NU Horizons dla L’Oreal Professionnel. Pokaz LOOK&LEARN French Blond w Digital Knowledge Space

pokaz Loreal Professionel

Multimedialny pokaz LOOK&LEARN French Blond, organizowany przez agencję Nu Horizons na zlecenie L’Oreal Professionnel, odbył się w formule online, w studio Digital Knowledge Space w Warszawie.

Realizacja w nowej technologii, kran kamerowy, ekran LED o wym. 11×4 m, ekran diodowy na podłodze o wym. 4×3 m i wybieg 12 m kw. – to wszystko pozwoliło przenieść pokaz do onlinowego świata. Wydarzenie rozpoczęło się od piaszczystej plaży w Saint Tropez, drugiego dnia przeniesione zostało na jacht w Monte Carlo, a trzeciego zakończone na czerwonym dywanie w Cannes. Grafiki stanowiące dodatkowe tło scenograficzne dodały eleganckiego charakteru całemu wydarzeniu.

Pokaz odbył się w największym studio Digital Knowledge Space, które ma 330 metrów kwadratowych i 7,30 metrów wysokości całkowitej. Reżyserka z podglądem na studio na poziomie +1 zapewnia pełną kontrolę podczas wydarzenia i zasady bezpieczeństwa. Szeroka brama wjazdowa umożliwia łatwe wprowadzanie gabarytowych sprzętów i urządzeń oraz 700 kilogramów piasku, z którego została usypana plaża – wspomina Joanna Ginter, producent Digital Knowledge Space. Wyzwaniem producenckim była logistyka oraz przygotowanie odpowiedniego sprzętu, który umożliwiał pracę w niecodziennych warunkach (piasek).
Nasze nowe ramię kamerowe ma bardzo wiele zalet. Głowica ronin pozwala na pełną stabilizację natomiast składane ramię pozwala na szybkie „zwinięcie” oraz powtórne rozwinięcie się z planu, co pozwala pracować innym kamerom nie wchodząc im w kadr – wspomina Łukasz Rosiński z SOLDIER TV.
Do realizacji użyto kamer pełnoklatkowych sony fx9 wraz z optykami Sony g-master 70-200 mm , 16-35mm, 24-70 mm f2.8, 2 systemów bezprzewodowego video, stołu Black magic studio, intercomu bezprzewodowego altair oraz monitorów Liliput.
Do oświetlenia studia wykorzystane zostały m.in. lampy: ClayPaky Scenius Profile, Claypaky Mythos, Robe Robin 600 LED Wash oraz Stairville Show Bar TriLED. Wyzwaniem było połączenie światła scenicznego z czarnobiałą stylizacją Klienta, przy zachowaniu żywego i pełnego koloru i blasku odcienia włosów modelek – wspomina Agnieszka Chaber-Tomczak, new business director Digital Knowledge Space.

Digital Knowledge Space jako przestrzeń eventowa zapewniła przestronne przestrzenie dla artystów, modelek, klienta i agencji. Pełne zaplecze garderobiane oraz dostęp do przestrzeni pomocniczych i magazynowych, wygodne foyer do dodatkowej aranżacji, wydzielone powierzchnie cateringowe jak również chill-out room oraz sundecki jako przestrzenie uświetniające event.

Ze względu na okoliczności pokaz odbywał się online. Za transmisje trzydniowego pokazu na stronie internetowej klienta odpowiedzialne było studio Digital Knowledge Space, które zostało wybrane przez Nu Horizons ze względu na wieloletnie doświadczenie oraz spełniające wymagania klienta przestrzenie. SOLDIER TV miał przyjemność zapewnić sprzęt filmowy‚ system realizacji oraz obsługę dzięki zaproszeniu Studia Digital Knowledge Space.


Źródło: Digital Knowledge Space 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF