Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021! [BRIEF PATRONUJE]

zlote spinacze nominacje

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7 nominacji).

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. Przy czym w każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w Regulaminie.

Konkurs Złote Spinacze to wyjątkowo inspirująca inicjatywa, dzięki której możemy docenić kreatywne pomysły powstające w Polsce. Ogromnie cieszymy się, że projekt spotyka się z dużym i niesłabnącym zainteresowaniem, o czym świadczy rekordowa liczba zgłoszeń do Konkursu. W tegorocznej edycji sześć grup jurorskich, składających się łącznie z 92 Jurorów, ocenia projekty zgłoszone w 35 kategoriach. Wierzymy, że dzięki wyróżnieniu najciekawszych pomysłów, Złote Spinacze wyznaczają najwyższe standardy i promują najlepsze praktyki w branży PR.

Mariusz Ustyjańczuk, partner zarządzający, lider usług Risk Advisory, Deloitte

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 3 grudnia 2021 r.

Poniżej przedstawiamy pełną listę nominowanych projektów:

Kategorie główne:

1. PR korporacyjny

  • W pogoni za ciszą / Icon Strategies
  • 60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze! / IKEA Retail w Polsce, Garden of Words, Lucky You, Seven Dogs, VMLY&R, Wavemaker
  • Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland
  • Pomimo pandemii, biura nadal w grze / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska, White Bits

2. PR produktu

  • Kolekcja mody inspirowana serialem TV – answear.LAB KRÓL / CANAL+ Polska, Answear.com
  • Moc wiesiołka / Labcon, Adamed
  • T-Mobile – Connected Underwear / 24/7Communication, T-Mobile Polska

3. Issue management i komunikacja kryzysowa

  • Otwartość i szybkość w kryzysie. Raporty COVID-19 Pracuj.pl / Linkleaders, Pracuj.pl
  • Ekowizyta – zadbajmy o dobry klimat / Polpharma
  • Ochrona reputacji PGE w polsko-czeskim sporze o Turów / Publicis Consultants, PGE Polska Grupa Energetyczna

4. Advocacy i Public Affairs

  • Kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej” / Havas PR Warsaw, IKEA Retail Polska, VMLY&R Poland, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl
  • Dlaczego z Szadółek nie pachnie? Wprost o uciążliwościach / Zakład Utylizacyjny w Gdańsku, Inntu
  • Leczenie przez żywienie – program certyfikacji szpitali / Procontent Communication, Polskie Towarzystwo Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN)
  • Lighthouse dla ZPPHiU #RatujmyPolskieMiejscaPracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

5. Kampania społeczna

  • Stop kobietobójstwu! / Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów
  • Kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej” / Havas PR Warsaw, IKEA Retail Polska, VMLY&R Poland, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl
  • Jestem kobietą, kieruję / Fundacja Truckers Life
  • Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil / Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

6. PR pro bono

  • Rugby Club Lechia Gdańsk: Obudź Gdańskie Lwy! / Inntu
  • #zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz – reaguj! / Hill+Knowlton Strategies Poland
  • Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier / Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run

7. Covid-19 PR response

  • Bajki z nowym morałem / 24/7Communication, McDonald’s Polska, OMD
  • Pomimo pandemii, biura nadal w grze / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska, White Bits
  • Cyfrowe Rewolucje / mBank, Solski Communications, Cube Group

8. Employee experience i komunikacja wewnętrzna

  • People Awards 2020. Home Edition / Live Age, Ringier Axel Springer Polska
  • Podwijamy rękaw w BSH / BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Pracownia EB
  • Magenta Dream Makers – łączymy siły, by nieść pomoc / 24/7Communication, T-Mobile Polska

9. Event komercyjny

  • OLX Praca Know How 2021 / OLX, Live Age
  • Otwarcie Polskiej Gastronomii / Globalworth
  • T-Mobile Studio podczas finału plebiscytu Telekamery 2020 / 24/7Communication, T-Mobile Polska

10. Event społeczny

  • 27. Pol’and’Rock Festival / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play
  • Wirtualny 13 Onkobieg / Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma
  • Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK / Stowarzyszenie „Czysta Polska”, Biedronka, Garnier, Jan Niezbędny, GetHero

11. Launch produktu, usługi lub firmy

  • KRÓL i jego uniwersum w komunikacji PR / CANAL+ Polska
  • Don’t Make Ads. Make TikToks / Grayling Poland, TikTok
  • Szukamy cool nerda – premiera gry Star Wars: Squadrons od EA / Monday – agencja komunikacji, Electronic Arts Polska

12. Sustainability i CSR Communications

  • Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil / Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk
  • SUPERBOHATERKI czyli rodzinne wybory / Bank BNP Paribas, Fundacja „Kosmos dla Dziewczynek”
  • Fundusz Żubra powiększa Biebrzański Park Narodowy / Huta 19 im. Joachima Fersengelda, Żubr

13. PR miejsca, miasta lub regionu

  • A Ty? Co widzisz w Krakowie? / 38 Content Communication, Miasto Kraków
  • E.Wedel otwiera Fabrykę Czekolady online / Walk PR, E.Wedel, Golden Submarine
  • Charlotte – stół, chleb i wino. Kultowe bistro ma 10 lat! / Big Picture, Charlotte

14. Social media

  • Work In Progress. Pierwszy polski podcast o pracy dla Gen Z / Linkleaders, Pracuj.pl, newonce.radio
  • To nie ja / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Lettly
  • #ZakładamyMaski / 24/7Communication, McDonald’s Polska, OMD
  • Hejter za dychę / Labcon, Browar Tenczynek

15. Business-to-Business PR

  • Dont Make Ads. Make TikToks / Grayling Poland, TikTok
  • GfK, czyli jak łączyć badania i sprzedaż w czasie pandemii / Grupa Komunikacja Plus, Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia
  • Social Selling Experts – handlowiec staje się influencerem / Monday – agencja komunikacji, Dell Technologies

16. PR finansowy i relacje inwestorskie

  • 4 mln zł w 38 minut! Rola IR i PR w rekordzie polskiego ECF / Crowdway, Kombinat Konopny, Hello PR
  • INPOST NA EURONEX AMSTERDAM – największe IPO spółki z Polski / INPOST, GENESIS PR
  • Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s / Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story

17. Media relations

  • „Pomóżmy dzieciom oddychać lepiej” / MSL, GlaxoSmithKline
  • 50 lat katowickiego Spodka / Imago Public Relations
  • Otwartość i szybkość w kryzysie. Raporty COVID-19 Pracuj.pl / Linkleaders, Pracuj.pl

18. Employer Branding

  • O pracy mówimy wprost – employer branding w ubezpieczeniach / Nationale-Nederlanden, MJCC
  • Projekt Lędziny – FM Logistic wchodzi na Śląsk / MJCC, FM Logistic
  • ERBUD – rekrutacja wśród graczy i fanów esportu / Gameset, ERBUD

19. Content marketing – branded content

  • E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii / Walk PR, E.Wedel
  • OTOMOTO – redukcja negatywnego sentymentu w SOME / MADOGZ, OTOMOTO
  • Bajki z nowym morałem / 24/7Communication, McDonald’s Polska, OMD
  • Newonce po niemiecku, czyli korepetycje w neueinmal.radio / Grayling Poland, Goethe-Institut

20. Custom Publishing

  • „Jesteśmy blisko” – raport wpływu McDonald’s na gospodarkę / 24/7Communication, McDonalds Polska
  • Łączy nas Biedronka – historia największej sieci handlowej / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland
  • GAZETA KRÓLEWSKA – kronika uniwersum KRÓLA / CANAL+ Polska

Kategorie sektorowe:

21. Technologia, IT, telekomunikacja

  • Work In Progress. Pierwszy polski podcast o pracy dla Gen Z / Linkleaders, Pracuj.pl, newonce.radio
  • „Włącz ochronę oczu”. Kampania edukacyjna Huawei i PTOO / Cohn & Wolfe, Huawei CBG Polska
  • Szukamy cool nerda – premiera gry Star Wars: Squadrons od EA / Monday – agencja komunikacji, Electronic Arts Polska
  • T-Mobile – Connected Underwear / 24/7Communication, T-Mobile Polska

22. Finanse

  • CyberPrzysłowia / Santander Bank Polska, Follow Agency
  • eSkarbonka – nowy sposób wspierania WOŚP / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Mastercard, Boscata, Złoty Melon
  • SUPERBOHATERKI czyli rodzinne wybory / Bank BNP Paribas, Fundacja „Kosmos dla Dziewczynek”

23. Uroda, higiena i wellness

  • #WłączLeczenie – jak zatrzymać pandemię chorób skóry / Hill+Knowlton Strategies Poland, Galderma
  • Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil / Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk
  • Czysta Ziemia oraz Uczniowskie Ekonawyki / MSL, Procter & Gamble

24. Moda i styl życia

  • Better Places 2030 – Wroclavia dla miasta i mieszkańców / Grupa Komunikacja Plus, Wroclavia
  • Kolekcja mody inspirowana serialem TV – answear.LAB KRÓL / CANAL+ Polska, Answear.com
  • Lighthouse dla ZPPHiU #RatujmyPolskieMiejscaPracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

25. Sektor spożywczy

  • E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii / Walk PR, E.Wedel
  • Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s / Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story
  • Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

26.Kultura i media

  • Zabytki to Twoje dziedzictwo! Nie pozwól niszczyć. Reaguj! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa
  • 27. Pol’and’Rock Festival / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play
  • KRÓL i jego uniwersum w komunikacji PR / CANAL+ Polska

27. Medycyna i zdrowie

  • HAE, czyli historia 13 letniej odysei diagnostycznej / first aid communication
  • Leczenie przez żywienie – program certyfikacji szpitali / Procontent Communication, Polskie Towarzystwo Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN)
  • Ekowizyta – zadbajmy o dobry klimat / Polpharma

28. Sport, turystyka i rekreacja

  • Rugby Club Lechia Gdańsk: Obudź Gdańskie Lwy! / Inntu
  • Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier / Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run
  • Kampania MultiSport „Gotuj się do sportu!” / Benefit Systems, Brand Kolektyw, NAV Agency

29. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • ERBUD – rekrutacja wśród graczy i fanów esportu / Gameset, ERBUD
  • Otwarcie Polskiej Gastronomii / Globalworth
  • Rola dewelopera w kreowaniu nowoczesnego Wrocławia / Grupa Komunikacja Plus, Dom Development Wrocław

30. Przemysł i infrastruktura

  • Ochrona reputacji PGE w polsko-czeskim sporze o Turów / Publicis Consultants, PGE Polska Grupa Energetyczna

31. Motoryzacja i transport

  • OTOMOTO – redukcja negatywnego sentymentu w SOME / MADOGZ, OTOMOTO
  • TIER – brawurowy debiut neutralnych klimatycznie e-hulajnóg / Havas PR Warsaw, Tier Mobility
  • Kampania edukacyjna „Tablet jak cegła” / Cohn & Wolfe, Volvo Car Poland

31. NGO i sektor publiczny

  • Stop kobietobójstwu! / Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów
  • Przystań w sieci / Hill+Knowlton Strategies Poland, Facebook, NASK PIB, UNICEF Polska
  • #zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz – reaguj! / Hill+Knowlton Strategies Poland

Kategorie specjalne:

32. Kreatywność

  • OTOMOTO – redukcja negatywnego sentymentu w SOME / MADOGZ, OTOMOTO
  • Premiera Microsoft Flight Simulator na Xbox Series X|S / d*fusion communication, Microsoft
  • Newonce po niemiecku, czyli korepetycje w neueinmal.radio / Grayling Poland, Goethe-Institut

33. Efektywność

  • Stop kobietobójstwu! / Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów
  • eSkarbonka – nowy sposób wspierania WOŚP / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Mastercard, Boscata, Złoty Melon
  • Podwijamy rękaw w BSH / BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Pracownia EB
  • 50 lat katowickiego Spodka / Imago Public Relations
  • Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK / Stowarzyszenie „Czysta Polska”, Biedronka, Garnier, Jan Niezbędny, GetHero

34. Research&Insight

  • Mapa ryzyka Polaków / Polska Izba Ubezpieczeń (PIU), hi Agencja, OneMulti
  • Bariery do kariery / Clue PR
  • Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil / Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

Wszystkie informacje o konkursie są dostępne na stronie: www.zlotespinacze.pl.

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, Press, Wirtualne Media, Newseria, BRIEF, PR Manager, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio.


Źródło: ZFPR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2020! [BRIEF PATRONUJE]

zlote spinacze nominacje

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji).

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna. W przypadku kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20-lecia powstania Związku Firm Public Relations, jeden projekt zostanie wyróżniony i otrzyma tytuł Kampanii PR XX-lecia.

Ponadto już po raz czwarty w historii Złotych Spinaczy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”. W celu wyłonienia zwycięskiej firmy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Złote Spinacze od wielu lat promują najlepsze praktyki branży komunikacji i public relations w Polsce i chociaż ten rok jest wyjątkowy ze względu na pandemię, to zainteresowanie konkursem nie tylko nie zmalało, ale wręcz wzrosło. W tym roku padł kolejny rekord – wpłynęły aż 394 zgłoszenia, które zostały skrupulatnie ocenione przez Członków Jury, a następnie zweryfikowane przez zespół ekspertów Deloitte. Statystyki zgłoszeń potwierdzają, że w okresie turbulencji i niepewności, szczególnego znaczenia nabiera budowanie dialogu z interesariuszami oraz wzmacnianie wizerunku i zaufania do marek.

Mariusz Ustyjańczuk, Partner, Lider usług Risk Advisory w Deloitte

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 4 grudnia 2020 r.

Poniżej przedstawiamy pełną listę nominowanych projektów:

Kategorie główne:

1. PR korporacyjny

  •  Koleje Dolnośląskie na dobrych torach / Grupa Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie
  • Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię / Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata – Media

2. PR produktu

  • Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
  • Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit
  • Death Stranding / MSL, PlayStation Polska

3. Issue management i komunikacja kryzysowa

  • Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ / mBank
  • Pomoc turystom biura podróży Neckermann/Thomas Cook / Mondial Assistance

4. Advocacy i Public Affairs

  • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
  • Uwaga, dziura w Tarczy! / Konfederacja Lewiatan
  • Inicjatywa branży spotkań, wydarzeń i turystyki – TUgether / Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

5. Kampania społeczna

  • #WzywamyPosiłki / Inicjatywa Obywatelska „#WzywamyPosiłki”, 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, EVENTAGE
  • BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
  • ANTYSMOG SONG / OLX, F25. PRODUCTION, HOUSE23 HEROES

6. PR pro bono

  • Ostatnie Chwile Szczęścia Puckie Hospicjum / 38 Content Communiaction, Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio
  • ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług
  • Zostań z muzyką / Projekt PR

7. Covid-19 PR response

  • Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 / d*fusion communication, ESL Polska
  • Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
  • Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery
  • Blisko mimo wszystko! Biedronka umacnia relacje w pandemii Biedronka / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

8. Komunikacja wewnętrzna

  • Brilliant in Quality / Grupa Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland
  • NiecodzieNNa dawka informacji o tym, co ważne i ciekawe / Nationale Nederlanden
  • Kultura doceniania w McDonald’s / MJCC, McDonald’s Polska

9. Event komercyjny

  • POCIĄG DO ZMIAN / Master Brand, BNP Paribas Bank Polska

10. Event społeczny

  • Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
  • OLX LECIMY Z POMOCĄ / OLX
  • „Rolling2Zwrotnik” – wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze / Human Signs, Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!

11. Launch produktu, usługi lub firmy

  • Power Plant – nie lekceważ potęgi roślinnej mocy! / Good One PR
  • Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska
  • Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska

12. Sustainability & CSR Communications

  • FASOFF / MOSQI.TO
  • Ty nie zauważysz. Środowisko tak / 24/7Communication, McDonald’s Polska

13. PR miejsca, miasta lub regionu

  • Stocznia Gdańska warta UNESCO! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa
  • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
  • Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii
  • Największy w Polsce hybrydowy festiwal literacki / Projekt PR, Goyki3 ArtInkubator

14. Social media

  • Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
  • Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ / mBank
  • Mowa Miłości / Outriders, Laska Nebeska

15. Business-to-Business PR

  • Lider e-zdrowia 2019 / Centrum e-Zdrowia
  • TARCZA ANTYKRYZYSOWA DLA RYNKU OPTYCZNEGO / Made in PR, Grupa Essilor

16. PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Craft-funding Janusza Palikota / Crowdway.pl, Janusz Palikot, Agencja Hello PR, MarkNeting
  • Mazurska Manufaktura Alkoholi – kraft to nie tylko piwo! / Good One PR, Mazurska Manufaktura Alkoholi

17. Media relations

  • Jak utrzymać uwagę mediów w czasach dominacji jednego tematu / Biedronka – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies
  • Lifestyle 100% earned. Zawodowy styl życia Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj
  • Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

18. Employer Branding

  • Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux
  • Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska
  • Evolve. Advance. We’ll cheer you on / UBS, MJCC

19. Content marketing – branded content

  • ZDARZYŁO SIĘ NAJLEPSZYM / OLX, F25 Production House, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT
  • Kryptonim S.E.S.J.A / Monday – agencja komunikacji
  • CUD NAD WISŁĄ / PR 510, MyPlace

20. Custom Publishing

  • NiecodzieNNik TV poleca się do porannej kawy! / Nationale Nederlanden
  • Magazyn „UPstream”: reportaż dźwignią PR-u / Nowy Styl
  • Samobójstwa najmłodszych. Chcielibyście o tym nie słyszeć / Pan Pikto, Fundacja Wielogłosu

Kategorie sektorowe:

21. Technologia, IT, telekomunikacja

  • Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska
  • Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska
  • M-Power, czyli transformacja agile w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

22. Finanse

  • #zdalnidopomocy / 24/7Communication, ING Bank Śląski
  • „Szczepionka na dezinformację” Santander Bank Polska / Santander Bank Polska
  • Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)

23. Uroda, higiena i wellness

  • #ChceDoSalonu / Remarkable Ones, Versum
    Moda i styl życia
  • ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

25. Kultura i media

  • Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
  • Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery
  • Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” / Turner Broadcasting System, dotrelations, Stor9

26. Medycyna i zdrowie

  • Dzień na U / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD
  • #PowiedzJak / MSL, Fundacja Nutricia
  • #Stopfejkfriends / Fabryka Komunikacji Społecznej

27. Sport, turystyka i rekreacja

  • Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

28. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrz

  • Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit
  • Lepiej bez smogu / ISOVER Saint-Gobain
  • Stacja Wola – najszybciej sprzedająca się inwestycja na Woli / Publicon
  • Skanska jako lider na polskim rynku nieruchomości biurowych / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska

29. Przemysł i infrastruktura

  • NIE OCZERNIAJ GÓRNIKA! STOP HEJTOWI / Agencja Reklamowa ArtGroup
  • Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux
  • Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z Covid-19 / Impel

30. Motoryzacja i transport

  • IZERA. Elektryk made in Poland! / 38 Content Communication, ElectroMobility Poland i Don’t Worry

31. NGO i sektor publiczny

  • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
  • Adwokat w każdym przypadku / Remarkable Ones, Naczelna Rada Adwokacka, Social Leaders
  • Unia Owocowa: Tarcza antykryzysowa i WPR dla sadowników / Procontent, Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”

Kategorie specjalne:

32. Kreatywność

  • BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
  • Pokaż nam swój środkowy palec! – start Fundacji Najsłodsi / Hill+Knowlton Strategies, Fundacja Michała Figurskiego „Najsłodsi”

33. Efektywność

  • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
  • Uwaga, dziura w Tarczy! / Konfederacja Lewiatan
  • Najpopularniejszy Zimowy (Narodowy) event na TikToku! / Testa Communication

34. Research&Insight

  • Krytyka kobiet codzienna, czyli women shaming po polsku / Clue PR
  • Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab
  • REDefine Your Limits. Rekrutujemy przedstawicieli handlowych / MJCC, Coca-Cola HBC Polska
  • Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska

Kategoria jubileuszowa:

35. Kampania PR XX-lecia

  • Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” / Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polska Unia Onkologii, Fabryka Komunikacji Społecznej
  • A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
  • Największy od 30 lat debiut banku w Europie / United PR

Wszystkie informacje o konkursie są dostępne na stronie: www.zlotespinacze.pl

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, BRIEF, Wirtualne Media, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, VIDEOactions – agencja filmowa, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio, Digital Beast, Michał Gmitruk Production, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu.


Źródło: informacja prasowa ZSPR 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF