...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

11 agencji z Polski nominowanych do Google Premier Partner Awards 2017

Google ogłosił długo oczekiwane nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Łącznie 150 agencji z Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki zawalczy o nagrody w 6 kategoriach. Jury weźmie pod uwagę nie tylko profesjonalne i efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych Google, ale także wyniki, jakie agencja wygenerowała dla swoich klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Polskie agencje łącznie otrzymały aż 24 nominacje – liderem zestawienia jest agencja Sempai I NetArch, która dostała ich aż 5. Kolejno 4 nominacje otrzymała THEY.PL, a 3 przypadły ubiegłorocznemu zwycięzcy Bluerank. Po 2 nominacje przyznano Marketing Online – Centrum Promocji Internetowej, Sales Tube, Semahead, Cube Group S.A. i po 1 SMG PM, Up & More, K2 Search Sp. z o.o. oraz PromoTraffic.

Uczestnicy tegorocznej edycji konkursu zawiesili poprzeczkę bardzo wysoko. Wytypowanie nominowanych z listy tak imponujących zgłoszeń zawsze jest dla jury trudnym zadaniem, jednak poziom innowacyjności w obszarze marketingu internetowego oraz zaangażowanie i kreatywność agencji, przekładająca się na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, są dla nas bardzo inspirujące. Każdy z naszych Partnerów spełnia wymogi stawiane przez Google, więc firmy z sektora MŚP mogą być pewne, że ich marki, jak i budżety reklamowe znajdują się w dobrych rękach – mówi Helene Ambiana, Head of Google Partners, EMEA.

Agencje, które chcą zgłosić swoją kandydaturę do konkursu muszą dołączyć do programu Google Partners. Jego celem jest pomoc małym i średnim firmom w zaistnieniu w internecie oraz znalezieniu nowych klientów dzięki współpracy ze sprawdzoną agencją. Aby do niego dołączyć, agencje marketingu internetowego muszą pomyślnie przejść przez serię egzaminów i udowodnić, że posiadają kwalifikacje z zakresu korzystania i wdrażania produktów reklamowych Google.

Sześciu zwycięzców pierwszego etapu konkursu zostanie ogłoszonych podczas ceremonii w Dublinie we wrześniu br. Zwycięzcy zostaną nominowani do globalnych nagród Premier Partner Awards, które zostaną wręczone w Nowym Jorku 28 września br. Konkurs Premier Partner Awards w regionie EMEA odbywa się po raz drugi i jest doskonałym sposobem na zaprezentowanie osiągnięć agencji szerszej publiczności, w tym także potencjalnym partnerom biznesowym.

Lista certyfikowanych Partnerów Google jest dostępna pod adresem: google.com/partners

Więcej informacji o tym, jak zostać Partnerem Google można znaleźć na stronie: google.com/partners/join.

:

Informacja prasowa/ opracowanie: Anita Florek

Anita Florek