...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23

Tomasz Waligóra i Marek Różycki

Wraz z początkiem sierpnia wprowadzone zostaną zmiany na poziomie zarządu Pathfinder 23, największej agencji wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy. Nowy zarząd składać się będzie z dwóch co-managing directorów. Marek Różycki obejmie stanowisko Managing Director Business, a Tomasz Waligóra Managing Director Products & Services. Ich zadaniem jest wdrożenie nowej strategii działania agencji, adekwatnej do zmieniających się potrzeb globalnych klientów agencji. Marek i Tomek są jednymi z założycieli PF23 i pracują w niej na stanowiskach menadżerskich od początku istnienia agencji.

Tomasz WaligóraObserwujemy ciągłą ewolucję potrzeb klienta wynikającą z szybkiego rozwoju samego E-commerce, technologii, jak i coraz większej dostępności danych. Przyszłość widzimy w coraz większej integracji – produkty i usługi odpowiadają lub wyprzedzają potrzeby biznesowe klientów, jednocześnie rośnie poziom ich złożoności i osadzenia w danych. To powoduje, że potrzebne jest łączenie zespołów sprzedażowych i Client Service z inżynierami lub konsultantami od strategii, produktów i danych.

Tomek Waligóra

Marek RóżyckiNowa struktura zarządu odpowiada na tę potrzebę – wychodzimy z różnych doświadczeń i kompetencji, dlatego teraz łączymy siły, żeby wspólnie przeprowadzić ten proces integracji.

Marek Różycki

Pełniąca do tej pory funkcje CEO – Julia Dziurbiejko, oraz Executive Vice President Szymon Domżał wchodzą w skład nowoutworzonego zespołu w ramach Brand New Galaxy, którego celem jest praca nad rozwojem zintegrowanej oferty E-commerce spółek BNG oraz wspieranie i współpraca ze wszystkimi agencjami w grupie.


Źródło: Pathfinder 23

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Sebastian Umiński w Pathfinder 23

Sebastian_Umiński

Z początkiem lipca Sebastian Umiński dołączył do Pathfinder 23, agencji E-commerce wchodzącej w skład holdingu Brand New Galaxy. Objął stanowisko Account Director & Client Partner.

Sebastian Umiński to manager z ponad 16-letnim doświadczeniem w tworzeniu międzynarodowych struktur i strategii marketingowych. Przez pierwsze 10 lat pracował po stronie sieciowych agencji takich jak MRM Worldwide, Saatchi & Saatchi, czy Ogilvy zarządzając strategicznymi projektami dla licznych marek takich jak T-Mobile, Toyota, BP, Philips, Bosch, Huawei, IBM, Allianz, Heyah, nju mobile, Procter&Gamble, nc+, Tymbark, Carlsberg, BAT, Saturn, Selgros czy Carrefour. Następnie po stronie klienta zarządzał digitalizacją komunikacji, brand management i eksploracją nowych sposobów dotarcia do rynku (Novartis, 3M, HomeDoctor) w obszarze B2B i B2C.W latach 2016-2020 budował w 3M regionalny zespół CEEMEA dostarczający toolkity komunikacyjne oraz media dla 25 krajów, a następnie odpowiadał za media i egzekucję kampanii w całym regionie EMEA dla 38 krajów, prowadząc projekty w Zachodniej Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie i w Południowej Afryce. Przez ostatni rok rozwijał startup medyczny HomeDoctor zarządzając zespołem odpowiedzialnym za ekspansję geograficzną, marketing i IT.

W Pathfinder23 dołączył do działu Client Service, gdzie objął pozycję Account Directora i Client Partnera Procter&Gamble. Wspiera koordynację działań prowadzonych dla P&G współpracując blisko m.in. z zespołem eMerchandising. Oprócz tego do jego zadań należy bezpośrednie współdziałanie z wchodzącą w skład Brand New Galaxy spółką – Synthrone.

Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie ponad 200 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należy do Brand New Galaxy (BNG,) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce.

Brand New Galaxy to niezależny holding agencji marketingowych i technologicznych, założony w Warszawie w 2017 roku. Firma liczy obecnie ponad 500 pracowników i ma siedziby na trzech kontynentach. Holding jest członkiem MDC Global Affiliates. Do BNG należą: Pathfinder 23 – agencja E-commerce; Life on Mars – dom produkcyjny fashion&beauty; Spacecamp – agencja digital; Synthrone – platforma automatyzacji E-commerce; Voyager – agencja E-business, New Gravity – software house; Robonauts Pictures – dom produkcyjny ze specjalizacją E-commerce; Content26 – Amazon content & advertising; Man on the Moon – HR Agency oraz Brand New Galaxy MEA (regionalne biuro w Dubaju) i Brand New Galaxy AMS.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF