Tag
outdoor
Pandemiczna rzeczywistość będzie jeszcze na długo naszą codziennością. Jednak pomimo tej panującej nostalgii i przytłoczenia, które obserwujemy na każdym kroku wciąż chcemy dążyć do „normalności” – przeżywając i doświadczając nowych rzeczy.…
Bayer rozpoczyna outdoor swojej kampanii
Bayer rozszerza swoją kampanię #ThankYouScience i wychodzi z nią na zewnątrz. Od teraz plakaty widoczne będą na nośnikach AMS i Ströer dostępnych np. na przystankach autobusowych.
YouGov: reklama zewnętrzna silnie oddziałuje na fanów esportu
Badania przeprowadzone przez YouGov, wśród fanów esportu w USA i Wielkiej Brytanii wykazały, że reklama zewnętrzna wpływa nawet dwa razy bardziej na fanów esportu, w porównaniu do przeciętnych odbiorców reklamy outdoorowej.
High fashion i streetstyle – małżeństwo z rozsądku czy płomienny romans?
Współprace luksusowych domów mody i marek sportowych, outdoorowych czy streetwearowych to trend, który wciąż przybiera na sile. Dlaczego ekskluzywne marki z wieloletnią tradycją łączą siły z młodymi brandami znajdującymi się pozornie na…
#zostajemywdomu dla Was – akcja Clear Channel dla służb medycznych
Clear Channel organizuje kolejną akcję, tym razem dla służb medycznych - #zostajemywdomu dla Was. Clear Channel jest Partnerem 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Coca-Cola Day 2019 z agencją Allegro
Allegro Brand Experience Agency zrealizowała na zlecenie Coca-Cola HBC Polska wydarzenie outdoorowe dla prawie 1300 osób – pracowników i ich rodzin. Całodniowy program eventu obejmował turniej piłkarski i koszykarski Coca-Cola Hellenic Cup…
Raport „Reklama w przestrzeni publicznej” – zewnętrzna komunikacja marketingowa w oczach…
Raport „Reklama w przestrzeni publicznej”, przygotowywany przez firmę badawczą Kantor TNS w partnerstwie z Good Looking Studio, jednoznacznie wskazuje, że dla Polaków ważna jest przestrzeń publiczna. Badanie pokazuje również, jak zmieniło…
Wielkanocny DOOH w szczytnym celu
Święta to czas refleksji, odpoczynku od pracy, spotkań z najbliższymi, a także… najlepszy okres na kampanie DOOH.
Aktywni Polacy nakręcają branżę outdoorową
Już prawie 2 na 3 z nas przyznaje, że jest aktywnych fizycznie. Jak wynika z badań, króluje rower, ale bieganie nie zostaje daleko w tyle. Polacy wybierają sport – i stymulują sprzedaż na rynku sprzętu outdoorowego.