Owocna współpraca oLIVE media z Kabako Gruppe. Polska firma wkroczy na zagraniczne rynki
Specjaliści z oLIVE media w ostatnim kwartale 2023 roku intensywnie pracowali nad kampanią promocyjną, która pozwoli Kabako Gruppe nie tylko wzmocnić pozycję w świadomości polskich konsumentów, ale także z sukcesem wprowadzić swoje marki „Mleczne Ogrody” oraz „Kraina Vege” do Wielkiej Brytanii i Francji. Stawiając nacisk na zrozumienie trendów panujących na lokalnych rynkach, agencja stworzyła szczegółową […]
Specjaliści z oLIVE media w ostatnim kwartale 2023 roku intensywnie pracowali nad kampanią promocyjną, która pozwoli Kabako Gruppe nie tylko wzmocnić pozycję w świadomości polskich konsumentów, ale także z sukcesem wprowadzić swoje marki „Mleczne Ogrody” oraz „Kraina Vege” do Wielkiej Brytanii i Francji.
Stawiając nacisk na zrozumienie trendów panujących na lokalnych rynkach, agencja stworzyła szczegółową strategię marketingową. Jej celem jest wsparcie polskiej firmy podczas rozszerzania profilu działalności poza granice kraju, a co za tym idzie – w dotarciu do szerszej grupy konsumentów.
„Mleczne Ogrody” oraz „Kraina Vege” wchodzą do Wielkiej Brytanii i Francji
Opracowany przez oLIVE media plan działania skupia się przede wszystkim na budowaniu świadomości marki na rynkach brytyjskim i francuskim oraz stałym i aktywnym prowadzeniu komunikacji. Z perspektywy biznesowej wysiłki będą się natomiast koncentrować na docieraniu do związanych z dystrybucją artykułów spożywczych przedstawicieli, a także podejmowaniu stałej współpracy z prywatnymi sklepami spożywczymi.
– Strategia marketingowa Kabako uwzględniająca ekspansję w Wielkiej Brytanii i Francji opierała się na analizie lokalnych preferencji i trendów rynkowych. Jesteśmy przekonani, że wysoka jakość i autentyczność wyróżnią produkty tej firmy – mówi Dominika Leszczyńska z oLIVE media, główna autorka projektu.
Kabako Group i oLIVE media. Nie tylko strategia
oLIVE media w ramach współpracy z Kabako Gruppe przygotuje również nową stronę internetową oraz opracuje projekt sklepu online, uwzględniającego specyfikę nowych rynków, na których pojawią się produkty firmy.
Agencja odpowiadała też za stworzenie linii graficznej wspólnej dla marek „Mleczne Ogrody” i „Kraina Vege”. Została on wykorzystana m. in. w katalogu produktowym, ulotkach i roll-upach, użytych przez firmę Kabako Gruppe na międzynarodowych targach spożywczych w Wielkiej Brytanii i Francji.
oLIVE media to agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Agencja w swoim portfolio posiada liczne projekty zrealizowane dla znanych marek i startupów, zarówno polskich, jak i zagranicznych, takich jak Bayer, Panasonic, Polska Organizacja Turystyczna, Planet Heroes czy Envirly.
oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.