...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Potrzeba cyfrowej edukacji rośnie. Powraca cykl spotkań Social Town

Social Town powraca! Olivia Drost i Wojtek Kardyś (oLIVE media) oraz Kinga Rylska (Head of Marketing Food Town w Fabryce Norblina)

Do funkcjonowania we współczesnym świecie, zdominowanym przez nowoczesne technologie, niezbędne jest posiadanie co najmniej podstawowej wiedzy na temat cyfrowej komunikacji - tego, co dzieje w sieci, na co lepiej uważać, a z czego można czerpać pełnymi garściami. Ta właśnie myśl przewodzi spotkaniom edukacyjnym z cyklu Social Town, które w 2024 roku powrócą do Warszawy ze świeżą energią.

To już pewne – 25 lutego odbędzie się pierwsze w tym roku spotkanie z serii Social Town. To inicjatywa edukacyjna skupiająca ekspertów z dziedziny cyfrowej, których zadaniem jest przybliżenie słuchaczom zagadnień z poszczególnych odłamów internetu. Po trzech udanych zeszłorocznych edycjach organizatorzy mają głowy pełne pomysłów na realizowanie swojej głównej idei – edukacji i zapobieganiu digitalowemu wykluczeniu.

Celem cyklicznych spotkań tematycznych, które będą odbywać się w każdą ostatnią niedzielę miesiąca, jest przede wszystkim podniesienie świadomości digitalowej uczestników. Organizatorom wydarzenia zależy na zlikwidowaniu wykluczenia cyfrowego, czyli podziału społeczeństwa na osoby, które sprawnie poruszają się w sieci i są świadome związanych z nią zagrożeń oraz osoby, którym brak w tej kwestii doświadczenia. Social Town dąży do nauczenia ludzi świadomego i bezpiecznego korzystania z zasobów internetu.

Powracająca edycja rozpocznie się od poważnego i dość kontrowersyjnego tematu, o którym niewiele osób mówi, a który jest bardzo istotny – seksualizacji w sieci. Wartość osoby coraz częściej zostaje sprowadzana do atrakcyjności seksualnej, co jest obecnie obserwowane zwłaszcza w social mediach. Organizatorzy pragną, by problem ten, dotykający coraz młodszych użytkowników internetu, zaistniał w świadomości ludzi jako rzeczywiste zagrożenie. 

Polacy wciąż łakną wiedzy z dziedziny cyfrowej

Pomysłodawcą cyklu jest Wojtek Kardyś – specjalista do spraw komunikacji internetowej oraz digital i influencer marketingu. W ubiegłym roku odbyły się trzy edycje Social Town, a każda z nich okazała się sukcesem i przyciągnęła setki zainteresowanych.

– W 2023 roku, gdy sam organizowałem Social Town, byłem przekonany, że będzie to małe wydarzenie, dla geeków social mediowych. Jednak liczba osób, które pojawiły się na tych wydarzeniach, była dla mnie szokiem. Mimo że nie promowałem płatnie wydarzenia, miałem pełną salę ludzi (i kilkaset online). To otworzyło mi oczy, jak wielka jest potrzeba edukacji w obszarze social mediowym i cyfrowym. Dlatego już wtedy zdecydowałem, że w nowym roku wracam, większy i silniejszy – mówi Wojtek Kardyś.

Podczas poprzednich edycji wydarzenia poruszono tematykę związaną m. in. z pracą influencerów, sztuczną inteligencją oraz wpływem mediów społecznościowych na ludzki mózg. Prelegentami były takie osoby jak ekspertka od digital marketingu Olivia Drost, radca pracy Tomasz Palak czy influencerka Alexandra Pawlik, znana w sieci jako Alex Mandostyle.

Nowy partner i świeża energia

Na początku 2024 roku Wojtek Kardyś został partnerem agencji digitalowej oLIVE media, z którą będzie teraz wspólnie organizować edukacyjny projekt. Podobnie jak zeszłoroczne, nadchodzące edycje będą odbywać się w Food Town, mieszczącym się w Fabryce Norblina w Warszawie. Spotkania skierowane są do każdego, bez względu na wiek czy wykonywany zawód, a wstęp na nie jest całkowicie bezpłatny. Zainteresowani będą mieli także możliwość uczestniczyć w transmisji na żywo z wydarzeń.

– Udało się, mam wspaniały zespół oLIVE media,, który będzie czuwał nad Social Town, mam pełne wsparcie Food Town, który udostępnia lokalizację i swoje nośniki. Mając takie zaplecze, można poświęcić się w zupełności edukacji – bo tym będzie Social Town. To wydarzenie dla wszystkich zainteresowanych social mediami, którzy chcą zrozumieć jak działają, ale też nauczyć się jak bezpiecznie się w nich poruszać, na co uważać. Chciałbym, by to było miejsce wymiany zdań ekspertów z różnych środowisk. W przyszłości chcemy połączyć to z warsztatami edukacyjnymi dla najmłodszych i najstarszych. Co istotne, Warszawa to początek, bo już teraz trwają rozmowy by Social Town pojawiło się w innych miastach. Zapamiętajcie, ostatnia niedziela każdego miesiąca – Social Town. Zapisujcie się do naszego Newslettera i obserwujcie wydarzenia. Będzie grubo – dodaje partner w oLIVE media i pomysłodawca wydarzenia.

Podczas kolejnych wydarzeń z cyklu przewidziane są panele m. in. o tematyce cyberprzemocy i bullyingu, fake newsów, scamów i kradzieży tożsamości w sieci, internetowego hejtu” czy patostreamów. W każdym spotkaniu planowany jest udział co najmniej trzech prelegentów – ekspertów w omawianej dziedzinie.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Owocna współpraca oLIVE media z Kabako Gruppe. Polska firma wkroczy na zagraniczne rynki

Specjaliści z oLIVE media w ostatnim kwartale 2023 roku intensywnie pracowali nad kampanią promocyjną, która pozwoli Kabako Gruppe nie tylko wzmocnić pozycję w świadomości polskich konsumentów, ale także z sukcesem wprowadzić swoje marki „Mleczne Ogrody” oraz „Kraina Vege” do Wielkiej Brytanii i Francji. Stawiając nacisk na zrozumienie trendów panujących na lokalnych rynkach, agencja stworzyła szczegółową […]

Specjaliści z oLIVE media w ostatnim kwartale 2023 roku intensywnie pracowali nad kampanią promocyjną, która pozwoli Kabako Gruppe nie tylko wzmocnić pozycję w świadomości polskich konsumentów, ale także z sukcesem wprowadzić swoje marki „Mleczne Ogrody” oraz „Kraina Vege” do Wielkiej Brytanii i Francji.

Stawiając nacisk na zrozumienie trendów panujących na lokalnych rynkach, agencja stworzyła szczegółową strategię marketingową. Jej celem jest wsparcie polskiej firmy podczas rozszerzania profilu działalności poza granice kraju, a co za tym idzie – w dotarciu do szerszej grupy konsumentów.

„Mleczne Ogrody” oraz „Kraina Vege” wchodzą do Wielkiej Brytanii i Francji

Opracowany przez oLIVE media plan działania skupia się przede wszystkim na budowaniu świadomości marki na rynkach brytyjskim i francuskim oraz stałym i aktywnym prowadzeniu komunikacji. Z perspektywy biznesowej wysiłki będą się natomiast koncentrować na docieraniu do związanych z dystrybucją artykułów spożywczych przedstawicieli, a także podejmowaniu stałej współpracy z prywatnymi sklepami spożywczymi.

– Strategia marketingowa Kabako uwzględniająca ekspansję w Wielkiej Brytanii i Francji opierała się na analizie lokalnych preferencji i trendów rynkowych. Jesteśmy przekonani, że wysoka jakość i autentyczność wyróżnią produkty tej firmy – mówi Dominika Leszczyńska z oLIVE media, główna autorka projektu.

Kabako Group i oLIVE media. Nie tylko strategia

oLIVE media w ramach współpracy z Kabako Gruppe przygotuje również nową stronę internetową oraz opracuje projekt sklepu online, uwzględniającego specyfikę nowych rynków, na których pojawią się produkty firmy.

Agencja odpowiadała też za stworzenie linii graficznej wspólnej dla marek „Mleczne Ogrody” i „Kraina Vege”. Została on wykorzystana m. in. w katalogu produktowym, ulotkach i roll-upach, użytych przez firmę Kabako Gruppe na międzynarodowych targach spożywczych w Wielkiej Brytanii i Francji.

oLIVE media to agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Agencja w swoim portfolio posiada liczne projekty zrealizowane dla znanych marek i startupów, zarówno polskich, jak i zagranicznych, takich jak Bayer, Panasonic, Polska Organizacja Turystyczna, Planet Heroes czy Envirly.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Wojtek Kardyś partnerem agencji oLIVE media

Wojtek Kardyś dołączył jako partner do agencji oLIVE media. W nowej roli odpowiada przede wszystkim za pozyskiwanie klientów, budowanie relacji z partnerami biznesowymi, tworzenie strategii, nadzór nad kluczowymi projektami agencji.

 

Agencja oLIVE media i Wojtek Kardyś łączą siły, aby wspólnie realizować projekty marketingowe, eventy i szkolenia branżowe. Partnerstwo oznacza nie tylko połączenie się dwóch mocnych w branży podmiotów, ale również synergię wiedzy, kreatywności i pasji. Razem zamierzają zdefiniować nowe standardy w dziedzinie marketingu i dostarczać klientom kompleksowe, skrojone na miarę strategie.

Wojtek wniesie do oLIVE media nie tylko swoje doświadczenie i wiedzę, ale jako partner odpowiedzialny będzie przede wszystkim za pozyskiwanie nowych projektów i rozszerzenie relacji z partnerami biznesowymi. W ramach współpracy, Kardyś skorzysta z zaplecza doświadczonego zespołu konsultantów oLIVE media w zakresie social media, influencer i digital marketingu oraz PR-u. Obsługa pozyskanych projektów będzie pozostawać po stronie agencji.

Wojtek Kardyś i oLIVE media mają już za sobą kilka wspólnych, z sukcesem zrealizowanych, akcji marketingowych i PR-owych dla dużych klientów. Między innymi były to stworzenie strategii dla firmy IPF Group, globalnego właściciela m.in. Provident Polska, prowadzenie kampanii dla Komisji Europejskiej czy obsługa funduszu IBI Polska.

Wojtek Kardyś w branży marketingowej znany jest z szeroko rozumianej komunikacji internetowej oraz digital marketingu. Pasjonat PR-u, w reklamie internetowej działa od ponad dekady, zajmuje się też influencer marketingiem i i contentem video. Jego kreatywność w realizowanych projektach została niejednokrotnie nagrodzona najważniejszymi nagrodami branżowymi, takimi jak:. Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS czy Siła Przyciągania.

Osiągnięcia.
oLIVE media to agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Agencja w swoim portfolio posiada liczne projekty zrealizowane dla znanych marek i startupów, zarówno polskich, jak i zagranicznych, takich jak Bayer, Panasonic, Polska Organizacja Turystyczna, Planet Heros czy Envirly.

Nawiązane partnerstwo ma pomóc w kompleksowym realizowaniu kolejnych projektów i obopólnym rozwoju. W kolejnych krokach współpraca ma się rozszerzyć również o wspólne realizowanie projektów szkoleniowych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Maciej Deja przechodzi z dziennikarstwa do agencji oLIVE media jako senior PR manager

Maciej Deja, były wieloletni dziennikarz Wirtualnej Polski, Fakt24 i Grupy Polska Press,
został senior PR managerem w butikowej agencji digitalowej oLIVE media.
Odpowiada m. in. za przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Polskiej Organizacji
Turystycznej pod hasłem „Poland. More than you expected”.

Maciej Deja współpracuje z oLIVE media od marca 2023 roku, zajmując się
przygotowaniem i realizacją strategii oraz działań PR dla start-upów technologicznych
oraz klientów z innych branż. Odpowiada za przygotowanie informacji prasowych,
budowanie media relations, kontakt z dziennikarzami. Jego zadania obejmują zarówno
strategiczne planowanie, jak i codzienną operacyjną pracę nad wizerunkiem klientów.

Deja od listopada pełni w agencji funkcję senior PR managera i odpowiada za
przeprowadzenie kampanii wizerunkowej „Poland. More than you expected” zleconej
przez Polską Organizację Turystyczną. Jej głównym zadaniem jest wzmocnienie
zainteresowania Polską jako atrakcyjnym miejscem w zakresie przemysłu spotkań –
organizacji kongresów i konferencji, wydarzeń korporacyjnych (w tym szkoleń,
warsztatów, premier produktów) oraz podróży motywacyjnych. „Poland. More than you
expected” ma również budować i utrwalać wizerunek Polski jako kraju bezpiecznego,
przyjaznego i gościnnego, z bogatym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym.
Maciej Deja ostatnio współtworzył wspólnie z Janem Rojewskim, byłym dziennikarzem
Wirtualnej Polski i „Polityki”, portal truestory.pl. Wcześniej pracował dla portali salon24.pl
oraz fakt24.pl oraz Wirtualna Polska, gdzie pełnił m. in. rolę wydawcy strony głównej oraz
WP Wiadomości. Pierwsze kroki w dziennikarstwie stawiał w należącej do Polska Press
Grupy agencji informacyjnej AIP oraz wortalu piłkarskim iGol.pl. Jest absolwentem
Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF