...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

SUSCASTY – nowy cykl podcastów Kantar Polska o Sustainability (zrównoważonym rozwoju)

 

Zrównoważony rozwój wkroczył też jakiś czas temu do polskich firm i obserwujemy coraz dynamiczniejszą transformację czy wręcz rewolucję polskich przedsiębiorstw w kierunku większej odpowiedzialności. Wiemy, że temat jest bardzo szeroki i skomplikowany, dlatego przygotowaliśmy nowy kanał Kantar Polska, w którym dzieląc się danymi, zapraszając gości – praktyków i teoretyków zrównoważonego rozwoju – będziemy przekazywać wiedzę potrzebną do zrozumienia tej rewolucji i podjęcia działań w firmach.

Nazwa absolutnie nie jest przypadkowa. Do słuchania zachęcamy szczególnie ludzi biznesu, osoby zarządzające ESG w firmach i organizacjach, NGO, szukających nowych możliwości rozwoju zawodowego oraz wszystkich zainteresowanych tematyką zrównoważonego rozwoju.
Rozmowy prowadzą Katarzyna Zalewska, Client Development and Commercial Lead, Sustainable Transformation Practice w Kantar Polska oraz Marta Kukowska, ekspertka ds. ESG.

Na początek zacznijmy od słów, bo to one kształtują naszą rzeczywistość – często są największą motywacją lub blokadą do podejmowania działań.
⦁ O tym czy Suscasty to dobra nazwa dla rozmów o zrównoważonym rozwoju?
⦁ Czy zamiast o zrównoważonym rozwoju nie lepiej mówić o odżywalności?
⦁ O co chodzi z ESG washingiem i jak go rozpoznać? Czy może nam zaszkodzić?
⦁ Wreszcie jak mówić o zrównoważonym rozwoju, żeby ta idea stała się możliwa do wdrożenia w firmie?
Naszym pierwszym gościem jest dr hab. Jacek Wasilewski, medioznawca i badacz języka.

Sustainability to nie tylko kwestie środowiskowe, to wszystkie kwestie związane z szeroko pojętymi klimatycznymi, społecznymi i ładem korporacyjnym.
Polacy trapią się i interesują tym, co dotyka ich na co dzień – wszystkim, co wpływa na gospodarowanie domowym budżetem czy ogólnie: kształtuje warunki ekonomiczne. W ostatnich latach istotnie wzrasta intensywność wyszukiwań w Internecie definicji skrótu „ESG”.

„Świadczy to o tym, że bardzo dobrze działa wprowadzenie czegoś prawnie” – mówi dr hab. Jacek Wasilewski – Gość pierwszego odcinka Suscastów Kantar Polska.

„Zrównoważony rozwój” a może „odżywalność”? Jakie tłumaczenie słowa „SUSTAINABILITY” jest najbardziej adekwatne i na stałe zagości w polskim słowniku? Jak bronić się przed „ESG washingiem” – nieścisłościami czy zakłamaniem komunikacyjnym firm i instytucji? Przede wszystkim być czujnym – sprawdzać, oczekiwać i szukać konkretów, przykładów – działań, które popierają deklarowane słowa.

Te i inne rady – w pierwszym odcinku suscastów Kantar Polska.

Link do strony z naszymi suscastami: https://suscasty.kantarpolska.pl/

::

Kontakt
Kuba Antoszewski, PR Manager Kantar
kuba.antoszewski@kantar.com

O firmie Kantar
Kantar to wiodąca na świecie firma doradcza i konsultingowa działająca w oparciu o analizę danych i informacji. Oferujemy całościową, unikatową i wszechstronną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, co czują i jak działają – globalnie i lokalnie – na ponad 90 rynkach. Łącząc pogłębioną wiedzę i doświadczenie naszych pracowników, nasze zasoby danych i wypracowane przez lata normy, a także innowacyjne analizy i technologie analityczne, pomagamy naszym klientom rozumieć ludzi i stymulować zrównoważony wzrost.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Reklama audio online w pigułce! Premiera poradnika Grupy Roboczej Audiowideo IAB Polska

reklama audio

Audio w internecie wydaje się być obecne od zawsze. Znany wszystkim format mp3 został opracowany już w 1993 roku i walnie przyczynił się do popularyzacji audio online. Przełom lat 90. i 2000. to okres, w którym jak grzyby po deszczu powstawały platformy P2P służące do wymiany plików audio i wideo.

Obecnie, patrząc bliżej na podmioty tworzące ten rynek, można wyróżnić trzy podstawowe grupy:

  1. Radia internetowe
  2. Serwisy streamingowe
  3. Podcasty

To, co je wszystkie łączy, to przede wszystkim legalne źródło pochodzenia, co jest bardzo istotne zarówno dla użytkowników jak i reklamodawców. W poszczególnych częściach poradnika eksperci opisują cechy każdego z powyższych mediów.

Poradnik Reklamy Audio Online to kompendium wiedzy z zakresu tego typu reklamy. Stanowi on zarówno idealny wstęp dla osób, które nie znają jeszcze tej części rynku, jak również pogłębienie i usystematyzowanie informacji dla osób, które już korzystają z reklamy audio online. Znajdziecie w nim swobodny, lecz kompleksowy wstęp wprowadzający do świata audio online. Obrazujący jego transformację, a także pogłębione usystematyzowanie zakresu możliwości reklamowych, charakterystykę użytkowników, formatów reklamowych czy modeli emisji. Prace nad poradnikiem w Grupie Roboczej Audiowideo IAB Polska (a także poza Grupą) trwały prawie rok, a nad ich przebiegiem i redakcją czuwał Adam Pachla z Grupy RMF. Efektem prac jest poradnik, który z czystym sumieniem mogę polecić wszystkich chcącym zgłębić wiedzę w zakresie reklamy audio online.

Rafał Jung, szef Grupy Roboczej Audiowideo przy IAB Polska; Marketing Product Manager w Polska Press Grupa

Publikacja składa się z następujących rozdziałów:

  • Landscape Audio Platformy streamingowe
  • Streaming dźwięku – przegląd platform, treści i sposobów
  • Podcasty
  • Tematycznie charakterystyczni
  • (R)EWOLUCJA audio
  • Reklama audio: formaty, modele rozliczeniowe, targetowanie
  • Programmatic Audio
  • Gdzie i jak słuchamy dziś cyfrowych treści
  • Pomiar audio
  • Wyzwania dla formatu digital audio w roku 2021
  • Case study: Polkomtel Sp. z o.o.
  • Case study: ING Bank Śląski

Autorami materiału są członkowie Grupy Roboczej: Adam Pachla, Grupa RMF; Jarosław Śliżewski, Grupa Radiowa Agory; Michał Jeziółkowski, Społeczności; Radek Sączek, Tandem Media; Michał Dobrzański, Tandem Media; Marcin Kozera, Wirtualna Polska Media; Małgorzata Kmieciak, Smart; Marcin Pyra, Grupa RMF; Magda Stępińska-Ponganis, MOVIads.

POBIERAM PUBLIKACJĘ


Źródło: IAB Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Podcasty, SEO i programmatic tematami dwudziestej edycji DIMAQ Voice Online. Rejestracja otwarta! [BRIEF PATRONUJE]

DIMAQ

Podczas dwudziestego już spotkania DIMAQ VOICE Online wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Dorota Percha i Daniel Smoliński, Bluerank; Krzysztof Jakubowski, Sztuka Gadania oraz Karol Jurga, Yieldbird.

Prelekcja I, godz. 15:05:
„Twój serwis może więcej – jak przygotować się do nadchodzącej aktualizacji algorytmu Google”
Dorota Percha i Daniel Smoliński, Bluerank

Maj to miesiąc długo zapowiadanej aktualizacji Google Page Experience, która dotyczyć ma tego jak użytkownicy postrzegają doświadczenia interakcji ze stroną internetową. W aktualizacji Google kładzie nacisk na czynniki UX, takie jak szybkość ładowania stron, szybkość, z jaką witryna reaguje na kliknięcie użytkownika, czy dostosowanie do urządzeń mobilnych. Optymalizacja pod kątem tych czynników ma za zadanie sprawić, że strony będą dawały użytkownikom lepsze doświadczenia, a także pomoże dostosować witryny do oczekiwań użytkowników urządzeń mobilnych. Co ważne, Google od kilku lat budował portfolio odpowiednich narzędzi i mechanizmów wspierających prace webmasterskie. Z początkiem 2021 roku część wykorzystywanych metryk Core Web Vitals będzie uwzględniona przy całościowej ocenie witryny. Warto mieć na uwadze, że lepsze doświadczenia użytkowników mogą przyczynić się to do sukcesu biznesowego w internecie, ponieważ użytkownicy będą bardziej zaangażowani, a wyeliminowanie kłopotliwych miejsc przyczyni się do zwiększenia konwersji na stronie.

Podczas prelekcji dowiesz się:
– Czego możemy spodziewać się po aktualizacji Google Page Experience? Na czym w głównej mierze skupiają się zmiany, jak korzyści płyną z ich wdrożenia w aspekcie biznesowym?
– Czym jest SXO? Do czego służą heurystyki Nielsena? Jak optymalizacje SXO mogą wpłynąć na konwersje?
– Jakie zadanie ma inicjatywa Google „Core Web Vitals”?

Prelekcja II, godz. 15:35:
„Podcast jako narzędzie budowania marki osobistej i kreatywnego zarabiania”
Krzysztof Jakubowski, Sztuka Gadania

Czy myślałeś o prowadzeniu własnego podcastu? Podczas spotkania dowiesz się między innymi:
– Jak dzięki podcastom: budować markę osobistą, zarabiać, tworzyć relacje i więzi ze słuchaczami oraz nawiązywać kontakty w swojej branży?
– Jakie są korzyści z prowadzenia podcastu, czyli dlaczego warto tworzyć?
– Jakie możesz spotkać wyzwania związane z podcastowaniem?

Prelekcja III, godz. 16:05:
„Zmiany, zmiany, zmiany – czyli codzienność branży programmatic. Szansa czy przeszkoda?”
Karol Jurga, Yieldbird

Branża programmatic nie tylko rośnie, ale również dynamicznie się zmienia. Każda taka zmiana wymusza inwestycje, pojawiają się dodatkowe koszty, ale czy mogą przerodzić się one w dodatkowe przychody? Krótko o zmianach, które miały miejsce i które są przed nami oraz o tym czy należy się ich obawiać czy wyczekiwać z niecierpliwością.

Podczas prelekcji dowiesz się:
– Jak szybko zmienia się branża programmatic?
– Jakie zmiany dotyczą First Price Auction, GDPR oraz cookies?
– Jak reagować na zmiany? Jak się przygotować i jak je wykorzystać?

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.


Źródło: IAB Polska

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

„Tygodnik Powszechny” i Audioteka łączą siły. Bo najlepsze teksty powinno być słychać!

mezczyzna w rozowej koszuli slucha muzyki w sluchawkach

Audioteka dla każdego

Audioteka znana z zamiłowania do dobrych historii wciąż szuka inspiracji i nawiązuje współpracę z najlepszymi twórcami. „Tygodnik Powszechny” od lat wyróżnia się czułym i obiektywnym spojrzeniem na rzeczywistość, oferując swoim Czytelnikom rzetelne i wnikliwe dziennikarstwo.

Podkast Powszechny, czyli pierwszy podkast realizowany przez redakcję „Tygodnika Powszechnego”, cieszy się niezmiennie sporą popularnością wśród słuchaczy Audioteki – znajduje się w gronie dziesięciu najchętniej słuchanych podkastów w aplikacji!

Na święta „Tygodnik Powszechny” postanowił połączyć siły z Audioteką, aby przygotować wyjątkowe audio wydanie świątecznego numeru specjalnego „Tygodnika Powszechnego” – „Święto spotkania”.

„Tygodnik” zawsze chce towarzyszyć swoim Czytelnikom, a dzięki wersji do słuchania – najpierw podkasty, teraz także wybór artykułów i audiobookowe wydania specjalne – może Państwu towarzyszyć także przy tych wszystkich czynnościach, które zajmują nam czas, ale głowę pozostawiają wolną: od przemieszczania się po zmywanie. „Tygodnik” w wersji audio to nasza odpowiedź na zabieganie i brak czasu, którego wszyscy doświadczamy – a może nawet po trosze bunt przeciwko temu. Ale nie tylko o wygodę tu chodzi – także o wszystkich Państwa, którzy nie mogą czytać z powodu choroby czy problemów ze wzrokiem. Wreszcie, słowo mówione jest najbardziej naturalną dla ludzi formą komunikacji – pozwalającą znajdować wspólny język, budować zrozumienie i więzi. Cieszymy się, że technologia pozwala nam wreszcie towarzyszyć Państwu także i w ten sposób.

Michał Kuźmiński, zastępca redaktora naczelnego „Tygodnika”

Ponad 14-godzinne wydanie specjalne będzie dostępne w Audiotece od środy 23 grudnia, bezpłatnie dla subskrybentów Audioteka Klub i w cenie 22 zł dla pozostałych słuchaczy.

To dla nas wielka przyjemność wspierać „Tygodnik Powszechny” w docieraniu do szerszego grona odbiorców i współuczestniczyć w nagrywaniu tak wartościowych treści. Podkast „Tygodnika” cieszy się dotychczas dużym zainteresowaniem słuchaczy Audioteki. Jestem przekonany, że gdy zaoferujemy kolejne nagrania, dostępne wyłącznie w naszej aplikacji, one także przyciągną uwagę naszych użytkowników. Zarówno „Tygodnik Powszechny”, jak i Audioteka tworzą treści najwyższej jakości, dlatego cieszymy się że ta współpraca pomiędzy naszymi redakcjami tak dobrze się rozwija.

Arkadiusz Seidler, członek zarządu ds. wydawniczych w Audiotece

Na początku 2021 r. Audioteka i Tygodnik Powszechny wspólnie zaproponują słuchaczom i czytelnikom zupełnie nowy format – wybór najciekawszych artykułów z wydania drukowanego w wersji audio.

Wybór ten będzie dostępny wyłącznie w aplikacji Audioteki, bezpłatnie dla subskrybentów Audioteka Klub. Pierwsze odcinki publikowane będą od stycznia 2021 r.


Źródło: informacja prasowa Tygodnika Powszechnego 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF