Tag
Nielsen
Niemal dwa miliony głosów oddanych przez klientów, ponad 38 tysięcy ocenionych sklepów i 145 wyróżnionych. Tegoroczna, 10. edycja rankingu Opineo.pl, pokazuje, jak potrzebne jest w sieci bezstronne miejsce, w którym internauci mogą wyrażać…
Agnieszka Gosiewska obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzajacego Nielsen Audience Measurement…
Agnieszka Gosiewska obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego Nielsen Audience Measurement (Nielsen Media). Elżbieta Gorajewska, po ponad 23 latach w Nielsenie, przechodzi na emeryturę, ale nie kończy swojej przygody z firmą i rynkiem badań…
Czy Polacy słuchają podcastów?
Połowa polskich internautów deklaruje, że zna pojęcie podcastu, ale pierwsze badanie tego zjawiska w naszym kraju pokazuje, że wciąż sięgamy po nie rzadziej niż za oceanem. Storytel Polska zamierza to zmienić.
Zaproszenie na konferencję IAA Polska pt. „Kierunki i możliwości rozwoju badań mediów – jak…
25 maja br. Nielsen, Kantar, Gemius, Ipsos, Median, Meetrics oraz Krajowa Rada Radiofonii I Telewizji zaprezentują siedem inspirujących propozycji dotyczących kierunków, w jakich będą rozwijać się badania mediów w przyszłości. Organizatorem…