z słowa na obraz. Następstwem tej transformacji jest forma ekspresji wiedzy, jak również sposób jej odbioru i przyswajania. To właśnie obrazy (grafiki,…
Trzy nowe funkcje, które zwiększą produktywność i skuteczność komunikacji cross-channelowej
Optivo angażuje się w ciągłe rozwijanie optivo® broadmail, narzędzia do prowadzenia komunikacji wielokanałowej, będącego częścią platformy Episerver Digital Experience Cloud™. Jego najnowsza wersja zawiera trzy nowe funkcje, których…