...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Instagram dla zwierząt” przedłuża termin emisji akcji do 2 grudnia 2022 r.

Warszawski startup Petgram S.A., który jako pierwszy na świecie połączył portal dedykowany miłośnikom i właścicielom zwierząt z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS, przedłuża termin oferty publicznej akcji w formie kampanii crowdinvestingowej do 2 grudnia br. W ramach emisji akcji oferowanych jest maksymalnie 448.000 akcji serii B po cenie emisyjnej ustalonej na poziomie 6,70 zł za jedną akcję. Emisja prowadzona jest na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. Zapisy w ramach transzy CrowdConnect będą przyjmowane do 30 listopada br.

Celem oferty publicznej akcji spółki Petgram S.A. jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł. Jeszcze w październiku firma poinformowała o tym, że zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy skierowanej do dużych inwestorów, zakończyły się sukcesem. W dwa dni zapisami objętych zostało 149.253 akcji serii B, o wartości wynoszącej blisko 1 mln zł.

– Podjęliśmy decyzję o przedłużeniu terminu emisji naszych akcji po to, żeby wszystkim zainteresowanym dać więcej czasu na poznanie naszej spółki oraz spokojne złożenie zapisów. Do tej pory pozyskaliśmy środki, które pozwolą nam m.in. na finalizację przejęcia portalu adopcyjnego Petopo.com, co jest jednym z naszych celów emisyjnych – mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.

Poza przejęciem spółki Petopo.com zebrane od inwestorów pieniądze Petgram S.A. planuje przeznaczyć na rozwój aplikacji oraz intensywne działania marketingowe, które pomogą firmie w ekspansji zagranicznej.

– Do tej pory wokół aplikacji zgromadziliśmy niespełna 27 tysięcy użytkowników. Co ciekawe – pomimo braku jej anglojęzycznej wersji, pochodzą Oni nie tylko z Polski, ale też ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii czy Szwecji. To pokazuje, że proponowane przez nas rozwiązanie ma duży potencjał i może podbić rynki zagraniczne. Pozyskane od inwestorów środki wesprą nas w działaniach i akcjach promocyjnych, dzięki którym staniemy się jeszcze bardziej widoczni – podkreślaMonika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A.

Twórcy „Instagrama dla zwierząt” zapowiadają też wzbogacenie aplikacji o liczne funkcjonalności, takie jak możliwość tworzenia postów i relacji wideo, forum dyskusyjne oraz monitoring zdrowia. W przyszłym roku planowane jest także uruchomienie anglojęzycznej wersji aplikacji, a w dalszej kolejności również hiszpańskojęzycznej.

– Szacunki pokazują, że tylko Europejczycy mają około 113 mln kotów i około 92 mln psów. To dowodzi, do jak wielkiej grupy docelowej skierowana jest nasza aplikacja, która w połączeniu z lokalizatorem GPS pozwala nie tylko na rozrywkę, ale również na zadbanie o to, co jest najważniejsze dla właścicieli czworonogów, czyli bezpieczeństwo. Od lat obserwujemy, że sposób myślenia o zwierzętach zmienia się i coraz większa liczba osób traktuje je jako pełnoprawnych członków rodziny. Właściciele na całym świecie wydają także coraz więcej pieniędzy, aby zapewnić swoim pupilom jak najlepszą opiekę.

Jesteśmy przekonani, że to, co oferujemy, może im w tym realnie pomóc – podsumowuje Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.

Kampania crowdinvestingowa Petgram na platformie CrowdConnect potrwa do 30 listopada, a cała oferta do 2 grudnia br. Wycena spółki przed emisją wynosi 16 mln zł.

Spółka Petgram S.A. w przyszłości zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Rozpoczęcie przez firmę procedury związanej z debiutem planowane jest w 2023 r.

 

Więcej informacji o trwającej kampanii: https://crowdconnect.pl/campaigns/petgram

***

O Petgram:

Petgram to jedyna na polskim rynku sieć społecznościowa dedykowana właścicielom i miłośnikom zwierząt. Marka jako pierwsza na świecie połączyła innowacyjną obrożę wyposażoną w lokalizator GPS dla psów i kotów z nowoczesną aplikacją społecznościową. Daje to możliwość stworzenia konta dla swojego pupila, dzięki któremu użytkownicy mogą m.in. zadbać o jego bezpieczeństwo, wchodzić w interakcję z innymi użytkownikami oraz brać udział w konkursach czy ciekawych wyzwaniach. W planach Petgrama jest opracowanie anglojęzycznej wersji aplikacji.

Dodatkowych informacji udziela:

Piotr Błachut
InnerValue Investor Relations p.blachut@innervale.pl
+48 574 850 500

Sebastian Nowak

Petgram czyli „instagram dla zwierząt” ma zamiar podbić NewConnect!

Petgram to jedyny na świecie portal dedykowany właścicielom zwierząt połączony z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS. Jego założycielka Monika Goździalska zaczynała swoją przygodę z mediami od udziału w programie MasterChef na antenie TVN. Tworzyła też media od innej strony, przez kilka lat była prezesem wydawnictwa Extra Media oraz dyrektorem zarządzającym telewizji TOTV. Monika Goździalska planuje, aby w przyszłości firma Petgram dołączyła do grona spółek publicznych. To kolejny milowy krok w rozwoju jej autorskiego portalu dla miłośników czworonogów.

Bezpieczeństwo zwierząt jest dla ich właścicieli najważniejsze i to właśnie ono było głównym bodźcem, który skłonił mnie do założenia portalu. Sama posiadam cztery psy i wiem, co to znaczy, kiedy któryś z nich zaginie. Cieszy mnie, że z naszej aplikacji połączonej z lokalizatorem GPS korzysta coraz więcej osób z Polski i zagranicy. Pozwala ona nie tylko zadbać o bezpieczeństwo milusińskich, ale oferuje też doskonałą zabawę – mówi Monika Goździalska, założycielka i akcjonariuszka Petgram S.A. – Jednym z milowych kroków w rozwoju portalu będzie debiut spółki Petgram S.A. na rynku NewConnect. Wierzę, że pozwoli to na dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców, którym leży na sercu dobro zwierząt 

– dodaje Monika Goździalska.

Wejście na NewConnect poprzedzi oferta publiczna akcji Petgram S.A. w formie kampanii crowdinvestingowej, która planowo wystartuje w czwartym kwartale tego roku na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC – CrowdConnect. Pozyskane od inwestorów pieniądze spółka przeznaczy m.in. na uatrakcyjnienie i wzbogacenie aplikacji w nowe funkcjonalności oraz na intensywne działania marketingowe.

Planujemy także przejąć jedną z platform internetowych, której celem jest pomoc bezdomnym zwierzętom w szybkim znalezieniu kochających właścicieli. Szacunki podają, że na całym świecie może ich być do nawet miliarda, a zdecydowaną większość z nich stanowią psy i koty. Mam nadzieję, że moja rozpoznawalność w mediach i działalność na rzecz czwórnogów zachęci kolejne osoby do przemyślanej adopcji oraz do korzystania z naszej aplikacji, w trosce o bezpieczeństwo towarzyszących nam pupili

– podkreśla Monika Goździalska.

Petgram to pierwszy na świecie portal połączony z nowoczesną obrożą wyposażoną w lokalizator GPS. Gadżet umożliwia śledzenie lokalizacji zwierzaka na mapie w czasie rzeczywistym oraz stworzenie dla niego strefy bezpieczeństwa. Obecnie z aplikacji korzysta niespełna 30 tysięcy osób – również z zagranicy mimo braku anglojęzycznej wersji portalu, nad którą prace planuje spółka. Petgram często porównywany do popularnego Instagrama – z tym, że dla zwierząt, oferuje liczne funkcje społecznościowe takie jak m.in. możliwość stworzenia profilu dla swojego pupila, obserwowanie znajomych, udostępnianie postów, ich komentowanie oraz polubienie poprzez symbol łapki.

W pomysł Moniki Goździalskiej uwierzyli już założony i prowadzony przez kobiety fundusz Black Swan oraz Aniołowie Biznesu.

 

O Petgram:

***

Petgram to jedyna na polskim rynku sieć społecznościowa dedykowana właścicielom i miłośnikom zwierząt. Marka jako pierwsza na świecie połączyła innowacyjną obrożę wyposażoną w lokalizator GPS dla psów i kotów z nowoczesną aplikacją społecznościową. Daje to możliwość stworzenia konta dla swojego pupila, dzięki któremu użytkownicy mogą m.in. zadbać o jego bezpieczeństwo, wchodzić w interakcję z innymi użytkownikami oraz brać udział w konkursach czy ciekawych wyzwaniach. W planach Petgrama jest opracowanie anglojęzycznej wersji aplikacji.

Dodatkowych informacji udziela:

Piotr Błachut

InnerValue Investor Relations p.blachut@innervale.pl
+48 574 850 500

Sebastian Nowak