...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Złote Spinacze 2020 rozdane! [BRIEF PATRONUJE]

WYNIKI 2020- Złote spinacze

Ogłoszenie wyników oraz rozdanie nagród przyznanych w XVIII edycji konkursu odbyło się 28 stycznia. Ze względów epidemicznych, po raz pierwszy w historii, gala została zorganizowana całkowicie w formule online, a poprowadzili ją wspólnie Małgorzata Mejer, Przewodnicząca Jury, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Procter & Gamble oraz Adam Jarosz, prezes ZFPR. O nominacjach i przyznanych nagrodach zdecydowało Jury złożone z ponad 80 osób, które obradowało w sześciu grupach jurorskich.

W tej edycji konkursu, z okazji 20-lecia powstania Związku Firm Public Relations uruchomiona została jubileuszowa kategoria Kampania PR XX-lecia. Jej celem było przypomnienie projektów, które miały szczególny wpływ na rozwój polskiej branży PR, a także na profesjonalne postrzeganie praktyki public relations. Na podstawie sumarycznego werdyktu wszystkich sześciu grup jurorskich, ta wyjątkowa nagroda została przyznana: Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polskiej Unii Onkologii oraz Fabryce Komunikacji Społecznej za projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”.

Już po raz trzeci w historii konkursu przyznana została także nagroda redakcji rp.pl, którą otrzymały: Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD za projekt Dzień na U.

Podczas gali przyznany został również Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, po raz pierwszy ta nagroda trafiła do Grupy Komunikacja Plus.

Tegoroczna edycja pokazuje przede wszystkim, że choć bardzo ważne jest to, dokąd idziemy, najważniejsze jest, kto nam w tej drodze towarzyszy. Efekty większości zgłoszonych przez nas projektów wypracowywaliśmy przez lata, ramię w ramię z naszymi klientami. Bez wątpienia nie byłoby Tytanowego Spinacza bez tytanicznego wysiłku całego zespołu Komunikacji Plus i zaufania po stronie partnerów, za co każdemu z osobna bardzo dziękuję.

Tomasz Alberski, Managing Partner w Grupie Komunikacja Plus

nagrody-Gala złote spinacze
źródło: ZFPR

 

Lista wszystkich nagrodzonych projektów  przedstawia się następująco:

Kategorie główne:

  1. PR korporacyjny

ZŁOTO

Koleje Dolnośląskie na dobrych torach / Grupa Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie

BRĄZ

Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię / Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata – Media

  1. PR produktu

ZŁOTO

Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit

SREBRO

Death Stranding/ MSL, PlayStation Polska

BRĄZ

Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)

  1. Issue management i komunikacja kryzysowa

ZŁOTO

Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĄĆŻ / mBank

SREBRO

Pomoc turystom biura podróży Neckermann/Thomas Cook / Mondial Assistance

  1. Advocacy i Public Affairs

ZŁOTO

Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

SREBRO

Inicjatywa branży spotkań, wydarzeń i turystyki – Tugether / Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

BRĄZ

Uwaga, dziura w Tarczy!/ Konfederacja Lewiatan

  1. Kampania społeczna

ZŁOTO

#WzywamyPosiłki / Inicjatywa Obywatelska „#WzywamyPosiłki”, 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, EVENTAGE

SREBRO

BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT

BRĄZ

ANTYSMOG SONG / OLX, F25 PRODUCTION HOUSE, 23HEROES

  1. PR pro bono

ZŁOTO

Ostatnie Chwile Szczęścia Puckie Hospicjum / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio

SREBRO

ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

SREBRO

Zostań z muzyką/ Projekt PR

  1. Covid-19 PR response

ZŁOTO

Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 / d*fusion communication, ESL Polska

SREBRO

Blisko mimo wszystko! Biedronka umacnia relacje w pandemii / Biedronka – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

BRĄZ

Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)

BRĄZ

Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery

  1. Komunikacja wewnętrzna

ZŁOTO

Brilliant in Quality / Grupa Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland

SREBRO

NiecodzieNNa dawka informacji o tym, co ważne i ciekawe / Nationale Nederlanden

  1. Event komercyjny

BRĄZ

POCIĄG DO ZMIAN / Master Brand, BNP Paribas Bank Polska

  1. Event społeczny

SREBRO

OLX LECIMY Z POMOCĄ / OLX

BRĄZ

Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

BRĄZ

„Rolling2Zwrotnik” – wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze. / Human Signs, Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!

  1. Launch produktu, usługi lub firmy

SREBRO

Power Plant – nie lekceważ potęgi roślinnej mocy! / Good One PR

SREBRO

Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska

BRĄZ

Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

  1. Sustainability i CSR Communications

SREBRO

FASOFF / MOSQI.TO, KOMPANIA PIWOWARSKA

BRĄZ

Ty nie zauważysz. Środowisko tak / 24/7Communication, McDonald’s Polska

  1. PR miejsca, miasta lub regionu

ZŁOTE

Stocznia Gdańska warta UNESCO! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa

SREBRO

Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

SREBRO

Największy w Polsce hybrydowy festiwal literacki / Projekt PR, Goyki3 ArtInkubator

BRĄZ

Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

  1. Social media

ZŁOTO

Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

SREBRO

Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĄĆŻ / mBank

BRĄZ

Mowa Miłości / Outriders, Laska Nebeska

  1. Business-to-Business PR

SREBRO

TARCZA ANTYKRYZYSOWA DLA RYNKU OPTYCZNEGO / Made in PR, Grupa Essilor

BRĄZ

Lider e-zdrowia 2019 / Centrum e-Zdrowia

  1. PR finansowy i relacje inwestorskie

SREBRO

Craft-funding Janusza Palikota / Crowdway.pl, Janusz Palikot, Agencja Hello PR, MarkNeting

BRĄZ

Mazurska Manufaktura Alkoholi – kraft to nie tylko piwo! / Good One PR, Mazurska Manufaktura Alkoholi

  1. Media Relations

ZŁOTO

Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

SREBRO

Jak utrzymać uwagę mediów w czasach dominacji jednego tematu / Biedronka – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

SREBRO

Lifestyle 100% earned. Zawodowy styl życia Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj

  1. Employer Branding

ZŁOTO

Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux

SREBRO

Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska

BRĄZ

Evolve. Advance. We’ll cheer you on / UBS, MJCC

  1. Content marketing – branded content

ZŁOTO

ZDARZYŁO SIĘ NAJLEPSZYM / OLX, F25 Production House, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT

SREBRO

Kryptonim S.E.S.J.A / Monday – agencja komunikacji

BRĄZ

ORLEN: „Cud nad Wisłą” / PR 510, MyPlace

  1. Custom Publishing

ZŁOTO

Samobójstwa najmłodszych. Chcielibyście o tym nie słyszeć / Pan Pikto, Fundacja Wielogłosu

SREBRO

Magazyn „UPstream”: reportaż dźwignią PR-u / Nowy Styl

BRĄZ

NiecodzieNNik TV poleca się do porannej kawy! / Nationale Nederlanden

Zlote_Spinacze_gala_2020(1)
źródło: ZFPR

 

 

Kategorie sektorowe:

  1. Technologia, IT, telekomunikacja

BRĄZ

Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

BRĄZ

Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska

  1. Finanse

SREBRO

#zdalnidopomocy / 24/7Communication, ING Bank Śląski

SREBRO

„Szczepionka na dezinformację” / Santander Bank Polska

SREBRO

Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)

  1. Uroda, higiena i wellness

SREBRO

#ChceDoSalonu / Remarkable Ones, Versum

  1. Moda i styl życia

ZŁOTO

ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

  1. Kultura i media

ZŁOTO

Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

SREBRO

Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery

BRĄZ

Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” / Turner Broadcasting System, dotrelations, Stor9

  1. Medycyna i zdrowie

ZŁOTO

Dzień na U / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD

SREBRO

#PowiedzJak / MSL, Fundacja Nutricia

BRĄZ

#Stopfejkfriends / Fabryka Komunikacji Społecznej

  1. Sport, turystyka i rekreacja

BRĄZ

Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

  1. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

SREBRO

Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit

BRĄZ

Lepiej bez smogu / ISOVER Saint-Gobain

BRĄZ

Skanska jako lider na polskim rynku nieruchomości biurowych / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska

  1. Przemysł i infrastruktura

ZŁOTO

Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z Covid-19 / Impel

SREBRO

NIE OCZERNIAJ GÓRNIKA. STOP HEJTOWI / Agencja Reklamowa ArtGroup

SREBRO
Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux

  1. Motoryzacja i transport

SREBRO

IZERA. Elektryk made in Poland! / 38 Content Communication, ElectroMobility Poland, Don’t Worry

  1. NGO i sektor publiczny

ZŁOTO

Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

BRĄZ
Unia Owocowa: Tarcza antykryzysowa i WPR dla sadowników / Procontent, Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”

Kategorie specjalne:

  1. Efektywność

ZŁOTO

Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

  1. Research&Insight

ZŁOTO

Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

Kampania PR XX-lecia: Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” / Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polska Unia Onkologii, Fabryka Komunikacji Społecznej

Tytanowy Spinacz: Grupa Komunikacja Plus

Nagroda redakcji rp.pl: Dzień na U / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD


Źródło:  ZFPR

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF