...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Za nami Warka Planet of Gamers Cup!

Planet of Gamers Cup

Warka Planet of Gamers Cup do samego końca owiany był tajemnicą, a jego uczestnicy nie byli pewni tego, co ich czeka. Tymczasem, ośmiu twórców na trzy dni zostało przeniesionych do świata rodem z Planety Warka, gdzie okazało się, że poza wielkimi emocjami podczas finałowych rozgrywek czekała też na nich masa atrakcji, niespodzianek i integracji.

Turniej był naprawdę niesamowity. Świetnie było poczuć ten dreszczyk emocji i rywalizacji. Trzeba przyznać, że nie było łatwo – graliśmy w cztery różne gry, było sporo mocnych graczy, ale udało się. Mam nadzieję, że w przyszłości zostanie zorganizowana druga edycja. Cała formuła też była dość ciekawa. Zazwyczaj mamy tylko jeden dzień rozgrywek, a tu spędziliśmy aż trzy dni razem i mogliśmy pograć ze sobą także dla zabawy, spotkać się w gronie znajomych i odciąć się od tej szarej rzeczywistości, która nas ostatnio otacza.

Pago, zwycięzca turnieju

Cały koncept bardzo mi się podobał, zwłaszcza to, że turniej przez tak długi czas owiany był tajemnicą. To, co nas spotkało przerosło moje oczekiwania. Szkoda, że to już koniec! Pozostają pamiątki w postaci zdjęć i relacji, którymi już wkrótce będę mogła się podzielić.

PiranhaSawa, laureatka drugiego miejsca

 Planet of Gamers Cup

Do udziału w turnieju zaproszonych zostało ośmiu popularnych twórców: Luure, PiranhaSawa, Kromka, Gluhammer, Kuben, Fangotten, Człowiek Warga i Pago. Celem rozgrywek było wyłonienie mistrza w czterech grach: CS:GO, Ghostrunner, Outriders i Mortal Kombat Ultimate XI. Wszystkie tytuły zostały wybrane do turnieju nieprzypadkowo – miały za zadanie sprawdzenie uniwersalnych kompetencji i talentów każdego z graczy.

Cieszymy się, że nasza koncepcja turnieju Planet of Gamers Cup spotkała się z tak dużym uznaniem uczestników.Zaproponowaliśmy im nie tylko udział w rozgrywkach, ale także zabraliśmy do świata Planety Warka, gdzie czekały na nich liczne atrakcje i niespodzianki, co nadało turniejowi zupełnie innego wymiaru. Przed nami kolejne aktywności w świecie gamingu, które będziemy realizować w ramach naszej autorskiej platformy Planet Of Gamers.

Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki

Przebieg rozgrywek był komentowany na żywo w specjalnym studiu, a całość można było oglądać online na stronie www.planetofgamers.pl, na kanale Planet of Gamers na YouTube, na wydarzeniu na Facebooku, na kanałach uczestników turnieju oraz na YouTubie i Twitchu partnera wydarzenia, czyli Polsat Games.

Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyły 2012 Agency, Gameset i TalentMedia. Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Produkcją zajęło się Graffiti Films. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.


Źródło: Warka

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Warka wchodzi w świat gamingu Startuje platforma Warka Planet of Gamers

Warka cup

Gry wideo cieszą się w Polsce coraz większą popularnością – już teraz szacuje się, że nad Wisłą interesuje się nimi aż 14 milionów dorosłych Polaków1. Ten segment ma więc niezwykły potencjał marketingowy, który Warka chce wykorzystać. Wejście marki w gaming pozwoli jej dotrzeć do rzeszy młodszych dorosłych konsumentów, których gry angażują dużo bardziej niż wydarzenia sportowe kojarzone do tej pory z Warką.

Wejście w świat gamingu

Warka to idealne piwo na spotkania z kumplami czy wspólne oglądanie wydarzeń sportowych. Od lat jesteśmy obecni w piłce nożnej. To naturalne, że kolejnym krokiem dla marki o takich korzeniach jest wejście w gaming, który staje się coraz ważniejszy dla naszych konsumentów. Świat Planety Warki jest blisko świata gamingu – w obu liczy się zabawa, rywalizacja i nawiązywanie więzi międzyludzkich.

Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki

Warka i gaming to połączenie, o którym myślimy w dużej skali i długoterminowo. To dlatego stworzyliśmy platformę Warka Planet of Gamers, z własnym logo i wyrazistą identyfikacją wizualną, czerpiącą z gier wideo. W ramach tej nowej platformy, przygotowanej z myślą o graczach, odbędzie się Warka Planet of Gamers Cup – turniej gamingowy o autorskiej, nieznanej dotąd w Polsce formule.

Barbara Niedziela, Strategy Director w 2012 Agency

Planet Of Gamers Cup

Planet Of Gamers to platforma dedykowana osobom zainteresowanym gamingiem. Do Warka Planet of Gamers Club zaproszonych zostało ośmiu twórców, którzy spędzą ze sobą trzy dni pełne emocji, zabawy i rywalizacji. Na ten czas zawodnicy przeniosą się do świata rodem z Planety Warka i zmierzą w nie jednej, ale aż czterech grach. W projekcie wezmą udział: Luure, Piranhasawa, Kromka, Gluhammer, Kuben, Fangotten, Człowiek Warga i Pago. Wydarzenie poprowadzi NieDaRadek. Fani będą mogli obserwować rywalizację podczas streamingu zaplanowanego na 11 kwietnia. Rozgrywki będzie można śledzić na stronie www.planetofgamers.pl, na kanale Planet of Gamers na YouTube, na wydarzeniu na Facebooku oraz na kanałach uczestników turnieju.

Wydarzenie wspierane jest silną kampanią digital: w mediach społecznościowych, na displey’u oraz VOD, a dodatkowo spot zapowiadający turniej pojawił się też podczas fazy finałowej turnieju IEM w Katowicach.

Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyły 2012 Agency, Gameset i TalentMedia. Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Produkcją zajęło się Graffiti Films. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.


1 Dane pochodzą z badania Game Story zrealizowanego przez IQS metoda CAWI: N=1000 ogólnopolskie badanie mieszkańców Polski w wieku 9-55 lat oraz N=886 ogólnopolskie badanie graczy w wieku 9-55 lat.


Źródło: Warka

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF