...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

E-grocery Pora na Pola rozwija zespół sprzedaży i marketingu

Wojtek Osiński, Aleksandra Dębska i Michał Owsianowski

Internetowy targ naturalnego jedzenia, Pora na Pora zwiększa kompetencje w obszarze komunikacji i e-commerce. Do firmy dołączył ostatnio Wojtek Osiński (Taste Poland, d. Nestlé). Zespół zasilili także: Aleksandra Dębska jako Brand Manager i Michał Owsianowski, odpowiedzialny za Performance Marketing. Od pół roku markę Pora na Pola wspiera również agencja adCookie.

Pora na Pola (Poranapola.pl) to spożywczy e-commerce, który dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty od 90 rolników i wytwórców żywności rzemieślniczej do e-klientów w całej Polsce. Spółka ma na swoim koncie trzy rundy finansowania promowane przez crowdfunding udziałowy. W 2023 roku planuje debiut na NewConnect.

Adrian PiwkoSkutecznie wykorzystaliśmy rynkowe momentum w lockdownie, by złapać wiatr w żagle. Teraz prężnie rozwijamy serwis i bazę e-klientów przez wdrażanie innowacji technologicznych i doskonalenie kompetencji w e-commerce. Pomaga w tym mocny zespół, który w ostatnim kwartale podwoił moce. Wojtek, Aleksandra i Michał to osoby z wizją, energią i solidnym doświadczeniem. Wierzą w nasz biznes, dlatego nie tylko wspierają spółkę jako menedżerowie, ale także zostali akcjonariuszami Pora na Pola.

Adrian Piwko, założyciel i prezes firmy

Stanowisko Head of Marketing & Sales w Pora na Pola objął Wojtek Osiński, ekspert i doświadczony marketer w obszarze marketingu i sprzedaży żywności. Ostatnio odpowiadał za marketing w Givaudan Polska. Wcześniej przez 20 lat związany był z Nestlé. W Polsce jako szef Działu Confectionery rozwijał biznes słodyczowy i takie marki, jak Princessa, Lion czy Kit Kat. Kierował też działem marketingu WINIARY odpowiadając za strategię portfolio i działania komunikacyjne. W krajach bałtyckich zajmował się komunikacją marketingową Maggi czy Nescafé. Od 8 lat popularyzuje polską turystykę kulinarną przez blog TastePoland.pl. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Turystyki Kulinarnej.

Aleksandra Dębska to nowy Brand Marketing Manager w Pora na Pola. Specjalizuje się w kreowaniu marek związanych z rynkiem eko i wellness oraz kompleksowym zarządzaniu ich rozwojem. Była co-founderką i szefem marketingu Miamiko, a także współzałożycielką i CEO firmy Cosmic Pantry. Zajmuje się stroną kreatywną i marketingową, w tym digitalową projektów. Przepisami na zdrowe życie i odżywianie dzieli się na swoim blogu Wellspace.pl.

Nowo utworzone stanowisko Performance Marketing Managera właśnie objął Michał Owsianowski. Z branżą ekożywności związany od 2016 roku, zdobywał doświadczenie na stanowiskach marketingowych w dwóch firmach e-grocery. Przez ponad 4 lata związany był z Agorą i Wirtualną Polską jako opiekun klienta w działach sprzedaży. Od 2017 roku tworzy ChoinkaOnline.pl – e-commerce z dostawą choinek od lokalnych dostawców do domów i firm w aglomeracji warszawskiej. Projekt urósł w tym czasie o prawie 1000%.

Od wiosny 2021 roku partnerem strategicznym Pora na Pola w obszarze digital marketingu jest agencja adCookie. Współpraca obejmuje kompleksowe wsparcie dla marki w zakresie marketingu internetowego, w tym realizację strategii wzrostu spółki, prowadzenie analityki e-commerce, kreację i egzekucję kampanii online, marketing automation czy SEO.

Adrian Piwko, CEO Pora na Pola jest laureatem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.


Źródło: Pora na Pola

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Zmiany w Platige Image. Jan Blumczyński – Dyrektorem Zarządzającym Działu Animacji, Agata Bereś Dyrektorem Produkcji

Jan_Blumczynski_Agata_Beres

Zmiany w Dziale Animacji Platige Image: z dniem 1 września funkcję Dyrektora Zarządzającego Działu Animacji (Managing Director of the Animation Department) objął Jan Blumczyński, a na stanowisko Dyrektora Produkcji (Head of Production) powołana została Agata Bereś. Oba stanowiska piastowała wcześniej Magdalena Machalica, która pozostanie w strukturach Platige Image w charakterze doradczyni.

Jan Blumczyński jest absolwentem szkoły filmowej w Vancouver (2008). Od ponad 14 lat pracuje jako artysta 3D, nadzorował zespoły tworzące efekty specjalne do dużych hollywoodzkich produkcji i seriali klasy A. Pracował w takich studiach jak ScanlineVFX, RodeoFX, czy Method Studios. Pośród jego najważniejszych projektów można wymienić seriale Seria niefortunnych zdarzeń (2017) i Nierealne (2021), jeden z odcinków (pt. Zapłon), który prowadził, został nominowany do nagrody Emmy w kategorii „Wybitne osiągnięcia w dziedzinie efektów specjalnych”. Zdobywał też cenne doświadczenie przy dwóch marvelowskich blockbusterach: Kapitanie Ameryce: Wojnie bohaterów (2016) i Strażnikach Galaktyki vol. 2 (2017).

W przypadku tytułów Marvela liczył się zarówno know-how produkcyjny, jak i strona artystyczna wspomagana przez najnowsze rozwiązania technologiczne. Oba te obszary były na najwyższym poziomie. W Platige filozofia pracy jest podobna. W warszawskim studiu będę mógł wykorzystać dotychczasowe doświadczenia i dalej rozwijać technologię oraz wspierać zespół w tworzeniu najlepszej jakości projektów.

Jan Blumczyński

Agata Bereś studiowała produkcję filmową na PWSFiTV w Łodzi. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach reklamowych (m.in. Grey Group Poland i Testardo Gram), gdzie jako producentka pracowała przez ponad dekadę. Do tej pory w Platige pełniła funkcję Senior Producer w Dziale Animacji.


Źródło: Platige Image

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Bolt inwestuje w zespół ekspertów by wesprzeć rozwój w Polsce

Bolt

Do platformy miejskiej mobilności Bolt dołączyły nowe talenty. Wzmocnią one potencjał zespołu Bolt i pomogą w budowaniu długofalowej strategii rozwoju w kraju. Aktualnie w polskim zespole platformy pracuje ponad 150 osób, w tym 21 w międzynarodowym zespole developerskim. Do końca 2021 Bolt planuje zwiększyć zatrudnienie o połowę.

Nowe osoby w zespole Bolt to Magdalena Mazur zatrudniona jako Head of Public Policy w Polsce, Radosław Mincewicz został liderem lokalnego zespołu Bolt Business w zakresie sprzedaży, natomiast Iwona Potajczuk-Pomarańska objęła stanowisko Regional People Partner dla Polski, Czech oraz Słowacji.

Magdalena Mazur jako Członek Zarządu związana jest też z WiseEuropa, think tankiem zajmującym się dostarczaniem strategicznej analizy politycznej i gospodarczej na poziomie polskim i europejskim. Wcześniej pracowała m.in. w firmie Facebook, gdzie także zajmowała się rozwojem obszaru Public Affairs. W Bolcie odpowiada za budowanie relacji z władzami lokalnymi oraz państwowymi. Radosław Mincewicz ma wieloletnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, także w startupach. Przez 2 lata pełnił rolę Sales Managera i stworzył zespół sprzedażowy w jednej z popularnych platform dostarczających zakupy, natomiast z Agorą, jednym z największych niezależnych wydawnictw w Polsce był związany przez prawie 4 lata. W polskim oddziale Bolta objął rolę Country Sales Lead dla Bolt Business – odpowiada za sprzedaż usług transportowych dla biznesu. Natomiast Iwona Potajczuk-Pomarańska dołączyła do Bolt by dzielić się doświadczeniem zdobytym w szybko rozwijających się organizacjach z obszaru bankowości – mBank, czy technologii – Xstream oraz SoftwareMill. W Polsce, Czechach i Słowacji odpowiada, przede wszystkim, za budowanie wspierającej rozwój i innowacyjność kultury organizacyjnej. Liderzy obszarów działalności biznesowej Bolta tak podsumowują rozwój zespołu platformy w Polsce:

Łukasz StachowiakCieszy mnie, że nasz zespół rozwija się pomimo kryzysu zdrowotnego jaki dotknął także Polskę. To, że od ponad roku rozwijamy zespół, a w szczycie pandemii kontynuowaliśmy zatrudnianie nowych osób to dla mnie potwierdzenie, że nasz sposób zarządzania się sprawdza.

Łukasz Stachowiak, Country Manager Bolt w Polsce

 

Valerii RomanovSzybki rozwój naszych usług sprawił, że potrzebowaliśmy natychmiastowego wsparcia w postaci najlepszych ekspertów. Tworzymy zespół, który nie boi się nowych wyzwań i dzieli naszą wizję tworzenia przystępnych cenowo, wygodnych i odpowiedzialnych rozwiązań z zakresu miejskiej mobilności.

Valerii Romanov, Country Manager Bolt Rentals w Polsce

Michal_Dubisz_Praca w tym zespole to ogromna przyjemność – dla mnie to był najlepszy rok w mojej karierze. Nasz niezwykle szybki wzrost nie przeszkodził nam w zachowaniu startupowego podejścia do wyzwań, a różne doświadczenia wzbogacają nas i pozwalają dostarczać jeszcze lepszej jakości usługi naszym klientkom i klientom.

Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce

Bolt – pierwsza europejska super-aplikacja – jest jedną z najszybciej rozwijających się platform mobilnosci w Europie i Afryce z ponad 75 milionami pasażerów w 45 krajach. W czasie pandemii, w Polsce, platforma wprowadziła hulajnogi do ponad 20 miast a dostawy jedzenia Bolt Food w 4.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

K2 Precise wzmacnia zespół New Business

Marta Kubik i Aleksandra Krzyzanowska

K2 Precise (Grupa K2) rozbudowuje dział New Business. Marta Kubik, dotychczasowa Growth Managerka, awansowała na stanowisko Head of New Business. Do agencji dołączyła także Aleksandra Krzyżanowska, która objęła stanowisko Business Development Manager.

 Maja BiniewicWzmocnienie działu Business Development jest związane z rozwojem biznesu K2 Precise o nowe usługi, szczególnie dedykowane e-commerce’om. Dzięki dołączeniu nowych osób, nasza silna ekspertyza m.in. w obszarze SEO, marketing automation i precision marketingu będzie oferowana szerszemu gronu klientów.

Maja Biniewicz, Chief Business Officer w K2 Precise

Marta Kubik w Grupie K2 pracuje od niemal 7 lat, podczas których pełniła funkcje kolejno: Asystentki New Business, Business Development oraz Growth Managerki. Do klientów pozyskanych przez K2 Precise przy wsparciu Marty Kubik w ostatnim czasie należą firmy: Resibo, Mann+Hummel czy OTOMOTO.

Do obowiązków Marty Kubik na stanowisku Head of New Business będzie należeć m.in. realizacja planów sprzedażowych agencji, nawiązywanie relacji z nowymi klientami oraz wsparcie działu marketingu w budowaniu świadomości marki i oferty K2 Precise.

Aleksandra Krzyżanowska swoje doświadczenie zdobywała w start-up’ie kierując działem handlowym oraz tworząc ofertę produktową. Od 4 lat związana jest z branżą mediową. Pracowała m.in. w Agorze, gdzie odpowiadała za budowanie strategii oraz wdrażanie kampanii e-commerce w serwisach grupy Gazeta.pl. Ostatnio zarządzała działem e-commerce oraz tworzyła i wdrażała nowe narzędzia wspierające efektywną sprzedaż w Burda Media Polska.

Do głównych zadań Aleksandry Krzyżanowskiej w K2 Precise będzie należało pozyskiwanie klientów, przede wszystkim z branży e-commerce, a także nadzorowanie wybranych projektów realizowanych przez agencję dla klientów z tego sektora.


Źródło: K2 Precise

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowe osoby i awans w zespole Talents Management sieci partnerskiej LifeTube i Glow by LifeTube (grupa LTTM)

LTTM

Do działu rozrywki w sieci partnerskiej LifeTube (grupa LTTM) dołączyły dwie nowe Influencer Marketing Managerki – Angelika Płaska i Magda Den. Agnieszka Warszawska, wcześniej Influencer Marketing Managerka, awansowała na stanowisko seniorskie. Do Glow by LifeTube, wyspecjalizowanej sieci partnerskiej w tematykach fashion, beauty oraz lifestyle, dołączyła Junior Influencer Marketing Managerka – Zuzanna Wiśniewska. Nad zespołami pieczę sprawuje Talents Management Director w LTTM – Martyna Adamus.

Magda Den, z mediami związana od 4 lat. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe rozwijała w branży eventów, a później marketingu, gdzie realizowała m.in. plany social mediowe. Pracowała na rzecz klientów takich jak m.in. AEW, Savills czy Union Investment. W LifeTube (LTTM) objęła stanowisko Influencer Marketing Managerki w dziale rozrywki.

Angelika Płaska wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach: VIDMO i Platinium Cast. W jej portfolio znajdują się kampanie zrealizowane dla takich marek jak m.in.: Netflix, Pepsi, Disney, McDonald’s, Garnier, sieć Play, Cheetos, Adidas, Shell, czy HBO. W dziale rozrywki LifeTube (LTTM) objęła stanowisko Influencer Marketing Managerki.

Agnieszka Warszawska z LifeTube (LTTM) związana od marca 2020 roku, awansowała na stanowisko Senior Influencer Marketing Managerki i pełni rolę managerki twórców premium. W zakres obowiązków Agnieszki wchodzi m.in.: reprezentowanie twórców w sieci, dbanie o ich wizerunek i prawidłową komunikację do klientów oraz aktywne pozyskiwanie i realizacja projektów komercyjnych dla twórców. Wśród projektów zrealizowanych przez Agnieszkę wymienić można realizacje dla marek takich jak m.in.: Letyshops, Xiaomi, Agata Meble, Lubella, x-kom, Piątnica, myhive, Circle K, Warka, czy Nord VPN.

Zuzanna Wiśniewska dołączyła do Glow by LifeTube, jako Junior Influencer Marketing Managerka. Swoją ścieżkę kariery do tej pory rozwijała w polskiej marce modowej Local Heroes, gdzie pełniła funkcję Junior Project Managerki i content creatorki w dziale marketingu. Odpowiadała m.in. za research, koordynację i realizację działań z influencerami, tworzenie strategii marketingowych oraz koncepcję i realizację wysyłek PR. W Glow by LifeTube (LTTM) Zuzanna odpowiada za koordynację i opiekę nad twórcami sieci premium.


Źródło: LTTM

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23

Tomasz Waligóra i Marek Różycki

Wraz z początkiem sierpnia wprowadzone zostaną zmiany na poziomie zarządu Pathfinder 23, największej agencji wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy. Nowy zarząd składać się będzie z dwóch co-managing directorów. Marek Różycki obejmie stanowisko Managing Director Business, a Tomasz Waligóra Managing Director Products & Services. Ich zadaniem jest wdrożenie nowej strategii działania agencji, adekwatnej do zmieniających się potrzeb globalnych klientów agencji. Marek i Tomek są jednymi z założycieli PF23 i pracują w niej na stanowiskach menadżerskich od początku istnienia agencji.

Tomasz WaligóraObserwujemy ciągłą ewolucję potrzeb klienta wynikającą z szybkiego rozwoju samego E-commerce, technologii, jak i coraz większej dostępności danych. Przyszłość widzimy w coraz większej integracji – produkty i usługi odpowiadają lub wyprzedzają potrzeby biznesowe klientów, jednocześnie rośnie poziom ich złożoności i osadzenia w danych. To powoduje, że potrzebne jest łączenie zespołów sprzedażowych i Client Service z inżynierami lub konsultantami od strategii, produktów i danych.

Tomek Waligóra

Marek RóżyckiNowa struktura zarządu odpowiada na tę potrzebę – wychodzimy z różnych doświadczeń i kompetencji, dlatego teraz łączymy siły, żeby wspólnie przeprowadzić ten proces integracji.

Marek Różycki

Pełniąca do tej pory funkcje CEO – Julia Dziurbiejko, oraz Executive Vice President Szymon Domżał wchodzą w skład nowoutworzonego zespołu w ramach Brand New Galaxy, którego celem jest praca nad rozwojem zintegrowanej oferty E-commerce spółek BNG oraz wspieranie i współpraca ze wszystkimi agencjami w grupie.


Źródło: Pathfinder 23

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Stephan Vogel nowym CEO Circlewise, Paweł Lebiedziński obejmuje stanowisko General Manager CEE

Uscisk dloni

Stephan Vogel został nowym CEO międzynarodowej firmy Circlewise, specjalizującej się w rozwiązaniach technologicznych i strategicznych w obszarze performance marketing, w szczególności związanych z budową i prowadzeniem programów partnerskich. Dotychczasowy CEO, Mathias Hell pozostaje w firmie, obejmując stanowisko COO. Jednocześnie Paweł Lebiedziński obejmuje stanowisko General Manager CEE, a Stian Longva – General Manager Nordics. Wszystkie te zmiany związane są z dokonanym w ostatnim czasie przejęciem przez Circlewise dwóch agencji skandynawskich - Performission Sweden i Performission Norway – i planami ekspansji na kolejne rynki europejskie.

Stephan Vogel, nowy prezes CEO Circlewise, karierę zawodową rozpoczynał w 2007 roku, w agencji Horváth & Partners Management Consultants. Bezpośrednio przed przejściem do Cirlewise był wiceprezesem ds. marketingu i rozwoju biznesu w norweskiej grupie Target Holding, której częścią jest Circlewise.

VOGEL-STEPHANSukcesy w Polsce i Skandynawii utwierdziły nas, że afiliacja in-house, jako alternatywa do współpracy z sieciami afiliacyjnymi, to dokładnie to, czego dzisiaj potrzebuje branża ecommerce. Moim celem jest umocnienie pozycji platformy Circlewise Partnership Hub w Polsce i Skandynawii, oraz ekspansja na kolejne rynki europejskie, w tym przede wszystkim region DACH.

  Stephen Vogel, nowy CEO firmy

Dotychczasowy CEO Cirlewise – Mathias Hell – pozostaje w firmie i jako COO i będzie zajmował się optymalizacją działań operacyjnych firmy i rozwojem technologii, która stanowi trzon oferty Circlewise.

Jednocześnie Paweł Lebiedziński (dotychczasowy COO Circlewise), obejmuje stanowisko General Manager CEE, a Stian Longva (założyciel i dotychczasowy CEO agencji Performission Norway), obejmuje stanowisko General Manager Nordics.

Zmiany w strukturach związane są z niedawnym przejęciem przez Circlewise dwóch agencji skandynawskich – Performission Sweden i Performission Norway oraz planami ekspansji na kolejne rynki europejskie.

Circlewise to międzynarodowa firma, powstała w 2014 roku, z centralą w Norwegii, działająca na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. w Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie i na Łotwie. Dostarcza rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie; pod koniec 2020 roku dokonała przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji” (Paweł Lebiedziński, wcześniejszy CEO agencji Adhydra, objął wtedy stanowisko COO w międzynarodowych strukturach Circlewise). Dzięki przejęciu Polska stała się dla Circlewise hubem na potrzeby rozwoju na kolejne rynki europejskie.

Circlewise specjalizuje się przede wszystkim we wsparciu marketerów w prowadzeniu własnych programów partnerskich (in-house). Agencja zapewnia zespoły ekspertów i konieczne technologie, usługi i narzędzia – przede wszystkim w oparciu o wspomnianą platformę Partnership Hub oraz Marketplace Circlewise, czyli otwarty, globalny rynek wydawców afiliacyjnych, dostępny dla wszystkich użytkowników platformy (jeśli chodzi o polskojęzyczne zasoby to w Marketplace obecni są zarówno najwięksi wydawcy online w Polsce, m.in. Onet, WP czy Interia, jak i „niszowe” źródła ruchu takie jak blogerzy, influencerzy, czy niewielkie strony tematyczne).

W gronie polskich klientów Circlewise znalazły się m.in. marki takie jak: eobuwie.pl, Pracuj.pl, Duka, Delikatesy Centrum, home&you, Etam, Lombi.com, Merkury Market, Neonet, Pako Lorente, Miloo Home, Carsmile, Modivo.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Publicis Groupe ogłosiła nominacje do zespołu kierowniczego w Europie Środkowo-Wschodniej

Publicis Groupe ogłosiła nominacje zespołu kierowniczego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej CEE. Tomas Lauko został powołany na stanowisko Chief Executive Officera (CEO) Publicis Groupe CEE, a jego bezpośrednim przełożonym jest Steve King, Chief Operating Officer w Publicis Groupe. Tomas Lauko, będzie odpowiedzialny za nadzór działań Publicis Groupe na 15 rynkach regionu, w tym Polski, która jest biurem centralnym. Wspierająca działania Tomasa Maria Tudor (obecnie Chief Media Officer i Business Development Lead w Publicis Groupe CEE) została awansowana na stanowisko Chief Operating Officer w regionie CEE.

Desygnacja Tomasa wzmacnia nasze zaangażowanie na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej – dynamicznego regionu, oferującego wiele możliwości oraz charakteryzującego się zasobami wyjątkowych talentów. Tomas łączy głębokie zrozumienie regionu CEE, w tym naszych największych rynków – Polski i Rosji – z doświadczeniem w globalnych projektach. Będąc silnie zorientowanym na partnerskie relacje z klientami, śledzi najnowsze osiągnięcia w dziedzinie technologii, ideach kreatywnych i rozwiązaniach biznesowych, a przy tym doskonale porusza się na gruncie współpracy międzykulturowej. W krótkim czasie, jaki upłynął, od kiedy Tomas przyjął nową rolę, pozytywne skutki jego działania zaczęły przynosić wymierne rezultaty. Jestem pewien, że pod kierownictwem Tomasa Publicis Groupe CEE będzie się rozwijać jeszcze szybciej.

Steve King, Chief Operating Officer w Publicis Groupe

Tomas Lauko CEO Publicis Groupe CEERegion CEE dysponuje ogromnymi możliwościami ze względu na zróżnicowanie poszczególnych rynków. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoje doświadczenie oraz wiedzę o regionie i globalnych inicjatywach, wykorzystując to dla dobra naszych klientów w tym przełomowym okresie. Zamierzam wprowadzić Publicis Groupe CEE w przyszłość platformowego świata, dzięki współpracy z naszymi najlepszymi talentami i ogromnemu potencjałowi, którym dysponujemy na wszystkich rynkach w tym regionie. Jako zespół wyznaczyliśmy sobie ambitne plany, które już zaczęliśmy wprowadzać w życie. Wierzę, że przy odpowiednim wsparciu i motywacji nasz zespół da z siebie wszystko, będąc siłą napędową dla całej organizacji.

 Tomas Lauko, Chief Executive Officer w Publicis Groupe

Tomas Lauko, do niedawna Chief Operating Officer Publicis Groupe w Europie Północnej i Środkowej, odpowiadał za rozwój oferty produktowej i tworzenie planów operacyjnych zapewniających wzrost organizacji. W tym czasie Tomas odegrał zasadniczą rolę w procesie pozyskiwania i utrzymywania nowych, kluczowych klientów w regionie Europy Północnej i Środkowej (NCE). Jednocześnie skutecznie wspierał wdrażanie modelu operacyjnego Power of One w Publicis Groupe NCE, co przełożyło się na pozytywne rezultaty biznesowe.

Tomas Lauko rozpoczął swoją karierę w Société Générale w Czechach, a następnie został konsultantem ds. komunikacji w Dentsu Aegis, w której szybko awansował na kolejne stanowiska. W 2009 roku związał się z Publicis Groupe dołączając do agencji mediowej Zenith, gdzie powierzono mu kierownictwo nad rozwojem cyfrowym i biznesowym w Europie Środkowo-Wschodniej i gdzie wdrażał partnerstwa z takimi firmami jak Facebook, Google, Adform czy Gemius. Następnie awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego Zenith w Czechach. Na początku 2014 roku został mianowany szefem rosyjskiego oddziału Zenith. Prowadził tę agencję i jej klientów w okresie spowolnienia gospodarczego w Rosji. Pod koniec 2016 roku przeniósł się do Paryża, aby objąć stanowisko Global Client Lead dla firmy L’Oreal, a już w 2019 roku został mianowany Chief Operating Officerem w Publicis Groupe NCE.

Rezydująca w Bukareszcie Maria Tudor będzie podlegać Tomasowi Lauko jako Chief Operating Officer w Publicis Groupe CEE i ściśle z nim współpracować. W swojej nowej roli będzie nadzorować działalność regionalną Publicis Groupe w Europie Środkowo-Wschodniej, strategię i jej realizację, rozwój biznesu, produktów, partnerstwa oraz kierować największymi i najszybciej rozwijającymi się praktykami w obszarach mediów i contentu.

Jestem bardzo dumna z naszych dotychczasowych osiągnięć i cieszę się na myśl o nowych zadaniach. Po ostatnich przekształceniach Publicis Groupe CEE jest silniejsza niż kiedykolwiek. Dzięki zgranemu zespołowi, prawdziwemu duchowi Power of One i najwyższej klasy usługom oraz produktom, jesteśmy gotowi kontynuować nasz rozwój razem z naszymi klientami, partnerami i talentami. Tomas i ja mamy tę samą wizję i ambicję dotyczące naszego regionu – dążenie do osiągania jak najlepszych wyników i zaznaczenia swojej obecności nie tylko w ramach Grupy, ale również w całej branży. Wierzymy, że osiągnięcie tych celów jest możliwe dzięki zaufaniu, podejściu zorientowanemu na ludzi, pasji, inspiracji i ciągłemu uczeniu się, które łączą zespół kierowniczy na 15 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Motto wyryte na moim biurku w naszym biurze w Bukareszcie brzmi: Doskonałość nie jest jednorazowym aktem, lecz nawykiem. To zaszczyt kontynuować tę niezwykłą podróż z zespołem Publicis Groupe CEE.

Maria Tudor Chief Operating Officer w Publicis Groupe

Maria Tudor posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, ale zaczynała karierę jako inżynier informatyki. Pierwszą agencją, z którą się związała, była Saatchi & Saatchi. Następnie w, 2000 roku uruchomiła rumuński oddział Zenith, po czym wprowadziła go na czołową pozycję wśród agencji mediowych w Rumunii. Maria Tudor ma na koncie szereg nagród i wyróżnień branżowych, w tym między innymi nagrodę Excellence in Media Operations od IAA oraz Personality of the Year in Marketing and Communication w Rumunii.

Kolejną nominacją w regionie CEE jest powierzenie Pauli Sobieszek stanowiska Business Development Directora. Oznacza to kontynuację jej szesnastoletniej kariery w branży. W tym czasie była związana z domem mediowym Mindshare (WPP), gdzie stopniowo awansowała od stanowiska Media Plannera do Business Partnera. Paula Sobieszek podlega bezpośrednio Marii Tudor. W nowej roli będzie zarządzać projektami rozwoju biznesu w całym regionie oraz zajmować się ich koordynacją, zapewniać spójność z praktykami globalnymi, współkierować rozwojem i koordynacją produktów, wspierać optymalizację i automatyzację działań, a także budować relacje Publicis Groupe CEE z dostawcami globalnymi i regionalnymi.


Źródło: Publicis Groupe

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Awanse i nowe twarze w Timecode Film Production

Timecode

Do Timecode Film Production dołączył Łukasz Rusek, a obecna już w firmie Lidia Pęza awansowała na stanowisko Junior Producer. Timecode Film Production jest partnerem 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Lidia Pęza jest związana z Timecode Film Production od 2018 roku. Wcześniej pełniła funkcję asystentki produkcji. W zakres jej obowiązków będzie wchodziło prowadzenie samodzielnych projektów oraz wspieranie produkcyjne realizacji reklamowych i branded content.

Do działu graficznego Timecode dołączył także młody grafik i motion designer Łukasz Rusek. Dwudziestodwulatek ze Śląska jest absolwentem technikum informatycznego i praca w Timecode jest jego pierwszym krokiem w świat profesjonalnych produkcji.

Bardzo się cieszymy, że dzięki organizowanemu przez nas konkursowi Timecode Akcja Animacja możemy odkrywać młode talenty. Ludzi, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z komercyjnymi produkcjami animowanymi. U nas mogą nauczyć się pracy dla klienta, poznać zasady i tajniki budowania graficznej opowieści pod wymagania marketingowe. Wierzymy, że w całej Polsce jest mnóstwo uzdolnionych, młodych ludzi takich jak Łukasz. Naszą misją jest ich odnalezienie i pomoc w zrobieniu pierwszego kroku w świat, który może im się wydawać trudno dostępny.”

Tomasz Dławichowski, dyrektor zarządzający Timecode Film Production


Źródło: Timecode

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior dołączą do redakcji Wirtualnej Polski

Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior

Wirtualna Polska intensywnie rozwija zespół redakcyjny. W czerwcu dołączy do niego Michał Gąsior, jako head of content. Od lipca redaktor naczelną serwisów lifestyle będzie natomiast Wiktoria Jakubowska.

Michał Gąsior na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie linii programowej WP, koordynowanie współpracy kilkunastu redakcji i zarządzanie treściami newsowymi w serwisach.

Wiktoria Jakubowska od lipca zostanie redaktor naczelną serwisów lifestyle’owych (WP Kobieta, WP Kuchnia, WP Turystyka). Będzie odpowiedzialna za kierowanie pracą trzech redakcji i kreowanie ich linii redakcyjnej oraz współtworzenie strategii dla obszaru.

Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior to doświadczeni menedżerowie mediów, z sukcesami, a do tego wciąż głodni kolejnych i dalszego rozwoju. Dlatego świetnie wpisują się w wizję zespołu, który buduję od połowy grudnia ubiegłego roku.

 Piotr Mieśnik, redaktor naczelny Wirtualnej Polski

Michał Gąsior przez ostatnie 4 lata związany był z serwisem naTemat.pl, gdzie kolejno pełnił funkcję reportera, wydawcy i szefa strony głównej. W październiku ub.r. awansował na stanowisko head of content i odpowiadał za stronę główną serwisu oraz treści tworzone w ramach całej Grupy. Wcześniej był m.in. współpracownikiem „Newsweeka” i dziennika „Nowiny”.

Wiktoria Jakubowska poprzednio pracowała jako redaktor naczelna serwisu Plotek.pl, gdzie odpowiadała m.in. za realizację celów zasięgowych serwisu, prowadzenie projektów sprzedażowych oraz powstanie działu „Plotek-opinie”. W redakcji Plotek.pl spędziła łącznie 6 lat. Wcześniej pełniła funkcje redaktora i wydawcy. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz
e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Mediapanel, w marcu 2021 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,9 mln Polaków.


Źródło: WP

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF