...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Rekordowa transmisja Super Bowl

Super Bowl 2022

W nocy z niedzieli na poniedziałek został rozegrany finał Super Bowl. Według nieoficjalnych danych wielkie święto futbolu amerykańskiego mogło cieszyć się największą oglądalnością w historii.

56. finał rozgrywek, w którym wzięły udział drużyny Los Angeles Rams oraz Cincinanati Bengals zakończył się wynikiem 23:20. Mecz można było zobaczyć na stacjach NBC, Telemundo i w serwisie Peacock. Niepotwierdzone jeszcze dane mówią o liczbie widzów sięgającej nawet 117 milionów. Jest to wynik, który bije rekord oglądalności z 2014 (112 milionów), a także po kiepskich liczbach sprzed roku (jedynie 91 milionów w szczytowym momencie) daje dobre prognozy na przyszłość. Mecze o Super Bowl zajmują osiem miejsc z dziesięciu w zestawieniu wydarzeń z największą telewizyjną widownią w USA.

Również przerwa w wielkim finale ma do zaoferowania oglądającym kilka ciekawych atrakcji. Podczas Halftime Show widzowie mogą zobaczyć krótki koncert gwiazd muzycznych oraz największy festiwal reklam, które tworzone są pod kątem wydarzenia.

Adam Daniluk

POKAZ CANNES LIONS 2019, czyli seans reklam po którym filmu nie będzie!

Najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes, będzie można obejrzeć już 3 grudnia podczas Pokazu Cannes Lions. Tym razem aż w 8 kinach sieci Multikino widzowie przekonają się, że reklamy mogą być lepsze od filmów! Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Przyjdź do kina i zobacz reklamy, które są zbyt dobre do telewizji! Pełen emocji i rozrywki, dwugodzinny seans to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć reklamy docenione na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes. Ten niezwykły pokaz międzynarodowych reklamówek bawi jak najlepsza komedia, wzrusza niczym wytrawny dramat oraz wciąga i zaskakuje jak mocny thriller. To światowej klasy animacje, produkcje z niesamowitymi efektami specjalnymi, przypominające nieraz etiudy filmowe. Impreza już na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą, a z roku na rok poszerza swoje grono fanów, bijąc rekordy popularności. Podczas pokazu będzie można również zobaczyć dwie polskie, nagrodzone w  tym roku kampanie.

Pokaz odbędzie się 3 grudnia o godzinie 19:30, jednocześnie w siedmiu miastach Polski. Zapraszamy do sieci kin Multikino: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań Stary Browar, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż.

Bilety dostępne są w kasach biletowych lub online na stronie Multikina

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino, Feeders Agency, Starcom, Ars Thanea, Mniam.Tv, Expresso
Sponsorzy: AMS, Storytel
Partnerzy: Coca-cola, Good Looking Studio, iTaxi
Patroni medialni: Marketer +, Nowy Marketing, My Company Polska, PRoto, Marketing przy kawie, Filmweb, Gazeta.pl, Dla Studenta

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Historyczny pokaz mody w samolocie

Podczas jednego z ostatnich rejsów KLM na trasie z Amsterdamu do Nowego Jorku linia KLM zorganizowała nietypową atrakcję, w związku ze zbliżającym się setnym jubileuszem firmy, który będzie miał miejsce już 7 października b.r. Pasażerowie wspomnianego lotu mieli okazję zobaczyć na żywo unikalną kolekcję historycznych uniformów KLM, wykorzystywanych od 1957 roku, aż do dziś. Przejścia w samolocie stały się pokazowym „wybiegiem”, a oryginalne mundury z różnych epok i towarzyszące im akcesoria zaprezentowali członkowie załogi.

Wybieg mody… 10 tysięcy metrów nad ziemią

– Odkąd linie KLM zaczęły zatrudniać personel pokładowy w 1935, mundur miał wiele twarzy – od kapeluszy, przez plisowane spódnice, damskie spodnie, po rękawiczki – ale strój był zawsze nienagannie elegancki i stylowy.” – skomentował pokaz Cliff Muskiet – zawodowo – szef personelu pokładowego KLM, a jednocześnie organizator pokazu mody „nad chmurami”, który prywatnie jest kolekcjonerem uniformów różnych linii lotniczych. Członkowie załogi lotu z Amsterdamu do Nowego Jorku zaprezentowali oryginalne elementy ubioru wykorzystywane przez linię od 1957 roku do dnia dzisiejszego. Podczas pokazu można było zobaczyć stroje personelu KLM, a także spółki regionalnej – KLM Cityhopper oraz jej poprzedniczki NLM. Wszystkie eksponaty pochodziły z prywatnej kolekcji Cliffa Muskieta, który jest prawdziwym entuzjastą i kolekcjonerem mundurów lotniczych. W swoich zbiorach posiada 1577 uniformów od 563 linii lotniczych z całego świata. Roli komentatora pokazu podjął się szef załogi na danym rejsie, który przez pokładowe głośniki opowiadał o historii poszczególnych mundurów. Pasażerowie mogli dowiedzieć się miedzy innymi, że charakterystyczny intensywnie niebieski kolor pracownicy KLM noszą od 1971 roku, a projektantami uniformów linii były takie sławy świata mody jak Nina Ricci i Mart Visser. 

– Moim zdaniem to świetny pomysł, aby tuż przed setnymi urodzinami KLM, pokazać naszym pasażerom kawałek historii linii właśnie poprzez jej uniformy na przestrzeni lat. W rolę modeli i modelek podczas pokazu wcielili się moi koledzy i koleżanki z pracy, którzy doskonale poradzili sobie z tym zadaniem, mimo ograniczonego miejsca na pokładzie. Biorąc pod uwagę wyjątkowe okoliczności, brak miejsca oraz konieczność zachowania procedur bezpieczeństwa, nasze przedsięwzięcie uważam za bardzo udane.” –  podsumował organizator pokazu Cliff Muskiet.

Modowe wydarzenie w samolocie lecącym do Nowego Jorku nawiązywało również do Światowego Tygodnia Mody (World Fashion Week), który właśnie odbywa się w tym mieście, ale nie tylko! Pragnieniem organizatorów, było przybliżenie kawałka ciekawej historii najstarszych linii lotniczych na świecie poprzez mundur, który jest bardzo widocznym i charakterystycznym elementem wyróżniającym każdą linię lotniczą.

Niespodzianki na pokładzie

Pokaz historycznych strojów w samolocie to nie pierwsza tego typu atrakcja, którą KLM zorganizował dla swoich pasażerów podczas jednego z regularnych rejsów. W przeszłości  na pokładzie KLM występowała już Królewska Holenderska Orkiestra Symfoniczna (The Royal Concertgebouw Orchestra), dając dwa minikoncerty inaugurujące światowe tournée z okazji 125 rocznicy jej istnienia. Pasażerowie innego lotu KLM w drodze do Hongkongu zostali mile zaskoczeni kolacją przygotowaną przez słynnego holenderskiego szefa kuchni Richarda Ekkebusa, który wszystkie dania gotował na pokładzie samolotu. Natomiast partner KLM – linie Air France zrobiły inną niespodziankę swoim pasażerom lecącym z Szanghaju do Paryża latem tego roku. Lot został uświetniony pokazem baletowym w wykonaniu 10 autentycznych tancerek z Paryskiej Opery, które wykonały unikalne przedstawienie w choreografii specjalnie zaadaptowanej do przestrzeni dostępnej w samolocie.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF