...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Znamy zwycięzców tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum!

6. Międzynarodowy Festiwal Golden Drum ogłosił zwycięzców tegorocznej edycji konkursu. Do organizatorów spłynęło 1150 prac, z czego 883 uczestniczyło w głównym konkursie a 267 było zgłoszonych do konkursu Young Drummers.

Przesłane prace w sekcji konkursowej WHAT recenzowało jury pod przewodnictwem Tiffany Rolfe, „Woman to Watch”.

 Zgłoszenia były ocenianie między innymi pod kątem, najlepszego rozwiązania i jego najbardziej efektywnej realizacji. poszczególnych prac przesuwających granice 

 – W tym roku mieliśmy wspaniały zespół jury, składający się z kreatywnych talentów z tej części świata jak i z poza regionu CEE. Dzięki temu zyskaliśmy nową perspektywę i spostrzeżenia w ocenie prac, które zakwalifikowane zostały na shortlisty Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wyborów i mamy nadzieję, że zainspirują innych tak mocno,  jak nas  – powiedziała Tiffany Rolfe, przewodnicząca jury WHAT.

Przewodniczącym sekcji WHY jest Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner, 180hearbeats + Jung v Matt, Polska, niezależnej agencję Golden Drum roku 2018. Mikołaj zastąpił Álvaro Rodriguesa, który niestety nie mógł dołączyć na festiwal. 

 – W tym roku mamy wiele świetnych rzeczy. Nasz region był ostatnio bardzo kreatywny i na pewno można to zobaczyć na shortlistach! Duża liczba bardzo jakościowych prac zaowocowała długimi dyskusjami, ale uważam, że skończyliśmy z listą, która wielu uszczęśliwi 🙂 – Mikołaj Sadowski, Przewodniczący Jury WHY.

Gratulujemy! 

Zobacz finalistów: https://goldendrum.com/showcase

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum

Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.

Tegoroczny festiwal rozpocznie się 17 października i potrwa dwa dni. Jego uczestnicy będą dyskutować jak branża kreatywna i jej działania może przyczynić się do poprawy sytuacji naszej planety. Tematem przewodnim festiwalu będzie Creatvity4Chnge.

Gwiazdami tegorocznej edycji będą:

Slavoj Żiżek: filozof i teoretyk kultury, dyrektor Birkbeck Institute for Humanities w Londynie który zajmuje się psychoanalizą, polityką i kulturą popularną. Slavoj Żiżek jest znany z prowokacyjnego stylu oraz wyrazistego humoru. Jest autorem 80 książek, jego debata z dr. Jordanem Petersonem
w Toronto została okrzyknięta intelektualnym wydarzeniem ostatniej dekady. 

Jeanette Liendo: jest starszą wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Mastercard, kieruje marketingiem firmy w całej Europie. Jej doświadczenie obejmuje pracę w Ameryce Łacińskiej, Ameryce Północnej i APEC. Z perspektywy międzynarodowego eksperta Jeanette opowie jak budować współpracę między klientem a agencją by stymulować proces kreatywny.  

Profesor Bogdan Draganski: to topowy badacz mózgu na świecie, ekspert w zakresie neuronauki. Jest konsultantem neurologii w Klinice Neurobiologii Klinicznej w Szpitalu Uniwersyteckim w Lozannie, dyrektorem laboratorium neuroobrazowania LREN. Na Golden Drum opowie o aktualnych technikach wykorzystywanych do modulowania poszczególnych funkcji mózgu, w tym jak zwiększać potencjał kreatywny. 

W Portoroż zobaczymy także Polaków: 

Michał Marczak: reżyser filmowy i reklamowy, jego ostatni film: „Wszystkie nieprzespane noce” został nagrodzony między innymi w Sundance oraz trafił do top zestawień takich magazynów jak Rolling Stone Magazine i IndieWire. Jego poprzednie dzieło, film „Fuck for Forest”, został uznany przez Polski Instytut Sztuki Filmowej za najczęściej wyświetlany polski dokument za granicą w 2013 roku, a brytyjski magazyn Dazed & Confused wyróżnił „Fuck for Forest” jako jeden z 10 filmów najbardziej innowacyjnych i rozwijających gatunek dokumentu.  

Anna Różalska: założycielka i CEO agencji Match & Spark, reprezentującej ponad 40 twórców filmowych. W 2016 roku, podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, magazyn Screen International przyznał jej prestiżowy tytuł „Future Leaders – Agents”. 

Wspólnie z Michałem Marczekiem opowie jak znaleźć odpowiednią osobę do projektu, a właściwie jak znaleźć odpowiedni projekt, jak pracować nad innym budżetem, znaleźć mądre rozwiązania, aby sprostać większym lub mniejszym wyzwaniom w każdym projekcie.

Agata Małkowska-Szozda: szefowa departamentu Reklamy, Marketingu i PR magazynu „Press”, współautorka książki „101 reklam, które musisz znać”, podsumowujących dwie dekady reklamy
w Polsce. 

Podczas Golden Drum poprowadzi dyskusję panelową „Let’s cut the bullshit”
z przedstawicielami agencji sieciowych i niezależnych, wśród nich znajdzie się także Mikołaj Sadowski.

Mikołaj Sadowski: Chief Creative Officer i partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Laureat ponad 230 nagród, wśród nich Cannes Lions, Clio, NYF, Epica i Eurobest. W 2018 roku zdobył
na Golden Drum prestiżowy tytuł Golden Dragon dla najlepszej niezależnej agencji.

Golden Drum to jeden z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych w Europie, w zeszłym roku festiwal otrzymał prestiżową nagrodę Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation
of Advertisers), przyznaną za podnoszenie poziomu komunikacji marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i promowanie transparentności w reklamie. Nagrody Golden Drum uwzględniane są w rankingach, opracowywanych przez WARC (wcześniejsze Gunn Report), to przywilej zaledwie ośmiu festiwali regionalnych na świecie.

Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 13 sierpnia, ten dzień jest też ostatnim dniem kiedy są dostępne karnety EARLY BIRD. Jak co roku, częścią festiwalu będzie Young Drummers Competition, która jest skierowana do młodych osób, które nie ukończyły  30 roku życia. 

Kluczowe daty:

Festiwal:

  1. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019

Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Zgłoszenia:

Termin przyjmowania zgłoszeń: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00

Karnety festiwalowe EARLY BIRD: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00

Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkuresie Golden Drum: 16 października 2019

Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00

Rejestracja i zgłoszenia: https://engine.goldendrum.com

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Festiwal Golden Drum po raz kolejny wybiera MSL

Dwudziesta szósta edycja Golden Drum odbędzie się 17 i 18 października 2019 roku w pięknej nadmorskiej miejscowości Portorož w Słowenii. Po raz czwarty z rzędu wyłącznym partnerem PR festiwalu jest MSLGROUP. Agencja odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych na 15 rynkach CEE.

Golden Drum to jeden z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych w Europie, w zeszłym roku festiwal otrzymał prestiżową nagrodę Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers), przyznaną za podnoszenie poziomu komunikacji marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i promowanie transparentności w reklamie. Nagrody Golden Drum uwzględniane są w rankingach, opracowywanych przez WARC (wcześniejsze Gunn Report), to przywilej zaledwie ośmiu festiwali regionalnych na świecie.

– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że znów możemy być częścią Golden Drum i budować pozytywny wizerunek festiwalu! Kilkuletnia już relacja z tak prestiżowym partnerem pokazuje wysokie standardy naszej pracy i skuteczność MSL w prowadzeniu kampanii multimarketowych – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu MSLGROUP CEE.

Warszawski hub MSL na rynki Europy Środkowo-Wschodniej będzie odpowiedzialny za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych Festiwalu Golden Drum w Chorwacji, Bułgarii, Czechach, Finlandii, Grecji, na Węgrzech, we Włoszech, Czarnogórze, Macedonii Północnej, Polsce, Serbii, Słowacji, Rumunii, Rosji i Turcji. W projekcie wezmą udział agencje MSL i lokalne biura Publicis Groupe, które sprawdziły się w pracy na rzecz poprzednich odsłon festiwalu. 

Kluczowe daty:

Festiwal:

  1. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019

Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Zgłoszenia:

Termin przyjmowania zgłoszeń: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00

Karnety festiwalowe EARLY BIRD: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00

Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkursie Golden Drum: 16 października 2019

Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00

Rejestracja i zgłoszenia: https://engine.goldendrum.com

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF