Światowe wydarzenie w biznesowym świecie gamingu już w październiku. Nadchodzi Esports BAR Cannes! [BRIEF PATRONUJE]

EsportsBAR Cannes

Już w dniach 13-15 października, odbędzie się kolejna edycja esportowej konferencji Esports BAR w Cannes, we Francji. W ciągu trzech intensywnych dni uczestnicy będą mogli posłuchać ponad 50 prelegentów, które podzielą się swoim doświadczeniem oraz wiedzą. Tegoroczna konferencja będzie opierała się na pięciu obszarach tematycznych, które będą dotyczyły: monetyzacji, innowacji, inwestycji, społeczeństwa oraz odbiorców. Agendę konferencji znajdziesz tutaj: https://cannes.the-esports-bar.com/en-gb/programme.html

Esport to rynek, który w ostatnich latach rozrósł się jak żaden inny na świecie. Nie każdy jednak ma tego świadomość, a branża cały czas poszerza swoje wpływy edukując, dzięki czemu coraz więcej zaczyna dostrzegać jego potencjał. Dziś całościowy rynek esportu wart jest ponad miliard dolarów, a przewiduje się, że do roku 2023 jego wartość wzrośnie do 1,6 miliarda dolarów. Coraz więcej organizacja promuje esport poprzez swoje działania, nie tylko w Polsce ale również za granicą. A jednym z największych konferencji dotyczących esportowego ekosystemu jest Esports BAR odbywający się we Francuskim Cannes.

Esports BAR Cannes to ekskluzywny program konferencji, gdzie oprócz ogromnej dawki wiedzy i inspiracji, uczestnicy mogą nawiązać kontakty z liderami branży esportowej oraz czołowymi markami. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć i rozwinąć wiedzę o esportowym biznesie.

Aby wziąć udział w nadchodzącej konferencji Esports BAR należy wykupić przepustkę Forum Delegate Pass, która zapewnia dostęp do trzech wciągających dni pełnych wiedzy, które zaś dostarczą wskazówek jak wejść w esport, nawiązać kontakty, zainspirować się, robić interesy i zdobywać informacje na temat esportu, z dostępem do wszystkich przemówień i sesji z profesjonalistami z branży. To szansa, aby nie tylko przedstawić swoją firmę i biznes, ale także podzielić się swoimi pomysłami i wziąć udział w konstruktywnych, otwartych rozmowach z głównymi interesariuszami!

Co znajduje się w programie konferencji?

Uczestnicy Esports BAR Cannes będą mieli możliwość spotkania przedstawicieli marek, mediów, lig, dostawców usług, drużyn esportowych czy wydawców gier. Międzynarodowi prelegenci z najlepszych firm gotowych podzielić się swoją wiedzą i historiami podczas wnikliwych konferencji esportowych, gdzie poruszą tematy:

  •  Innowacji – tego jak esport może przewodzić całej branży rozrywkowej pod względem innowacji;
  • Monetyzacji – gdzie znajdą się odpowiedzi na takie pytania jak: jak marka może w pełni wykorzystać esport? Jakie możliwości handlowe oferuje esport? W jaki sposób marki zarabiają na swoich działaniach? Jak agencje mogą pomóc w aktywizacji wizerunku marki w branży esportowej?
  • Inwestycji – tego jakie są kluczowe czynniki w inwestycjach w esport? W jaki sposób różne regiony na całym świecie odnoszą się do inwestowania na rynku esportu? Czy istnieje zwycięski model inwestycji w esport? Jak branża jest postrzegana przez VC (venture capitalists)?
  • Odbiorców – dzięki swoim naturalnie cyfrowym wielbicielom, szybko rozwijający się  sektor esportu jest jednym z najbardziej wpływowych elementów w relacji między konsumentami a technologią cyfrową i tradycyjnymi mediami. Ligi esportowe również musiały dostosować się w sposób, który podkreśla ich cyfrowy charakter. Jakie czekają ich wyzwania?
  • Społeczności – branża esportowa ma obowiązek tworzyć treści, które pomogą graczom, którzy chcą mieć pozytywny wpływ społeczny na ich społeczność. Chodzi o pracę z odbiorcami w celu rozwiązania problemów, takich jak zdrowie psychiczne, nierówność płci, brak różnorodności i zastraszanie. Dzieje się tak również w czasie, gdy spotykają się światy esportu i edukacji. Jak edukować poprzez esport i jaki wpływ ma na społeczność widzów?

Kogo spotkasz na EsportsBAR?

W wydarzeniu biorą już udział największe firmy ze świata wirtualnej rozgrywki oraz technologii. Wśród uczestniczących w konferencji marek, swoją obecność potwierdzili m. in. Polska agencja gamingowa Fantasyexpo, ESL, Esports Charts,  Faceit, G2, inSTREAMLY, Microsoft, Riot Games, Ubisoft oraz wiele więcej.

Całe wydarzenie jest zorganizowane zgodnie z przepisami sanitarnymi. Aby uczestniczyć w konferencji, goście muszą przedstawić ważną przepustkę sanitarną.

Więcej zarówno o programie konferencji jak i o prelegentach mających swój panel w tegorocznej edycji znajdziesz na: https://cannes.the-esports-bar.com/en-gb/our-offers.html

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kryzys – szansa czy wyzwanie? Forum Biznesu – 7 Kluczy do Sukcesu pod patronatem honorowym Prezydenta Miasta Warszawa

7 Kluczy do Sukcesu

30 polskich przedsiębiorców otrzymało 11 czerwca, podczas gali kończącej Forum Biznesu 7 kluczy do Sukcesu, wyróżnienia w kategoriach: Top Polish Brands, Top Global Brands i Diamenty Biznesu. „Promujemy polską przedsiębiorczość, topowe marki i biznesmenów, którzy mają aspiracje międzynarodowe” – podkreślała dr Milena Gołda, redaktor naczelna CEOWORLD Magazine. Tegoroczną galę poprzedziło Forum Biznesu – 7 kluczy do sukcesu.

Top Polish Brands, Top Global Brands i Diamenty Biznesu to nagrody przyznawane przez CEOWORLD Magazine najbardziej wyróżniającym się firmom i osobowościom świata biznesu. Statuetki przyznano w trakcie uroczystej gali w hotelu Bristol, nad którą oraz nad Forum patronat honorowy objął Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, a którą poprowadził Zygmunt Chajzer i Milena Gołda.

Gospodarkę tworzą przedsiębiorcy. Przedsiębiorca to ktoś, kto zmienia świat i pcha go do przodu. Dobry przedsiębiorca skupia się na tym, co może dać, a nie na tym, co może wziąć. Ważne dla niego są: wartość, którą wnosi do świata oraz to, jakie problemy może rozwiązać dzięki swojemu doświadczeniu.

  Milena Gołda otwierając galę

Redaktor naczelna magazynu CEOWORLD podkreśliła, że nagrodzone firmy stały się topowymi polskimi markami, a w wielu przypadkach rozwijają swoją działalność globalnie. Wskazała również, że mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią ważny filar gospodarki nie tylko polskiej, ale również europejskiej. Firmy tego rozmiaru to 99,8 procent wszystkich przedsiębiorstw w Polsce i wytwarzają prawie co drugą złotówkę w krajowym PKB (49,1 proc.).

Karolina Zdrodowska, dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego Miasta Stołecznego Warszawy podkreśliła szczególną rolę warszawskich przedsiębiorców w tworzeniu lokalnej wspólnoty podczas pandemii.

Pandemia wyzwoliła również coś pozytywnego. Warszawscy przedsiębiorcy dzięki swoim firmom, dzięki ofercie produktów, usługom zapewniają to, co mieszkańcy nazywają przyjazną lokalnością. W ramach tej lokalności wyłoniła się wspólnota, a dzięki tworzonym wspólnie z przedsiębiorcami małym wspólnotom lokalnym pandemię było łatwiej przetrwać.

 Karolina Zdrodowska

Dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego dodała, że w 2030 roku Warszawa chce być miastem, w którym każda osoba prowadząca własną firmę będzie mieć łatwy dostęp do informacji o warunkach i zasadach zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, a także będzie mogła liczyć na wsparcie przyjaznych urzędników.

Jako samorząd chcemy stworzyć warunki do sieciowania i wymiany dobrych praktyk, do pokazywania młodym przedsiębiorcom i osobom z pomysłem na biznes przykładów innowacyjnych firm.

Karolina Zdrodowska

„Wiedza skłania do pokory wielkich, zadziwia przeciętnych, małych nadyma.”

Uczymy, jak osiągnąć sukces przyszłe pokolenia ludzi wykształconych, którzy zarządzają i tworzą własną przedsiębiorczość. Dlatego nasz sukces postrzegamy również poprzez wkład, jaki absolwenci i studenci AEH wnoszą w rozwój biznesu w Polsce.

Jego Magnificencja dr Konrad Janowski, rektor Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie – patrona merytorycznego Forum Biznesu i laureata nagrody Top Polish Brands

AEH w tym roku obchodzi 20-lecie istnienia. Dwa lata temu przekształciła się z Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Akademię. Dzięki zmianie marki uczelnia stała się rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Obecnie na AEH studiuje 8,5 tys. osób, w tym ok. 40 proc. studentów zagranicznych z 68 państw.

Okazją do wymiany doświadczeń biznesowych w trakcie gali był panel poświęcony studium przypadku zmian i transformacji firm w czasie pandemii, poprowadzony przez Milenę Gołdę wspólnie z Dariuszem Terendij.

Najtrudniejsze było po prostu przetrwać. A jednak pandemia to był czas, który pozwolił mi zrealizować wszystkie marzenia restrukturyzacyjne w spółce. Warto wykorzystać każdy moment w życiu, żeby się rozwijać.

Kalina Ben Sira, właścicielka klinik La Perla

Zdaniem Jacka Rutkowskiego, prezesa firmy Mat- Bud, w kryzysie powstają fortuny, ale są też bankruci. Dlatego silna i oparta na trzech filarach – uczciwości, wiedzy i pracowitości – klasa średnia jest gwarancją rozwoju.

Jesteśmy firmą rodzinną i mamy wartości – najpierw życie, zdrowie, a dopiero później dobra materialne. Gdyby w mojej firmie były śmiertelne ofiary koronawirusa, to czułbym, że moje ręce są zbrukane. Dlatego dużą ilość środków przeznaczyliśmy na pomoc innym.

Jacek Rutkowski

Bogumiła Sroka, Diamond Manager w Forever Living Products International opowiadała o swojej pasji tworzenia globalnego systemu sprzedaży naturalnych produktów, która zaczęła się 27 lat temu.

Nie wyobrażam sobie życia bez tej pracy. Okres pandemii to rozwój i wielki sukces, ponieważ mamy preparaty wzmacniające odporność. Dowodem na to, że firma się tak dynamicznie rozwija, jest to, że mamy drugie miejsce w rozwoju w Europie i piąte miejsce w świecie.

Bogumiła Sroka, Diamond Manager w Forever Living Products International

Część charytatywną gali poprowadził Zygmunt Chajzer. Licytowano na niej fanty na rehabilitację Leosia Freja po operacji, którą umożliwiła zbiórka pieniędzy podczas zeszłorocznej gali. Część uzyskanych środków zostanie przeznaczona na wsparcie dwóch młodych mistrzów pływackich: Krzysia i Zbysia Walerych.

Licytację otworzył obraz „Gemma” namalowany przez księcia Ulrika Poniatowskiego – gościa honorowego gali. Na licytacji można było kupić m.in. bon edukacyjny od Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej o wartości 10 tys. zł, obraz Mirosława Rossy, trening pływacki z mistrzem świata Pawłem Korzeniowskim, zestaw od Bogumiły Sroki o wartości ok. 2 tys. zł, voucher do kliniki La Perla, konsultację z Mileną Gołdą dot. budowy marki wraz z rabatem na Forum „Nowa Era Przywództwa”, konsultację stylistyczną u Diany Walkiewicz etc. Z licytacji uzyskano ponad 30 tys. zł, ale dzięki wpłatom internetowym kwota wciąż rośnie.

Wszyscy, którzy chcieliby włączyć się w pomoc dla chłopców, mogą wpłacać darowizny na konta:

Leoś Frej

Nr rachunku: 42 2490 0005 0000 4600 7549 3994 (Alior Bank)

Tytułem: 27985 Frej Leon, darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

www.dzieciom.pl/27985

Krzysztof Walerych

Nr rachunku: 44 1160 2202 0000 0003 3473 2365 (Bank Millenium)

Nagrody w kategorii Diamenty Biznesu otrzymali: Jacek Rutkowski, prezes zarządu PW. Mat-Bud; Korporacja ViPoL; Bogumiła Sroka, Diamond Manager Global Leadership Team I Forever Living Products International; Monika Bęcka, mentorka i Coach Biznesu; Kalina Ben Sira, właścicielka Kliniki La Perla; Rafał Michalski, CEO Blachotrapez; Sławomir Jagieła; Dominika Flaczyk, prezes Grupy Profesja; Paulina Miechurska, Dostrojona Dusza; Dariusz Kosowski; Navitel Poland Sp. z o.o.; Kamila Żak, Motivation Academy; KINGWAY; Roksana Wójcik; Ev Beauty Academy Ewelina Komorniczak.

Nagrodami Top Polish Brands uhonorowano: Akademię Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie; Ilonę Piotrowską, prezes HR Europa Sp z o.o.; Holiday Hotel Park; Telewizję ATV Andrzej Tarkowski-Kiliszewski; PVGE PV Green Energy; Wydawnictwo DEWROJ; Tuk Tuk; MMA – VIP; Jubiler Agnieszka Celmer.

Nagrody Top Global Brands przypadły: Korporacji ViPoL ; PW. Mat-Bud Sp. z o.o. Sp.k. w Rozgartach; Klinice La Perla; CEO Blachotrapez; RBA MULTITRADE LTD; Tomasz Miksa & Grzegorz Gołębiowski, Beat Blast Record Music Company; DeVu Diana Walkiewicz.

Zgromadzeni tu przedsiębiorcy reprezentują wspaniałe firmy, które są dumne z faktu przynależenia do topowych polskich marek.

  książę Ulrik Poniatowski

Gali towarzyszyła promocja publikacji pod redakcją Mileny Gołdy „Diamenty biznesu i ich klucze do sukcesu”. Galę uświetnił też pokaz kreacji Diany Walkiewicz oraz koncert genialnej skrzypaczki Kamili Malik.

Wieczorna gala w hotelu Bristol stanowiła uroczyste zwieńczenie Forum Biznesu – 7 Kluczy do Sukcesu w warszawskiej Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej, którego tematem przewodnim było skuteczne przywództwo w czasach kryzysu.

Konferencja składała się z trzech merytorycznych paneli: „Rola lidera w czasie kryzysu”, który poprowadził Dariusz Terendij, Senior Partner z Career Partners Intenational z panelistami: Kaliną Ben Sira właścicielką Klinik La Perla, Aleksanderem Arabadźić, prezesem Akademii Kadr Europejskich oraz Robertem Kościelskim, właścicielem House of Glam; „Innowacje i rozwój biznesu w czasie turbulencji” moderowany przez Milenę Gołdę z panelistkami: Katarzyną Cierpka, Dominiką Flaczyk właścicielką Grupy Profesja oraz Pauliną Miechurską z Dostrojona Dusza oraz „Nowa era digitalizacji, zarządzanie marką” prowadzony przez Wiolettę Gołdę, absolwentkę ekonomii Uniwersytetu Purdue z panelistami: Kamilem Wiśniewskim właścicielem Content Media, Moniką Bęcką, mentorką i Coachem Biznesu oraz Olgą Wilińską z wydawnictwa Dewroj. W trakcie paneli praktycy biznesu opowiadali, jak przekształcili swoje firmy w czasie pandemii i z jakimi trudnościami musieli się mierzyć.

Kryzys jest nie tylko wyzwaniem, jest szansą na oszlifowanie diamentów. W biznesie diamentami są liderzy, którzy mają odwagę stawić czoła trudnym kompromisom i dokonać rewolucyjnych przekształceń.

Milena Gołda

Podstawa to zarządzać zmianą, a nie poddać się zmianie. Tymczasem po 9 miesiącach pandemii tylko 20 proc. firm wprowadziło szkolenia online, bo kadra szkoleniowa nie była przygotowana na brak interakcji.

Monika Bęcka, mentorka i Coach Biznesu

Kamil Wiśniewski, właściciel agencji medialnej Content Media doradzał, że skuteczna strategia cyfrowa firmy wymaga zweryfikowania grupy docelowej, analizy konkurencji lokalnej i zagranicznej, wprowadzenia powtarzalnych linii postów na platformach społecznościowych, stworzenia wyróżniającej się identyfikacji graficznej przedsiębiorstwa, a także wykorzystania walorów platformy Linkedin.

W opinii organizatorki forum i gali w gospodarce po pandemii trzeba działać szybko i sprawnie, wykorzystywać każdą możliwość wejścia na wyższy poziom, otaczać się sprawczymi liderami i uczyć się od najlepszych.

Wierzymy, że odpowiednie proaktywne osoby z jednej strony tworzą otoczenie stające się katalizatorem rezultatów, a z drugiej strony są fundamentem stabilnego biznesu.

To będzie forum dialogu dla liderów, prezesów – w celu znalezienia drogi do lepszego i bardziej skutecznego przywództwa. Zapraszamy do współpracy.

Milena Gołda, zapraszając na Forum Nowa Era Przywództwa, które odbędzie się 10 września


Źródło: PAP

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day

Gaming_marketing_day

Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Gaming Marketing Day to międzynarodowa konferencja skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata. Pierwsza edycja wydarzenia organizowanego przez agencję gaming marketingu Gameset odbędzie się już 1 lipca, a jego początek został zaplanowany na godzinę 10:00.

 

Konferencję rozpocznie Michael Heina z Nielsen Sports, którego prelekcja pomoże zrozumieć graczy i fanów esportu jako konsumentów i ich znaczenie dla reklamodawców. Następnie Piotr Bombol z Gameset przedstawi prezentację “Let’s Play – Introduction to gaming marketing”, w której omówi możliwości działań w gamingu dla marek nieendemicznych. Case studies znanych marek konsumenckich, w tym  m.in. Burger Kinga, zaprezentują natomiast zdobywcy Grand Prix w Cannes – André Toledo i Saulo Rocha z David Agency.

 

Po krótkiej przerwie wystąpią Karolina Kisły z Gameset oraz Dagmara Marzec z Philipsa, którzy opowiedzą o działaniach marki Philips w gamingu i platformie OneBlade OneWinner. Ostatnią prelekcję wygłosi Maciej Twardowski z Ogilvy Poland. Omówi on gamignową akcję “Do ostatniego drzewa”, która została zrealizowana dla Greenpeace i zdobyła aż 13 nagród na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
Gaming Marketing Day odbędzie się w formie online. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Po prezentacjach specjaliści odpowiedzą na pytania widzów. Spotkanie poprowadzi Tomasz “TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy.

 

Partnerem medialnym konferencji jest seriws The Esports Ads https://theesportsads.com/.

 

Udział w konferencji jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie https://gamingmarketingday.co/.

Źródło: Gameset

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Prelegenci z Polski i ze świata na Kongresie Business Without Limits!

Prelegenci Kongresu Business Without Limits

23-24 czerwca 2021 r. podczas VIII edycji Kongresu Business Without Limits w G2A Arena w Jasionce, zaszczycą nas swoją obecnością znakomite postaci ze świata biznesu, polityki oraz administracji państwowej. W obiekcie zagoszczą także osobistości z zagranicy - przedstawiciele globalnych , cenionych marek.

Sesja Plenarna „Transformacja gospodarcza 2016-2040”

Pierwszego dnia Kongresu (23 czerwca 2021) odbędą się 3 bloki tematyczne. W sesji plenarnej zaproszeni Prelegenci, m.in. Krzysztof Szubert – Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. Europejskiej Polityki Cyfrowej, omówią temat transformacji gospodarczej w latach 2016-2040. Okres ten nawiązuje zarówno do momentu otwarcia jak i przyszłości Centrum Wystawienniczo Kongresowego G2A Arena, którego właścicielem jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego – Partner Strategiczny Kongresu. Podczas dyskusji Goście będą dialogować o podsumowaniu i wizjach przyszłości gospodarki. Zostaną poruszone zagadnienia odwołujące się do transformacji cyfrowej, zielonej transformacji gospodarczej czy też globalnych trendów kształtujących gospodarkę.

Bloki tematyczne oraz Prelegenci Kongresu

Następnie omawiana będzie problematyka kosmonautyki i lotnictwa. Przy współpracy z Centrum Naukowo-Technologicznym Systemów Bezzałogowych, którego przedstawicielem będzie jego Prezes Zarządu Aneta Kuś, poruszymy zagadnienie bezzałogowego lotnictwa, a mianowicie potencjału polskiego rynku dronowego. W panelu dyskusyjnym wystąpi także Grzegorz Łobodziński – właściciel firmy Fotoacc oraz Prezes Zarządu Centrum Usług Dronowych sp. z o.o. Urozmaiceniem debaty będzie pokaz dronów wyścigowych.

Znakomici Goście; Yaroslav Gorodetsky – Prezes Zarządu rosyjskiej firmy CDNvideo, oferującej dostęp treści video na świecie oraz Simeon Mirzayantz – Szef sprzedaży międzynarodowej Glance-Mediametrie pojawią się w ścieżce tematycznej dot. Internetowych mediów. Temat fake news’ów, fake-video czy fake-recording zaprezentuje Grzegorz Rawicz-Mańkowski – ekspert w zakresie analityki biznesowej i realizacji strategii.  Natomiast o transformacji przemysłu spotkań oraz branży eventowej opowiedzą, m.in. Żaneta Berus – Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej czy też Paula Fanderowska – Zastępca Dyrektora KBF ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków oraz Prezes SKKP. Wizjonerską wypowiedź o świecie biznesu za 10, 20 lat przedstawi Piotr Psyllos – uznany przez amerykańską edycję Forbesa za jednego z 30 najlepszych europejskich innowatorów.

Drugi dzień składał się będzie także z trzech obszarów tematycznych: klimatu, smart city, transportu kolejowego. Podczas pierwszej części w panelu dyskusyjnym „Żywność Przyszłości” wystąpią Arkadiusz Trefon – założyciel spółki Vianat, prof. Agnieszka Bartoszek – Profesor z Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej, Maciej Bartoń – Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju JARS S.A. oraz Piotr Jandziak – Prezes Zarządu EuroPharma Alliance Sp. z o.o.  Kolejną debatę tj. „Zielony Ład – zrównoważona transformacja klimatyczna 2021-2030” poprowadzi Bartłomiej Kozek – Specjalista ds. zrównoważonego rozwoju w Centrum UNEP/GRID.

Dalszą część Kongresu wypełni obszar smart city, a dokładnie Urban Lab i wytyczanie kierunków jego rozwoju. Nadmienione zostaną postępy nowoczesnej formy dialogu miasta z mieszkańcami. Partnerem merytorycznym jest Urząd Miasta Rzeszowa.

Wydarzenie zakończy sesja transportu kolejowego ze względu na rok 2021, który został ogłoszony Europejskim Rokiem Kolei. Przedmiotem dyskusji będzie, m.in. rola tego środka transportu w strategii Nowego Zielonego Ładu czy też kwestia inwestycji z nowej perspektywy unijnej 2021-2027. W tym obszarze zaprezentuje się, m.in. dr Jakub Majewski – Adiunkt na Uniwersytecie Warszawskim w Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych (EUROREG).

Więcej informacji na stronie Kongres Business Without Limits

 

G2A ARENA - WITHOUT LIMITS! G2A Arena to najnowocześniejsze i największe centrum wystawienniczo-kongresowe w województwie podkarpackim. Działa od 2016 roku, imponuje wyglądem i stanowi przestrzeń otwartą na BIZNES, a od połowy 2021 roku – również na ROZRWYKĘ! G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego to miejsce, gdzie odbywają się m.in. jedne z największych na Podkarpaciu imprez targowych, międzynarodowe konferencje i kongresy. Obiekt ten nieprzerwanie od prawie 5 lat organizuje, współorganizuje, wspiera i patronuje licznym wydarzeniom. W murach G2A Arena odbywały się konferencje i kongresy, wystawy, wydarzenia kulturalne i sportowe o charakterze lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Na przestrzeni 5 ostatnich lat w G2A Arena odbyło się ok. 600 eventów, podczas których odwiedziło nas ok. 500.000 osób z 30 krajów.

G2A Arena

Podcasty, SEO i programmatic tematami dwudziestej edycji DIMAQ Voice Online. Rejestracja otwarta! [BRIEF PATRONUJE]

DIMAQ

Zapraszamy na kolejne bezpłatne, wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu. Kwietniowa edycja DIMAQ Voice, który emitowany jest na platformie streamingowej, odbędzie się już 27 kwietnia, w godzinach 15:00 - 16:30.

Podczas dwudziestego już spotkania DIMAQ VOICE Online wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Dorota Percha i Daniel Smoliński, Bluerank; Krzysztof Jakubowski, Sztuka Gadania oraz Karol Jurga, Yieldbird.

Prelekcja I, godz. 15:05:
„Twój serwis może więcej – jak przygotować się do nadchodzącej aktualizacji algorytmu Google”
Dorota Percha i Daniel Smoliński, Bluerank

Maj to miesiąc długo zapowiadanej aktualizacji Google Page Experience, która dotyczyć ma tego jak użytkownicy postrzegają doświadczenia interakcji ze stroną internetową. W aktualizacji Google kładzie nacisk na czynniki UX, takie jak szybkość ładowania stron, szybkość, z jaką witryna reaguje na kliknięcie użytkownika, czy dostosowanie do urządzeń mobilnych. Optymalizacja pod kątem tych czynników ma za zadanie sprawić, że strony będą dawały użytkownikom lepsze doświadczenia, a także pomoże dostosować witryny do oczekiwań użytkowników urządzeń mobilnych. Co ważne, Google od kilku lat budował portfolio odpowiednich narzędzi i mechanizmów wspierających prace webmasterskie. Z początkiem 2021 roku część wykorzystywanych metryk Core Web Vitals będzie uwzględniona przy całościowej ocenie witryny. Warto mieć na uwadze, że lepsze doświadczenia użytkowników mogą przyczynić się to do sukcesu biznesowego w internecie, ponieważ użytkownicy będą bardziej zaangażowani, a wyeliminowanie kłopotliwych miejsc przyczyni się do zwiększenia konwersji na stronie.

Podczas prelekcji dowiesz się:
– Czego możemy spodziewać się po aktualizacji Google Page Experience? Na czym w głównej mierze skupiają się zmiany, jak korzyści płyną z ich wdrożenia w aspekcie biznesowym?
– Czym jest SXO? Do czego służą heurystyki Nielsena? Jak optymalizacje SXO mogą wpłynąć na konwersje?
– Jakie zadanie ma inicjatywa Google „Core Web Vitals”?

Prelekcja II, godz. 15:35:
„Podcast jako narzędzie budowania marki osobistej i kreatywnego zarabiania”
Krzysztof Jakubowski, Sztuka Gadania

Czy myślałeś o prowadzeniu własnego podcastu? Podczas spotkania dowiesz się między innymi:
– Jak dzięki podcastom: budować markę osobistą, zarabiać, tworzyć relacje i więzi ze słuchaczami oraz nawiązywać kontakty w swojej branży?
– Jakie są korzyści z prowadzenia podcastu, czyli dlaczego warto tworzyć?
– Jakie możesz spotkać wyzwania związane z podcastowaniem?

Prelekcja III, godz. 16:05:
„Zmiany, zmiany, zmiany – czyli codzienność branży programmatic. Szansa czy przeszkoda?”
Karol Jurga, Yieldbird

Branża programmatic nie tylko rośnie, ale również dynamicznie się zmienia. Każda taka zmiana wymusza inwestycje, pojawiają się dodatkowe koszty, ale czy mogą przerodzić się one w dodatkowe przychody? Krótko o zmianach, które miały miejsce i które są przed nami oraz o tym czy należy się ich obawiać czy wyczekiwać z niecierpliwością.

Podczas prelekcji dowiesz się:
– Jak szybko zmienia się branża programmatic?
– Jakie zmiany dotyczą First Price Auction, GDPR oraz cookies?
– Jak reagować na zmiany? Jak się przygotować i jak je wykorzystać?

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.


Źródło: IAB Polska

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF