Tag
potrzeby klientów
Organy regulacyjne odpowiedzialne za branżę usług finansowych podejmują szeroko zakrojone działania, aby banki na całym świecie były świadome zagrożeń związanych ze zmianami klimatu. Powinny tak formułować odpowiednie strategie i…
Połowa polskich firm nie bierze pod uwagę potrzeb klientów przy transformacji cyfrowej
49 proc. polskich przedsiębiorstw nie uważa, że analiza perspektywy klientów jest krokiem, od którego należy zacząć transformację cyfrową - pokazują badania "Stan transformacji cyfrowej w Polsce" przeprowadzone przez Kantar na zlecenie…
Mastercard „Become Index”: Pandemia przyspiesza innowacje, ale wymaga nowego spojrzenia na potrzeby…
Druga edycja badania o innowacyjności w biznesie, przygotowana przez Mastercard i Harvard Business Review Analytic Services, pokazuje, na jakie obszary firmy powinny zwrócić uwagę, jeśli chcą odnieść sukces w post-pandemicznej…
Jak klienci zmienili swoje nawyki?
Pierwsza fala pandemii koronawirusa zmieniła zachowania konsumentów na całym świecie. Rynek oczekiwał na potwierdzenie badaniami zakresu i kierunku tych przeobrażeń. Zrozumienie skali oraz tempa rozwoju nowego trendu może pozwolić…
MVP, czyli jak stworzyć biznes online w czasach kryzysu
Decyzja o starcie biznesu online, szczególnie w tak niepewnych czasach, jak obecnie, należy do bardzo trudnych. Nawet najbardziej oryginalny i innowacyjny pomysł może okazać się nietrafioną inwestycją. Jak więc założyć biznes online,…
Bank BNP Paribas z komunikatem prasowym w polskim języku migowym
Bank BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce udostępnił tłumaczenie komunikatu prasowego w polskim języku migowym. Informacja, która w całości jest tłumaczona dla osób głuchych, dotyczy uruchomienia od 15 czerwca we wszystkich oddziałach…
Jak zatrzymać klienta bez obniżania cen?
Cena nie jest czynnikiem decydującym o zakupie produktu – i choć dla wielu firm to stwierdzenie jest wciąż trudne do przyjęcia, zasady panujące na rynku potwierdzają, że jest ono prawdą. Konkurencyjną pozycję tworzy się, oferując klientom…