Tag
nowe trendy
Już 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie(1), dlatego wiele firm w minionym roku podjęło lub przyspieszyło decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o kanał online. Zwiększenie konkurencji wśród sklepów internetowych…
Kluczowa rola inteligentych urządzeń do roku 2030 [RAPORT]
Konsumenci oczekują, że do 2030 roku technologia stanie się bardziej elastyczna i interaktywna, a inteligentne urządzenia będą umożliwiały podejmowanie bardziej proaktywnych, a nawet kreatywnych wyborów w wielu sytuacjach dnia codziennego
Model pracy zdalnej zmienił rynek biurowy
Drastyczna zmiana prowadzenia warunków biznesu spowodowała pojawienie się różnych reakcji i nowych modeli dostosowania do nowej sytuacji na rynku nieruchomości komercyjnych. Zauważalny jest wzrost popytu na podnajmy i umowy krótkoterminowe,…
Wzrost możliwości pracy zdalnej powoduje globalny boom mieszkaniowy na przedmieściach
Amerykański Forbes, w raporcie Brendy Richardson, sygnalizuje ciekawy trend na rynku nieruchomości wywołany ostatnimi wydarzeniami związanymi z COVID-19 i możliwością pracy zdalnej, polegający na znacznym wzroście zainteresowania zakupem…
8 najnowszych trendów marketingowych, które warto poznać
Rozwijające się technologie zmieniają marketing, w konsekwencji strategie muszą równie szybko dostosowywać się do nowych realiów rynku. Jednym z najnowszych trendów wykorzystywanych przez firmy w analityce marketingowej jest oprogramowanie…
INSIDE TRENDS, czyli dwa dni konferencji poświęcone największym globalnym trendom w biznesie
W dniach 18–19 października w Centrum Praskim Koneser w Warszawie odbyła się międzynarodowa konferencja Business Insider INSIDE TRENDS. 80 prelegentów i około 1400 uczestników spotkało się na prelekcjach i warsztatach poświęconych trzem…
Business 4.0 – jak firmy mogą odnaleźć się w cyfrowej przestrzeni
Przyszłość biznesu to nie tylko rozwiązania oparte na nowych narzędziach. To także pomysły, które potrafią wyprzedzić technologiczny postęp. Ich twórcy będą gośćmi październikowej konferencji INSIDE TRENDS.