Polska aplikacja od Immersion VR zdobyła statuetkę w konkursie ADC Awards

Immersion VR

Kosmiczna aplikacja Mission To Mars AR od Immersion VR – działającej globalnie polskiej firmy VR/AR, znalazła się w gronie triumfatorów 100. edycji Konkursu ADC Awards, w którym została wyróżniona w kategorii Interactive. Piotr Baczyński, CEO Immersion VR jest laureatem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Piotr-Baczynski-CEO-Immersion-VRJestem dumny z tego, że niezależni eksperci docenili naszą pracę. Wyróżnienie Art Directors Club i otrzymanie statuetki to duża nobilitacja i zachęta do dalszego działania. Natomiast nie zwalniamy tempa i postaramy się dalej zaskakiwać naszych odbiorców, tworząc nowe projekty oparte o rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość.

Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion VR

Mission To Mars AR to aplikacja w formie interaktywnej gry edukacyjnej, która składa się z siedmiu doświadczeń, poprzez które użytkownik może poznać Marsa, odkryć jego powierzchnię, a także wziąć udział w starcie amerykańskiego łazika Perseverance i pokierować jego lądowaniem na Czerwonej Planecie. Bezpłatna aplikacja dostępna jest do pobrania w sklepach Apple App Store i Google Play.

Aplikacja wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by przybliżyć użytkownikowi szczegóły misji. Dzięki realistycznym doświadczeniom AR, każdy może polecieć kosmicznym helikopterem Ingenuity, wystrzelić rakietę Atlas V, umieścić w swoim mieszkaniu realistycznych rozmiarów marsjański łazik, czy przenieść się na powierzchnię Czerwonej Planety za pomocą trójwymiarowego portalu, żeby skoczyć w przyszłość.

Mission To Mars AR zawiera również ogrom materiałów edukacyjnych przygotowanych we współpracy z NASA. Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej udostępniła spółce materiały potrzebne do wiernego odwzorowania misji na Marsa. Ponadto aplikacja jest częścią promocji filmu dokumentalnego Making Tracks On Mars, wyprodukowanego przez Smithsonian Channel, a także zawiera quizy oraz szereg zdjęć dostarczonych także przez Smithsonian Channel, NASA oraz Smithsonian Institution (amerykańską organizację zrzeszającą najbardziej rozpoznawalne muzea na świecie, np. National Air and Space Museum).

Wyróżnienie przyznane przez Art Directors Club to nie jedyne pozytywne przyjęcie polskiej aplikacji.

Piotr-Baczynski-CEO-Immersion-VRW kwietniu br. nasza aplikacja MISSION TO MARS AR otrzymała nominację do Webby Awards. Sama nominacja była już dla nas wielkim wyróżnieniem. Nasz produkt znalazł się w ścisłej czołówce projektów prestiżowego konkursu organizowanego przez International Academy of Digital Arts and Sciences. Otrzymaliśmy też nominację do prestiżowych nagród Apple Design Awards, jako jeden z bardzo niewielu projektów z całego świata.

Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion VR

Mission To Mars AR jest drugim kosmicznym projektem w historii Immersion VR. Wcześniej spółka stworzyła aplikację mobilną Apollo’s Moon Shot, która prezentowała wszystkie etapy historycznej misji na Księżyc. Wspomniana produkcja także zdobyła uznanie na całym świecie. Otrzymała nominacje do nagród EMMY, Webby oraz SXSW.

Obie aplikacje realizowane były na zlecenie Smithsonian Channel.

Zgłoś się do 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie: https://brief.pl/kreatywni/zgloszenia/


Źródło: Immersion VR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Aplikacja MISSION TO MARS AR Immersion VR nominowana do Webby Awards!

Mission To Mars AR

Kosmiczna aplikacja MISSION TO MARS AR, dedykowana misji na Marsa, otrzymała nominację do Webby Awards, międzynarodowej nagrody przyznawanej corocznie przez International Academy of Digital Arts and Sciences. Twórcą projektu jest Immersion VR, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR na świecie. Aplikacja ubiega się o wyróżnienie w kategorii Edukacja. Piotr Baczyński, CEO Immersion VR jest laureatem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Cieszymy się, że nasze projekty spotykają się z coraz większym uznaniem za granicą. MISSION TO MARS AR to kolejna aplikacja Immersion, która otrzymuje nominację do prestiżowej nagrody Webby. Co więcej, był to rekordowy rok dla organizatorów, podczas którego otrzymali aż 13 500 zgłoszeń z ponad 70 krajów z całego świata. Tym większym powodem do zadowolenia jest to, że MISSION TO MARS AR znalazł się w ścisłej czołówce projektów w tak konkurencyjnym roku i może teraz walczyć o najwyższe laury.

Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion

MISSION TO MARS AR składa się z siedmiu doświadczeń, poprzez które użytkownik może poznać Marsa, odkryć jego powierzchnię, a także wziąć udział w starcie amerykańskiego łazika Perseverance i pokierować jego lądowaniem na Czerwonej Planecie. Aplikacja dostępna jest bezpłatnie w sklepach Apple App Store i Google Play.

Aplikacja wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości by przybliżyć użytkownikowi szczegóły misji. Dzięki realistycznym doświadczeniom AR, może on m.in polecieć marsjańskim dronem, umieścić w swoim mieszkaniu realistycznych rozmiarów łazik, czy przenieść się na powierzchnię czerwonej planety za pomocą trójwymiarowego portalu. MISSION TO MARS AR zawiera również ogrom materiałów edukacyjnych przygotowanych we współpracy z NASA. Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej udostępniła spółce materiały potrzebne do wiernego odwzorowania misji na Marsa. Aplikacja jest częścią promocji filmu dokumentalnego MAKING TRACKS ON MARS, wyprodukowanego przez Smithsonian Channel.

MISSION TO MARS to drugi kosmiczny projekt Immersion VR. Wcześniej spółka stworzyła aplikację mobilną APOLLO’S MOON SHOT, która prezentowała wszystkie etapy historycznej misji księżycowej. Produkcja zdobyła uznanie na całym świecie i otrzymała nominacje do nagród EMMY, Webby oraz SXSW.

Obie aplikacje realizowane były na zlecenie Smithsonian Channel.

Zgłoś się do 11. edycji konkursu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie: https://brief.pl/kreatywni/zgloszenia/


 Źródło: Immersion VR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Jazda testowa podczas pandemii? – Immersion przenosi Toyotę do Rozszerzonej Rzeczywistości

Kadr z filmu promocyjnego w Rozszerzonej Rzeczywistości Toyoty Land Cruiser 5

Jazda testowa bez wycieczki do salonu samochodowego? Immersion, polski producent aplikacji wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, wspólnie z Toyotą chce dać możliwość testów samochodu z domu i zamienić zwykły pokój w trasę off-roadowej przygody. Aplikacja Toyota Land Cruiser 5 Continents Drive pozwala na przejazd flagowym SUV-em japońskiego producenta w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Piotr Baczyński, CEO Immersion został wyróżniony w 8. i 9. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Aplikacja na telefony Apple i Android przygotowana przez Immersion wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR – augmented reality) i pozwala użytkownikom wypróbować jazdę Land Cruiserem po pięciu różnych lokacjach. Każda z nich oferuje inne środowisko naturalne, od skwierczącej pustyni przez egzotyczną wyspę do mroźnej tundry.
Użytkownik może nałożyć trójwymiarową projekcję na wybrane miejsce w domu lub na zewnątrz, a następnie wypróbować na niej jazdę japońskim SUV-em. Na każdej z przygotowanych map użytkownicy zbierają logotypy Toyoty, dzięki którym odblokowują nowe informacje na temat jednego z najpopularniejszych samochodów producenta.

Współpraca z Toyotą to świetny przykład na to jak rozszerzona rzeczywistość może służyć promocji w czasach lockdownu. Fani motoryzacji mogą we własnym salonie sprawdzić, jak SUV sprawdza się w różnych warunkach i przemierzać pięć kontynentów na własnej kanapie. Równocześnie mogą poznać historię Land Cruisera, zapoznać się z aktualnymi danymi na temat sprzedaży tego pojazdu oraz zapisać się na newsletter Toyoty. To nie tylko nowoczesna forma promocji, ale również metoda idealnie dopasowana do dzisiejszych czasów. Dla Toyoty oznacza to, że salon w domu staje się salonem samochodowym.

Piotr Baczyński z Immersion

Aplikacja wiernie oddaje model jazdy Land Cruiserem – użytkownicy muszą omijać przeszkody charakterystyczne dla danego środowiska i jeździć bezpiecznie, by uniknąć przewrócenia pojazdu. Toyota Land Cruiser 5 Continents Drive jest na razie dostępny w Izraelu, ale deweloper nie wyklucza wersji na inne rynki.

To nie pierwsza współpraca Immersion z dużą zagraniczną marką. Wcześniej spółka tworzyła rozwiązania wirtualnej rzeczywistości dla Coca-Coli, McDonald’s czy HBO, a także była nominowana do Emmy za aplikację na 50-lecie lądowania misji Apollo na księżycu, dla Smithsonian Channel, we wspólpracy z NASA. Immersion planuje rozszerzyć swoje portfolio o gry wirtualnej rzeczywistości wraz z debiutem spółki córki Immersion Games na rynku NewConnect w II kw. 2021 r.


Źródło: Informacja prasowa Bettergaming.pro

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF