...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Paulina Wróbel na stanowisku Video Lead w Agencji Whites

Paulina Wróbel

Agencja Whites wzmacnia ofertę digital marketingową. Do zespołu dołącza Paulina Wróbel, która poprowadzi nowo utworzony dział Wideo.

Paulina Wróbel, poprzednio Szefowa Sekcji Produkcji Video w TVN Media, dołączyła w maju do zespołu Content, Social & Kreacja. Paulina objęła stanowisko Video Lead i będzie odpowiedzialna za ofertę wideo od etapu strategii po realizację. Jako producentka wideo realizowała projekty na potrzeby Link4, Skoda, Rossmann i Apart.

Anna MoscickaChcę, by jeszcze w 2021 r., każdy, kto usłyszy „Whites”, od razu pomyślał „wideo”. Paulina Wróbel to idealna osoba, żeby taki cel zrealizować. Stoi za nią doświadczenie od strony producenckiej, jak i sprzedażowej tego obszaru, więc nie tylko wie jak wideo robić, ale też świetnie odpowiada na potrzeby Klientów.

  Ania Mościcka, Head of Content, Social & Kreacja

Agencja Whites od lat rozwija kompetencje content marketingowe dla marek korporacyjnych i e-commerce.

Anna MoscickaProdukcji wideo realizujemy już teraz sporo — opieramy się na niej, chociażby przy projekcie PKO Bank Polski Grajmy Razem (działania w mediach społecznościowych związane ze sponsoringiem Ekstraklasy), ale także wcześniej dla Łazienek Królewskich czy Medicover. Jesteśmy dumni z dotychczasowych efektów, ale myślimy o tym obszarze dużo szerzej.

  Ania Mościcka, Head of Content, Social & Kreacja

Zespół Content, Social & Kreacja, kierowany przez Anię Mościcką, rozwijał się bardzo dynamicznie w ostatnich latach — dział social mediów realizuje duże projekty na rynkach międzynarodowych; content wzbogacił się o influencer marketing i ePR, a kreacja wspiera obie kompetencje i rośnie jako niezależny obszar biznesowy. Największe projekty realizowane są na podstawie autorskich narzędzi przygotowywanych przez analityków i programistów data science. Inwestycja w wideo to naturalny krok.

Whites to przede wszystkim ludzie i to widać od pierwszych chwil. Cieszę się, że dołączyłam do zespołu, w którym panuje pozytywna energia i każdy czuje swoją sprawczość. Whites ma już za sobą doświadczenia w wideo i duże współprace, ale teraz trzeba włączyć piąty bieg. Jestem pewna, że razem bardzo wiele osiągniemy.

Paulina Wróbel, Video Lead w Agencji Whites

W Agencji Whites pracują obecnie 102 osoby: w zespołach SEO, social media, content marketing, PR, kreacja, data science, performance, HR, marketing b2b i administracja. Od początku 2021 do zespołu agencji dołączyło 12 osób. Do Grupy Digitalowej Whites należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.


Źródło: Agencja Whites

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF