...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

PGE pozostaje sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej i Superpucharu

PGE

PGE Polska Grupa Energetyczna i Polska Liga Esportowa (PLE) przedłużają współpracę, która wyznacza nowe standardy w obszarze sponsoringu profesjonalnych rozgrywek esportowych. Nowy sezon PGE Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej wystartował 28 lutego.

Z Polską Ligą Esportową współpracujemy od roku. W tym czasie wspólnie zrealizowaliśmy dwa sezony PGE Dywizji Mistrzowskiej oraz PGE Superpuchar. Działania te sprawiły, że marka PGE stała się bardzo rozpoznawalna w środowisku gamingowym, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Blisko 55 proc. kibiców Polskiej Ligi Esportowej wskazuje PGE jako firmę, zaangażowaną w jej działalność. Ten kontrakt potwierdza, że PGE wyznacza standardy działania nie tylko w biznesie związanym z branżą energetyczną, ale również w działaniach sponsoringowych.

Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej

W ramach nowej umowy PGE będzie partnerem tytularnym dwóch kluczowych wydarzeń: PGE Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej oraz Superpucharu. Współpraca zakłada także promocję profesjonalizacji esportu i jego popularyzację jako zawodu przyszłości.

Dzięki umowie o współpracy, będziemy mogli wspólnie realizować projekty, które są już znane naszym odbiorcom. Partnerstwo wydatnie wpłynie na dalszy proces profesjonalizacji rozgrywek esportowych w Polsce. Możemy już teraz zapewnić społeczność fanów i graczy, że w tym roku mogą liczyć na jeszcze więcej emocji, wydarzeń i rywalizacji.

Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej

Dzięki dotychczasowym wspólnym działaniom dwóch firm udało się przenieść wzorce ze świata sportu do branży esportowej. W ubiegłym roku współorganizowane przez PLE i PGE wydarzenia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem – nie tylko graczy czy kibiców, ale też osób, które na co dzień nie mają styczności z esportem. Niekonwencjonalna forma PGE Superpucharu, który odbył się na nadbałtyckiej plaży, przyciągnęła na wydarzenie całe rodziny.

W ubiegłym roku przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej i PGE wspólnie wypracowali zasady Centralizacji Praw Sponsoringowych (CPS). CPS to umowa, która wprowadziła innowacyjne rozwiązania w polskim esporcie i pozwoliła na uregulowanie zależności między Polską Ligą Esportową, a grającymi w niej organizacjami. Stanowi kolejny krok na drodze profesjonalizacji rywalizacji graczy i uzyskania przez nich stabilnych źródeł dochodu.
PGE Dywizja Mistrzowska Polskiej Ligi Esportowej rozpoczęła się 28 lutego. Rozgrywki można śledzić na antenie Polsat Games oraz na kanałach PLE na Twitch TV oraz YouTube. W rywalizacji bierze udział 12 drużyn: MAD DOG’S PACT, M1 GAMING, Team ESCA Gaming, Creative AVEZ, Izako Boars, Sioguns Esports, PGE Turów Zgorzelec, Ungentium, Wisła All in Games Kraków, IMPRESSION, Project Gorillas oraz Illuminar Gaming. Platformą ich zmagań jest gra Counter Strike:Global Offensive.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Finały PLE W ESPORT SPOT!

PLE finały

Finały Polskiej Ligi Esportowej potrwają od 2 do 4 grudnia. Zwieńczenie rozgrywek w tę sobotę będzie można obejrzeć w lokalu ESPORT SPOT na Powiślu.

Polska Liga Esportowa (PLE) to jedna z wiodących polskich lig e-sportowych. Platformą najważniejszych rozgrywek PLE jest gra Counter-Strike: Global Offensive. Odbywają się one w dwóch dywizjach, skupiających po 10 zespołów: PGE Dywizji Mistrzowskiej i Lotto Dywizji Profesjonalnej. Jednym z wczesnych inwestorów PLE S.A. jest gwiazda NBA Marcin Gortat, w kwietniu tego roku do grona współwłaścicieli dołączył także Dawid Podsiadło.

PLE od początku istnienia deklarowała, że jej celem jest profesjonalizacja polskiego e-sportu, a wzorcami są organizacje typu NBA czy Premier League. Znaczącym krokiem na tej drodze było wprowadzenie we wrześniu 2021 centralizacji praw sponsoringowych: w ramach porozumienia między PLE a drużynami występującymi w PGE Dywizji Mistrzowskiej powstała jednolita platforma sponsoringowa. To właśnie dzięki tej innowacji drużyny mogą podzielić między sobą pulę wynoszącą 250 000 zł.

Esport jako platforma marketingowa daje reklamodawcom unikalne możliwości, takie jak choćby product placement (np. samochód konkretnej marki umieszczony na mapie, gdzie rozgrywa się mecz) czy reklamy in-game, z których korzysta np. sponsor tytularny. – PGE Polska Grupa Energetyczna jest jednym z największych sponsorów sportu w Polsce. Od ponad roku działamy również w obszarze esportu, współpracując z Polską Ligą Esportową oraz klubem PGE Turów Zgorzelec

– Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Partnerem PLE jest również Polsat Games. Finałowe mecze CS:GO odbywać się będą w formulę LAN w studio Polsat Games. Finały będzie można także obejrzeć na Watch Party w gamingowym centrum Esport Spot przy ul. Zajęczej 4 w Warszawie. Atmosfera i lista znanych z mediów gości przypominać będzie loże VIP podczas najważniejszych meczów futbolowych.

A już dziś rozpoczynają się półfinały turnieju: Izako Boars podejmą organizację x-com AGO, a jutro walkę o finał stoczą Honoris z Mad Dogs PACT. Transmisja odbędzie się na kanale Polsat Games.

 

Adam Daniluk

Studenci AD2020 wskazują, gdzie chcieliby rozpocząć karierę [RAPORT]

Uniwersum_Ranking

Universum Talent Survey, przeprowadzane przez Universum Global, to największe tego rodzaju badanie na świecie, w którym biorą udział studenci z ponad 60 krajów. W tegorocznej edycji badania wzięło udział ponad 16 000 polskich studentów. Jak co roku, na podstawie głosów uczestników badania, zostały stworzone rankingi Universum Most Attractive Employers Poland w siedmiu kategoriach: biznes, inżynieria, informatyka, nauki medyczne, nauki ścisłe, nauki humanistyczne oraz prawne.

Najważniejszymi atrybutami marki pracodawcy dla studentów kierunków biznesowych, inżynieryjnych i IT są: dobre zarobki w przyszłości i dobre perspektywy kariery. Następne w kolejności dla studentów kierunków biznesowych i przyszłych inżynierów są: szacunek dla pracowników, bezpieczeństwo zatrudnienia oraz szkolenia i rozwój. Studenci kierunków informatycznych wymieniają: szkolenia i rozwój, szacunek dla pracownika i przyjazne środowisko pracy.

 

 

 

Szacunek dla pracowników wkradł się do ścisłej czołówki najważniejszych atrybutów marki pracodawcy dość niedawno, ale wydaje się, że zagości tam na dłużej. Kandydaci chcą mieć pewność, że pracodawca będzie dbał o swoich ludzi i ich szanował, niezależnie od ich poglądów.

Anna Macnar, CEO HRM Institute – partner Universum w Polsce

Najbardziej atrakcyjni pracodawcy w Polsce w rankingu Universum 2020
W TOP10 w rankingach poszczególnych kategorii znaleźli się:

Ranking Biznes/ Commerce
1. gle
2. Microsoft
3. Polskie Linie Lotnicze LOT
4. Facebook
5. NBP Narodowy BanGook Polski
6. TVN
7. PKO Bank Polski
8. Amazon
9. Volkswagen Group
10. Deloitte

Ranking Inżynieria
1. Mercedes-Benz Manufacturing Polska
2. Google
3. Volkswagen Group
4. Budimex
5. Microsoft
6. Polskie Linie Lotnicze LOT
7. Volvo Group
8. Toyota
9. Grupa Skanska
10. PGE (Polska Grupa Energetyczna)

Ranking IT
1. Google
2. Microsoft
3. Facebook
4. Intel
5. Ubisoft
6. Amazon
7. Grupa Kapitałowa CD PROJEKT RED
8. Samsung Electronics Polska
9. IBM Polska
10. Techland

Ranking Nauki Ścisłe
1. Google
2. Polpharma
3. Ziaja
4. L’Oréal Polska
5. Dr Irena Eris
6. Microsoft
7. Bayer
8. Wedel
9. Nestlé Polska
10. Nivea Polska

Ranking Nauki humanistyczne / Sztuka / Edukacja
1. Google
2. TVN
3. Polskie Linie Lotnicze LOT
4. Grupa Empik
5. Facebook
6. Microsoft
7. Polskie Radio
8. Telewizja Polsat
9. IKEA
10. Sephora

Ranking Prawo
1. Ministerstwo Spraw Zagranicznych
2. Kancelaria Wardyński i Wspólnicy
3. Google
4. Polskie Linie Lotnicze LOT
5. Microsoft
6. PKO Bank Polski
7. TVN
8. SMM LEGAL Maciak Mataczyński Adwokaci
9. Deloitte
10. Sołtysiński Kawecki & Szlęzak

Ranking Zdrowie / Medycyna
1. Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
2. Ministerstwo Zdrowia
3. Grupa Lux Med
4. Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”
5. Medicover
6. Centrum Medycyny Sportowej
7. Centrum Medyczne ENEL-MED
8. Polpharma
9. Bayer
10. EMC Instytut Medyczny

Więcej o wynikach badania i preferencjach polskich studentów można przeczytać na stronie programu DREAM EMPLOYER.  Czytaj więcej >

UNIVERSUM to Globalny Lider Employer Brandingu. Przeprowadza największe na świecie badanie dotyczące oczekiwań studentów dotyczących kariery – Universum Talent Survey. Zaufany partner dla ponad 1200 klientów i 1500 uniwersytetów na całym świecie, w tym wielu firm z listy Fortune 500 i instytucji akademickich o międzynarodowej renomie. Pomaga pracodawcom zrozumieć, przyciągnąć i zatrzymać obecnych i przyszłych idealnych pracowników, wykorzystujących doświadczenie, wiedzę i usługi w zakresie badań, doradztwa strategicznego i rozwiązań w zakresie komunikacji.

Na polskim rynku Universum reprezentowane jest przez HRM Institute


Materiał na podstawie informacji prasowej www.hrminstitute.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF