...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

NVIDIA CHARITY – gamingowy live stream dla dzieci z Akademii Przyszłości, aby walczyć z wykluczeniem cyfrowym najmłodszych

Akcja charytatywna NVIDIA Akademia Przyszłości

W dniach 9-13 grudnia NVIDIA zagra dla Akademii Przyszłości. W tym czasie odbędzie się 100-godzinna (rekordowa) transmisja, podczas której zaproszone gwiazdy wraz ze swoimi fanami postarają się zebrać jak największą kwotę na rzecz dzieci z Akademii Przyszłości.

Pandemia COVID-19 szczególnie uwydatniła problem cyfrowego wykluczenia dzieci. Choć na pierwszy rzut oka problem ten ogranicza się głównie do trudności w nauce zdalnej, w rzeczywistości jest on znacznie bardziej złożony. Wykluczenie cyfrowe jest w konsekwencji wykluczeniem społecznym. Wpływa na dostęp do kultury i rozrywki, ogranicza relacje społeczne, ponieważ świat wirtualny jest częstym tematem rozmów dzieci.

Co trzeci uczeń w Polsce rezygnuje ze starań, ponieważ uznaje, że nie jest wystarczająco dobry w danej dziedzinie. Brak wiary w siebie oddziałuje negatywnie na ich obecną i przyszłą sytuację społeczną, relacje, które tworzą, życie rodzinne czy ekonomiczne.
Przed dziećmi stoją ogromne możliwości. Mogą je odkryć pod warunkiem, że będzie im towarzyszył mądry dorosły człowiek, który wesprze je, zamiast deprymować i zmotywuje stawiając wyzwania.

NVIDIA karty graficzne Akademia Przyszłości
Źródło: NVIDIA

Razem z NVIDIA i AORUS pomagaj dzieciom z Akademii Przyszłości

W dniach od 9 do 13 grudnia odbędzie się 100-godzinny stream charytatywny, w którym wystąpią gwiazdy i influencerzy z sieci gamingowych devils.one, DobreStreamy, Fantasyexpo, Gameset, Honoris, JaRock oraz Knacks.pro. Wśród gwiazd zobaczymy takie osoby, jak Marcin ‘Jankos’ Jankowski, Jerzy Janowicz, Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski, Marcin Gortat, Paweł ‘Leh’ Lehman, Wojciech ‘Łozo’ Łozowski, Robert Makłowicz, Piotr ‘izak’ Skowyrski, Damian ‘Nervarien’ Ziaja i wielu innych.

Najwyższe donacje zostaną nagrodzone specjalnie przygotowanymi kartami graficznymi, inspirowanymi najnowszymi grami komputerowymi: GIGABYTE GeForce RTX 3090 GAMING OC za największą sumarycznie wpłatę, AORUS GeForce RTX 3080 XTREME za drugie miejsce oraz GIGABYTE GeForce RTX 3070 GAMING OC za trzecie. W trakcie akcji charytatywnej zostaną także przeprowadzone atrakcyjne aukcje sprzętowe. Bądźcie w tych dniach razem z nami!

Wejdź na stronę NVIDIA CHARITY STREAM i pomóż zmienić historię wielu dzieci.

O Akademii Przyszłości

Akademia Przyszłości od 2003 r. pomaga dzieciom, które w siebie nie wierzą, mają niską samoocenę. To bezpieczna, twórcza przestrzeń, w której dziecko spotyka się z drugim człowiekiem, dorosłym, który chce mu poświęcić swój czas i uwagę, być dla niego mądrym towarzyszem. Dzieci uczestniczą w cotygodniowych zajęciach z indywidualnym tutorem. Pod ich wpływem zaczynają radzić sobie z dotychczasowymi trudnościami i wierzyć w swoje marzenia, odkrywają swoje mocne strony.

Akademia wyposaża dziecko w zasoby i doświadczenia, dzięki którym może pokonać dotychczasowe przeszkody i poradzić sobie w dorosłym życiu – przede wszystkim buduje w dziecku poczucie własnej wartości.
81% dzieci z Akademii Przyszłości odkrywa swoje mocne strony i zalety. 77% małych studentów bardziej wierzy w siebie, a aż 68% z nich dzięki udziałowi w programie zyskuje nowe plany i marzenia.


Źródło: informacja prasowa Fantasyexpo

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Polska Branża Eventowa, mimo trudnej sytuacji kontynuuje coroczną pomoc dzieciom!

Elfy SBE akcja charytatywna Mazowsze

Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE, mimo trudnej sytuacji rynkowej postanowiła kontynuować coroczną pomoc dzieciom. W tym roku pomaga Domowi Dziecka nr 16 w Warszawie. Firmy z branży zakupują materiały remontowe do 15 grudnia 2020 roku.

Od 9 lat Stowarzyszenie Branży Eventowej z zaangażowaniem firm z sektora przemysłu spotkań organizuje akcję charytatywną dla dziecięcych domów opieki. Tym razem branża postanowiła pochylić się nad Domem Dziecka nr 16 w Warszawie.

Akcja jest dość nietypowa. Dlaczego?

Organizatorzy deklarują zbiórkę zakupionych materiałów remontowych do odnowienia ścian przestrzeni, w której mieszkają maluchy. Wspólnymi siłami chcą stworzyć bajkowy świat oraz wykreować na ścianach ELFY,
które staną się przyjaciółmi dzieci.

Jak mówi pani dyrektor Domu Dziecka – ELFY często stają się słuchaczami dziecięcych opowieści o tym jak bardzo chciałyby być szczęśliwe i zdrowe.
Jak przyłączyć się do akcji?

    1. Firma może wybrać produkt z listy, dostępnej na stronie: http://sbe.org.pl/elfy-sbe-edycja-x/
    2. Następnie należy zgłosić produkt na email: info@sbe.org.pl
    3. Firma zostanie wpisana na listę darczyńców, a wybrany produkt zostanie zablokowany, żeby nie powielać prezentów.
    4. Następnie należy zakupić i zapakować prezent oraz wysłać go do 15 grudnia 2020 roku na adres, który zostanie podany w odpowiedzi na wysłany email.

Niestety na dość nieprzewidywalną sytuację epidemiologiczną w tym roku akcja przeprowadzona jest on line. Projekt można również wesprzeć finansowo: https://zrzutka.pl/nx6rne

Organizatorzy zachęcają do dołączenia i dzielenia się dobrem. Czasem wystarczy tak niewiele, żeby zmienić świat dzieci, które również zostały zamknięte w przestrzeni Domu Dziecka bez możliwości zobaczenia najbliższych.

 


Źródło: Materiały prasowe Stowarzyszenia Branży Eventowej

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

RAZEM365: świąteczna, ogólnopolska akcja na rzecz pomocy dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych.

Uśmiech i zdrowie najmłodszych zamiast świątecznych upominków dla klientów firmy – taką ideę popularyzują pracownicy Carefleet S.A, jednej z wiodących na polskim rynku firm specjalizujących się w wynajmie długoterminowym samochodów. Aby pomóc dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych, stanęli przed obiektywem aparatu i przygotowali kalendarz RAZEM365. Zysk z jego sprzedaży przekażą fundacji Kawałek Nieba. Do wsparcia akcji zapraszają swoich klientów, partnerów biznesowych i firmy z całej Polski.

W ramach akcji został przygotowany dwunastostronicowy kalendarz ścienny na 2018 rok ze zdjęciami, na których w roli modelek i modeli pojawili się przedstawiciele różnych działów Carefleet S.A. Kolorowe, artystyczne zdjęcia przedstawiają uśmiechniętych ludzi z balonami, torbami pełnymi maskotek, pięknie opakowanymi prezentami. W tle pojawiają się samochody. Kalendarz przez cały rok ma przypominać o zagrożeniach czyhających na najmłodszych na polskich drogach oraz o tym, że niesienie pomocy może dawać radość i satysfakcję.

Fotografie, które wykonaliśmy, są swoistą metaforą idei całej akcji. Chodzi o przywrócenie radości na twarzach dzieci, które zostały brutalnie skrzywdzone przez los. Zdjęcia układają się w historię ludzi, którzy przez cały rok jadą z prezentami do potrzebujących dzieci, co ma przypominać o tym, że wsparcie potrzebne jest nie tylko od święta.  Środki zebrane w ramach kampanii zostaną przekazane Fundacji Kawałek Nieba, która ratuje życie i zdrowie dzieci chorych oraz niepełnosprawnych – mówi Frédéric Lustig, prezes zarządu Carefleet S.A. – Działania na rzecz najmłodszych są nam bliskie. Od wielu lat wspieramy podopiecznych domów dziecka, jesteśmy też głównym partnerem ogólnopolskiej kampanii Odblaskowi.pl, której celem jest podniesienie bezpieczeństwa dzieci na drogach poprzez promowanie pozytywnych nawyków, czyli noszenia opasek odblaskowych. Akcja RAZEM365 jest swoistą kontynuacją i uzupełnieniem tych działań – dodaje Frédéric Lustig.

Kalendarze RAZEM365 na rzecz pomocy dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych można nabyć za pomocą strony internetowej www.razem365.pl. Pracownicy Carefleet do wsparcia kampanii klientów i partnerów biznesowych oraz firmy, którym proponują zaangażowanie i czynny udział w akcji.

Kalendarze z własnym logo idealnym gwiazdkowym prezentem

Firmy z całej Polski, które włączą się w akcję, mogą nabyć kalendarze z własnym logo. Jak przekonuje Klaudia Rodak, marketing manager w Carefleet S.A., to doskonały świąteczny czy noworoczny upominek dla partnerów lub klientów firmy, a jednocześnie czytelny komunikat na temat zaangażowania społecznego przedsiębiorstwa.

Dla każdej z firm, która zechce włączyć się w akcję, przygotujemy kalendarze z jej własnym logo na okładce oraz każdej stronie wraz z informacją, że wspiera działania na rzecz dzieci poszkodowanych w wypadkach drogowych. Takie kalendarze, zamiast tradycyjnych świątecznych gadżetów firmowych, można rozesłać do pracowników czy klientów, jednocześnie wspierając szczytny cel – mówi Klaudia Rodak. – Chcemy, żeby każda firma, która włączy się w akcję, poczuła, że jest jej integralną częścią. Stąd właśnie nazwa RAZEM365 i możliwość nabywania kalendarzy z własnym logo. Do akcji już włączyła się Grupa EFL (Europejski Fundusz Leasingowy), zamawiając kilkaset kalendarzy – dodaje.

Kalendarze z własnym firmowym logo można zamówić za pośrednictwem strony internetowej www.razem365.pl. Zespół czuwający nad realizacją akcji naniesie logotyp i nazwę firmy na projekt kalendarza oraz zleci wydruk i wysyłkę do darczyńcy.

Tak naprawdę dajemy firmom możliwość stworzenia w prosty i szybki sposób własnej świątecznej akcji CSR. W ten sposób, w imię przyświecającej nam idei „Pomagamy razem”, chcemy zaangażować do działania jak największą liczbę przedsiębiorstw.  Dla nas liczy się cel, a jest nim zebranie jak największej liczby pieniędzy na pomoc dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych – dodaje Klaudia Rodak.

Według danych Komendy Głównej Policji w 2016 roku w Polsce miały miejsce 2 973 wypadki drogowe z udziałem dzieci w wieku 0–14 lat. W zdarzeniach tych 72 dzieci poniosło śmierć, a 3 260 doznało obrażeń. W stosunku do roku 2015 dane te wzrosły – liczba wypadków o 153 (+5,4%), liczba zabitych dzieci o 2 (+2,9%), liczba rannych dzieci o 182 (+5,9 %).[1]

Partnerem projektu RAZEM365 jest firma Fleet Meetings, wydawca magazynu flotowego Fleet, która wspiera również działania komunikacyjne wokół kampanii. Oficjalna prezentacja kalendarza nastąpi podczas IX Ogólnopolskich Targów Motoryzacyjnych I Biznesowych Fleet Market 2017, wydarzeniu skupiającym 7 500 przedstawicieli firm z całej Polski. Akcja została objęta patronatem medialnym m.in. przez Polska The Times, My Company Polska, Brief.pl oraz magazyn Dziecko.

[1] Komenda Główna Policji; Wypadki drogowe w 2016 roku; http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,Wypadki-drogowe-raporty-roczne.html, s. 38.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF