Tag
ooh
Badania przeprowadzone przez YouGov, wśród fanów esportu w USA i Wielkiej Brytanii wykazały, że reklama zewnętrzna wpływa nawet dwa razy bardziej na fanów esportu, w porównaniu do przeciętnych odbiorców reklamy outdoorowej.
Pandemia a rynek reklamy OOH – 3 miesiące później…
Prognozy vs rzeczywistość. O zagrożeniach i szansach dla rynku reklamy zewnętrznej w okresie kwarantanny mówi Robert Dąbrowski, CEO RECEVENT.
#zostajemywdomu dla Was – akcja Clear Channel dla służb medycznych
Clear Channel organizuje kolejną akcję, tym razem dla służb medycznych - #zostajemywdomu dla Was. Clear Channel jest Partnerem 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Z czternastowiecznej Bazyliki na przystanek — niezwykła kampania AMS we współpracy z Muzeum…
Od 14 lutego br. w Muzeum Narodowym w Krakowie można będzie oglądać wystawę polskich witraży średniowiecznych pt. „Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce”. Towarzyszy jej niezwykła kampania promocyjna na nośnikach AMS w Krakowie i…
Clear Channel Poland podpisało porozumienie o współpracy z Instytutem Badań Outdooru IBO
Z dniem 01 października 2019 r. Clear Channel Poland podpisało porozumienie o współpracy z Instytutem Badań Outdooru IBO na zasadach komercyjnych. Clear Channel jest partnerem rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
CLEAR CHANNAL POLAND realizuje kampanię dla Loteriady na ponad 200 nośnikach digitalowych w…
Emisja reklam Loteriady na ponad 200 nośnikach digitalowych jednocześnie, pozwala na zbudowanie zasięgu ogólnopolskiego komunikacji klienta. Nośniki digitalowe są umieszczone w nowoczesnych, szybkich, bezpiecznych pociągach Premium na…
Michał Kaliński objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Clear Channel Poland
Do zespołu Clear Channel Poland dołącza manager z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży mediów. Michał Kaliński przez ostatnich 8 lat (od 2011 roku) był Dyrektorem ds. Negocjacji Korporacyjnych w Grupie Bauer Media. Przez kilkanaście…
Niepowtarzalne kampanie – siła cyfrowej reklamy OOH
Według 60% ekspertów z branży reklamowej, biorących udział w badaniu MyLED, DOOH to jedno z najszybciej rozwijających się mediów w Polsce. Zdanie respondentów potwierdzają wyniki raportu IGRZ, które pokazują, że wydatki przeznaczone na ten…
Grzegorz Śliwa CEO MyLED: “Branża DOOH zmierza w kierunku interaktywnych, niestandardowych i…
DOOH jako bardziej elastyczna, nowocześniejsza i sprytniejsza siostra drukowanej reklamy outdoorowej. Jak wpływa na rynek reklamy Out Of Home? O branży DOOH - jej możliwościach oraz rozwoju w Polsce opowiada Grzegorz Śliwa, CEO, MyLED
Wielkanocny DOOH w szczytnym celu
Święta to czas refleksji, odpoczynku od pracy, spotkań z najbliższymi, a także… najlepszy okres na kampanie DOOH.