Marta Kaczmarczyk dołączyła do zespołu PR lifestyle i influencer marketingu w oLIVE media

Marta Kaczmarczyk zasiliła zespół PR lifestyle i influencer marketingu w agencji komunikacji 360° oLIVE media, obejmując stanowisko PR & Influencer Marketing Specialist. Przy wsparciu Team Leaderki, Dominiki Jamroz, kompleksowo prowadzi działania z zakresu influencer marketingu.

Marta dołączyła do zespołu oLIVE media w październiku 2024 roku, obejmując stanowisko PR & Influencer Marketing Specialist. Współtworzy strategie komunikacji i odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla marek z branży lifestyle, beauty i FMCG.

Pierwsze doświadczenie w marketingu Marta zdobywała w Muzeum Fryderyka Chopina. Następnie pracowała w agencji MTA Digital jako Social Media & Content Specialist. Kolejnym etapem jej kariery była firma Beliani, gdzie odpowiadała za influencer marketing na rynku DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). 

2024 rok był dla agencji oLIVE media niezwykle rozwojowy – zespoły social media, PR lifestyle i influencer marketingu oraz PR business zostały rozbudowane oraz zasilone świeżym spojrzeniem nowych specjalistów. Nie jest to jednak koniec zmian w agencji – w 2025 roku planowana jest dalsza rozbudowa struktury.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Aleksandra Grabowska i Angelika Garczyk awansowały w oLIVE media

Agencja komunikacji 360° oLIVE media wkracza w rok 2025 z dwoma awansami w zespole social media. Od stycznia pracę na wyższych stanowiskach rozpoczęły Aleksandra Grabowska - jako Social Media Senior Specialist, oraz Angelika Garczyk - jako Social Media Specialist, w dziale zarządzanym przez Jessicę Grabowską.

Aleksandra Grabowska, która dołączyła do agencji w maju 2024 roku jako Social Media Specialist, awansowała na stanowisko seniorskie. Swoje doświadczenie zawodowe budowała w ciągu ostatnich 7 lat w roli założycielki marek dziecięcych Woobiboo i Lil’things. Ostatnie miesiące były kluczowe dla rozwoju Aleksandry, która w agencji miała okazję pracować przy przetargach, tworzeniu strategii i realizowaniu działań w mediach społecznościowych dla Polskiego Związku Piłki Nożnej Kobiet, marketplace Blisko, czy marek kosmetycznych. W nowej roli będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacyjnych oraz zarządzanie mediami społecznościowymi marek.

 

Angelika Garczyk, która w pierwszej połowie 2024 roku zasiliła zespół social media jako junior, awansowała na stanowisko specjalistki. W oLIVE media Angelika zajmuje się opracowywaniem strategii social mediowych,tworzeniem contentu i kampanii reklamowych oraz budowaniem widoczności w mediach społecznościowych klientów z sektora podróżniczego, edukacyjnego i biznesowego, m.in. Ivy Consultants, Polska Organizacja Turystyczna, Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie oraz Swimer. Na co dzień tworzy treści zarówno w języku polskim, angielskim, jak i niemieckim.

 

Rozwój zespołu social media jest dla mnie szczególny, ponieważ to od niego zaczęła się historia oLIVE media – podkreśla Olivia Drost, CEO oLIVE media. – Choć dziś działamy holistycznie, obejmując PR, influencer marketing i wiele innych dziedzin, media społecznościowe wciąż pozostają kluczowym obszarem naszej działalności. Awans Aleksandry i Angeliki to dowód ich profesjonalizmu i zaangażowania, które przekładają się na sukces naszych klientów – dodaje. 

 

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy dla agencji oLIVE media – w planach jest dalsza rozbudowa zespołu i struktury, co pozwoli na realizację większej liczby projektów i poszerzenie portfolio.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Anna Gajewska dołącza do zespołu oLIVE media jako Team Leaderka działu PR business

Zespół oLIVE media wzmocniła Anna Gajewska, obejmując stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego. To kolejne w ostatnim czasie ogłoszenie agencji o wzmacnianiu zespołu i rozwoju wewnętrznej struktury.

W oLIVE media Anna Gajewska odpowiada za zarządzanie 4-osobowym zespołem PR, budowanie strategii komunikacji w mediach, a także za koordynację działań z obszaru media i public relations.

W oLIVE media zespół kierowany przez Anna Gajewską zajmuje się projektami m.in. z sektora nowych technologii, ekologii, finansów, prawa oraz sportu. Do  klientów obsługiwanych przez ten dział należą m.in. akcelerator Start Smart CEE, fundusz AIP Seed, startup Wordware, partner w pozabankowym finansowaniu – IBI Polska, spółka technologiczna Envirly, kancelaria armińska radcowie prawni czy Fundacja KSG “Olympic Dreams”, wspierająca sportowców w ich drodze na igrzyska olimpijskie. Anna Gajewska odpowiedzialna jest także za koordynację działań wizerunkowych agencji oraz CEO, Olivii Drost.

  • Dołączenie Ani to ważny krok w rozwoju naszego zespołu – mówi Olivia Drost, CEO oLIVE media. – Jej doświadczenie i kompetencje nie tylko wzmacniają nasz obecny zespół, ale także stanowią fundament do planowanego w przyszłości rozszerzenia działań PR w obszarze biznesowym – dodaje.

Anna Gajewska posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobyła, pracując m.in. w departamencie marketingu i komunikacji KPMG, w Kulczyk Foundation, gdzie koordynowała projekty pomocowe z polskimi i zagranicznymi organizacjami, a także w agencji PR Calling, gdzie obsługiwała klientów z branż finansowo-technologicznych. 

Nowa PR Team Leaderka w oLIVE media jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych i Podyplomowego Studium na Uniwersytecie Warszawskim, jak również London School of Public Relations.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Influencerki Julia Żugaj i Hejka Tu Lenka rozegrały Wielki Mecz w ramach projektu ,,Dziewczyny. Drużyna nie tylko na boisku” dla PZPN. Kampania została zrealizowana przez oLIVE media

Agencja oLIVE media zrealizowała dla Polskiego Związku Piłki Nożnej ogólnopolską kampanię, promującą kobiecą piłkę nożną wśród dziewczynek w wieku 7-14 lat. W ramach akcji ,,Dziewczyny. Drużyna nie tylko na boisku” zorganizowano Wielki Mecz na stadionie Polsat Plus Arena w Gdańsku, w który zaangażowane zostały popularne influencerki - Julia Żugaj oraz Hejka Tu Lenka.

Celem kampanii było przekonanie dziewczynek do spróbowania sił w piłce nożnej oraz pokazanie, że jest to doskonały sposób na spędzenie wolnego czasu, który niesie wiele korzyści dla ich rozwoju oraz przyszłości. Podjęte działania miały na celu popularyzację sportu wśród dziewczynek, promowanie idei siły kobiecej opartej na wzajemnym wsparciu i szacunku oraz kształtowanie umiejętności takich jak komunikacja, współpraca, zaufanie i rozwiązywanie konfliktów.

 

oLIVE media opracowało kreatywną koncepcję kampanii w reakcji na zapytanie ofertowe złożone przez PZPN w czerwcu tego roku. Agencja odpowiadała za kompleksowe działania, obejmujące influencer marketing, public relations, obsługę social mediów, performance marketing oraz SEO i SEM. Zadaniem oLIVE media była również koordynacja konkursu, w ramach którego wyłoniono 40 dziewczynek, mających okazję zagrać w Wielkim Meczu pod okiem swoich idolek.

 

Twarzami akcji zostały Julia Żugaj oraz Lena Pachuc, znana w internecie jako Hejka Tu Lenka, które docierają do grupy docelowej kampanii. Twórczynie na swoich profilach na Instagramie zachęcały obserwatorki do udziału w konkursie i spróbowania swoich sił na murawie. Zostały również kapitankami drużyn, które 29 października rozegrały Wielki Mecz na stadionie Polsat Plus Arena w Gdańsku.

 

Agencja zaangażowała również licznych influencerów, którzy wsparli komunikację wydarzenia na kanałach w social mediach, dzięki wysyłce paczek PR. Część z twórców pojawiła się także na Wielkim Meczu, aby dopingować drużyny influencerek.

 

Wielki Mecz przeprowadzony w ramach kampanii odbył się 29 października i poprzedził wieczorny mecz barażowy Mistrzostw Europy Kobiet 2025, w którym Polki wygrały z Rumunkami (4:1). Podczas spotkania padł rekord frekwencji na meczu piłki nożnej kobiet w Polsce – na trybunach zasiadło aż 8 449 kibiców. W ramach promocji wydarzenia w mediach społecznościowych zespół oLIVE media odpowiadał za kampanię z influencerami oraz performance marketing. 

 

Akcja odbiła się szerokim echem w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych. Publikacje w mediach tradycyjnych przełożyły się na ponad 4,5 mln zasięgu. Materiały opublikowane przez Julię Żugaj oraz Hejka Tu Lenka na potrzeby kampanii dotarły do ponad 2,8 mln odbiorców i osiągnęły ponad 5,4 mln wyświetleń. Wysyłka paczek PR zaowocowała w ponad 1,2 mln wyświetleń. Łącznie materiały opublikowane przez influencerów zaangażowanych w kampanię wyświetlono ponad 6,6 mln razy. Dzięki działaniom z zakresu performance marketingu uzyskano równie satysfakcjonujące wyniki. Reklamy w Google Ads wygenerowały ponad 5,8 mln wyświetleń oraz 615 tys. interakcji. Z kolei kampanie reklamowe w Meta Ads uzyskały 623 tys. wyświetleń oraz 187 tys. zasięgu. 

 

  • Cieszę się, że dzięki tak szerokim działaniom komunikacyjnym, z naciskiem na influencer marketing, możemy wpływać na świat młodych dziewczyn. Kto, jak nie ich idolki, może przekonać dziewczynki w wieku 7-14 lat, że piłka nożna to nie jest sport zarezerwowany tylko dla chłopaków? Prawdziwy ‘influence’ to zmiana podejścia i przełamywanie stereotypów, które do tej pory ograniczały wyobrażenia młodych dziewczyn o ich możliwościach — komentuje Olivia Drost, CEO agencji oLIVE media.

 

Za strategię kampanii odpowiedzialne były Olivia Drost (CEO agencji), Dominika Jamroz (Influencer Marketing & PR Team Leader), Jessica Grabowska (Social Media Team Leader) oraz Aleksandra Grabowska (Social Media Specialist).

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

fot. Mateusz Słodkowski_Cyfra Sport

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Trzy awanse w zespole w oLIVE media

W październiku bieżącego roku Marta Kusal awansowała na stanowisko Operations Specialist w agencji oLIVE media, gdzie rozpoczęła pracę w lutym tego roku. Po zakończeniu trzeciego kwartału awans w zespole otrzymały również Natalia Głatki oraz Karolina Mankiewicz, obejmując stanowiska junior specjalistek.

Na nowym stanowisku Marta Kusal odpowiada za szeroki zakres działań HR i administracyjnych, w tym analizę i optymalizację procesów wewnętrznych, prowadzenie rekrutacji, a także zarządzanie dokumentacją firmową. Koordynuje także współpracę z zewnętrznym zespołem księgowo-finansowym i prawnym.

 

Marta Kusal jest absolwentką polityki społecznej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a aktualnie kontynuuje edukację z psychologii w Wyższej Szkole Bankowej – National Louis University. Przed dołączeniem do oLIVE media Kusal pracowała w sektorze bankowym, gdzie zdobyła doświadczenie w pracy z klientem oraz w zadaniach o charakterze administracyjnym. 

 

Stanowisko Operations Specialist zostało utworzone w odpowiedzi na dynamiczny rozwój agencji oLIVE media, która skupia się na rozbudowie zespołu, wzmocnieniu kompetencji oraz udoskonaleniu wewnętrznych struktur organizacyjnych.

 

W październiku, oprócz Marty, awans w agencji otrzymała Natalia Głatki, która objęła stanowisko Junior PR Specialist. Natalia pracuje z klientami z sektora biznesowego. Z kolei Karolina Mankiewicz objęła rolę Junior PR & Influencer Marketing Specialist, odpowiadając za obsługę marek beauty i lifestylowych. Wzrost kompetencji zespołu stanowi dowód na rozwój oraz skuteczne umacnianie pozycji agencji.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Veolia Energia Polska partnerem StartSmart CEE Autumn 2024 Acceleration Program

StartSmart CEE łączy siły z Veolia Energia Polska. Firma działająca w sektorze energetycznym oraz zarządzania odpadami będzie partnerem programu akceleracyjnego Autumn 2024. Współpraca pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki globalnemu know-how oraz wsparciu ekspertów Veolii. Rejestracja właśnie się rozpoczęła i potrwa do 20 listopada.

Program akceleracyjny StartSmart CEE to jedna z największych tego typu inicjatyw w tej części Europy – w 16 dotychczasowych edycjach wzięło udział 3500 początkujących firm technologicznych z 50 państw, a przeszło 300 uzyskało wsparcie. Start-upy wybrane spośród zgłoszeń mają szansę na rozwój, mentoring ekspertów skupionych wokół MIT – najlepszej uczelni technicznej świata – oraz wdrożenia innowacji w czołowych podmiotach na rynku. W tym roku, dzięki wsparciu PARP i funduszom unijnym, uczestnicy mogą zdobyć też granty w wysokości nawet 400 tys zł.

Veolia Energia Polska czeka na innowacyjne start-upy. „Współpraca nie kończy się na pilotażu”

Veolia Energia Polska jako partner korporacyjny programu akceleracyjnego StartSmart CEE wnosi do niego kulturę innowacji i globalny know-how ekspertów. Start-upy biorące udział w Autumn 2024 Acceleration Program będą miały okazję dzięki ich wsparciu rozwijać produkty i pomysły w obszarze zarządzania energią, zrównoważonego rozwoju i obsługi klienta. Partnerstwo wpisuje się w cel Veolia Energia Polska jakim jest bycie liderem transformacji energetycznej i osiągnięcie neutralności klimatycznej w 2050 roku. Firma od lat współpracuje ze start-upami i innymi organizacjami w poszukiwaniu innowacyjnych i efektywnych rozwiązań.

– Veolia Energia Polska jako partner korporacyjny programu akceleracyjnego StartSmart CEE wnosi do niego globalny know-how i kulturę innowacyjności. Start-upy uczestniczące w Autumn 2024 Acceleration Program będą miały możliwość rozwijania swoich produktów i rozwiązań w obszarze zarządzania energią, zrównoważonego rozwoju i obsługi klienta, korzystając ze wsparcia ekspertów – mówi Magdalena Jabłońska, CEO StartSmart CEE.

W wielu organizacjach współpraca ze start-upami i młodymi przedsiębiorcami kończy się na etapie pilotażu, natomiast my podchodzimy do tych relacji w sposób długoterminowy. To właśnie ta perspektywa, oprócz partnerskiej, komercyjnej współpracy czy zabezpieczenia każdej ze stron, wyróżnia Grupę Veolia na rynku – ocenia Katarzyna Wszoła, dyrektorka ds. innowacji w Veolia Energia Polska. Poza topowymi, doświadczonymi specjalistami, Veolia udostępnia rozwiniętą infrastrukturę, dającą optymalne warunki do testowania, rozwijania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w zarządzaniu energią, ściekami i odpadami.

StartSmart CEE Autumn 2024 Acceleration Program. Przebieg i dwie ścieżki akceleracji

Program jest realizowany w dwóch niezależnych ścieżkach #ReThink oraz Pilot Ready, które będą odpowiednio adresowane do poziomu rozwoju start-upów. Pierwsza z nich zapewnia odpowiednią edukację biznesową i kompleksowy mentoring dla startupów na wcześniejszej fazie rozwoju (MVP) tak, by przygotować produkt do szybszego wejścia na rynek, uzupełnić braki kompetencji biznesowych w zespole oraz przygotować start-up do pracy z klientami (korporacjami).

Ścieżka #PilotReady jest z kolei przygotowana z myślą o start-upach na tzw. growth stage, które poszukują klientów i chcą się skalować na nowych rynkach. W jej ramach innowacyjni przedsiębiorcy otrzymują dedykowany mentoring i udział w wybranych warsztatach oraz pracują bezpośrednio z partnerami korporacyjnymi programu nad Proof of Concept, który ma doprowadzić do komercyjnej współpracy. 

Rejestracji można dokonać do 20 listopada poprzez formularz aplikacyjny dostępny na stronie www.startsmartcee.org. Spośród zgłoszeń zostanie wybranych do 25 start-upów, które wejdą do finałowego etapu.  

StartSmart CEE. Eksperci, fundusze i korporacje w jednym miejscu

Celem StartSmart CEE jest wspieranie rozwoju przedsiębiorczości w Europie Środkowo-Wschodniej i budowanie ekosystemu innowacji, w którym będą powstawać i rozwijać się start-upy. W dotychczasowe 16 edycji programu akceleracyjnego zaangażowało się ponad 220 mentorów i ekspertów, a także 300 funduszy inwestycyjnych i aniołów biznesu oraz ponad 50 partnerów korporacyjnych. 

Program jest dofinansowywany z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) w ramach działania Startup Booster Poland – Smart UP realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

oLIVE media wzbogaca portfolio o AIP Seed, fundusz inwestujący w innowacyjne start-upy

AIP Seed, fundusz inwestycyjny specjalizujący się w finansowaniu start-upów na wczesnym etapie rozwoju, dołącza do grona klientów agencji oLIVE media. Agencja odpowiada za doradztwo komunikacyjne oraz działania z zakresu public relations, mające na celu zwiększenie widoczności funduszu w mediach oraz wspieranie jego działalności w branży start-upowej.

AIP Seed to fundusz pre-seed, który wspiera ambitnych przedsiębiorców, oferując im nie tylko kapitał, ale również strategiczny mentoring oraz dostęp do sieci kontaktów. CEO organizacji jest Dariusz Żuk, twórca Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości (AIP), obecny na polskiej scenie start-upowiej od 20 lat. AIP Seed skupia się na wsparciu start-upów dostarczających innowacyjne narzędzia oparte na sztucznej inteligencji. Dodatkowym celem jest wsparcie Polaków i polskiej diaspory w osiąganiu sukcesów na globalnych rynkach.

 

W ramach współpracy oLIVE media będzie świadczyć szeroki zakres usług PR, w tym opracowywanie i dystrybucję komunikatów prasowych, pozycjonowanie eksperckie w mediach, nawiązywanie relacji z dziennikarzami, prowadzenie biura prasowego funduszu oraz prowadzenie konta AIP Seed na LinkedInie. Celem działań jest budowanie wizerunku AIP Seed jako kluczowego gracza w sektorze inwestycji w innowacyjne przedsięwzięcia w początkowej fazie ich rozwoju.

 

Z ramienia oLIVE media za działania dla AIP Seed odpowiadają Maciej Deja – senior PR specjalista oraz junior PR specjalistka Natalia Głatki.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Aleksandra Grabowska, Angelika Garczyk, Olimpia Kwiatkowska i Adriana Stachurska dołączyły do agencji oLIVE media

Rok 2024 przynosi dynamiczny rozwój agencji oLIVE media, której portfolio wzbogaciło się o nowych klientów, a liczba pracowników znacząco się zwiększyła. Zespoły Social Media oraz PR Lifestyle & Influencer Marketing zyskały nowe specjalistki. Aleksandra Grabowska wcześniej prowadziła marki dziecięce Woobiboo i Lil'things, Angelika Garczyk zdobywała doświadczenie w agencji marketingowej Omnipro, a Olimpia Kwiatkowska - w start-upie Foodsi.

Zespoły Social Media oraz PR Lifestyle & Influencer Marketing, kierowane odpowiednio przez Jessicę Grabowską i Dominikę Jamroz, odnotowały w ostatnim czasie znaczący wzrost liczby projektów, co wpłynęło na decyzję o rozbudowaniu kadry. W wyniku intensywnego procesu rekrutacyjnego, każdy z zespołów zyskał nowe członkinie.

 

Wzmocnienie zespołu Social Media

Do zespołu Social Media dołączyła Aleksandra Grabowska, pełniąca rolę Social Media Specialist. Swoje doświadczenie zawodowe budowała w ciągu ostatnich 7 lat w roli założycielki marek dziecięcych Woobiboo i Lil’things. W tym okresie zajmowała się tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem produktów i ich wdrożeniem. Odpowiadała za strategię komunikacji, prowadzenie mediów społecznościowych, jak i koordynowanie współpracy z agencjami zewnętrznymi. To wszystko pozwala jej w agencji oLIVE media pełnić funkcję ekspertki od marketingu, wnoszącej nowe spojrzenie i jakość realizowanych projektów.

Angelika Garczyk z kolei wzmocniła zespół jako Junior Social Media Specialist. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczęła w krakowskiej agencji Omnipro, a pasją do niego dzieliła się w formie wolontariatu w Fundacji Web-Korki. Wcześniej związana była z dziennikarstwem sportowym tworząc treści na bloga Rafała Martuszewskiego oraz w biurze prasowym klubu siatkarskiego PGE Skra Bełchatów. W oLIVE media Angelika zajmuje się obsługą m.in. mediów społecznościowych Ivy Consultants i firmy Swimer – producenta zbiorników do paliw, nawozów płynnych, azotowych , AdBlue®, wody.

 

Nowe specjalistki w dziale PR Lifestyle & Influencer Marketing

Nowych członków zyskał również zespół PR Lifestyle & Influencer Marketing, do którego dołączyła Olimpia Kwiatkowska, obejmując stanowisko PR & Influencer Marketing Specialist. Przed rozpoczęciem współpracy z agencją oLIVE media pracowała w Foodsi, gdzie zajmowała się influencer marketingiem, media relations, tworzeniem i dystrybucją materiałów prasowych oraz organizacją eventów. Obecnie zajmuje się planowaniem kampanii influencerskich, zarządzaniem współpracami barterowymi, organizowaniem wysyłek PR oraz przygotowywaniem materiałów prasowych. Olimpia miała okazję zaprezentować swoje umiejętności m.in. przy projektach realizowanych m.in. dla marek z sektora beauty i zdrowie takich jak Osana, Glantier, Noyo Pharm oraz eZebra.

Swój wkład w rozwój zespołu Dominiki Jamroz ma również Adriana Stachurska, która dołączyła do agencji w roli praktykantki, a po kilku miesiącach objęła stanowisko PR Assistant. Adriana, studentka Akademii Leona Koźmińskiego, już od początku swojej kariery w oLIVE media aktywnie uczestniczy w realizacji projektów zarówno dla klientów z branży FMCG, jak i sportowej.

– Rok 2024 to czas intensywnego rozwoju dla naszej agencji. Zdobywamy nowych klientów, wnoszących coraz większe projekty, które pozwalają nam na rozbudowę struktury firmy o nowych specjalistów. Cały czas szukamy talentów na rynku i obiecuję, że na tym newsie się nie zatrzymujemy. Najważniejszy kwartał roku dopiero przed nami – zapowiada Olivia Drost, CEO oLIVE media.

Zatrudnienie Aleksandry Grabowskiej, Angeliki Garczyk, Olimpii Kwiatkowskiej oraz Adriany Stachurskiej znacząco wzmacnia zespół oLIVE media, umożliwiając realizację coraz bardziej wymagających projektów. Ich wiedza, doświadczenie i świeża energia pozwolą agencji nie tylko sprostać rosnącym oczekiwaniom rynku, ale także kontynuować rozwój i umacniać pozycję w branży.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

AIP Seed i Simpact Ventures inwestują w start-up Stimy AI. “Rewolucja w nauce matematyki dla dzieci na całym świecie”

AIP Seed, polski fundusz venture capital, oraz Simpact Ventures, czołowy inwestor z obszaru impact investing w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłaszają inwestycję w Stimy AI. To innowacyjna platforma edukacyjna wykorzystująca sztuczną inteligencję, która ma zrewolucjonizować naukę matematyki. Łączna inwestycja w rundzie pre-seed o wartości niemal półtora mln zł. ma na celu wsparcie globalnej ekspansji Stimy AI oraz rozwój zaawansowanych funkcji edukacyjnych.

Stimy AI stawia sobie ambitny cel wsparcia ponad 400 milionów dzieci na całym świecie w wieku od 10 do 18 lat, które zmagają się z trudnościami w nauce matematyki. Aplikacja, dostępna w siedmiu językach, wykorzystuje zaawansowaną sztuczną inteligencję, aby zapewnić spersonalizowane wsparcie w nauce, pomagając uczniom w odrabianiu prac domowych i przygotowaniu do testów.

Stimy AI. Aplikacja, która dostosowuje poziom do ucznia

Stimy AI wyróżnia się na tle konkurencji dzięki własnej, autorskiej technologii AI, stworzonej specjalnie z myślą o edukacji matematycznej. – Nasza aplikacja nie tylko rozwiązuje skomplikowane problemy matematyczne, ale także uczy poprzez angażujące i spersonalizowane podejście – mówi Mark Zollner, CEO Stimy AI. Jak przekonuje,  dzięki unikalnym algorytmom AI, aplikacja dostosowuje materiały edukacyjne do potrzeb i umiejętności każdego ucznia, czyniąc naukę matematyki efektywną i przyjemną.

Cieszymy się, że możemy współpracować nie tylko z jednym z najlepszych inwestorów pre-seed w Polsce, AIP Seed, ale także z wiodącym inwestorem impact w regionie CEE, Simpact. Jesteśmy dumni, że mamy odpowiednich partnerów, którzy pomogą nam osiągnąć sukces i realnie wpłynąć na przyszłość edukacji matematycznej na świecie – dodaje Zollner.

Dariusz Żuk, Partner Zarządzający w AIP Seed, przekonuje, że powodów do zainwestowanie w Stimy AI nie brakuje. – Po pierwsze, Mark Zollner to wyjątkowy przedsiębiorca z bogatym doświadczeniem, zarówno z udanych projektów startupowych, jak i tych, które nie odniosły sukcesu – co także jest cenną lekcją. Jego globalne doświadczenie w mentoringu startupów daje mu unikalne spojrzenie na biznes – ocenia Żuk, podkreślając też wiedzę i umiejętności w dziedzinie rozwiązań AI Wojciecha Drężka, co-foundera i CTO Stimy AI.

Stimy AI chce zainwestować 1,5 mln w rozwój. Nowe wersje językowe i funkcje

Żuk zapewnia, że potencjał rynkowy w segmencie edukacji matematycznej jest ogromny, globalny i dynamicznie rośnie. Jak jednak zauważa, dotychczasowe rozwiązania często są zbyt proste lub nieefektywne. – Stimy AI ma potencjał, by nie tylko rozwiązywać skomplikowane zadania matematyczne, ale także pokazywać uczniom poszczególne etapy rozumowania. To pierwszy krok do stworzenia kompleksowej aplikacji edukacyjnej, która w przyszłości może wykroczyć poza samą matematykę – przewiduje.

– Miliony dzieci mają trudności z nauką matematyki. Problem ten jest szczególnie widoczny w społecznościach o ograniczonym dostępie do edukacji, ale dotyka uczniów na całym globie – mówi Krzysztof Grochowski, partner w Simpact Ventures. Jak przekonuje, AI to to jedno z najbardziej skalowalnych rozwiązań, które może wspierać nie tylko rozwój biznesu, ale także tworzenie pozytywnych zmian społecznych. – Dzięki personalizacji nauki AI pomoże każdemu, niezależnie od miejsca zamieszkania i zasobów – dodaje.

Stimy AI planuje przeznaczyć pozyskane 337 000 USD (prawie półtora miliona złotych) na: 

  • wejście na nowe rynki udostępniając aplikację kolejnym 100 milionom użytkowników dzięki kilkunastu nowym wersjom językowym,
  • przyspieszenie rozwoju swojego unikalnego systemu AI do nauki matematyki,
  • wprowadzenie dodatkowych funkcji, zwiększających zaangażowanie i efektywność nauki.

Stimy AI działa na szybko rozwijającym się rynku aplikacji edukacyjnych, którego wartość szacowana jest na 11,7 miliarda dolarów. Firma ma ambicje stać się jedną z wiodących platform edukacyjnych, oferując narzędzia do edukacji matematycznej, które nie tylko pomagają w bieżącej nauce, ale również przygotowują dzieci do przyszłości w zawodach STEM.

pastedGraphic.png

O AIP Seed

AIP Seed był jednym z pierwszych funduszy inwestycyjnych w Europie, skupiających się na wspieraniu start-upów we wczesnych fazach rozwoju. Do tej pory wsparł 111 projektów, osiągając ponadtrzykrotny zwrot CoC (Cash-on-Cash), z portfolio obejmującym takie firmy jak CallPage, Plenti, Foodsi, Glov, Sidly i Qpony-Blix. W ramach funduszu AIP Seed 2.0 do 100 kolejnych startupów z Polski i polskiej diaspory trafi w najbliższych latach 25 milionów euro.

O Simpact Ventures

Simpact Ventures to wiodący polski fundusz venture capital oparty na idei impact investing. Skupia się na regionie Europy Środkowo-Wschodnie (CEE) i wspiera od wczesnej fazy rozwoju startu-py, które mają na celu zmianę świata na lepsze. Simpact oferuje szerokie możliwości inwestycyjne (ticket size do 2 milionów euro). Fundusz poszukuje zaangażowanych założycieli z pomysłami zweryfikowanymi rynkowo oraz ambicjami międzynarodowego rozwoju. 

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Agencja oLIVE media wspiera kancelarię armińska radcowie prawni w działaniach PR

Agencja oLIVE media objęła obsługę procesów komunikacyjnych kancelarii armińska radcowie prawni. Nawiązana współpraca ma na celu ułatwienie dotarcia z eksperckimi treściami pochodzącymi od kancelarii do odbiorców, poprzez wzmocnienie jej widoczności w mediach.

Specjaliści oLIVE media połączyli siły z armińska radcowie prawni w pierwszym kwartale 2024 roku. Do głównych działań agencji należy obsługa procesów komunikacyjnych kancelarii, w tym public i media relations.

 

Działania PR skupiają się głównie na prowadzeniu biura prasowego, utrzymywaniu kontaktów z mediami, tworzeniu i dystrybucji komunikatów prasowych, redagowaniu i dystrybucji wypowiedzi eksperckich oraz odpowiednim doborze mediów. Efektem pracy specjalistów oLIVE media jest umożliwienie kancelarii pokazania odbiorcom swojego wizerunku w ramach jej doświadczenia i ekspertyzy w obszarach zarządzania projektami prawnymi, HR,  legal designu oraz nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji (IA ACT), DORA, NIS2. Z ramienia agencji za działania PR dla klienta odpowiada Sonia Stępień, senior PR specjalistka.

 

Armińska radcowie prawni zajmuje się kompleksową obsługą prawną firm z zagranicy i Polski. Kancelaria specjalizuje się w innowacyjnych rozwiązaniach. Pomaga przedsiębiorcom w restrukturyzacji zatrudnienia, wdrażaniu 4-dniowego dnia pracy czy optymalizacji procedur RODO.  Dla firm z sektora finansów prowadzi szkolenia w zakresie wdrożenia rozporządzenia o operacyjnej odporności cyfrowej – DORA oraz szkolenia z zagadnień aktu o sztucznej inteligencji (AI). Kancelaria zajmuje się upraszczaniem umów, regulaminów i dokumentów prawnych metodą legal design.

 

oLIVE media to agencja digital, social media i public relations, która w swoim portfolio posiada liczne projekty zrealizowane dla znanych marek i startupów, zarówno polskich, jak i zagranicznych, takich jak Panasonic, Polska Organizacja Turystyczna, Gisada, Planet Heroes czy Envirly. 

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media