...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Quo vadis social media? Clubhouse killer innych portali społecznościowych? #eksperci

Clubhouse

Zapraszamy na spotkanie #eksperci w ramach 11. edycji Rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie które odbędzie się 23 lutego o godzinie 19:00 na facebookowym profilu Brief.pl, a jego głównym wątkiem będzie portal Clubhouse.

Rozwijające się portale społecznościowe, ich szanse oraz zagrożenia jakie za sobą niosą będą podstawą dyskusji kolejnego spotkania z cyklu #eksperci organizowanego przez redakcję BRIEF w ramach całorocznych programów rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie, a tematem przewodnim będą Social Media oraz fenomen prężnie rozwijającego się portalu Clubhouse. #eksperci mają na celu wymianę wiedzy i doświadczeń między ekspertami z danych dziedzin przy jednoczesnej aktywności chatujących widzów. Wydarzenie odbędzie się 23 lutego o godzinie 19:00 w formie webinaru  na facebookowym profilu Brief.pl – Link.

W debacie wezmą udział:

 

Bogumiła Sobiczewska – przedsiębiorczyni, członkini zarządu Stowarzyszenia Startup Founders

 Bogumiła SobiczewskaClubhouse jest agorą, na której można znaleźć wszystko – i filozofów i handlarzy błyskotek. Na obecnym etapie działania algorytmu jej używanie wymaga dużej czujności, bo trafiając na określone grono ludzi można ją pokochać lub znienawidzić. Czy wyprze inne platformy? Nie sądzę. Clubhouse nie jest dla każdego, i to nie tylko z powodu ograniczonej ilości zaproszeń.

 

 

 

 

Marcin Sokołowski – CEO Sharebee

Marcin Sokołowski

Clubhouse „wynalazł na nowo” rozmowę. Rozmowę odartą z foto-błysków, emotikonek, filtrów i grafik. Użytkownikom magia Clubhouse podoba się coraz bardziej – liczba osób na platformie rośnie w postępie geometrycznym a wycena sięgnęła 1 mld USD i to po niespełna roku od uruchomienia serwisu.

 

 

Adrian Martinez – CMO i współzałożyciel HR Embassy

Adrian Martinez

Clubhouse świetnie wpisuje się w trend voice only, który widać od jakiegoś czasu. Mamy dosyć siedzenia przed kamerkami i ekranami, wystarcza nam komunikacja głosowa, która nabiera na znaczeniu. Tylko czy Clubhouse na zawsze zmieni porządek mediów społecznościowych? Czy będzie tylko modą, która szybko przeminie? Głosuje za tym drugim.

 

 

 

 

 

Paweł Tkaczyk – Wszechojciec MIDEA sp. z o.o.

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

 

 

 

 

 

 

Jakub Biel – ekspert ds nowych mediów

Jakub Biel

Kreatywne reklamy robił już w kosmosie, telegazecie, TikToku, a nawet na Pornhubie. Na co dzień pomaga największym markom w niestandardowych kampaniach. Wykładowca akademicki i prelegent m. in. Infoshare czy TEDx.

 

 

 

 

 

Prowadzący:
Grzegorz Kiszluk – Redaktor naczelny Brief.pl

 

Wydarzenie jest bezpłatne. Serdecznie zapraszamy!

Facebook

Partnerzy 50

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

New Reality Kick-Off – pierwsza konferencja na żywo, która udowodniła, że online działa!

New Reality Kick Off konferencja online

Podczas tej konferencji, każdy z ponad tysiąca uczestników, mógł zająć miejsce w sektorze VIP, mieć doskonały widok na scenę i idealnie słyszeć mówców. Taka sytuacja możliwa była tylko dzięki przejściu do online.

Organizatorzy New Reality Kick-Off – agencja eventowa Imagine Nation wraz z partnerami, udowodnili i pokazali, że możliwe jest realizowanie nawet olbrzymich eventów online. W konferencji, która odbyła się 5 maja, wzięło udział jednocześnie aż 1455 osób, które wcześniej zarejestrowały się na stronie internetowej konferencji. Po otrzymaniu linku do streamingu i wpisaniu indywidualnego hasła, mogli o wskazanej godzinie dołączyć do grona uczestników.

Chwilę po godzinie 15, na ekranach komputerów pojawił się prowadzący konferencję Tomek Kammel. Duże studio, rośliny, w dalszym planie widoczne miękkie kanapy – można było odnieść wrażenie, że gościmy na planie telewizji śniadaniowej. W rzeczywistości Tomek stał w pustym pomieszczeniu, a to co zobaczyli odbiorcy, było wizją scenografa i reżysera wydarzenia.

Każdy z gości, którzy byli rozmówcami Tomka, znajdował się gdzie indziej, mimo to „stali obok siebie”, „patrzyli sobie w oczy” i „ściskali dłonie”.

Wśród zaproszonych mówców znaleźli się kolejno: Artur Ucher – Prezes Zarządu Imagine Nation; prof. Aleksandra Przegalińska – filozofka i futurolożka; prof. Jerzy Bralczyk – mistrz słowa polskiego, językoznawca; Paweł Tkaczyk – ekspert od storytellingu, grywalizacji i budowania marki, bloger; Krzysztof Fajks – Creative Producer studia NEWMOTION zajmującego się kompleksową oprawą graficzną widowisk multimedialnych; Dominika Borawska – Dyrektor ds. produkcji w firmie VES, lidera na rynku usług Event Engeenering; Maciej Amanowicz – reżyser i producent telewizyjny, Marcin Morawski – Country Marketing Manager Dell Technologies. Dzielili się swoimi doświadczeniami zawodowymi związanymi z życiem i pracą online, wykorzystaniem najnowszych technologii, radami jak zatrzymać uwagę widza, jakim językiem do niego mówić i pomysłami na realizację tego typu wydarzeń.

W trakcie konferencji przeprowadzony został quiz dla uczestników, którego wyniki zostały podane, już po chwili. Widzowie zostali poproszeni o wejście na stronę kahoot.it i po wpisaniu podanego przez Tomka PIN’u weszli do gry. Dzięki aplikacji Kahoot, cała zabawa – łącznie z ogłoszeniem zwycięzców – trwała 4 minuty.

Jestem fanem życia w realu jednak, coraz częściej zmuszeni jesteśmy przechodzić do wirtualnej rzeczywistości. W ten niestandardowy sposób, podczas operacji na żywym organizmie chcieliśmy pokazać, co daje nam wirtualna rzeczywistość, pokazać że w onlinie wszystko jest możliwe i nie ma żadnych ograniczeń.

Artur Ucher, pomysłodawca konferencji 

New Reality Kick Off Krzysztof Fajks
fot. Imagine Nation
New Reality Kick Off Paweł Tkaczyk
fot. Imagine Nation

5 złotych zasad spotkań online według mówców New Reality Kick-Off

1. Zdobądź i zatrzymaj uwagę odbiorcy. Wydarzenia online wymagają od uczestników dużej staranności. Scenariusz i reżyseria muszą być przemyślane i zaplanowane klatka po klatce, a wypowiedzi uczestników merytoryczne, bez tzw. „lania wody”. Inaczej łatwo stracić uwagę odbiorców.

2. Mniej znaczy więcej. To zasada, która od lat sprawdza się w telewizji. Musisz zrozumieć, że to co ty masz w małym palcu, dla kogoś może być rocket science. Trzeba tak unifikować i upraszczać komunikat, żeby był dla wszystkich maksymalnie dostępny i uniwersalny.

3. Efekt pierwszeństwa i efekt świeżości. Psychologowie twierdzą, że najlepiej pamięta się pierwszą i ostatnią informację. Spróbuj poszerzyć tę regułę o trzeci punkt. Zastanów się, jakie są trzy najważniejsze informacje, które po spotkaniu z tobą powinien wynieść twój słuchacz. Prawdopodobnie tylko te trzy zostaną zapamiętane i wykorzystane. Percepcja słuchacza, który przebywa w domu jest inna niż w rozmowie tête-à-tête, w sali konferencyjnej.

3. Pokaż swój entuzjazm! Online sprawia, że większość ludzi zaczyna mówić płasko i bez emocji. Gdy dojdzie do tego klikanie myszką, szum, zakłócenia w połączeniu, głos prelegenta całkiem się spłaszcza. Jeśli chcesz dotrzeć z przekazem, musisz się zaangażować i włączyć swój entuzjazm. Profesor Bralczyk zaleca wyrazistość wypowiedzi, odpowiednią mimikę i intonację.

4. Patrz na zegarek. Konferencje nadawane i odbierane w domu często rozciągają się w czasie jak guma, co nie sprzyja percepcji widza. Z góry należy założyć, ile spotkanie potrwa. Idealna konferencja powinna trwać nie więcej niż 60 min. Nawet narada na wysokim szczeblu powinna mieć ramę czasową. Ważny jest konkret – mamy godzinę na załatwienia sprawy, przedstawiamy agendę, przeznaczamy na każdy jej punkt określoną ilość czasu. Wszystkie tematy i zagadnienia pokazujemy w sposób atrakcyjny i zrozumiały.

5. Bądź jak profesjonalny prezenter. Mówiąc, postaraj się zapomnieć, że to świat wirtualny, zwracaj się do kogoś, kogo sobie wyobrażasz, bądź własnym słuchaczem, czyli słuchaj tego, co mówisz.

Partnerzy wydarzenia:

Newmotion, VES


Źródło: informacja prasowa Imagine Nation 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

New Reality Kick-Off – pierwsza konferencja na żywo, która udowodni, że online działa!

new reality kick off

Już w przyszłym tygodniu - 5 maja, odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja online prezentująca potencjał spotkań online.

To sytuacja bez precedensu. W czasach, kiedy organizacja eventów została zabroniona, a wszystkie imprezy odwołane, my zapraszamy na spotkanie. Bez obawy! Wszystko leganie, zgodnie z prawem i bez wychodzenia z domów.

Artur Ucher, Prezes Zarządu agencji Imagine Nation

Z dnia na dzień obudziliśmy się w Nowej Rzeczywistości. Rynek spotkań, imprez masowych i eventów został zamrożony. To wyjątkowy moment, który powoduje, że w niektórych dziedzinach czas musi przyspieszyć. Organizatorzy wydarzenia postanowili aktywnie zareagować na diametralną zmianę na rynku i przekierować energię z realnych eventów na wydarzenia online. O przejściu na działania online mówi się teraz dużo, ale faktycznie niewiele się dzieje, ponieważ nowe narzędzia w naturalny sposób budzą obawy – zarówno u organizatorów jak i odbiorców. 5 maja o godzinie 15.00 agencja IMAGINE NATION, wspólnie
z NEWMOTION Studio i firmą VES POKAŻĄ, że online działa! Podczas godzinnej, dynamicznej konferencji na żywo, będzie można przekonać się o potencjale i możliwościach, jakie daje online. Spotkanie poprowadzi Tomasz Kammel.

Prelegentami konferencji zgodzili się zostać specjaliści i mentorzy o najbardziej znanych nazwiskach, najlepsi z najlepszych: prof. Aleksandra Przegalińska – filozofka i futurolożka; prof. Jerzy Bralczyk – mistrz słowa polskiego, językoznawca; Paweł Tkaczyk – ekspert od storytellingu, grywalizacji i budowania marki, bloger; Krzysztof Fajks – Creative Producer studia NEWMOTION zajmującego się kompleksową oprawą graficzną widowisk multimedialnych; Dominika Borawska – Dyrektor ds. produkcji w firmie VES, lidera na rynku usług Event Engeenering; Maciej Amanowicz – reżyser i producent telewizyjny, Marcin Morawski – Country Marketing Manager Dell Technologies oraz Artur Ucher – Prezes Zarządu agencji IMAGINE NATION.

new reality kick off

Po zakończeniu konferencji uczestnicy będą mogli zadawać pytania w czasie sesji Q&A. Odpowiedzą na nie eksperci z agencji IMAGINE NATION, firmy VES oraz NEWMOTION Studio. Uczestnicy otrzymają także case study projektu.

Wydarzenie adresowane jest zarówno do przedstawicieli małych i średnich firm, jak i osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Liczba uczestników ze względu na streaming ograniczona jest do 1000 osób, dlatego chętni proszeni są o wcześniejszą rejestrację na stronie New Reality Kick-Off.

Znaleźliśmy się w nowej rzeczywistości, na którą technologicznie jesteśmy gotowi już od dawna. Pokażemy, co jest możliwe. Przekonamy Cię, że spotkania online mogą być ciekawe i naprawdę działają.

Artur Ucher, organizator konferencji

Agenda New Reality Kick-Off
5 maja, godz. 15.00-16.00

Artur Ucher, IMAGINE NATION -„Po co to robimy?”
Prof. Aleksandra Przegalińska – „Online działa”.
Prof. Jerzy Bralczyk -„Jak mówić, żeby nas słuchano?”
Paweł Tkaczyk -„Gry i grywalizacja, czyli jak angażować publiczność”.
Krzysztof Fajks, NEWMOTION – „Granicą jest wyobraźnia”.
Dominika Borawska, VES – „Możliwości techniczne – co wybrać?”
Maciej Amanowicz i Tomasz Kammel – „Reżyseria i prowadzenie wydarzeń w wirtualnym świecie”.
Marcin Morawski, Dell Technologies – „Online oczami Klienta”.
Artur Ucher, IMAGINE NATION – „New Reality”

Partnerzy wydarzenia:

Newmotion, VES


Źródło: informacja prasowa Imagine Nation 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF