Tag
organizacja pracy
Kowalkowska pisze o „życiu na zdalnym”, o narzędziach i technologii, o FOMO i o tym, jak ważna jest czułość do samych siebie. „Poza czasem. O potyczkach z codziennością” to idealna książka dla tych, którzy w czasie pandemii poczuli,…
Jak zorganizować pracę w coworkingu? 5 zasad
Organizacja pracy w coworkingu jest ważna nie tylko ze względu na efektywność działań, ale również własną satysfakcję. Im lepsze zarządzanie obowiązkami, tym więcej zyskuje Twoja marka. Dobrej organizacji warto się nauczyć. Jak to zrobić?…
Kluczowa rola liderów w organizacji
Globalna konkurencja, upowszechnienie nowoczesnych technologii, nowe formy organizacji pracy i zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej powodują, że największym potencjałem przedsiębiorstwa są obecnie ludzie i ich wiedza. Decydują oni o…
Dzisiejsze biuro to tylko miejsce pracy czy coś więcej?
Odpowiednie warunki pracy to w dzisiejszych czasach podstawa - dopasowane oświetlenie, wygodne krzesło i biurko, kuchnia gdzie można zaparzyć kawę i herbatę to elementy oczywiste. Ale czy to wystarczy? Czy dziś nie oczekujemy czegoś więcej?…