Tag
obsługa klienta
Automatyczni konsultanci wyposażeni w sztuczną inteligencję już od jakiegoś czasu zasilają szeregi topowych, światowych firm. Jakie są ich zalety i czy mają szansę sprawdzić się na polskim gruncie? Przyjrzyjmy się bliżej Milli - pierwszemu…
Chatboty w Polsce [RAPORT]
„Proszę czekać” to komunikat, który w większości z nas budzi jak najgorsze skojarzenia. W świecie pędzącym wciąż naprzód oczekiwanie to strata: czasu, szansy, pieniędzy… Chatbot zaś to rozwiązanie, które eliminuje konieczność oczekiwania.…
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
Bieżący rok za sprawą pandemii zapewne przejdzie do historii także pod względem dużej ilości zleceń dotyczących działań kryzysowych. Zwykle stanowiły one kilka, zaś w tym roku nawet kilkadziesiąt procent zadań agencji PR. Od serii złych…
Ponad 1/3 Polaków jest skłonna zrezygnować z oferty dostawcy już po pierwszym złym doświadczeniu
Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią COVID-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami, z których usług korzystają. Ponad 60% respondentów przyznało, że zapłaciłoby więcej za zakup lub…
Klientocentryczność i dane – to obszary kluczowe dla firm przeprowadzających transformację cyfrową…
Klientocentryczność to kluczowy element transformacji cyfrowej, dlatego to od obsługi klienta należy zacząć cyfryzację w przedsiębiorstwie – twierdzą członkowie Digital Academy w badaniu przeprowadzonym na potrzeby raportu „13 faktów o…
Raport: Introwertycy wolą rozmawiać z botami, a część z nas omyłkowo bierze je za ludzi
Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji – wynika z badania zrealizowanego przez Symetrię UX, wiodącą polską agencję specjalizującą się w projektowaniu doświadczeń użytkownika. Świadomość…
Mówi, ale nie czuje. Chatbot z ludzką twarzą to przyszłość obsługi klienta
Chatboty wykorzystywane do kontaktów z klientami potrafią już przetwarzać język, ale go nie rozumieją. Taki wirtualny pracownik obsługi klienta ma więc ograniczone możliwości rozmowy. W przeciwieństwie do ludzi nie wie, czym są emocje, tym…
Biznesowa pułapka dla pobłażliwych vs szansa na rozwój. Czym jest zdrowa klientocentryczność?
Czy w dzisiejszych czasach marki wciąż powinny być absolutnie klientocentryczne, czy może jednak wyznacznikiem dojrzałości rynkowej jest umiejętność postawienia granicy użytkownikom? I wreszcie - czy nadmierna pobłażliwość w trosce o…
Sales Leader – nowy projekt webinariów dla specjalistów marketingu, sprzedaży i obsługi…
Webinary na dobre zagościły w polskiej rzeczywistości biznesowej. Trudno się temu dziwić. Możliwość spotkania za pomocą sieci z ekspertami z branży to zdobywanie wiedzy w stosunkowo prosty i wygodny sposób. Jak to możliwe? Sprawdźcie sami!
PNSA docenia efektywnych i etycznych sprzedawców. Po raz X wybrano najlepszych w Polsce!
3 grudnia w warszawskim Hotelu Intercontinental podczas Gali Finałowej X edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 21 kategoriach. Przyznano…