Tag
pokolenia
Prawidłowo przeprowadzony proces biznesowej sukcesji trwa nawet 7-8 lat. Statystyki wskazują jednak, że w Polsce tylko 8 proc. dzieci chce przejąć biznesy po swoich rodzicach i wziąć za nią odpowiedzialność. Proces ten budzi wiele emocji w…
EKSPERCI: Synergia między pokoleniami- warsztat
Za nami cztery spotkania, w czasie których poszukiwaliśmy synergii w różnorodności pokoleń w biznesie.
publikujemy podsumowanie tych spotkań, przygotowane przez Martę Chalimoniuk-Nowak oraz filmową relację z warsztatów. Ich celem jest…
Jak pandemia wpłynęła na czas wolny różnych pokoleń Polaków
Czas wolny jest bardzo ważnym elementem z perspektywy współczesnego marketingu. Nasza uwaga i czas stały się zasobami, o które konkurują marketerzy. Z jednej strony właśnie wtedy konsumenci wydają najwięcej pieniędzy, z drugiej to moment,…
TikTok łączy pokolenia – mamy królują na platformie, nie tylko 26 maja!
Dzień Matki to jedno z ulubionych świąt w Polsce, które wzbudza ogromną ilość pozytywnych emocji. Ten dzień co roku hucznie obchodzony jest także na TikToku. Globalna platforma łączy pokolenia, zrzeszając młodych kreatorów oraz rodziców,…
Diversity & Inclusion – NOWE WYZWANIA, NOWE KOMPETENCJE, NOWE SZANSE
W tej edycji programu Dream Employer staraliśmy się pochylić nad różnorodnością pokoleniową. To zasługa Milenialsów, którym tak wiele badań i analiz poświęcano w ostatnich latach, do czasu kiedy ktoś zadał pytanie - dobrze, a co z…
Różnice między pokoleniami coraz bardziej widoczne. Co nas różni najbardziej? [RAPORT]
Z badania „Future of Aging” autorstwa Havas Group wynika, że różnice między pokoleniami rosną, a pandemia jeszcze je pogłębia. Z raportu wynika m.in., że aż 48 proc. młodych ludzi uważa, że w ramach walki z pandemią i dla ochrony starszych…
“Power Generation”, czyli potencjał rynkowy osób w wieku 50+
Żyjemy dłużej i dłużej jesteśmy młodzi. Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników po 50-tym roku życia należy do priorytetowych działań krajów Unii Europejskiej. Zgodnie z założeniami Strategii Lizbońskiej przyjętej przez kraje UE w 2000…
Black Friday w Polsce: jak będą kupować pokolenia?
2020 rok bezsprzecznie przyspieszył rewolucję technologiczną sprawiając, że zdecydowana większość pokolenia Baby Boomers (osoby urodzone w latach 1946-1964) skutecznie przeniosła swoje nawyki zakupowe do online’u. Q4 jest najważniejszym dla…
Wszyscy chcemy być szczęśliwi w pracy. Wyniki badania Culture.buzz komentują autorzy raportu i…
Firma Qmatch spytała Polaków o to, jak wyobrażają sobie idealne miejsce zatrudnienia. Przedstawiciele wszystkich pokoleń są zgodni – organizacja, pracownicy i liderzy powinni tworzyć kulturę, w której dba się o radość i przyjemność z pracy.…
Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów opinii oczekują Polacy?
Od paru tygodni wydawać się może, że świat się zatrzymał. Życie społeczne zmieniło się o 180 stopni. Ujawniły się lęki, strach o życie i zdrowie najbliższych, co – szczególnie na początku – prowadziło do szerzenia dezinformacji i skrajnych…