...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Arkadiusz Milik i ROJO twarzami nowej platformy gamingowej

Zanim projekt ruszy w świat, udostępniony zostanie tylko i wyłącznie w Polsce. Platforma umożliwi graczom branie udziału w przeróżnych turniejach, amatorskich jak i tych bardziej podchodzących pod profesjonalne. Spółka GGDAP wobec platformy ma ambitne plany. Do 2025 roku chcą pozyskać 125 tys. aktywnych graczy i udostępnić graczom ponad 60 gier.

Innowacja polega na prowadzeniu rozgrywek turniejowych w formie natychmiastowej gry z automatycznym zapisem wyniku oraz rozliczeniem wpisowego między graczami. Nasz autorski algorytm będzie dbał o to, aby losowe pojedynki odbywały się pomiędzy graczami na porównywalnym poziomie, tak aby zapewnić sprawiedliwe rozstrzygnięcie dla wszystkich graczy.

Szymon Gaczek, Day of Duel  

Jednym z udziałowców w platformie jest piłkarz, reprezentant Polski Arkadiusz Milik. Skład dopełni youtuber Patryk „Rojson” Rojewski, który od lat dzieli się swoją pasją do gamingu.

Gry łączą, a nie dzielą. Podobnie jak w sporcie, najlepsze emocje budzi zdrowa, wyrównana rywalizacja, odkrywanie nowych „patentów” i osiąganie kolejnych umiejętności. Możliwość współtworzenia platformy Day of Duel to kolejny „level”, na który możemy przejść wspólnie ze społecznością fanów gier.

Patryk „Rojson” Rojewski

Ruszyła również emisja akcji GGDAB Polska SA o wartości 4,65 mln zł, którą wspiera kampania crowdfundingu inwestycyjnego. Zgromadzone w ofercie publicznej środki spółka zamierza przeznaczyć m.in. na dostosowanie platformy Day of Duel do rynku polskiego, pozyskanie licencji do gier i stworzenie własnych projektów oraz zbudowanie bazy użytkowników.

Adam Daniluk

BlueStacks uruchamia Creator Studio & Creator Hub – pierwszą na świecie platformę do modowania gier mobilnych

now.gg

Dzięki tej premierze, gry mobilne stworzone na silnikach Cocos, Unity i Unreal mogą być łatwo modyfikowane i udostępniane, docierając do ponad 4 miliardów użytkowników i 4,5 miliona twórców. 

BlueStacks Creator Studio i Creator Hub otwierają przed globalną społecznością graczy mobilnych możliwości tworzenia i udostępniania nieskończonych wersji gier mobilnych przez użytkowników. Modyfikacji (ang. modding) można dokonywać na trzech poziomach: podstawowym, średniozaawansowanym i zaawansowanym. Podstawowy modding polega na zabawie z kolorem; na przykład, możesz mieć ciemny tryb dla gry, podobny do filtrów Instagrama. Pośredni modding pozwala linkować do wydarzeń w grze, takich jak efekty na ekranie podczas zabijania lub wygrywania strzałów. Wreszcie, z zaawansowanym moddingiem, możesz zmienić tekstury 2D i 3D wewnątrz gry, w tym elementy gry, takie jak ubrania awatara. 

 Create a game mod - Simple 4 step process
źródło: now.gg

Zasilany przez now.gg i platformę NFG firmy, Studio & Creator Hub umożliwia oddzielenie kodu gry, wydarzeń w grze i sztuki gry, pozwalając użytkownikom na dzielenie się swoimi „zmodowanymi” doświadczeniami za pomocą prostego linku – tworząc dzielenie się i wciągające doświadczenie mobilne. 

Do 2025 roku większość graczy mobilnych będzie grać w zmodowane gry. Wyobraź sobie, że szukasz gry i znajdujesz zmodowane wersje od swoich ulubionych graczy, streamerów i fanów. Globalny dostęp do moddingu gier mobilnych otwiera nieskończone możliwości dla graczy i twórców, zmieniając sposób, w jaki tworzymy, udostępniamy i doświadczamy gier mobilnych na zawsze.

Rosen Sharma, CEO i założyciel BlueStacks i now.gg

Treści generowane przez użytkowników – takie jak zmodyfikwoane gry – są ważną formą wyrażania siebie.

Tak jak zmieniamy ubrania, aby dopasować je do naszego nastroju, tak ludzie wkrótce będą wybierali gry z modami. Będą one dopasowywać się do pożądanych doświadczeń i preferencji.

Huabin Lin, dyrektor ds. technologii w Cocos

Jak zapewniają twórcy, modding gier mobilnych od BlueStacks toruje drogę dla modów, które w przyszłości staną się domyślnym sposobem mobilnej rozgrywki.


źródło: BlueStacks

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF