...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Schneider Electric we współpracy z firmą NVIDIA opracowuje projekty centrów danych AI

Schneider Electric, lider cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyzacji, poinformował o podjęciu współpracy z firmą NVIDIA w celu optymalizacji infrastruktury centrów danych i utorowania drogi dla przełomowych osiągnięć w dziedzinie sztucznej inteligencji (AI) i technologii cyfrowego bliźniaka.

Schneider Electric połączy swoje doświadczenie w zakresie infrastruktury centrów danych z zaawansowanymi technologiami AI firmy NVIDIA, aby zaprezentować pierwsze publicznie dostępne projekty referencyjne centrów danych dedykowanych sztucznej inteligencji. Modele te mają na nowo zdefiniować standardy wdrażania i obsługi AI w ekosystemach centrów danych, stanowiąc kamień milowy w ewolucji sektora.

Wraz z rosnącym zainteresowaniem różnych branż aplikacjami wykorzystującymi sztuczną inteligencję, zapotrzebowanie na moc obliczeniową zwiększyło się wykładniczo. Rozwój sztucznej inteligencji spowodował znaczące zmiany w obszarze projektowania i obsługi centrów danych, ukazując złożoność tego wyzwania. Operatorzy centrów danych dążą dziś do szybkiej budowy i obsługi stabilnych energetycznie obiektów, które będą zarówno energooszczędne, jak i skalowalne.

– Uwalniamy przyszłość sztucznej inteligencji dla tysięcy organizacji – mówi Pankaj Sharma, wiceprezes Secure Power & Data Center Business w Schneider Electric. Połączenie naszej wiedzy specjalistycznej w zakresie rozwiązań dla centrów danych z wiodącą pozycją firmy NVIDIA w dziedzinie technologii sztucznej inteligencji, pomaga organizacjom przezwyciężyć ograniczenia infrastruktury centrów danych i uwolnić pełen potencjał sztucznej inteligencji. Współpraca z firmą NVIDIA wytycza szlak dla bardziej wydajnej, zrównoważonej i transformacyjnej przyszłości. Przyszłości, która jest oparta na sztucznej inteligencji.

Przełomowe modele referencyjne dla centrów danych

Pierwsza faza współpracy obejmuje wdrożenie przez Schneider Electric najnowocześniejszych projektów referencyjnych dla centrów danych. Będą one dostosowane do wysokowydajnych klastrów obliczeniowych NVIDIA i przeznaczone do przetwarzania danych, symulacji inżynieryjnych, automatyzacji projektowania elektroniki, komputerowego wspomagania opracowywania leków oraz generatywnej sztucznej inteligencji. Największy nacisk zostanie położony na umożliwienie dystrybucji dużej mocy oraz wykorzystania chłodzenia cieczą i odpowiedniego sterowania do płynnego uruchomienia i niezawodnego działania klastra o wysokiej gęstości. Dzięki tej współpracy firma Schneider Electric zamierza zapewnić właścicielom i operatorom centrów danych narzędzia i zasoby niezbędne do bezproblemowej integracji nowych i rozwijających się rozwiązań AI z ich infrastrukturą, zwiększając wydajność wdrażania oraz gwarantując niezawodne działanie w całym cyklu życia.

Wychodząc naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom związanym z obciążeniami sztucznej inteligencji, modele referencyjne będą oferować solidne ramy do wdrażania wysokowydajnej platformy obliczeniowej NVIDIA w centrach danych, przy jednoczesnej optymalizacji wydajności, skalowalności i umożliwieniu szeroko pojętego zrównoważonego rozwoju. Partnerzy, inżynierowie i liderzy w obszarze centrów danych mogą wykorzystać te projekty referencyjne w już istniejących pomieszczeniach i obiektach, które muszą obsługiwać dedykowane AI serwery o dużej gęstości oraz w nowych konfiguracjach centrów danych, które będą w pełni zoptymalizowane pod kątem klastra AI chłodzonego cieczą.

– Dzięki współpracy ze Schneider Electric dostarczamy modele referencyjne centrów danych AI wykorzystujące akcelerowane technologie obliczeniowe NVIDIA nowej generacji – mówi Ian Buck, wiceprezes działu Hyperscale i HPC w firmie NVIDIA.Zapewnia to organizacjom kluczową infrastrukturę do wykorzystania potencjału sztucznej inteligencji, napędzając innowacje i cyfrową transformację w różnych branżach.

Plan na przyszłość

Oprócz modeli referencyjnych dla centrów danych, AVEVA, spółka zależna Schneider Electric, połączy swoją platformę bliźniaka cyfrowego z NVIDIA Omniverse, dostarczając ujednolicone środowisko do wirtualnej symulacji i współpracy. Dzięki tej integracji możliwa będzie płynna współpraca między projektantami, inżynierami i interesariuszami, co przyspieszy projektowanie i wdrażanie złożonych systemów, pomagając jednocześnie skrócić czas wprowadzania produktów na rynek i obniżyć koszty.

– Technologie NVIDIA zwiększają możliwości AVEVA w zakresie tworzenia realistycznych i immersyjnych doświadczeń współpracy opartych na bogatych danych i możliwościach inteligentnego cyfrowego bliźniaka AVEVA – wskazuje Caspar Herzberg, dyrektor generalny AVEVA. Razem tworzymy całkowicie cyfrową wirtualną rzeczywistość przemysłową, w której można symulować procesy, modelować wyniki i wprowadzać zmiany w czasie rzeczywistym. Połączenie cyfrowej inteligencji i rzeczywistych wyników ma potencjał, aby sprawić, że poszczególne branże będą działać bezpieczniej, wydajniej i w bardziej zrównoważony sposób.

Schneider Electric we współpracy z firmą NVIDIA planuje zbadać nowe zastosowania swoich technologii w różnych branżach oraz rozwijać swoją wizję wprowadzania pozytywnych zmian i kształtowania przyszłości.

Więcej informacji na ten temat pojawi się podczas Innovation Summit w Paryżu, 3 kwietnia 2024 r.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Historyczne przejęcie przez AMD potwierdzone

AMD x Xilinx

W ostatnim czasie na wielu rynkach dochodzi do rekordowych przejęć, nie inaczej dzieje się w segmencie układów scalonych. Po nieudanej próbie przejęcia Arm przez Nvidie na scenę weszło AMD ze swoim zakupem. Czym jest Xilinx i dlaczego wart był dla AMD 50 miliardów dolarów.

O przejęciu firmy odpowiedzialnej za stworzenie układów FPGA przez jednego z gigantów rynku procesorów wspominano od prawie półtora roku. W międzyczasie jednak zakup Arm przez Nvidie został zablokowany przez Chińskie oraz Amerykańskie urzędy w obawie przed wykorzystaniem akwizycji do nieuczciwej konkurencji. Podobnego werdyktu obwiać się mogło AMD. Tym razem jednak urzędy nie dopatrzyły się podobnego ryzyka, a producent oficjalnie ogłosił dopełnienie przejęcia. Którego kwota szacowana jest na około 50 miliardów dolarów i dzięki któremu firma ma nadzieje rozszerzyć swoje portfolio o produkty skierowane do nowych klientów. W wyniku akwizycji spółka zmieni nazwę na AECG jednak na jej czele pozostanie ten sam dyrektor generalny Victor Peng. A jej działania i cele pozostaną niezmienione.

Czym właściwie zajmuje się Xilinx?

Dotychczasowy Xilinx jest największym producentem oraz projektantem urządzeń typu FPGA. Są to bardzo rozbudowane i programowalne układy logiczne wbudowane w urządzenia prawie z każdej branży. Znajdują swoje zastosowanie w motoryzacji, lotnictwie, wojsku, kinematografii i wielu innych przemysłach.

Co ta akwizycja oznacza w praktyce?

Dla zwykłych klientów AMD nie zmieni się prawdopodobnie nic, jednak z punktu widzenia spółki jest to ogromny krok naprzód. Dzięki wejściu na nowe rynki i poszerzeniu swojego portfolio firma będzie mogła pozwolić sobie na zdecydowanie więcej w obszarze rozwijania produktu. Dzięki dywersyfikacji przychodów i zwiększeniu zakresu usług sytuacja finansowa powinna nie dość, że się poprawić to utrzymać większą stabilność, której efektem powinny być jeszcze ciekawsze produkty dla konsumentów.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ujawniono nową kartę graficzną od Nvidia. Oto RTX 3090 TI

Już niedługo na rynku pojawi się kolejny przedstawiciel nowej generacji kart graficznych - NVIDIA 3090 TI, a także jego słabszą alternatywę RTX 3050. Premiera prawdopodobnie odbędzie się w styczniu.

Karty graficzne dla wymagających

Zapowiedziana karta graficzna NVIDIA 3090 TI zapewni 24gb pamięci GDDR6X (prędkość 21Gbps). Prócz oferowanej pamięci użytkownik może liczyć na 40 teraflopów wydajności GPU. Nowy sprzęt oferuje także 78 TFLOP-ów dla raytracingu i 320 TFLOP dla zadań SI.

Podczas oficjalnego pokazu przedstawiciele NVIDI nie podali dodatkowych informacji na temat daty premiery, jak i ceny. Jednakże jak zdradzili zieloni – Urządzenie te ma pojawić się na rynku w najbliższych miesiącach. Z kolei w styczniu 2022 roku pojawią się nowe szczegóły dotyczące RTX 3090 TI.

Tania alternatywa dla nisko budżetowców

Na rynku zadebiutuje także inna karta graficzna o nieco słabszych parametrach niż stosunkowo mocna 3090 TI. Geoforce RTX 3050 to zarówno mocna, jak i szybka jednostka, która zapewne spodoba się osobom, którzy poszukują nieco tańszej alternatywy.

RTX 3050 oferuje 8GB pamięci GDDR6 oraz wsparcie m.in.:  technologi DLLS, oraz ray tracing. W dniu premiery, a dokładnie 27 stycznia 2022 roku klienci będą musieli przygotować około 269 dolarów, czyli 1 087,96 złotych. NVIDIA w podczas prezentacji stwierdził, że  RTX 3050 zaoferuje ponad 60 klatek na sekundę z RT w najnowszych grach. Przykładowo w poniższym zestawieniu wynika, że dzięki tej jednostce grając, np.: w Doom Eternal mamy otrzymać 120 klatek na sekundę.

Kolejne zapowiedzi

To nie koniec niespodzianek. W poniższym materiale NVIDIA oficjalnie zapowiedziała, że już wkrótce mobilne stacje gamingowe w postaci laptopów zasilone nowymi jednostkami graficznymi – RTX 3080 Ti oraz RTX 3070 Ti trafią na rynek, a ich cena będzie wynosić 2499 dolarów oraz 1499 dolarów.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wykruszają się wystawcy na CES 2022

CES 2022

Po ostatniej edycji targów w formule online te nadchodzące w 2022 miały być powrotem do normalności. Wiele wskazuje jednak na to, że hale targowe nie wypełnią się w takim stopniu jak przed pandemią.

CES (Consumer Electronics Show) odbywa się w Las Vegas i jest największym wydarzeniem w branży technologicznej na świecie. W trakcie targów wiele firm prezentuje swoje najnowsze produkty oraz technologie. Równocześnie odbywa się wiele paneli i wydarzeń rozrywkowych.
Po zeszłorocznej przerwie odwiedzający żywili wielkie nadzieje na powrót targów w formule stacjonarnej. Do niedawna wszystko wskazywało na to, że się nie zawiodą.

Niestety w przeciągu ostatnich dni firmy takie jak T-Mobile, Twitter, Meta czy Amazon ogłosiły, że nie wezmą udziału w targach ze względu na coraz większą ilość zachorowań na COVID-19.
Inne duże firmy takie jak AMD, Samsung i LG zapowiedziały zmniejszenie tegorocznej reprezentacji na wydarzeniu. Niektóre, tak jak Nvidia ogłosiły obecność jedynie zdalną.
Pomimo tego, że do imprezy pozostało niewiele ponad dwa tygodnie możemy spodziewać się kolejnych rezygnacji.

Jako główny powód nieobecności marki podają dbanie o bezpieczeństwo pracowników oraz odwiedzających. Coraz więcej firm wybiera formę online także ze względu na większy zasięg i niższe koszty organizacji.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Społeczność internetowa na święta

streamy charytatywne

Wraz z nadejściem okresu świątecznego we wszystkich budzi się chęć pomocy. Tak w tym roku pomagali streamerzy.

Grudzień to, co roku miesiąc, w którym wszyscy starają się pomagać sobie nawzajem, pomimo pośpiechu codziennego życia. Nastrój ten udziela się również firmom i gwiazdom internetu. Dzięki temu, co roku udaje się zebrać ogromne sumy na szczytne cele.
Największe tegoroczne inicjatywy udało się zorganizować Nvidii, Ekipie Fantasy oraz studiu Wargaming.
W ramach Nvidia Charity Stream udało się zebrać 72 twórców, którzy na zmianę prowadzili transmisje przez 144 godzin, czyli 6 dni. W tym czasie udało się zebrać ponad 165 tysięcy złotych, które trafią do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Poza znanymi streamerami pojawiły się takie postacie jak Robert Makłowicz, Jurek Owsiak czy Staszek Wiertelak.
Ekipa Fantasy już tradycyjnie zebrała się na 50-godzinnej transmisji i mimo okrojonego składy udało się pobić wszelkie rekordy z ostatnich 7 lat. Ponad 350 tysięcy złotych pozwoliło wypełnić aż 8 zbiórek.
Producent takich gier jak World of Tanks oraz World of Warships zorganizował globalny stream 24-godzinny, na którym w trakcie gry udało zebrać się ponad 500 tysięcy złotych. Pieniądze mają trafić do organizacji Save the Children.

W inicjatywach dobroczynnych pomaga również platforma Twitch, promując transmisje z charytatywnymi tagami.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Streaming gier. Rewolucja w świecie gamingu?

gracz

Streaming – słowo to kojarzy nam się na pewno z muzyką czy też filmami. To prawda. Strony takie jak Spotify, czy Netflix w ostatnich latach zdominowały rynek i to one są prawdziwymi hegemonami w świecie streamingu. Jednak powoli staje się popularne również streamowanie gier, co na dłuższą metę wydaje się być absurdalne, jednak stało się to już faktem.

Jak to wszystko działa?

Polska premiera Google Stadii miała miejsce 7 grudnia 2020 roku. Jest to pierwsza tego typu strona, umożliwiająca granie praktycznie bez konieczności posiadania dobrego sprzętu. Prawie – bo dostęp do streamingu ma swoje wymagania. Żebyśmy mogli takowy streaming uruchomić będziemy potrzebować co najmniej 16GB pamięci RAM, a także mocnego procesora. Dodatkowo potrzebne będzie bardzo dobre łącze internetowe, ze względu na to, że na jakość naszej gry mogą wpływać nawet najmniejsze zakłócenia. O ile w filmach jeszcze jest to znośne, o tyle w grach, gdzie to my wpływamy na to co się dzieje na ekranie, problemy z internetem mogą nam poważnie przeszkadzać w czerpaniu przyjemności z rozgrywki.

Brak pobierania, brak odgórnych wymagań, lepsza jakość. Wszystko znajduje się na serwerze, dzięki czemu również nie musimy się martwić o miejsce na dysku. Jest to bardzo podobne do streamingu filmów, czy seriali. Dostajemy dostęp do ogromnej biblioteki zawartości za wykupienie danej usługi. Serwery Google Stadia są w stanie transferować obraz nawet w jakości 4K, przy jednoczesnym zachowaniu 60kl/s.

Zbyt szybka premiera?

Google Stadia została uruchomiona w 2019 roku w poszczególnych krajach. Jednak mimo tego, że projekt był już rozwijany w roku 2009, bardzo możliwe, że Google pośpieszyło się z oficjalnym wydaniem serwisu. Platforma na premierę była niedopracowana, pełna błędów i niedociągnięć. Dziennikarz Jason Schreier poinformował, że przedpremierowa sprzedaż Stadii wypadła bardzo słabo. Wynik był na poziomie 175 tysięcy pobrań aplikacji, co nie było zachwycającym wynikiem dla Google. Phil Harrison, będący wiceprezesem firmy mówił przed premierą, że spodziewał się sprzedaży na poziomie 700 tys. do końca roku 2019.

Mimo wszystko z czasem mobilna aplikacja Google Stadii zaczęła się rozpędzać. Do marca 2020 aplikacja zaliczyła aż 657 tysięcy pobrań, na co składało się 477 tysięcy pobrań z Google Play i 180 tysięcy z App Store na systemie IOS. Z danych po oficjalnej światowej premierze możemy również wyczytać, że aplikacja najczęściej była pobierana w USA (ok. 45% pobrań) i w Niemczech (10%). Google Stadia w Polsce działa już od grudnia 2020 roku. Każdy z nas może skorzystać z darmowego miesiąca, następnie koszty wyniosą 39,99zł miesięcznie.

Nvidia z odpowiedzią

Usługa GeForce Now była zapowiadana bardzo długo, ale w końcu się doczekaliśmy. Mimo tego, że aplikacja na początku oferowała pełną synergię z naszym kontem Steam i zawartością naszej biblioteki, to z czasem możliwości zostały ograniczone. Z usługi wycofały się firmy Activision, Blizzard i Bethesda przez, prawdopodobnie, kwestie finansowe. To nie zmienia faktu, że GeForce Now dalej zapewnia nam ogromną bibliotekę tytułów i dostęp do takich technologii jak ray tracing (większe urealistycznienie światła i cieni w grach) i innych zaawansowanych opcji graficznych, które posiadają karty RTX za jedyne 49 zł miesięcznie.

Dodatkowo platforma pozwala na granie za darmo, jednak z pewnymi ograniczeniami. Nie mamy priorytetowego wejścia na serwer, co sprawia, że musimy czekać w kolejce, a sama sesja może trwać tylko godzinę. Jednak może warto spróbować tej opcji przed wykupieniem abonamentu.

Konkurencja rośnie

Google Stadia, GeForce Now, Microsoft xCloud, Playstation Now, a w krótce także i Netflix, który po części dał nam próbkę możliwości wpływu na to co się dzieje na ekranie, przy premierze Black Mirror – Bandersnatch. Jednak streaming gier to zupełnie coś innego i ciekawe jak to w przypadku tego molocha wyjdzie. Chętnych na wejście na ten rynek nie brakuje. Każda z tych firm oferuje coraz to lepsze urozmaicenia. Jednak konkurencja doprowadza do tego, że każda z tych firm chce tytuły na wyłączność. GeForce Now oferowało odpalenie wszystkich naszych kupionych gier na Steam. Jednak po czasie takie firmy jak Bethesda, czy Activision wycofały się z tej oferty.

Jeszcze nie wszystko działa perfekcyjnie. Zdarzają się problemy z renderowaniem obrazu, czy też ograniczenia jakości do 1080p (to tylko w przypadku GeForce Now). Jednak kiedy tylko problemy te zostaną rozwiązane, a kolejne wielkie firmy będą podłączać swoje platformy streamingowe, prawdopodobnie nastąpi ogromna rewolucja w branży gier.


Autor: Adam Daniluk

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

MSI i NVIDIA tworzą escape room w grze Minecraft RTX

Minecraft i NVIDIA

24 stycznia odbędzie się organizowany przez firmy MSI i NVIDIA turniej Minecraft RTX Challenge. Znani streamerzy będą rywalizować na mapie typu escape room. Ich widzowie będą mieli szansę wygrać kartę graficzną GeForce RTX 3060 ti.

Aby zaprezentować graficzne możliwości ray tracingu, MSI i NVIDIA stworzyły specjalną mapę w grze Minecraft RTX dla systemu Windows 10, utrzymaną w klimacie escape roomu. Tłem akcji jest opuszczony szpital, a wygra oczywiście ta osoba, która najszybciej się z niego wydostanie.

Zwycięzca zabawy otrzyma dwie najnowsze karty: MSI GeForce RTX 3080 Gaming, oraz MSI GeForce RTX 3060 ti – jedną dla siebie, a drugą dla jednego ze swoich widzów oraz trofeum w postaci diamentowego kilofa. W turnieju wystartują znani z tworzenia materiałów wideo na temat Minecrafta Dealreq, Doknes i Sheo. Oprócz wspomnianych, do udziału zaproszono także influencerów związanych z tytułem Minecraft.

Minecraft dla systemu Windows 10 z efektami RTX wykorzystuje technikę NVIDIA DLSS oraz path tracing, co oznacza, że wszystko co widzimy w grze jest wyświetlane dzięki technice śledzenia promieni. Ulepszoną grafikę można zobaczyć uruchamiając specjalnie do tego przygotowane mapy. Natomiast włączenie techniki DLSS pozwala w niektórych przypadkach podwoić liczbę wyświetlanych klatek na sekundę!
Zmagania streamerów będzie można obejrzeć już 24 stycznia o godzinie 17:00 na ich kanałach Twitch. Za realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Gameset.

Źródło: Informacja prasowa Gameset

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

NVIDIA CHARITY – gamingowy live stream dla dzieci z Akademii Przyszłości, aby walczyć z wykluczeniem cyfrowym najmłodszych

Akcja charytatywna NVIDIA Akademia Przyszłości

W dniach 9-13 grudnia NVIDIA zagra dla Akademii Przyszłości. W tym czasie odbędzie się 100-godzinna (rekordowa) transmisja, podczas której zaproszone gwiazdy wraz ze swoimi fanami postarają się zebrać jak największą kwotę na rzecz dzieci z Akademii Przyszłości.

Pandemia COVID-19 szczególnie uwydatniła problem cyfrowego wykluczenia dzieci. Choć na pierwszy rzut oka problem ten ogranicza się głównie do trudności w nauce zdalnej, w rzeczywistości jest on znacznie bardziej złożony. Wykluczenie cyfrowe jest w konsekwencji wykluczeniem społecznym. Wpływa na dostęp do kultury i rozrywki, ogranicza relacje społeczne, ponieważ świat wirtualny jest częstym tematem rozmów dzieci.

Co trzeci uczeń w Polsce rezygnuje ze starań, ponieważ uznaje, że nie jest wystarczająco dobry w danej dziedzinie. Brak wiary w siebie oddziałuje negatywnie na ich obecną i przyszłą sytuację społeczną, relacje, które tworzą, życie rodzinne czy ekonomiczne.
Przed dziećmi stoją ogromne możliwości. Mogą je odkryć pod warunkiem, że będzie im towarzyszył mądry dorosły człowiek, który wesprze je, zamiast deprymować i zmotywuje stawiając wyzwania.

NVIDIA karty graficzne Akademia Przyszłości
Źródło: NVIDIA

Razem z NVIDIA i AORUS pomagaj dzieciom z Akademii Przyszłości

W dniach od 9 do 13 grudnia odbędzie się 100-godzinny stream charytatywny, w którym wystąpią gwiazdy i influencerzy z sieci gamingowych devils.one, DobreStreamy, Fantasyexpo, Gameset, Honoris, JaRock oraz Knacks.pro. Wśród gwiazd zobaczymy takie osoby, jak Marcin ‘Jankos’ Jankowski, Jerzy Janowicz, Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski, Marcin Gortat, Paweł ‘Leh’ Lehman, Wojciech ‘Łozo’ Łozowski, Robert Makłowicz, Piotr ‘izak’ Skowyrski, Damian ‘Nervarien’ Ziaja i wielu innych.

Najwyższe donacje zostaną nagrodzone specjalnie przygotowanymi kartami graficznymi, inspirowanymi najnowszymi grami komputerowymi: GIGABYTE GeForce RTX 3090 GAMING OC za największą sumarycznie wpłatę, AORUS GeForce RTX 3080 XTREME za drugie miejsce oraz GIGABYTE GeForce RTX 3070 GAMING OC za trzecie. W trakcie akcji charytatywnej zostaną także przeprowadzone atrakcyjne aukcje sprzętowe. Bądźcie w tych dniach razem z nami!

Wejdź na stronę NVIDIA CHARITY STREAM i pomóż zmienić historię wielu dzieci.

O Akademii Przyszłości

Akademia Przyszłości od 2003 r. pomaga dzieciom, które w siebie nie wierzą, mają niską samoocenę. To bezpieczna, twórcza przestrzeń, w której dziecko spotyka się z drugim człowiekiem, dorosłym, który chce mu poświęcić swój czas i uwagę, być dla niego mądrym towarzyszem. Dzieci uczestniczą w cotygodniowych zajęciach z indywidualnym tutorem. Pod ich wpływem zaczynają radzić sobie z dotychczasowymi trudnościami i wierzyć w swoje marzenia, odkrywają swoje mocne strony.

Akademia wyposaża dziecko w zasoby i doświadczenia, dzięki którym może pokonać dotychczasowe przeszkody i poradzić sobie w dorosłym życiu – przede wszystkim buduje w dziecku poczucie własnej wartości.
81% dzieci z Akademii Przyszłości odkrywa swoje mocne strony i zalety. 77% małych studentów bardziej wierzy w siebie, a aż 68% z nich dzięki udziałowi w programie zyskuje nowe plany i marzenia.


Źródło: informacja prasowa Fantasyexpo

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF