...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY

W ramach kampanii OneBlade OneWinner marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.

Po docenionej przez jurorów Effie aktywacji gamingowej w ramach kampanii Podejmij wyzwanie OneBlade Philips ponownie stawia na promocję swoich produktów wśród graczy poprzez rywalizację i konkursy, tym razem skierowane do fanów gier League of Legends i FIFA.
Gracze, tak zaangażowani w swoją pasję i lubiący rywalizację stanowią dla nas bardzo ważną grupę docelową. Szczególnie w przypadku tak nowoczesnego produktu, jakim jest OneBlade, chcemy docierać do młodych, aktywnych odbiorców. Cieszymy się z zainteresowania, jakie wywołała wśród graczy akcja Podejmij wyzwanie OneBlade realizowana z Pago i nie możemy doczekać się efektów działań z Karolkiem, Overpowem i PLKD.
Dominika Czekalska, Digital Marketing Manager w Philipsie

Fani LoL zmierzą się z Overpowem i Karolkiem

Dla graczy League of Legends Philips przygotował turniej, który rozpocznie się 19 listopada. Wyłonionych zostanie dwóch najlepszych graczy, z których każdy stworzy drużynę z jednym z influencerów zaangażowanych w kampanię – Karolem “Karolkiem” Dąbrowskim i Remigiuszem „Overpow” Puschem. Turniejowi towarzyszyć będzie konkurs – gracze zarejestrowani na stronie głosować będą na stylizacje zarostu inspirowane postaciami z gry LoL. Wariant zarostu, który zdobędzie najwięcej głosów społeczności będzie musiał wykonać przegrany turnieju Philips OneBlade OneWinner podczas streamu finału turnieju 27 listopada.
Dla tych, którzy nie zdecydują się na udział w turnieju, a będą chcieli zawalczyć o ciekawe nagrody, także czeka konkurs. Do wygrania będą gamingowy komputer i akcesoria.

PLKD z wyzwaniem dla fanów FIFY

W grudniu zaś wystartuje akcja skierowana do fanów gry FIFA, którą poprowadzi jeden z najpopularniejszych twórców związanych z tą grą – Damian “PLKD” Kornienko. W ramach wyzwania influencer zaprosi fanów do pomocy przy stworzeniu wirtualnej drużyny. Gracze głosować będą na jedną z kluczowych cech zawodników i  maszynki OneBlade, która będzie kluczem w doborze zawodników do meczów na stream 6 grudnia.
Za realizację turnieju, konkursów oraz współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Gameset (grupa LTTM)

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Reklama #no filter? Autentyzm, który się opłaca.

Z roku na rok mamy coraz mniej czasu, by uchwycić uwagę widza. Czy jedynym rozwiązaniem są coraz krótsze formy? Platformy VOD, takie jak Netflix, wielokrotnie udowodniły nam, kradnąc nie jeden leniwy wieczór, że dobry film, czy serial może wciągnąć na długie godziny.

Kierując się przekonaniem, że ten kierunek sprawdza się także w relacji marka-odbiorca, agencja Ognivvo stworzyła wielokanałową kampanię reklamową telewizorów Philips, realizowaną dla i we współpracy z Media Expert. Sercem historii jest emocjonalna opowieść o Jakubie Różalskim, jednym z najbardziej wyrazistych i znanych polskich twórców digital paintingu. Jakub jest twórcą cieszącego się ogromną popularnością świata „1920+”, na bazie którego stworzona został gra „Scythe” oraz „Iron Harvest”. Mimo, że ma na swoim koncie udział w pracy przy  hollywoodzkich superprodukcjach, takich jak: Kong: Wyspa Czasek, czy Metal Gear Solid, w swojej twórczości koncentruje się głównie na własnych, w pełni niezależnych projektach, które przyniosły mu uznanie w kraju i za granicą. Jego obrazy cechuje duża sugestywność, charakterystyczny styl, mroczna atmosfera, oraz mieszanka tradycji z nowoczesnością.

 Wciągająca opowieść i dobrze skrojony ekosystem kampanii mogą skuteczniej zainteresować i utrzymać uwagę widza. Dlatego właśnie na pokazaniu prawdziwej, wielowymiarowej historii zależało nam najbardziej. Dzięki wyjątkowemu bohaterowi, w naturalny sposób udowodniamy, że zaawansowana technologia, nie zawsze musi stać w opozycji do naturalnego piękna. Telewizor zapewniający najwyższą jakość obrazu, perfekcyjnie oddający oryginalne kontrasty, kolory, czernie, aż po najmniejszy detal, pozwala artyście tworzyć swoje światy i pracować tak, jakby tworzył na płótnie. – komentuje Mateusz Goliński – dyrektor kreatywny agencji Ognivvo.

Kampania obejmuje 2,5-minutowy film, prerolle 6s. i 15s. oraz formaty statyczne i jest emitowana w internecie.

Reżyserem filmu „Natura Piękna” jest Michał Rułka, autorem zdjęć Dominik Danilczyk.

Film został wyprodukowany przez OTO Film, postprodukcję i udźwiękowienie zrealizowano w Expresso. Za zakup mediów odpowiada Value Media.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF