Tag
obsługa klienta
3 grudnia w warszawskim Hotelu Intercontinental podczas Gali Finałowej X edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 21 kategoriach. Przyznano…
Jak zatrzymać klienta bez obniżania cen?
Cena nie jest czynnikiem decydującym o zakupie produktu – i choć dla wielu firm to stwierdzenie jest wciąż trudne do przyjęcia, zasady panujące na rynku potwierdzają, że jest ono prawdą. Konkurencyjną pozycję tworzy się, oferując klientom…
Trendy w obsłudze klienta, które musisz znać
Siedziby firm są areną brutalnych mikropotyczek z czasem. Według badań Convince & Convert, 42% konsumentów kontaktujących się z marką za pomocą social media, oczekuje odpowiedzi na pytanie w przeciągu godziny. Wiele firm nie posiada…
Sztuczna inteligencja i obsługa klienta
Według badań przeprowadzonych przez firmę analityczno-doradczą Gartner do 2020 roku 85% kontaktów między konsumentem, a przedsiębiorstwem będzie przeprowadzane maszynowo, bez konieczności interakcji z fizycznym doradcą klienta. Co więcej,…
Tajemniczy klient- najlepsze rozwiązanie dla firm usługowo-handlowych
Firma działająca w sektorze usług lub handlu, skupia swoje działania przede wszystkim na odbiorcy. Tworzenie strategii marketingowej czy sam proces powstawania i ewaluacji produktu, opiera się o wymogi rynku, jego popyt. Sama sprzedaż…
Marka w mediach społecznościowych- jak działać aby skutecznie gromadzić coraz większe grono…
W dzisiejszym społeczeństwie możliwość prowadzenia firmy bez kontaktu z klientem poprzez profile w mediach społecznościowych, wydaje się być wręcz wyczynem na miarę niemożliwego. Ogromny rozwój w Polsce portali takich jak: Facebook,…
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa…