...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

#SubiektywniKreatywni: Jak odpoczywać, żeby się nie przemęczyć i nie wydać fortuny?

subiektywni kreatywni

W ciągu ostatniego roku codzienność bardzo się zmieniła. Praca zdalna z impetem weszła w życie wielu pracowników, a priorytety i równowaga między pracą a odpoczynkiem poważnie zaburzone. Wiele ludzi dotknął problem przemęczenia, niemożności oddzielenia obowiązków zawodowych od czasu wolnego i rosnący niepokój o przyszłość. Podczas kolejnego spotkania #SubiektywniKreatywni chcemy rozmawiać na temat planowania i spędzania czasu wolnego. Spotkanie odbędzie się 14 lipca o godz. 19:00 w formie live na Facebooku.

Jak radzimy sobie z przemęczeniem w trakcie pandemii?

Pandemia zaburzyła sposób odpoczynku i spędzania wolnego czasu. Wiele osób jest przepracowanych i trudniej nam wygospodarować czas, w którym jesteśmy zajęci tylko zrelaksowaniem się i wyciszeniem. Praca zdalna, choć wygodna i dla wielu pracowników – zwłaszcza tych, którzy są rodzicami – była dużym ułatwieniem w trakcie lockdownów to mocno zaburzyła work-life balance. Dodatkowo wielu z nas ma aktualnie małe możliwości podróżowania. Jak pracując zdalnie, przygotować się do wakacji? Jak i gdzie odpocząć w mieście?

Zmiana trybu życia i ciągły niepokój, który towarzyszy nam od wielu miesięcy negatywnie wpływają na samopoczucie i zdrowie psychiczne. Choć na początku ten wpływ jest prawie niezauważalny, z czasem te czynniki powodują poważne problemy, często bardzo tragiczne w skutkach. WHO szacuje, że do 2030 roku depresja stanie się głównym powodem utraty życia w krajach wysokorozwiniętych. Według badania Global Digital Home przeprowadzonego przez EY obawiamy się niekorzystnego wpływu Internetu na samopoczucie znacznie bardziej niż przed pandemią. Obciążenie pracą i brak umiejętności efektywnego odpoczywania niestety będą się przyczyniać do pogarszającego się stanu psychicznego pracowników, a widmo kolejnej fali lockdownu i kolejnych miesięcy pracy zdalnej w czterech ścianach własnego mieszkania nie jedną osobę już teraz wprawia w duży dyskomfort. Tym bardziej że wielu Polaków nie ma odpowiednich warunków do pracy w domu. Aż 63% respondentów badania przeprowadzonego na zlecenie Fellowes skarży się na brak energii. Dlatego tak ważne jest, by znaleźć równowagę pomiędzy pracą i odpoczynkiem, dobrze zaplanować swój urlop i wykorzystać czas bez ograniczeń pandemicznych, by dobrze wypocząć.

A jak radzi sobie branża turystyczna?

Z drugiej strony wiele mówi się o tym, że należy wspierać branżę hotelarską i turystyczną, ponieważ poniesionych do tej pory strat, nigdy nie uda się im wyrównać. Wariant DELTA i pogłoski o zbliżającej się kolejnej fali pandemii prawdopodobnie spowodują ponowne restrykcje, które dotkną te sektory. Bardzo mocno ucierpiały one ze względu na wprowadzone obostrzenia i jako jedne z ostatnich zostały z nich uwolnione. Choć można dostrzec zwiększone zainteresowanie podróżami od majowego poluzowania ograniczeń, co zapewne pozytywnie wpłynie na sytuację branży turystycznej, to wiele firm zostało narażonych na ogromne straty finansowe przez ostatnie półtora roku. Jak radzą sobie firmy, których głównym celem jest pomoc w planowaniu odpoczynku i wakacji?

Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu #SubiektywniKreatywni realizowanego w ramach programu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie, które odbędzie się 14 lipca o 19:00.

W dyskusji wezmą udział:

Tomasz Machała

Tomasz Machała  – Nocowanie.pl

Polski dziennikarz i menedżer w spółkach mediowych. Aktualnie pełni funkcję Prezesa Nocowanie.pl, wcześniej byłem prezesem WP Pilot i Redaktorem Naczelnym WP. Studiował w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Pracował dla marek takich jak Super FM, Radio Eska, Polska Sekcja BBC, TVN24, Polsat, tygodnik Wprost I Newsweek Polska. Był redaktorem naczelnym serwisu internetowego NaTemat.pl oraz dyrektorem zarządzającym segmentów wiadomości i biznes w Grupie Wirtualna Polska. Pełnił funkcje wiceprezesa Wirtualnej Polski ds. wydawniczych; podlegały mu wszystkie redakcje. Nadzorował także departament rozwoju produktu wydawniczego oraz telewizję WP.

Paweł Łubiarz – MyLuggage

Paweł Łubiarz

Podróżnik i nomad z ponad 25 krajami na koncie, skupiony na wyszukiwaniu wyjątkowych miejsc i doświadczeń. Założyciel MyLuggage – aplikacji do pakowania się na wyjazdy oraz przewodnika turystycznego w pigułce.

 

 

Maciej Żakowski – Restaurant Week

Maciej Żakowski Fot_Tomasz_Baranowski

Współtwórca RestaurantClub (organizator m.in. Restaurant Week, Fine Dining Week, World Class Cocktail Festival, Beer Food Week) oraz sieci ORZO people-music-nature (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław). Właściciel agencji Planoia stojącej za popularnymi konceptami restauracyjnymi i markami. Nagrodzony przez Departament Stanu USA tytułem “Young Transatlantic Innovation Leader”.

 

Rozmowę poprowadzi Paweł Zawadzki (Managing Director – Większe Logo), który od paru lat prowadzi z nami projekty redakcyjne tj. podcasty z biznesmenami, pracodawcami czy szefami agencji reklamowych.

Wydarzenie odbędzie się w formule Live Facebook na fanpage’u BRIEF.

BIORĘ UDZIAŁ W WYDARZENIU

Zapraszamy także do polubienia strony 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie na Facebooku. Zbudowaliśmy dużą społeczność osób, dla których najważniejsze jest niecodzienne i wyróżniające się podejście do rozwijania swoich projektów i biznesów. Dołącz do społeczności #50Kreatywnych i inspiruj się do sukcesu w biznesie!

plansza partnerów 50 Kreatywnych

Anita Florek

#SubiektywniKreatywni 2 – czyli co chodzi po głowie najbardziej kreatywnym?

#SubiektywniKreatywni kwiecien

Już 14 kwietnia, zapraszamy na drugie wydarzenie w cyklu #SubiektywniKreatywni! Paweł Zawadzki rozmawia z Laureatami rankingu 50. Kreatywnych o tym, jak wygląda biznes, co zmieniła w nim pandemia i jak można to wykorzystać w swoich działaniach.

W ramach 11. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie wystartował nowy cykl wydarzeń online #SubiektywniKreatywni. Laureaci poprzednich edycji spotykają się live z Pawłem Zawadzkim (Większe Logo) i rozmawiają o tym, co wynika z nowej rzeczywistości i jak można to wykorzystać do rozwoju swojego biznesu.

W najbliższym spotkaniu 14 kwietnia o 16:30 wezmą udział:

  • Barbara Sołtysińska – indaHash

Współzałożycielka LifeTube i indaHash. LifeTube to największa jednonarodowa sieć wielokanałowa YouTube w Europie. Zajmuje się wprowadzaniem oraz wspieraniem marek na YouTube dzięki współpracy z najpopularniejszymi twórcami wideo. Obecnie zrzesza ponad 260 kanałów, które łącznie docierają do 32 mln subskrybentów. LifeTube jest liderem rynku influencer marketingu w Polsce. Wśród klientów są największe marki ze wszystkich branż – w ciągu 3 lat istnienia LifeTube zrealizował ponad 850 kampanii. indaHash to międzynarodowa platforma do automatyzacji współpracy z influencerami (tzw. mid-tier influencers i power users). W 2016 roku indaHash zrealizował ponad 250 kampanii dla globalnych marek – na rynku polskim, niemieckim, w Wielkiej Brytanii i RPA. Obecnie zrzesza ponad 75 tys. influencerów. Barbarze Sołtysińskiej największą satysfakcję daje rozwijanie nowych biznesów i wymyślanie kolejnych, innowacyjnych rozwiązań z zakresu content i influencer marketingu.

  • Agata Frankiewicz – Deko Eko

Ekspert ds. gospodarki cyrkularnej, upcyklingu i budowania zrównoważonych marek. Założycielka i CEO Dekoeko.com. Inicjatorka i współzałożycielka Koalicji na Rzecz Gospodarki Obiegu Zamkniętego “Reconomy”. Finalistka TheNextWomen Pitch competition oraz European Women Challenge. Absolwentka najlepszego w Europie programu akceleracyjnego Startupbootcamp Commerce w Amsterdamie. Forbes umieścił firmę Deko Eko jako jedną z 60 najlepiej rokujących firm, prowadzonych przez kobiety na świecie. Wysokie Obcasy umieściły Agatę Frankiewicz jako jedną z „50 śmiałych kobiet 2018 roku zmieniających świat na lepsze”. Finalistka Business Women of the Year 2019 oraz jedna z 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie 2020.

  • Grzegorz Krzemień – GoldenSubmarine

Na co dzień stoi za sterami GoldenSubmarine – polskiej, niezależnej agencji wielokrotnie nagradzanej przez przedstawicieli branży reklamowej. Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, zajmującej się m.in. standardami kompetencji e-marketingowych, w tym certyfikacją DIMAQ. Podczas gali MIXX Awards 2018 odebrał nagrodę specjalną IAB za całokształt dotychczasowych dokonań. Autor książki – Własna firma krok po kroku (MT Biznes, Warszawa 2019).

Podczas spotkania zapytamy rozmówców o to:

  • jak Pandemia zmieniła ich firmy, branżę i myślenie o biznesie,
  • na co w Pandemii byli całkowicie nieprzygotowani,
  • które ze zmian oceniają jako korzystne dla siebie lub swojej firmy,
  • gdyby dziś mieli zainwestować w biznes/branżę/rozwiązanie – to co by to było,
  • co czytają i kogo słuchają, szukając odpowiedzi na pytanie „co będzie dalej?”.

Dowiedz się, w co warto inwestować czas i pieniądze, jakie rozwiązania będą stanowić przyszłość współczesnego biznesu oraz gdzie szukać inspiracji do działań kreatywnych. Całkowicie subiektywnie i bez korporacyjnego owijania w bawełnę.

Rozmawiamy o tym co przyniesie najbliższa przyszłość w biznesie, społeczeństwie i nastrojach społecznych. Godzinne spotkanie, świetni goście, dyskusja z publicznością – serdecznie zachęcam do wzięcia udziału!

Paweł Zawadzki, Większe Logo, prowadzący #SubiektywniKreatywni


❗️WYDARZENIE ODBĘDZIE W FORMIE LIVE LINKEDIN❗️

 

partnerzy 50

Anita Florek

Podcast #DreamEmployer 24 – Marcin Sokołowski, Sharebee

dream employer

Czym jest platforma Sharebee oraz co oznacza social selling? Jak do tego doszło, że social selling został „królem” i osiągnął taki sukces? Czy właśnie teraz jest najlepszy czas na sprzedaż społecznościową, a jeżeli tak, to czy za moment może być na to za późno? Ilu Polaków jest obecnie na Linkedinie i dlaczego wciąż tak niewielu? O tym Paweł Zawadzki rozmawia z prezesem i współtwórcą platformy Sharebee - Marcinem Sokołowskim.

partnerzy DE program

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF