...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe

Włodzimierz Schmidt stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe piastuje od września 2018 roku, a w zarządzie organizacji zasiada od 2013 roku.

Nowy Zarząd IAB Europe, wybrany 16 czerwca 2021 r. podczas dorocznego Walnego Zgromadzenia, składa się z dwudziestu członków (dziesięciu przedstawicieli firm członkowskich oraz dziesięciu przedstawicieli krajowych oddziałów IAB), co zapewnia szeroką reprezentację wszystkich stron europejskiego rynku cyfrowego.

W gronie członków Zarządu IAB Europe znajdują się obecnie:

  • Neil Bowman, VP Advertising Technology – BBC Global News
  • Bethan Crockett, Trainee Solicitor – GroupM
  • IIeana Falticeni, General Counsel – Quantcast
  • Alex Hole, VP – Samsung Ads
  • Thomas Mendrina, Senior Director, Central Europe – Xandr
  • Rhys Noelke, SVP Tech & Data, Bertelsmann – RTL Group
  • Michael Sandblicher, SVP Platforms & Reach – ProSiebenSat.1 Media SE
  • Carolin Wehrhahn, Head of Brussels Office Public Affairs – Axel Springer
  • Stephen Wing, SVP, Head of EMEA – Magnite
  • Stuart Wilkinson, International Digital Business Director – Kantar
  • Thomas Duhr, VP– Bundesverband Digitale Wirtschaft (BVDW) e.V.
  • Tim Geenen, Board Member – VIA Netherlands
  • Reyes Justribo, General Manager – IAB Spain
  • Mahmut Kurşun, Board Member – IAB Turkey
  • Luis Marinho Falcão, Director of Operations – IAB Portugal
  • Suzanne McElligot, CEO – IAB Ireland
  • Nicolas Rieul, President – IAB France
  • Jon Mew, CEO – IAB UK
  • Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu – IAB Polska
  • Allan Sorensen, EU Policy Officer – Danske Medier / COO –  IAB Denmark

Podczas inauguracyjnego posiedzenia Zarządu IAB Europe, które odbyło się 28 czerwca 2021 r., członkowie zarządu wybrali spośród siebie nowego prezesa, wiceprezesa oraz skarbnika, którzy wraz z dwoma dodatkowymi członkami tworzą Komitet Wykonawczy Zarządu IAB Europe (ExCo). Nowy skład ExCo jest następujący:

  • Włodzimierz Schmidt – Prezes
  • Bethan Crockett – Wiceprezes
  • Stuart Wilkinson – Skarbnik
  • Thomas Duhr
  • Nicolas Rieul

Wyniki wyborów do Zarządu IAB Europe to wyraźny sygnał, że polski oddział IAB jest jedną z wiodących branżowych organizacji w Europie, której profesjonalizm i wysokie standardy są wysoko oceniane na arenie międzynarodowej. Jest to przede wszystkim zasługa wszystkich firm członkowskich i ich zaangażowania w codzienną pracę naszej organizacji.

Włodzimierz Schmidt

Zadaniem nowego kierownictwa będzie nadzór nad realizacją dwuletniego planu opracowanego przez poprzedni skład Zarządu. Opiera się on na trzech podstawowych obszarach: regulacje prawne, ramy i kodeksy postępowania oraz programy branżowe.


Źródło: IAB Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Przedstawiciele IAB Polska w zarządzie Rady Reklamy oraz w Komisji Etyki Reklamy

Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na Prezesa zarządu, a Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej Rady Reklamy. W organach Stowarzyszenia znaleźli się także inni przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska.

Jestem szczęśliwy, że w nowej roli prezesa zarządu mogę wzmocnić zaangażowanie w pracę jednego z najważniejszych podmiotów samoregulacyjnych w Polsce. Ogromnie  doceniam zaufanie, jakim obdarzyli mnie Członkowie organizacji. Zadania stojące przez Radą Reklamy i Komisją Etyki Reklamy nie zmieniają się, dlatego też w nowej kadencji 2021-2023 będziemy chcieli kontynuować świetną pracę poprzedniego Zarządu. Wśród priorytetów na najbliższe lata na pewno trzeba podkreślić dalsze wzmacnianie i promowanie idei samoregulacji, zarówno poprzez zwiększanie obecności Rady Reklamy w mediach, aktywność w ośrodkach opiniotwórczych i decyzyjnych, jak i konsekwentne wzbogacanie bazy członkowskiej o nowe podmioty i całe obszary rynku. Nasza organizacja bacznie obserwuje świat reklamy i zachodzące w nim, czasem wręcz rewolucyjne, zmiany. Zmiany, które często redefiniują znane nam do tej pory pojęcia zasad etyki, choćby przez rosnący udział czy też  już dominację kanału cyfrowego. Znamienne jest zatem, że na czele Zarządu Rady Reklamy stanął przedstawiciel organizacji reprezentującej uczestników rynku internetowego, jakim jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Robert Wielgo, Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, członek zarządu IAB Polska

W skład Zarządu Rady Reklamy poza Robertem Wielgo i Włodzimierzem Schmidt weszli także następujący przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska:

  • Małgorzata Węgierek,  CEO, Havas Media Group
  • Marcin Idzik, Dyrektor Działu Sprzedaży, TVN Media

Ponadto do grona arbitrów Komisji Etyki Reklamy  zostali wybrani następujący przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska:

  • Teresa Wierzbowska, Doradca Zarządu ds. Public Affairs, Grupa Polsat; wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska
  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu, AMS
  • Anna Gumkowska, dyrektor działu rozwoju news i lifestyle,  TVN Discovery Polska
  • Elżbieta Kondzioła, Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia
  • Kamil Bolek, CMO, członek zarządu grupy LTTM
  • Agnieszka Przewoźnik, członek zarządu, Społeczności
  • Piotr Wasilewski, Partner, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
  • Wojciech Piwocki, członek zarządu, dyrektor handlowy, IMS
  • Rafał Wiewiórski, RASP
  • Paulina Zyśk-Lisica,Director of Programmatic Department, Wirtualna Polska
  • Beata Dziwulska, digital & social media communication manager, Nestlé Polska
  • Ewelina Czuba, zastępca dyrektora, Biuro Reklamy i Handlu TVP
  • Sławomir Skowerski, Head of Copywriring, GoldenSubmarine
  • Zofia Stanejko, Chief Commercial Officer Grupy IPG Mediabrands
  • Igor Kaleński, prezes, Grupa BBDO

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Rady Reklamy.


Źródło: IAB Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR

Z Anną Borowiec-Góra i Kingą Strawińską współpracujemy już od kilku lat, a ostatnie, pełne pandemicznych wyzwań, ale też arcyciekawe dla branży miesiące pokazały, że połączenie naszych różnorodnych doświadczeń przekłada się na wartościowe dla biznesu pomysły i rozwiązania. Zmiana na poziomie zarządu odzwierciedla więc wpływ, jaki Ania i Kinga mają na Walk PR zarówno w obszarze współpracy z naszymi klientami, pozyskiwania biznesu, jak i rozwoju zespołu. Celem Walk PR, jako członka United Nations Global Compact, pozostaje zrównoważony rozwój w oparciu o Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG).

Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR

Anna Borowiec-Góra

Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Tworzyła i realizowała strategie komunikacji dla wiodących marek działających w Polsce i na świecie, głównie z branży finansowej, ale także FMCG i retail. Projektowała oraz wdrażała wieloletnie projekty wizerunkowe, pozycjonujące marki na rynku, obejmujące badania, raporty, współpracę z ośrodkami analitycznymi. Pracowała m.in. dla Banku Millennium, mBanku, Eurobanku, Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy, E.Wedel, Empik, Vision Express. W Walk PR od marca 2017 r.

Kinga Strawińska

Strategiczna doradczyni w zakresie komunikacji produktowej, odpowiedzialna za rozbudowę portfolio klientów i usług Walk PR. Doświadczenia zawodowe zdobywała w Londynie, Genewie i Paryżu. Specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii marek kaskadowanych na rynkach na całym świecie. Moderatorka Design Thinking, ambasadorka Walk PR do program United Nations Global Compact „Równe szanse w biznesie”. Pracowała m.in. dla Procter&Gamble, COTY, Volkswagen Group, E.Wedel, Empik, L’Oreal czy CEDC. Z Walk PR związana od początku 2019 r.

Agnieszka Bacińska

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego doradztwa wizerunkowego, zdobywane m.in w Grupie Walk, z którą związana jest od 2008 r., jako CEO Walk PR od 2017 r.  Z wykształcenia języko- i kulturoznawczyni. Jurorka konkursów: Cannes Lions, Lisbon Ad Festival, Young Creatives oraz Złote Spinacze. Ekspertka See&Say.‬ Członkini Rady Sektorowej Komunikacji Marketingowej oraz Rady Programowej United Nations Global Compact. Moderatorka Design Thinking. Zawodniczka MAT ATOM Deweloper Women’s Cycling Team.‬‬‬‬‬


Źródło: Walk PR ‬‬

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF