...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Grzegorz Łaguna rzecznikiem prasowym Kulczyk Foundation

Grzegorz Łaguna

Grzegorz Łaguna, do niedawna dziennikarz Telewizji Polsat, objął funkcję Rzecznika Prasowego Kulczyk Foundation.

Łaguna to wieloletni dziennikarz, publicysta i prezenter telewizyjny. Na antenie Telewizji Polsat relacjonował na żywo najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne w Polsce, m.in. wybory prezydenckie w 2020 roku. Polityką zajmował się także w studiu. Był jednym z głównych autorów „Wydarzeń” emitowanych o godzinie 12:50.

Reprezentowanie Kulczyk Foundation postrzegam jako przedłużenie dziennikarskiej misji. Fundacja ma na swoim koncie projekty realizowane w 65 krajach. Taka skala działania to ogromna odpowiedzialność, ale nie mam wątpliwości, że jestem we właściwym miejscu.

Grzegorz Łaguna

Wcześniej Łaguna był dziennikarzem m.in. Superstacji i Wirtualnej Polski. Na antenie Superstacji prowadził swój autorski program – „Debatę Grzegorza Łaguny” oraz liczne pasma informacyjne i publicystyczne. Był też gospodarzem wieczorów wyborczych.

W przeszłości pracował również w „Życiu Warszawy”, TVP Olsztyn i TVN Warszawa. Był autorem wielu wywiadów prasowych i telewizyjnych. Komentował też bieżącą politykę dla kilku innych redakcji.

Grzegorz Łaguna objął stanowisko 1 września 2021 roku. Rzecznik Prasowy Kulczyk Foundation jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył studia magisterskie z dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ze specjalizacją telewizyjną.


Źródło: Kulczyk Foundation

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Martin Sun nowym dyrektorem zarządzającym w Huawei Consumer Business Group w Polsce

Martin Sun

Martin Sun od 1 września obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Huawei CBG Polska, jednej z trzech grup biznesowych Huawei, zajmującej się szerokim portfolio elektroniki użytkowej, między innymi smartfonami, laptopami, tabletami czy urządzeniami wearables.

Martin Sun jest związany z firmą Huawei od ponad 9 lat. Przez ostatnie 2 lata pracował w Huawei CBG Polska, jako dyrektor odpowiedzialny za całość sprzedaży produktów marki w Polsce. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w Huawei CBG w Maroko, a poprzednio – managera ds. sprzedaży w Pakistanie.

Martin Sun zastąpi na stanowisku Jeffersona Zhanga, który z początkiem września dołączy do struktur Huawei w centrali firmy w Chinach.

Objęcie stanowiska dyrektora zarządzającego Huawei CBG w Polsce to dla mnie wielki zaszczyt i wyzwanie. Polska jest jednym z kluczowych rynków dla Huawei na świecie, mamy tutaj ambitne plany rozwoju i inwestycji w szereg kategorii produktowych, w tym laptopów, smartfonów, smartwatchy czy produktów audio. Nadal również będziemy inwestować w rozwój własnego ekosystemu Huawei Mobile Services i sklepu z aplikacjami AppGallery. Polski oddział Huawei to zespół ambitnych profesjonalistów i wierzę, że wspólnymi siłami osiągniemy zamierzone cele.

Martin Sun, nowy dyrektor zarządzający w Huawei CBG Polska


Źródło: Huawei

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowy CX Director w Spacecamp

uściśnięcie dłoni

Tomasz Świtała dołączył do zespołu Spacecamp na stanowisku Customer Experience Director, wzmacniając kompetencje badawcze i strategiczne z zakresu budowania pozytywnego doświadczenia klienta.

Tomasz Świtała posiada szerokie kompetencje w zakresie zarządzania customer experience globalnych marek. W Spacecamp będzie nadzorował dział User Experience oraz współpracował z Arturem Puszkiewiczem odpowiedzialnym za komórkę Customer Experience Intelligence (CXI), wspierając go w tworzeniu i implementacji innowacyjnych usług.

Nowy Customer Experience Director wnosi do agencji znajomość najnowszych rozwiązań technologicznych stosowanych w marketingu i wsparciu sprzedaży z obszarów: projektowania programów lojalnościowych, grywalizacji, oprogramowań do digital signage, predictive calling, emotion tracking, czy rozszerzonej rzeczywistości (AR). Świtała pracował dla Amazon, eBay, Reebok, SAMSUNG, Energizer, Hankook, MERCK, 4F, CEDC czy PKO, między innymi w Cheil Poland, WebInterpret oraz Nowoczesnej Firmie. Połączenie jego kompetencji z badaczami, analitykami i strategami Spacececamp wzmacnia ofertę agencji o innowacyjne rozwiązania customer-centric.

Proponowane w Spacecamp strategie budowania CX, wynikają nie tylko z podejścia data-driven, ale przede wszystkim data-informed i data-inspired. To rozszerzone pozyskiwanie danych, również z badań doświadczeń i osobistych spostrzeżeń użytkowników (data-informed – uwzględnianie elementu ludzkiego) oraz w oparciu o trendy (data-inspired). Takie podjeście pozwala na tworzenie efektywnych ekosystemów marek. Intencją wdrażania nowych technologii każdorazowo jest tworzenie środowiska przyjaznego użytkownikom, ale także markom. Spacecamp dostarcza unikalne podejście badawcze oparte na digitalowych narzędziach oraz na autorskiej metodologii Branded Customer Experience Examinator (BCXX) pozwalającej ocenić relację marki z konsumentem i sprawniej podjąć decyzje wspomagające realizację celów biznesowych.

Mocna oferta działu CXI i UX jest kolejnym krokiem tworzenia w Spacecamp usług odpowiadających na realne potrzeby konsumentów. Badanie poziomu satysfakcji z rozwiązań dostarczanych przez markę jest niezbędnym elementem budowania doświadczeń konsumenckich realizujących cele biznesowe. Połączenie ekspertów Spacecamp z obszaru badań konsumenckich, customer experience, strategii digitalowych i komunikacyjnych umożliwia jeszcze skuteczniejsze doradztwo naszym klientom w  podejmowaniu efektywnych decyzji marketingowych, zarówno tych codziennych jak i długoterminowych.

 Alicja Miłuńska, managing director Spacecamp


Źródło: Spacecamp

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Agnieszka Antecka dołączyła do Kantara

jak grać odpowiedzialnie

W lipcu 2021 do zespołu Kantara dołączyła Agnieszka Antecka. Objęła stanowisko Creative Domain Operational Lead.

Agnieszka Antecka będzie wspierać szefową domeny Creative Katarzynę Lewińską zarówno w pracy bieżącej, jak i rozwijaniu aktywności consultingowej Kantara w obszarze creative.

Jestem przekonany, że Agnieszka, ze swoim ogromnym doświadczeniem i wiedzą na temat efektywności komunikacji, jest osobą, która widocznie wzmocni nasz rozwój Domeny Creative. Jej świeże spojrzenie będzie także istotnym elementem w naszej strategii stałego rozwoju nowych rozwiązań z zakresu testowania kreacji i efektywności przekazu komunikacyjnego.

 Kamil Michalski, GM Kantara w Polsce

Agnieszka Antecka pracowała wcześniej w Ipsos oraz Ferrero Polska Commercial.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

IKEA Retail Polska z nowym Country Digital Managerem

Piotr_Holownia_IKEA

W sierpniu 2021 roku Piotr Hołownia dołączył do zespołu IKEA Retail Polska, obejmując stanowisko Country Digital Managera.

W IKEA, jako Country Digital Manager, Piotr Hołownia będzie odpowiedzialny za transformację cyfrową marki oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań digitalowych.

Piotr Hołownia ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Zarządzania oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od lat pasjonuje się agile’owymi metodami współpracy, jest entuzjastą innowacji, rozwiązań cyfrowych i tworzenia wartości biznesowej dzięki nowym technologiom.

Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za budowanie i wdrażanie produktów oraz rozwiązań dla klientów detalicznych i biznesowych. Wcześniej, w bankowości i finansach, wdrażał i rozwijał platformy bankowości elektronicznej oraz e-commerce.

Bezpośrednią przełożoną nowego Country Digital Managera, będzie Karin Sköld, Prezeska IKEA Retail Polska i Dyrektorka ds. Zrównoważonego Rozwoju.


Źródło: IKEA

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Tomasz Jankowski dołączył do zespołu AB S.A

Tomasz Jankowski

Z początkiem sierpnia do spółki AB dołączył Tomasz Jankowski. Objął nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. public relations.

Tomasz Jankowski, pracując dla AB S.A jest odpowiedzialny za kontakt i rozwijanie relacji z mediami oraz komunikację zewnętrzną i wewnętrzną. Swoimi działaniami będzie wspierał Adriana Boczkowskiego z agencji P&L, która dla AB S.A prowadzi relacje z inwestorami.

Do zadań nowego specjalisty ds. PR należy również ścisła współpraca z działem marketingu  przy realizacji bieżących projektów i rozwijaniu mediów społecznościowych spółki.

Jankowski ostatnio pracował w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, gdzie pełnił funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej związany był m.in. z serwisem Ceneo.pl, gdzie odpowiadał za relacje z mediami i komunikację wewnętrzną. W przeszłości, jako dziennikarz, przez ponad 5 lat pracował dla Radia ZET we Wrocławiu i Katowicach.

Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu. Ukończył też studia podyplomowe z zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.


Źródło: Grupa AB

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Adelajda Truścińska w All Hands Agency

Adelajda Truscinnska

Agencja marketingowa All Hands poszerzyła swój zespół. Adelajda Truścińska dołączyła do firmy i objęła stanowisko Social Media Strategist. Odpowiada za przygotowywanie i realizację strategii komunikacji w social mediach dla bieżących klientów agencji.

W ostatnich latach zdobywała doświadczenie pracując m.in. w agencjach H2O Creative zajmując stanowisko Content Designer oraz Brand New Heaven najpierw zajmując stanowisko Social Media Specialist a później Social Media Manager.

Adelajda Truścińska w 2008 roku została laureatką programu stypendialnego  „Homines Urbani”, który był skierowany do młodych pisarzy, tłumaczy oraz krytyków literatury z Polski, krajów niemieckojęzycznych oraz Ukrainy, Białorusi, Czech i Słowacji.

W 2017 roku jej kolaże zostały wystawione w Muzeum Sztuki Współczesnej w Warszawie, w 2019 roku została nominowana do Nagrody Literackiej Gdynia za książkę wydaną w Krytyce Politycznej.


Źródło: All Hands Agency

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

SalesOn z nową dyrektorką marketingu

Uscisk dloni

Irena Mrozek dołączyła do zespołu SalesOn jako Digital Marketing Director. Odpowiedzialna będzie za strategię komunikacji systemu i wsparcie wizerunku marki SalesOn jako lidera na rynku automatyzacji szkoleń.

Irena Mrozek związana jest z reklamą i marketingiem od ponad 20 lat. Copywriterskie szlify zdobywała w Harvard Business Review Polska i agencji Artegence. Kolejne lata spędziła w takich agencjach, jak m.in.: VML Poland, Lubię to! i Cheil Poland, tworząc komunikację m.in. dla: mBanku, Samsunga, PZU, Ferrero, Alior Banku, Winiar i Merlina. Prowadziła jeden z pierwszych polskich blogów reklamowych – Zjadamy Reklamy – który przez 2 lata z rzędu otrzymał nagrodę Bloga Roku w kategorii Media i Marketing i był opisywany i polecany m.in. przez Przekrój, Politykę i Gazetę Wyborczą.

W rozwoju SalesOn przyszedł moment, w którym potrzebowaliśmy kogoś, kto kompleksowo zajmie się komunikacją i promocją systemu, i kto zadba o to, by ugruntować pozycję produktu jako jedynego takiego rozwiązania w Polsce. Irena, ze swoim ogromnym doświadczeniem, entuzjazmem i kreatywnością, była oczywistym wyborem.

Przemysław Mik, CEO/General Manager SalesOn.pl

Irena wspiera budowę strategii obecności SalesOn.pl w digitalu, budowanie kontaktów z mediami, rozwój zaplecza contentowego dla marki i komunikację social mediową.

SalesOn.pl to kompleksowe narzędzie do automatyzacji działań szkoleniowych w działach handlowych. Jako jedyne takie narzędzie na rynku łączy w sobie bazę szkoleń on-line, analitykę kompetencji handlowców oraz elementy grywalizacyjne.


Źródło: SalesOn

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Paweł Zieliński Marketing & PR Business Partnerem w PromoTraffic

Pawel_Zielinski_ Promo Traffic

Do zespołu PromoTraffic dołączył Paweł Zieliński, obejmując stanowisko Marketing & PR Business Partnera. To nowo utworzone stanowisko w agencji. Paweł Zieliński jest odpowiedzialny za działania wizerunkowe oraz employer brandingowe dla marki PromoTraffic.

Do zadań Pawła należy budowanie wizerunku marki PromoTraffic jako czołowej agencji dla e-commerce, która pomaga zwiększać przychody sklepów internetowych w Polsce i na świecie. Dodatkowo ma rozwijać obszar employer brandingowy, udowadniając, że PromoTraffic to miejsce do rozwoju w obszarze digital marketingu na każdym etapie kariery.

Paweł Zieliński jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania w Rzeszowie. Od kilkunastu lat rozwija swoje kompetencje w obszarze PR, marketingu oraz employer brandingu. Jest autorem specjalistycznych książek, prelegentem i organizatorem konferencji branżowych.

Wcześniej związany był m.in. z ALTEN Polska, gdzie jako lider działu marketingu odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej i komunikacyjnej dla celów employer brandingowych firmy. Współpracował też z firmami Miquido oraz Softhis, dla których stworzył i wdrożył globalną strategię marketingową i komunikacyjną (online i offline) wspierającą sprzedaż usług w branży IT.
Realizował także projekty marketingowe we współpracy z Google, Abbey Road Studios, Giant, Bayer i innymi.


Źródło: PromoTraffic

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Tomasz Mika nowym CFO w 7R

Tomasz_Mika

Tomasz Mika został powołany przez Zarząd 7R na stanowisko Chief Financial Officer (CFO) w randze członka zarządu. Od 1 sierpnia 2021 roku kieruje pionem finansowym spółki, odpowiadając za obszar finansów, księgowości oraz kontrolingu. Będzie wspierał także budowanie biznesu 7R w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.

Tomasz Mika posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania i optymalizacji kluczowych procesów finansowych oraz działań operacyjnych, które zdobywał w Polsce, Niemczech oraz Rosji. Pracował dla takich marek jak: Cersanit, Hollywood, IKEA, Pfleiderer, PwC czy KPMG, gdzie rozwijał praktykę między innymi w zakresie prognozowania finansowego, tworzenia budżetów, sporządzania analiz finansowych, przepływów pieniężnych i zarządzania ryzykiem.

Tomasz LubowieckiZ roku na rok 7R notuje regularne wzrosty wynajętej powierzchni o średnio 35%. Silna pozycja Spółki w Polsce skłania nas do szukania szerszych perspektyw i możliwości ekspansji na rynkach zagranicznych. Jestem przekonany, że doświadczenie Tomasza Mika w realizacji projektów z obszaru finansowo-kadrowego dla międzynarodowych marek pomoże nam jeszcze skuteczniej zarządzać dynamiką biznesu 7R i wdrażać plany rozwojowe.

Tomasz Lubowiecki, prezes 7R

Tomasz Mika zastąpił na stanowisku Monikę Mazur, która do tej pory pełniła tę funkcję w randze członka zarządu. Dotychczasowa CFO pozostanie współwłaścicielem firmy.

Priorytetem nowego CFO będzie wsparcie 7R w realizacji strategii biznesowej, kształtowanie polityki finansowej spółki, a także optymalizacja procesów w związku z umacnianiem obecności 7R na rynku krajowym i zagranicznym. Tomasz Mika pokieruje zespołem odpowiedzialnym za zarządzanie, organizację i koordynację działań finansowych.

7R to jeden z liderów w sektorze magazynowym w Polsce. Ufam, że moje doświadczenie i wiedza, w połączeniu ze zrozumieniem działania mechanizmów rynkowych, pomogą nam rozwijać najwyższej jakości standardy w zakresie strategicznych operacji finansowo-księgowych i współpracy z partnerami finansowymi.

Tomasz Mika, CFO 7R


Źródło: 7R

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF