...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

GosuGamers, przejęty przez esportowego przedsiębiorcę, ogłasza partnerstwo z GRID

GosuGamers

Platforma GosuGamers została przejęta przez esportowego działacza Samsona Oha i nawiązała współpracę z GRID, wiodącą platformą i dostawcą danych dla esportu, oraz jej założycielem - Moritzem Maurerem, sygnalizując nową erę dla globalnego rynku mediów esportowych.

GosuGamers jest podstawą sceny esportowej od momentu jej założenia w 2002 roku, a przejęcie ma tchnąć nowe życie w markę, wzmacniając jej zespół redakcyjny, jednocześnie rekrutując nowych specjalistów z całego świata ds. marketingu, operacji, technologii i produktów.

Wraz z przejęciem, Moritz Maurer założyciel GRID i jeden z najbardziej rozpoznawalnych przedsiębiorców, wspiera nową wizję, która zakłada zintegrowane partnerstwo GosuGamers z GRID, wiodącą platformą i dostawcą oficjalnych rozwiązań danych w esporcie.

GosuGamers z GRID na pokładzie jako oficjalnym partnerem technologicznym, dostawcą rozwiązań danych esportowych wprowadzi własną, zastrzeżoną technologię do swojej platformy, w tym funkcję statystyk na żywo, która została zaprojektowana, aby na nowo zdefiniować wrażenia z oglądanych turniejów, obejmując dane w czasie rzeczywistym i przewidywania meczów utrzymując fanów na bieżąco w jednym scentralizowanym centrum esportowym.

Nowymi mediami pokieruje Samson Oh, znany przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w branży esportowej i gamingu, w tym w Team Flash, MOT Games i Cargo Studio. Pod rządami Samsona, GosuGamers skupi się na rozszerzeniu swojego zasięgu poza Azję, aby stać się prawdziwie globalnym rynkiem medialnym, podczas gdy jego doświadczenie w wychowywaniu młodych i aspirujących talentów sprawi, że marka GosuGamers poczyni postępy w tworzeniu treści, które są łatwo dostępne i przemawiają do wielu fanów esportu, jak i całej kultury gamingu.

Freddy Tan, były redaktor naczelny IGN na Azję Południowo-Wschodnią, dołącza jako szef działu kreatywnego, aby pomóc w opracowywaniu globalnych i zlokalizowanych treści na GosuGamers. Firma dodała również szeroki wachlarz talentów z branży sportowej. Esther Quek, była pionierka marketingu sportowego NBA, dołącza jako Head of Marketing, aby rozwijać profil marki i jej partnerstwa, podczas gdy Wei Khim Cheah, bardzo doświadczony ekspert ds. mediów i transmisji, zajmujący wysokie stanowiska w ESPN i Globecast, będzie wsparciem w zakresie doradztwa.
Teraz, wspierany przez wielu weteranów branży, GosuGamers stale rozszerza swój profil w globalnych rynkach esportowych, dzięki rosnącej liście redaktorów z całego świata, tworzących zlokalizowane treści w Europie, Ameryce Północnej i Azji Południowo-Wschodniej, budując obecność mediowego outletu w zasięgu ponad dziesięciu milionów unikalnych użytkowników.
W ciągu kilku krótkich miesięcy pod nowym kierownictwem GosuGamers rekrutowało z całego świata: z Europy, Stanów Zjednoczonych i Azji, podczas gdy nowa platforma jest obecnie dopracowywana. Media uruchomiły również podcast Unmuted, program, który głęboko zanurza się w świat esportu ze wszystkimi najważniejszymi wiadomościami i trendami, podczas gdy w planach są kolejne cotygodniowe programy i serie redakcyjne.
 Samson OhPrzejęcie jest przełomem dla GosuGamers, które od momentu powstania podbiło serca entuzjastów esportu. Teraz, z GRID na pokładzie, możemy nadal zapewniać fanom centrum rozrywki, kreatywnego i nowatorskiego raportowania, będąc jednocześnie pozytywną siłą dla branży, promującą innowacyjną integrację danych, która będzie napędzać bardziej przejrzystą i informacyjną kulturę w esporcie i dziennikarstwie.
Samson Oh, CEO GosuGamers
Moritz MaurerGosuGamers było pierwszym źródłem wiadomości, kiedy wszedłem do esportu, a możliwość rozwoju na tym wspaniałym dziedzictwie, z tak niesamowitymi partnerami, jest zarówno pokorna, jak i ekscytująca.
Moritz Maurer,CEO i założyciel GRID
Założona z myślą o entuzjastach esportu w 2002 roku GosuGamers dzięki przejęciu wzmocni więzi z pełną pasji zgromadzoną społecznością, która w ciągu następnego roku zgodziła się na kilka partnerstw z esportowymi turniejami.
Media esportowe nawiążą również współpracę z twórcą Mobile Legends: Bang Bang, od studia MOONTON Games. Nowe partnerstwo, zapewni dostęp do esportowych rozgrywek Mobile Legends Professional League (MPL) na Filipinach w ósmym sezonie, z możliwością rozszerzenia współpracy w przyszłości na inne terytoria, w tym Indonezję i Brazylię.
GosuGamers przez lata tworzyło pasjonującą się społeczność graczy. Chcemy wzmocnić tę relację i budować silniejsze więzi z GosuGamers oraz wspierać rozwój ekosystemu esportowego poprzez nasze partnerstwo.
Matt Jaron, Head of Business Development, MOONTON Games

Źródło:  GosuGamers

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Piwik PRO rzuca wyzwanie Google i udostępnia swoją bezpieczną platformę analityczną za darmo

Piwik Pro Core

Wrocławska firma Piwik PRO wprowadza do swojej oferty nowy, bezpłatny plan Core. Dzięki niemu dostęp do bezpiecznej platformy mierzącej ruch na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, Piwik PRO Analytics Suite, otrzyma każdy zainteresowany.

W pierwszej połowie roku rozwiązanie przetestują osoby, które zapiszą się na listę oczekujących i posiadacze kodów dostępu. Informacje o rozdawanych kodach będą publikowane na platformie LinkedIn i oznaczone hashtagiem #piwikpro. Reszta chętnych skorzysta z planu Core po jego pełnej premierze, latem tego roku.

Darmowa i bezpieczna alternatywa dla Google Analytics

Według danych W3Tech, Google Analytics jest zainstalowany na ponad 80% stron internetowych używających narzędzi analityki internetowej. Wielu właścicieli stron nie chce lub nie może korzystać z platformy, która dzieli się danymi z siecią reklamową Google.

Na rynku nie było do tej pory darmowej alternatywy, która umożliwiałaby szczegółową analizę danych i jednocześnie chroniła prywatność gromadzonych informacji. Bezpłatny plan Piwik PRO ma szansę to zmienić.

Dzięki rozbudowanemu zestawowi funkcjonalności, nowy plan Piwik PRO Analytics Suite jest prawdziwą alternatywą dla Google Analytics. Naszą przewagą jest też to, że w odróżnieniu od Google’a nie używamy informacji o użytkownikach do własnych celów. Właściciele stron mogą więc być spokojni o bezpieczeństwo i prywatność danych zbieranych przy pomocy naszej platformy.

Maciej Zawadziński, CEO Piwik PRO

Piwik PRO nie wykorzystuje danych o użytkownikach. Firma zarabia na sprzedaży płatnych planów platformy z większym wyborem: modułów, sposobów przechowywania danych i limitów ilości danych. Piwik PRO Analytics Suite używa ponad dwustu klientów biznesowych z całego świata, w tym ŠKODA Auto, Crédit Agricole i Komisja Europejska.

Co oferuje plan Piwik PRO Core

Core zapewni dostęp do standardowych i zaawansowanych raportów, znanych z narzędzi klasy Google Analytics. Użytkownicy będą mogli również skorzystać z hostingu na terenie Unii Europejskiej i modułu służącego do zbierania zgód na przetwarzanie danych osobowych wymaganych przez RODO.

Polskie firmy stawiają na bezpieczeństwo i prywatność danych

Prywatność danych staje się coraz ważniejszym tematem nie tylko w Unii Europejskiej, ale i globalnie. Według prognoz Gartnera do 2023 roku aż 65% populacji świata będzie chronione prawami prywatności danych. Rośnie też wiedza użytkowników sieci na temat przysługujących im praw. Większość z nich chciałaby mieć większą kontrolę nad tym, jakie informacje na ich temat są zbierane przez firmy.

Piwik PRO to niejedyne polskie przedsiębiorstwo, które zauważyło szansę w rosnących liczbach regulacji i świadomych użytkowników internetu. Esysco, Nethone, BSafer, eSign.tech i Digital Fingerprints również z sukcesem rozwijają produkty związane z bezpieczeństwem i prywatnością danych.

Piwik PRO Analytics Suite świetnie odpowiada na rosnące potrzeby biznesów w zakresie prywatności i bezpieczeństwa danych. Cieszy nas, że jako inwestor możemy wspierać rozwój tej platformy. Wierzymy, że szeroka dostępność planu Core zwiększy globalny zasięg Piwik PRO i umocni jego pozycję jako alternatywy dla Google Analytics.

Przemysław Danowski, Managing Partner w WEG

Piwik PRO to zdecydowanie jedno z najlepszych narzędzi analityki ruchu na stronie. Doskonała alternatywa dla takich platform jak Google Analytics, Heap Analytics, czy Amplitude. Do tego oferuje bardzo rozbudowany darmowy plan, z 14-miesięczną retencją danych i wbudowanym management zgód związanych z prywatnością w Sieci.

Michał Sadowski, CEO Brand 24


Źródło: Piwik PRO 

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF