Tag
partnerstwo
GRID, platforma zbierające dane e-sportowe i gamingowe przedłużyła współpracę z firmą WePlay Esports na kolejny rok.
ESE Entertainment globalnym partnerem Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA) Odebrane
Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) podpisała umowę partnerską z ESE Entertainment i Digital Motorsports, która związana jest z rozwojem i aktywnościami marketingowymi dotyczącymi projektu FIA Rally Star. Celem przedsięwzięcia…
GosuGamers, przejęty przez esportowego przedsiębiorcę, ogłasza partnerstwo z GRID
Platforma GosuGamers została przejęta przez esportowego działacza Samsona Oha i nawiązała współpracę z GRID, wiodącą platformą i dostawcą danych dla esportu, oraz jej założycielem - Moritzem Maurerem, sygnalizując nową erę dla globalnego…
Największy festiwal kulinarny od teraz będzie trwał 365 dni w roku
Restaurant Week Polska od 2014 roku zorganizował już 28 festiwali, podczas których wydano prawie 3 miliony dań i blisko milion koktajli festiwalowych. We współpracy z ponad dwoma tysiącami restauracji z całego kraju Restaurant Week Polska…
Mercedes-Benz Polska z potężną strategią esportową na polskim rynku!
Mercedes-Benz od wielu lat dostrzega potencjał sportu elektronicznego i w ramach swojej strategii wspiera esportowe wydarzenia, a przy okazji odwołuje się do młodszych grup docelowych. Teraz polski oddział producenta ze Stuttgartu nawiązał…
ESL Gaming odnawia długoterminowe partnerstwo z paysafecard
Organizator imprez i firma produkcyjna ESL Gaming rozszerzyła współpracę z paysafecard usługodawcą przedpłacanych płatności. W wyniku nowego partnerstwa planowane aktywacje z paysafecard mają odbyć się na IEM Katowice 2021 w Polsce,…
Nowe partnerstwo Legii Warszawa i Salesforce
Legia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jest światowym liderem w zakresie wdrażania i funkcjonalności nowoczesnych systemów CRM (Customer Relationship Management). Legia Warszawa jest partnerem 11. edycji…
League of legends European Championship otwiera się na partnerstwa z polskimi markami
Począwszy od 2021 roku marki działające na polskim rynku mają możliwość zostać Narodowym Partnerem LEC – League of Legends European Championship – czyli esportowej Ligi Mistrzów. W Polsce LEC cieszy się dużą renomą, przede wszystkim ze…
ESL w ramach partnerstwa z Blizzardem zajmie się obsługą ekosystemu e-sportowego gry Hearthstone®
ESL Gaming, poinformował o zawarciu dwuletniego partnerstwa z Blizzard Entertainment, w ramach którego firma zajmie się stworzeniem i obsługą ekosystemu e-sportowego gry Hearthstone®.