...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Fantasyexpo strategicznym partnerem PGL

Fantasyexpo x PGL

Agencja gamingowa Fantasyexpo została strategicznym partnerem biznesowym firmy PGL i będzie ją reprezentować w nawiązywaniu współprac marketingowych związanych z najważniejszym turniejem CS:GO w 2021 roku - PGL Major Stockholm 2021.

PGL Major Stockholm 2021 to jeden z najważniejszych przystanków na turniejowej mapie CS:GO w bieżącym roku. Dwadzieścia cztery drużyny z całego globu zagra o miano najlepszego zespołu na świecie oraz o pulę nagród wynoszącą $2.000.000. Wydarzenie odbędzie się na przełomie października i listopada 2021.

Fantasyexpo podpisało porozumienie z PGL na mocy którego zostało oficjalną agencją marketingowo-biznesową. Firma będzie odpowiadać za pełny proces obsługi i pozyskania klientów reklamowych dla wydarzenia PGL Major Stockholm 2021. Agencja otrzymała prawo na wyłączność do reprezentacji organizatora turnieju w nawiązywaniu współpracy z potencjalnymi sponsorami.

Polska agencja gamingowa ma na swoim koncie szereg aktywacji w obszarze gamingu dla takich marek jak Old Spice czy KFC. Od kilku lat stale współpracuje z BLAST organizując polską transmisję z BLAST Premier oraz tworząc turnieje BLAST Rising. Dla marek, które zdecydują się wejść we współpracę reklamową przy PGL Major, Fantasyexpo przygotowało wiele kreatywnych rozwiązań i oferuje konsulting oraz doradztwo, by wspólnie stworzyć unikalny branded content, który przyciągnie, zaangażuje i wywoła emocje u widzów. Jednym z nich jest planowany przez Fantasyexpo ADditional Major Show – widowisko wzorowane pod względem mechaniki na Super Bowl half-time show. Agencja wprowadza tym samym nowy format reklamowy na rynek sportów elektronicznych zwiększając możliwości ekspozycji marek wokół najważniejszych rozgrywek esportowych na świecie.

Krzysztof StypułkowskiegoWspółprace takiego kalibru są najlepszym wyróżnieniem dla naszego wieloletniego wkładu w scenę esportową. Z firmą PGL znamy się nie od dziś, dlatego niezmiernie nam miło, że możemy przenieść naszą kooperację na kolejny poziom. Jako ich partner biznesowy postaramy się aby współpraca zaowocowała pozyskaniem jak najatrakcyjniejszych partnerów.

Krzysztof Stypułkowski, Co-founder, Fantasyexpo

PGL MAJOR STOCKHOLM 2021 będzie największym wydarzeniem CS:GO w historii, dlatego musimy dostarczyć niesamowite widowisko dla widzów i klientów. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Fantasyexpo, agencją, której ufamy i która ma solidną historię w e-sporcie, aby zmaterializować nasze pomysły i aktywacje. Nie możemy się doczekać, aby pokazać światu, co przygotowaliśmy na to fantastyczne wydarzenie.

Silviu Stroie, CEO PGL

Potencjał marketingowy esportu rośnie w niebywałym tempie. Globalny dochód branży esportowej w 2020 roku wyniósł 950 milionów dolarów, a według wstępnych prognoz, do końca 2021 esport po raz pierwszy w historii przebije barierę miliarda dolarów. Zdecydowaną większość tej sumy stanowią pieniądze pochodzące ze sponsoringów oraz innych działań marketingowych. Z 500 milionów widzów sportów elektronicznych aż połowa kwalifikuje samych siebie jako zapalonych entuzjastów tej dyscypliny. Liczba ta ma rosnąć o 9% rokrocznie, lecz grono to nie tylko naturalnie się powiększa, lecz także dojrzewa – prawie połowa widzów esportu to osoby pomiędzy 25 a 44 rokiem życia.

Liczby te są najlepszym przykładem na to, że działania marketingowe w obrębie esportu mogą być świetną inwestycją w markę. Potwierdzenie tej tezy znajduje swoje odzwierciedlenie również w działaniach firm na przestrzeni ubiegłych dwóch dekad – po latach działań brandów typowo endemicznych, pojawiają się marki nieendemiczne, które coraz śmielej angażują się w świat sportów elektronicznych. Aby ich kampanie marketingowe były zauważalne i skuteczne, muszą się nimi zająć specjaliści tej branży. Fantasyexpo wychodzi naprzeciw tym potrzebom.


Źródło: Fantasyexpo

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

SunRoof partnerem biznesowym Porsche Inter Auto Polska

SunRoof partner biznesowy Porsche

Porsche Inter Auto Polska nawiązało współpracę z międzynarodowym startupem SunRoof – tworzącym dachy solarne 2w1 i rozwiązania wspierające inteligentne zarządzanie energią. Współpraca ma promować trendy zrównoważonego rozwoju oraz innowacyjnych rozwiązań, w które zaangażowane są obie firmy. Jednym z efektów wspólnych działań będzie stworzenie pierwszego solarnego carportu dla pojazdów elektrycznych pod egidą dealera samochodowego.

Elektromobilność napędzana słońcem

Porsche Inter Auto to sieć salonów samochodowych, która zajmuje się sprzedażą i obsługą serwisową takich marek, jak: Volkswagen, Audi, Porsche, Škoda, Lamborghini, Bentley, Volkswagen Samochody Użytkowe. Partnerem biznesowym sieci dealerskiej zostanie SunRoof – innowacyjny startup rozwijający przełomową technologię „zielonej” energii. Rynek mikroinstalacji fotowoltaicznych jest nadal na początku swojej drogi, lecz działania proekologiczne mogą przyspieszyć jego rozwój w Polsce. Wiele lat zajęło udoskonalanie technologii, ale teraz jest to już najtańsza forma produkowania energii. Idea nowego stylu życia – zrównoważonego, ale pełnego emocji i komfortu, niezależnie od obszaru, staje się coraz bardziej popularna. Wybór środka transportu, budowa domu, a także źródła energii ma realny wpływ na to, jak szybko ten trend może stać się codziennością. Wraz z rozwojem budownictwa domów z pompami ciepła i foliami grzewczymi, wzrostem rynku IoT (Internet of Things) oraz z rosnącą popularnością samochodów elektrycznych i hybrydowych, konsumpcja energetyczna będzie rosła. W ślad za rozwiązaniami technologicznymi w zakresie konstruowania pojazdów, konieczny jest rozwój infrastruktury wspierającej ten trend – zarówno w przestrzeni publicznej, jak i we własnym domu.

 

Z naszych obserwacji wynika, iż zainteresowanie samochodami z napędem elektrycznym lub hybrydowym rośnie.

Peter Vošček, Prezes Zarządu Grupy Porsche Inter Auto Polska

Rejestracje samochodów hybrydowych (PHEV) w 2020 roku wyniosły 17% udziału w rynku. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się również samochody elektryczne (BEV). W porównaniu do 2019 roku w Polsce zarejestrowano ich niemal 2,5 razy więcej. Grupa Porsche Inter Auto Polska w 2020 roku była odpowiedzialna za 18% rejestracji nowych samochodów elektrycznych Audi w Polsce.  W przypadku marki Porsche było to aż 23 %.

SunRoof łączy niestandardowe podejście do tematu zrównoważonego rozwoju oraz aktualnych trendów proekologicznych – w różnych obszarach naszego życia. Chcemy wspólnie budować przyszłość, która jest ważna zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów.

 Peter Vošček, Prezes Zarządu Grupy Porsche Inter Auto Polska

Polska nie należy do grona światowych liderów na rynku elektromobilności. Rok 2020 należał jednak do przełomowych. Według danych przedstawionych w raporcie SAMAR w minionym roku sprzedaż samochodów o zelektryfikowanym napędzie wypadła znacznie lepiej niż cały rynek nowych samochodów osobowych. W 2020 roku do baz danych wydziałów komunikacji trafiło 75 431 pojazdów elektrycznych oraz hybrydowych – wynik ten jest aż o 76% wyższy w porównaniu z rokiem 2019. 

Pierwszy taki parking

Pierwszym etapem współpracy z marką SunRoof będzie budowa nowoczesnego carportu na terenie warszawskiego salonu Porsche Inter Auto Polska na Okęciu, która jest planowana na 2021 rok. Solarna wiata garażowa pozwoli na jednoczesne ładowanie nawet do kilku samochodów elektrycznych. Garaże parkingowe będą wyposażone w specjalne zadaszenie 2w1 zasilane technologią solarną, uważaną za jedną z najbardziej ekologicznych źródeł energii. SunRoof taką samą technologię oferuje dla domów czy budynków użyteczności publicznej. 

 Stawiamy znak równości pomiędzy domem a stylem życia, odpowiadającym na wyzwania współczesności. Prezentujemy wizję świata, w której dom jest początkiem i centrum energetycznej niezależności. Współpraca z Porsche Inter Auto Polska daje nam także możliwość, by do naszej idei dołączyć kolejny element – wybór bardziej zrównoważonego środka transportu – samochodu z napędem elektrycznym lub hybrydowym.

Lech Kaniuk, CEO SunRoof

Porsche Inter Auto Polska od kilku lat angażuje się w działania mające na celu rozwój elektromobilności. W kolejnych miesiącach planuje kolejne realizacje z marką SunRoof, które mają promować nowoczesne rozwiązania na styku budownictwa i motoryzacji. 


Źródło: Porsche Inter AutoPolska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF