Tag
polskie produkty
50 miejscowości, 5,5 tysiąca kilometrów w trasie i niemal 20 tysięcy uczestników – PKN ORLEN podsumował wakacyjną akcję #WspieramyPolskę, w ramach której promuje postawy patriotyzmu gospodarczego. Koncern konsekwentnie rozwija współpracę z…
Netto przejmuje Tesco Polska i zwiększa liczbę sklepów do prawie 700
Salling Group, spółka macierzysta Netto Polska, porozumiała się z Tesco Polska w sprawie przejęcia całości działalności spółki – w tym jej sklepów i magazynów.
PKN ORLEN wspiera polskie przedsiębiorstwa!
PKN ORLEN konsekwentnie rozwija współpracę z polskimi przedsiębiorstwami, oferując na stacjach w kraju i za granicą coraz więcej produktów wytworzonych w Polsce. Kampania #WspieramyPolskę, którą przygotował koncern, ma wzmocnić postawy…
Solidarni w biznesie: jak polskie produkty i usługi tworzą nowe miejsca pracy?
Wybór rodzimych firm przekłada się nie tylko na wpływy z podatków oraz nowe inwestycje. Warto pamiętać, że patriotyzm ekonomiczny to przede wszystkim tworzenie nowych i utrzymanie obecnych miejsc pracy, co jest szczególnie ważne w dobie…
Czy strategia marki spójna z narodowymi symbolami lepiej promuje kraj?
Wiele osób pamięta z pewnością film „Skazani na Shawshank”. Arcydzieło bez dwóch zdań i niezmierzone źródło cytatów. Jeden z nich jak ulał pasuje do procesu budowania efektu pochodzenia. Po ucieczce Andy Dufresne, jego najbliższy przyjaciel…
Polskie produkty żywnościowe już skutecznie promują Polskę
Historia firmy sięga 2004 roku. To wtedy w rodzinnej tłoczni pojawiła się nowa prasa do wyciskania soku i rozdrabniacz do owoców - co ciekawe - własnej konstrukcji. Dzięki nim, zaangażowaniu i pasji całej rodziny popłynął pierwszy sok z…
Bracia Sadownicy na stacjach PKN ORLEN
W ramach kampanii projektu "Pij polskie soki" prezentujemy jednego z jej bohaterów - Braci Sadowników.
Silne polskie marki budują siłę polskiej gospodarki
Polska nie potrzebuje promocji... a już na pewno nie takiej, jakiej próby podejmowano w ostatnich latach. Polsce potrzebna jest promocja polskich produktów!
Dlatego tak godna poparcia jest inicjatywa PKN ORLEN i jego kampania „Pij polskie…
Sok z gór na stacjach PKN ORLEN
Jednym z bohaterów kampanii PKN ORLEN „Pij polskie soki” jest SOK Z GÓR. Zapytaliśmy Wojciecha Majkę, partnera handlowego i przyjaciela rodzinnej tłoczni ZPO Janusz Koza - SOK Z GÓR, rozwijającego rodzinny projekt PRAWDZIWE PRODUKTY,…
Wiedza o uprawie jabłek przekazywana jest z pokolenia na pokolenie
Jednym z bohaterów kampanii PKN Orlen „Pij polskie soki” jest firma „Bracia Sadownicy”. Zapytaliśmy Adama Jędrzejewskiego - jednego ze współwłaścicieli firmy - dlaczego zdecydował się wziąć udział w projekcie PKN Orlen.