...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

NENT Group oraz Telewizja Polska podpisały porozumienie dotyczące transmisji spotkań Legii Warszawa w fazie grupowej Ligi Europy UEFA

piłka nożna

W trakcie rozpoczynającego się w środę, 15 września, nowego sezonu Ligi Europy UEFA, polscy widzowie będą mogli obejrzeć na żywo rywalizację najlepszych europejskich drużyn w całkowicie nowej odsłonie – od 2021 do 2024 roku wszystkie mecze rozgrywane w ramach Ligi Europy UEFA będą dostępne w Polsce w serwisie streamingowym Viaplay. Tegoroczna edycja tych rozgrywek może cieszyć się szczególnym zainteresowaniem polskich kibiców ze względu na udział w nich Legii Warszawa, która po kliku sezonach wraca do europejskiej elity.

Pierwszym meczem Ligi Europy UEFA w sezonie 2021/22 będzie spotkanie mistrzów Polski z drużyną Spartaka Moskwa. Transmisja spotkania rozgrywanego na Otkrytije Arena w Moskwie, dostępna będzie na żywo wyłącznie na platformie Viaplay. Przedmeczowe studio rozpocznie się w środę, 15 września, o godz. 15.20.

Na mocy porozumienia zawartego pomiędzy NENT Group i Telewizją Polską, retransmisja tego meczu, podobnie jak pozostałych spotkań wyjazdowych Legii Warszawa w fazie grupowej tegorocznych rozgrywek Ligi Europy UEFA – z Leicester oraz Napoli – będzie dostępna także w jednym z otwartych kanałów TVP. Wszystkie mecze grupowe mistrzów Polski rozgrywane u siebie będą natomiast transmitowane na żywo zarówno w serwisie streamingowym Viaplay, jak i wybranym kanale Telewizji Polskiej.

Paweł Wilkowicz ViaplayPrzygotowujemy się do transmisji europejskich pucharów tak, by w środę i w czwartek widzowie mieli poczucie, że są blisko wydarzeń i emocji na boiskach. To że mamy polski klub w pucharach, że Legia Warszawa trafiła do tak mocnej grupy i zaczyna rozgrywki od meczu ze Spartakiem w Moskwie, który budzi tyle wspomnień, jest dodatkową motywacją. Wysyłamy do Moskwy czteroosobową ekipę dziennikarską, w tym Wojciecha Kowalewskiego, który grał i w Legii i w Spartaku. A pucharowe mecze w studiu w Warszawie będą analizować znakomici fachowcy: Piotr Stokowiec i Łukasz Smolarow, do niedawna trenerzy Lechii Gdańsk.

Paweł Wilkowicz, szef redakcji sportowej Viaplay w Polsce

Oprócz meczów Ligi Europy UEFA, Viaplay pokaże w Polsce także wszystkie spotkania Ligi Konferencji Europy UEFA, zupełnie nowych europejskich rozgrywek klubowych, które zostaną zainaugurowane w sezonie 2021/22. Rozgrywki Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji Europy UEFA składają się z 282 spotkań, w których rywalizować będą 64 drużyny. W ramach fazy grupowej oraz pucharowej mecze będą rozgrywane łącznie przez 15 tygodni.

 

Harmonogram spotkań Legii Warszawa w fazie grupowej Ligi Europy UEFA:

15 września 2021 roku: Spartak Moskwa – Legia Warszawa

(transmisja na żywo wyłącznie w Viaplay, retransmisja w kanale otwartym TVP)

 

30 września 2021 roku: Legia Warszawa – Leicester

(transmisja na żywo w Viaplay oraz w kanale otwartym TVP)

 

21 października 2021 roku: Napoli – Legia Warszawa

(transmisja na żywo wyłącznie w Viaplay, retransmisja w kanale otwartym TVP)

 

4 listopada 2021 roku: Legia Warszawa – Napoli

(transmisja na żywo w Viaplay oraz w kanale otwartym TVP)

 

25 listopada 2021 roku: Leicester – Legia Warszawa

(transmisja na żywo wyłącznie w Viaplay, retransmisja w kanale otwartym TVP)

 

9 grudnia 2021 roku: Legia Warszawa – Spartak Moskwa

(transmisja na żywo w Viaplay oraz w kanale otwartym TVP)


Źródło: NENT Group

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wedel z profilem na LinkedIn

Wedel LinkedIn

Wedel – nasz przepis to ludzie, to hasło przyświecające wedlowskiej strategii marki pracodawcy. A co oznacza w praktyce? Właśnie na to pytanie firma będzie odpowiadać wykorzystując platformę LinkedIn.

Obecnie nasz zespół liczy niemal 1300 osób. W Wedlu wierzymy, że każdy głos, choć inny jest jednakowo ważny, a otwartość stanowi podstawową cechę naszej komunikacji. Właśnie dlatego chcemy integrować wokół naszej marki społeczność, zapraszać do interakcji i dialogu oraz dzielić się ze światem radością z pracy i w pracy. Dzięki zaangażowaniu moich koleżanek i kolegów, nie tylko tworzymy wspólnie tak lubianą od lat ofertę produktową i zapadające w pamięć kampanie, ale również zmieniamy nasze otoczenie, prowadząc działania z zakresu społecznej odpowiedzialności. Nasz profil na LinkedIn stanie się przestrzenią, gdzie będziemy dzielić się dobrymi praktykami z życia firmy, żeby inspirować również innych. To także szansa na odkrywanie wyjątkowego przepisu Wedla i jego składników jakimi są pracownicy tworzący naszą organizację, zupełnie jak kosztowanie tabliczki czekolady – kawałek po kawałku.

Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej firmy Wedel

Wedel kontynuuje bogatą tradycję odpowiedzialnego pracodawcy zapoczątkowaną przez założycieli, która jest ciągłą inspiracją do dalszych działań z myślą o ludziach. Profil na LinkedIn pozwoli pokazać, jak wartości organizacyjne tj. m.in. „Radość w pracy i z pracy” czy „Biorę odpowiedzialność” są realizowane na co dzień.

Jak sam przedstawia się Wedel?

Jesteśmy dumni z tworzenia polskiej marki słodyczy, które wybierają miliony ludzi. #DUMA
Jesteśmy autorami zmian, dzięki którym rozwijamy firmę, siebie i innych. #WPLYW
Jesteśmy jak duża rodzina, gdzie każdy głos, choć inny, ma takie samo znaczenie. #ROZNORODNOSC
Jesteśmy odpowiedzialni za tworzenie lepszego świata i działamy z myślą o człowieku. #ODPOWIEDZIALNOSC

Od teraz kulisy działalności Wedla, jej pracowników oraz ich osiągnięcia można obserwować w ramach profilu LI, dostępnego pod adresem: https://www.linkedin.com/company/lotte-wedel


Źródło: Informacja prasowa Wedel

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Urlop psacierzyński – nowy benefit dla pracowników platformy Bolt

Psacierzyński Bolt

Pandemia wpłynęła negatywnie na poczucie osamotnienia. Praca z domu oraz dbanie o dystans społeczny ograniczyły kontakty międzyludzkie, które są ważnym czynnikiem wpływającym na samopoczucie i kondycję psychiczną.

W czasie pandemii dbanie o dobre samopoczucie zespołu Bolt stało się dla nas szczególnie ważne. Chcemy dawać przykład jako najlepsze miejsce pracy i oferować pracownikom to, czego potrzebują, by pomóc im zachować szczęście w życiu zawodowym i osobistym.

Olimpia Kicielińska, People Partner w Bolt

3 dni płatnego urlopu to czas, który będzie można przeznaczyć na ułatwienie nowemu domownikowi zmiany otoczenia, wzmocnienie więzi z pupilem i zaaklimatyzowanie w nowym domu. O zaległy urlop psacierzyński mogą się ubiegać wszyscy pracownicy Bolt, którzy w ciągu ostatnich dwóch lat zdecydowali się na adopcję czworonoga.

Wierzymy, że długofalowe korzyści wynikające z adopcji psa czy kota wpłyną na dobrostan naszego zespołu. Pandemia, ale i zmiany we współczesnym modelu rodziny sprawiają, że poczuliśmy, że czas niestandardowo podejść do zaspokajania potrzeb naszego zespołu w tak ważnym momencie życia, jak dołączenie nowego, czworonożnego członka rodziny do gospodarstwa domowego.

Olimpia Kicielińska

To już kolejna inicjatywa platformy Bolt stworzona z myślą o miłośnikach zwierząt. Wcześniej, latem 2019 roku, uruchomiona została kategoria Bolt Pets. Dzięki niej pasażer może zabrać ze sobą do auta swojego pupila. Kategoria Bolt Pets jest dostępna w Warszawie, Krakowie i Trójmieście. Psy (małe i średnie), koty, fretki, króliki i miniaturowe świnie mogą podróżować wraz ze swoimi właścicielami, o ile są czyste i grzecznie siedzą (właściciele mogą przynieść własne transportery lub maty dla zwierząt).


Źródło: Informacja prasowa Bolt

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Taksówki Bolt wjeżdżają na polskie ulice

taksówki bolt

Od 1 października wszystkie floty, te jedno- jak i wieloosobowe, realizujące przejazdy za pośrednictwem platformy Bolt będą posiadać licencję taxi w związku z wejściem w życie znowelizowanej ustawy o transporcie drogowym. Ustawa wprowadza szereg regulacji, które uporządkują rynek i pozwolą kierowcom Bolt dołączyć do technologicznej rewolucji, mającej na celu ułatwienie korzystania z usług transportowych w codziennym życiu.

Jakość usług – czas przyjazdu auta, bezpieczeństwo, działanie aplikacji, czy odpowiadanie na potrzeby użytkowników, flot i ich kierowców zawsze były naszymi priorytetami i niezmiennie pracujemy nad udoskonaleniami w tych obszarach. Cieszymy się, że rynek został uregulowany – mamy nadzieję. że nowa ustawa pomoże obalić mity na temat platform pośredniczących w przejazdach – jak ten, że na naszej platformie mogą działać floty bez licencji. Polskie prawo zmierza w kierunku dogonienia technologicznej rewolucji, która miała miejsce w ciągu ostatnich 10 lat i znacząco ułatwiła korzystanie z usług w codziennym życiu.
Ustawa daje nam nowe możliwości i skorzystamy z nich tak, by kierowcy i użytkownicy nie odczuli żadnych negatywnych konsekwencji.

Łukasz Stachowiak, Country Manager Bolt w Polsce

Kluczową zmianą na platformie Bolt od początku października jest możliwość przyznawania napiwków kierowcom. Aby skorzystać z funkcji, należy zaktualizować aplikację Bolt do najnowszej wersji. Opcja zostawienia napiwku będzie widoczna po zakończeniu jazdy i wystawieniu oceny (minimum 4 gwiazdki). Pasażerowie mogą wybrać jedną z 4 możliwości – 5%, 10%, 25% lub wpisać własną wartość, mniejszą niż 300%. Na ekranie aplikacji użytkownik zobaczy konkretną kwotę, którą może przekazać kierowcy. Napiwek można zostawić w ciągu 15 minut po zakończeniu podróży. Kierowcy Bolt otrzymają pełną kwotę przekazanych pieniędzy.

Każdego dnia floty i ich kierowcy pracują na platformie Bolt, by mieszkańcy polskich miast mogli w wygodny i bezpieczny sposób się przemieszczać. Funkcja przyznawania napiwków pozwala pasażerom okazać wdzięczność i wsparcie dla społeczności kierowców. To kolejny krok w strategii Bolt, która ma na celu oferować jak najlepsze warunki pracy dla każdej osoby, która współpracuje z platformą miejskiej mobilności.

Łukasz Stachowiak

Nowa ustawa wprowadza także obowiązek oznaczenia auta, oklejenie boczne i lampa – ułatwią pasażerom odnalezienie kierowcy w zatłoczonych punktach. W przerwach od przejazdów, kierowcy będą mogli czekać na postojach taxi, a rodzice z dziećmi nie będą musieli mieć swojego fotelika. Dodatkowo, jeżeli miasto i znaki na to pozwalają kierowcy Bolt będą mogli korzystać z buspasów, zatrzymywać się na kopertach i wjeżdżać do stref o ograniczonej dostępności dla ruchu kołowego. Auta będą przechodzić regularne przeglądy techniczne i będą przystosowane do przewozu osób.


Źródło: Informacja prasowa Bolt

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

PKN ORLEN intensyfikuje współpracę ze startupami!

dron innowacje

Testy drona na potrzeby monitoringu bezpieczeństwa rurociągu Wrocław – Ostrów Wielkopolski rozpoczęły się w kwietniu br. Został on opracowany przez polską spółkę technologiczną BZB UAS. Podczas pilotażu wykonano serię misji lotniczych o łącznej długości ok. 180 km. Miały one na celu zgromadzenie danych, fotogrametrycznych tj. zdjęć o wysokiej rozdzielczości, które następnie umożliwiły stworzenie mapy obszaru przebiegu rurociągu. Zebrany materiał został wykorzystany do zasilenia programu bazującego na sztucznej inteligencji, który w sposób zautomatyzowany przeprowadza analizę materiału zdjęciowego pozyskanego podczas misji drona. Dzięki temu możliwe jest lokalizowanie potencjalnych zagrożeń dla infrastruktury przesyłowej należącej do PKN ORLEN.

monitoring bezpieczeństwa
fot. PKN ORLEN

Inteligentne systemy, wykonujące jednocześnie pracę automatycznie, cyklicznie i z coraz większą dokładnością, stanowią alternatywę dla tradycyjnych metod przeprowadzania inspekcji infrastruktury. Wyniki pilotażowego  wdrożenia  bezzałogowego statku powietrznego są obiecujące. PKN ORLEN  jest otwarty na implementowanie kolejnych innowacyjnych rozwiązań w różnych obszarach biznesowych dlatego postawiliśmy na współpracę z  młodą polską technologiczną spółką. W ten sposób wspieramy również rozwój ekosystemu startupów w Polsce.

Patrycja Panasiuk, Dyrektor Biura Innowacji PKN ORLEN

W ramach prac nad systemem służącym do wykrywania nielegalnych prób ingerencji wykorzystano algorytmy, które pozwalają zidentyfikować różnice tła oraz elementów o ostrych krawędziach. W ten sposób ustala się, czy źródłem ingerencji jest człowiek, czy siły natury.

System oparty na uczeniu maszynowym został opracowany i przetestowany w ramach programu akceleracyjnego Spcae3ac Scale Up II. Jego celem jest zbudowanie relacji biznesowych pomiędzy średnimi i dużymi przedsiębiorstwami, a innowacyjnymi startupami. Współpraca z młodymi firmami umożliwia PKN ORLEN systematyczne rozbudowywanie kompetencji technologicznych w modelu otwartych innowacji. To nie pierwszy projekt realizowany przez Koncern w tym obszarze.

PKN ORLEN w ubiegłym roku wykonał testy autonomicznego garażu i drona, służącego do monitoringu bezpieczeństwa Zakładu Produkcyjnego w Płocku. Przez kilka miesięcy urządzenie pomagało patrolować tereny rafinerii i petrochemii w sposób w pełni zautomatyzowany oraz autonomiczny. Celem projektu było wyeliminowanie do minimum czynnika ludzkiego oraz zapewnienie wysokiej szybkości reakcji w sytuacjach wykrycia zagrożenia bezpieczeństwa infrastruktury. System testowany przez PKN ORLEN składał się ze stacji dokującej, drona i aplikacji monitorującej przebieg misji. Stacja dokująca wchodząca w skład zestawu umożliwiała nie tylko autonomiczny start i lądowanie, lecz także ładowanie baterii oraz stanowiła schronienie dla drona w czasie oczekiwania na realizację kolejnych lotów. Misje patrolowe odbywały się w sposób zautomatyzowany, a operator lotu miał podgląd na przebieg misji i obraz z kamer za pomocą panelu użytkownika. Całością realizacji misji sterowała aplikacja internetowa pozwalająca na planowanie trasy, podgląd stanu urządzeń oraz przeglądanie materiałów zarejestrowanych przez drona w trakcie oblotu.


Źródło: Informacja prasowa PKN ORLEN

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Endorfina Events partnerem rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest organizowany od 2011 roku. Na początku lista laureatów była subiektywnym wyborem redakcji po całorocznych poszukiwaniach najbardziej kreatywnych osób. W 2016 roku, w związku z rosnącą rozpoznawalnością i prestiżem rankingu, została wprowadzona bezstronna Kapituła mająca za zadanie wybór pięćdziesięciu najbardziej kreatywnych ludzi w Polsce w danym roku, spośród nadesłanych zgłoszeń.

– Współpraca przy organizacji wydarzeń związanych z rankingiem 50-ciu Kreatywnych otwiera przed nami wiele możliwości biznesowych, a także jest nowym i ciekawym doświadczeniem. Długoterminowy projekt, który daje możliwość stworzenia nowej jakości wydarzenia o ugruntowanej już pozycji w branży, jest wyzwaniem, które podejmujemy z wielką przyjemnością. Jesteśmy przekonani, że obcowanie z tak kreatywnym gronem ludzi będzie dla nas źródłem dodatkowej inspiracji. – komentuje Michał Kaleta, Managing Director w Endorfina Events.

Anita Florek