...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Pierwszy milion dla Rating Captain. Czysta3.vc finansuje aplikację do zarządzania satysfakcją klienta

Rating_Captain

Rating Captain to aplikacja z obszaru Customer Satisfaction Management, która służy do zbierania opinii o firmie w zewnętrznych portalach opiniotwórczych oraz zarządzania negatywnymi komentarzami z poziomu jednej platformy webowej. Integruje się z narzędziami, z których klienci korzystają na co dzień, w tym Google, Facebookiem, Opineo oraz dowolnym innym serwisem opiniotwórczym, w dowolnej branży.

Klienci, którzy tworzą opinie o firmach oraz ich produktach i usługach, wpływają bezpośrednio na decyzje zakupowe konsumentów. Rekomendacje to dziś Święty Graal reklamy, bo kupujący uważają, że inni klienci nie mają ukrytych motywów i dlatego ich komentarze muszą być uzasadnione. Z naszą aplikacją chcemy pójść o krok dalej. Z jednej strony nasz produkt sprzyja budowie pozytywnego wizerunku firm, nie pozostawiając żadnej negatywnej wypowiedzi bez reakcji. Z drugiej zaś pozwalamy szybko zareagować na negatywne recenzje jeszcze przed ich powstaniem, automatyzując cały proces obsługi niezadowolonego klienta. 

Karol Bocheński, co-founder Rating Capitan

Aplikacja, na podstawie analizy zachowań użytkowników w e-sklepie, pozwoli przewidywać ich reakcje i przygotowywać scenariusze obsługi klientów już na etapie przedsprzedażowym. Co więcej, e-biznesy, które zdecydują się wykorzystać narzędzie w praktyce, przeprowadzą audyt w nowej, w pełni zautomatyzowanej odsłonie, uzyskując informacje o aktualnej sytuacji firmy w obszarze Customer Satisfaction.

Dostarczamy technologię, dzięki której właściciele firm będą podejmować lepsze decyzje marketingowe i sprzedażowe. Dzięki autorskim algorytmom uczenia maszynowego narządzie pozwoli zautomatyzować obsługę negatywnych opinii. A dogłębna analiza NLP ich treści umożliwi natychmiastowe wykrycie elementów wymagających poprawy, związanych np. ze zbyt długim czasem dostawy, sposobem
działania strony, infolinii itp. Już po jednym miesiącu wskazujemy priorytety do poprawy działań sprzedażowych.

Mateusz Piwnicki, co-founder Rating Capitan

Świadoma inwestycja w rozwój

Rating Capitan dzięki współpracy z funduszem Czysta3.vc może liczyć nie tylko na wsparcie finansowe, ale także mentoring od startu wspólnych działań.

Pozyskaliśmy do Rating Captain doświadczonego inwestora, który wspiera ambitne plany rozwoju naszej spółki. Wierzymy, że dzięki współpracy z Czysta3.vc szybciej zrealizujemy założone cele biznesowe, a nasza aplikacja zwróci uwagę globalnych klientów. Zdobyte fundusze pozwolą nam skoncentrować się na realizacji projektów badawczych i budowaniu zespołu.

Karol Bocheński, co-founder Rating Capitan

Spółka, dzięki pozyskanym funduszom, otrzymała dostęp do zaplecza naukowego oraz możliwości realizacji prac badawczo-rozwojowych na danych zbieranych w ramach aplikacji. Badania naukowe będą prowadzone we współpracy z ekspertami z Uniwersytetu SWPS w zakresie psychologii społecznej i procesów komunikacyjnych oraz naukowcami z Instytutu Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego w obszarze machine learningu oraz big data.

Rating Capitan to firma z aspiracjami na sukces międzynarodowy. Wpisuje się w nasz profil inwestycyjny. Produkt ma ogromny potencjał, jest podparty badaniami, rozwijany w oparciu o realne dane i już na tym etapie w wielu aspektach wyprzedza swoją konkurencję na stale rosnącym rynku firm internetowych. Co więcej, chce dzielić się zgromadzonymi danymi w formie case studies i raportów tematycznych oraz postępami swoich prac badawczo- rozwojowych, co wpisuje się w ideę biznesowej transparentności, którą wspieramy.

Szymon Janiak, Managing Director w Czysta3.vc

Rating Capitan działa na rynku od maja 2019 roku. Ma ponad 50 klientów, wśród których znajdują się takie firmy jak Emako, Świat Przesyłek, Pan Pablo, czy IdeaShirt. Narzędzie powstało specjalnie dla sklepów e-commerce i firm internetowych dowolnej wielkości. Posiada oficjalne wtyczki do Magento 2, Shopify, Prestashop, WooCommerce, Shoplo, Shoper. Instalacja narzędzia jest bardzo prosta, a sama aplikacja w podstawowej wersji jest darmowa. Pomaga efektywnie budować pozytywny wizerunek firmy i produktów, zwiększać sprzedaż oraz podnosić jakość procesów w obszarze Customer Satisfaction Management.


Źródło: informacja prasowa Czysta3.vc

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Portal Opineo.pl publikuje ranking sklepów internetowych 2019 | Artykuł sponsorowany

W tegorocznej edycji rankingu internauci ocenili sklepy z 14 kategorii: AGD/RTV, artykuły medyczne, artykuły zoologiczne, artykuły dla dzieci, dom i wnętrze, książki, militaria, motoryzacja, odzież i obuwie, sport, telefony, zdrowie i uroda, zegarki i biżuteria oraz żywność

Oddajemy w Państwa ręce raport, który prezentuje preferencje zakupowe internautów
i doświadczenia związane z zakupami w sieci. Jeden niezadowolony klient opowie o swoich negatywnych doświadczeniach dziesięciu innym osobom. Klient zadowolony najczęściej milczy – mówi Łukasz Jędrzejak kierujący serwisem Opineo.pl – My dajemy internautom narzędzia do dzielenia się pozytywnymi opiniami tak, by inni kupujący wiedzieli, które e-sklepy są godne zaufania – dodaje Jędrzejczak.

Kupujący online oddali w tym roku niemal 2 miliony głosów, z tego ponad 135 000 opinii zdobył zwycięzca rankingu – sklep e-obuwie.com.pl. Wysoko w zestawieniu znalazły się firmy z branż m.in. AGD/RTV, odzieżowej oraz księgarskiej. Dziesięć sklepów, które internauci ocenili najlepiej to North.pl, Aptekagemini.pl, Apteka-melissa.pl, Decathlon.pl, Taniaksiazka.pl, Sklep.sfd.pl, Ezebra.pl, Wittchen.com oraz Swiatksiazki.pl. Reprezentują one różne branże, co oznacza, że zakupy w sieci, bez względu na kategorię produktu, są coraz bardziej popularne.

– W przypadku branży FMCG, obejmującej artykuły spożywcze, kosmetyki, produkty higieny osobistej i chemię gospodarczą, więcej niż połowa internautów chociaż raz w przeciągu ostatnich 6 miesięcy takie zakupy zrobiła właśnie w internecie – mówi Karolina Flaht – Soroka, Client Business Partner w firmie Nielsen. – Jeśli nawet odejmiemy tych, dla których była to jednorazowa lub dwukrotna „przygoda”, to wciąż pozostaje 36% internautów, którzy szeroko rozumiane produkty FMCG kupują online – dodaje Karolina Flaht – Soroka.

Rankingowi Opineo.pl towarzyszą merytoryczne opracowania na temat branży e-commerce. Eksperci z Opineo.pl radzą m.in., jak skonstruować ofertę i szacować ruch i przychody
e-sklepu w okresie wyprzedaży. Podpowiadają także, jak wybrać firmę kurierską i jak prowadzić komunikację w social media. 

Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji zestawienia jest firma badawcza Nielsen, która opiniuje metodologię rankingu. W listopadzie Nielsen udostępni nowe badanie: E-commerce w FMCG.

Ranking Opineo.pl dostępny jest pod adresem: https://www.opineo.pl/i/ranking-sklepow-internetowych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF