Tag
Patryk Adamczyk
Zmieniły się nasze potrzeby, oczekiwania i postrzeganie tej najzwyklejszej zawodowej codzienności. Na nowo zaczęliśmy tworzyć definicje systemów i formy pracy, benefitów i obszarów, które realnie wspierają pracowników. Zrewidowaliśmy…
Doświadczenie firmy w czasie COVID-19. Alicja Zarzycka, Employer Branding Country Manager, Volvo…
Mówi się, że kryzysy sprzyjają kreatywności. W Volvo sytuacja ta sprzyja otwartości. Tej rozumianej jako wyraz troski o wspólne dobro. O tym, jak w piękny, efektywny i bezpieczny sposób można przechodzić w biznesie przez czas pandemii…
Doświadczenie firmy w czasie COVID-19.Bartosz Szczęsny, Country HR Director, Accenture Poland…
Pandemia to czas, w którym dzięki połączeniu zaawansowanej technologii oraz wsparcia i zaangażowania ludzi powstają inicjatywy, o których często byśmy wcześniej nie pomyśleli. Dzisiaj wiemy, że obecna rzeczywistość dała nam na nowo szansę…
Doświadczenia firmy w czasie Covid-19. Katarzyna Dyrcz, Employer Branding Manager, Revolut [WYWIAD]
Pandemia może być szansą na wprowadzenie w organizacji rozwiązań, które w zwykłej codzienności nie miałyby miejsca. O tym, jak bardzo narzędzia i procesy wspierające pracowników, w tym trudnym czasie, mogą być kreatywne i kolorowe oraz jak…
Małe jest piękne, czyli o tym jak tworzyć świetne miejsca pracy nie mając wielkich budżetów
Webinar #1: Małe jest piękne, czyli o tym jak tworzyć świetne miejsca pracy nie mając wielkich budżetów
Webinar odbył się w ramach Inauguracji I edycji programu Dream Employer. Prelegentami byli Maciej Hassa i Patryk Adamczyk z Agencji Be…
Patryk Adamczyk partnerem zarządzającym nową agencją hybrydową Be About. Maciej Hassa partnerem…
Be About to pierwsza w Polsce agencja hybrydowa, działająca w obszarze employer brandingu, której profil kompetencji i wieloletnie doświadczenia uzupełniają eksperci: Julia Izmałkowa, Katarzyna Życińska, Karina Hertel, Janusz Lutek i Piotr…