...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Minf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce

To nie jest książka dla każdego szefa. Trzeba być na nią gotowym. Jesteś?

 

To nie jest książka dla każdego szefa. Trzeba być na nią gotowym. Jesteś?

Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy.
I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 godzin na dobę, odczuwasz coraz większą frustrację. Twój biznes niby się jakoś kręci, ale… właśnie, tylko jakoś.

„Koń pociągowy, dojna krowa, bank pomysłów, koło zamachowe i ucho do wysłuchiwania gorzkich żalów” w jednym – tak czuje się niejeden szef.

Zamiast być właścicielem dobrze prosperującego biznesu, jesteś co najwyżej najlepiej zarabiającym pracownikiem własnej firmy. Odczuwasz obawę, że klienci będą niezadowoleni, dostawcy się rozmyślą, pracownicy stracą motywację, a Ty pozycję, na którą pracowałeś latami?

Większość właścicieli firm nigdy nie osiągnie wolności.

Oczywiście, czasem wyrwiesz się, na wakacje, na których i tak myślisz o firmie. Sprawisz sobie nowe auto, żeby zrekompensować swoje trudy. Obiecujesz sobie, że w ten weekend już na pewno spędzisz czas z dziećmi, bo ostatnie zdjęcie, jakie wykonaliście wspólnie jest na płytce z ciążowego USG.

To jest midf*ck – stan, w którym ląduje większość właścicieli firm, których życie i praca w żaden sposób nie przypominają tego, o czym marzyli, zakładając swoje firmy.

 

Błędne koło. Twój własny, prywatny mindf*ck szefa!

Stop! Tak się przecież nie da funkcjonować! Jak się od tego uwolnić? Musisz się zatrzymać, zastanowić i raz jeszcze zdefiniować, czym ma się zajmować Twoja firma i jaką rolę Ty masz
w niej odgrywać.

By wyjść naprzeciw własnej wolności i szczęściu, trzeba będzie podjąć rozmaite, często trudne decyzje. Pokonać prawdziwe blokady i rozpoznać przyczyny niepowodzeń, których istnienia nawet nie podejrzewałeś.

Bo prawdziwa zmiana oznacza:

  • zmierzenie się z własnymi lękami,
  • zaryzykowanie relacji,
  • uznanie, że tak naprawdę na niewiele rzeczy w życiu masz wpływ.

 

Brzmi strasznie, bo łatwiej zająć się tym, co pozornie kontrolujesz i unikać prawdziwych przyczyn, które każdego dnia bojkotują twój spokój i sprawczość.

Ale wiesz co? Warto! Warto właśnie po to, by na końcu procesu zmiany otrzymać to, o co na początku, przed założeniem firmy, Ci chodziło ― spełnienie, pieniądze, poczucie, że dobrze przeżywasz swoje jedyne, bezcenne życie.

Jeśli jesteś gotów na zmianę na lepsze, ta książka pomoże Ci jej dokonać.

– Nie potrzebujesz wiedzy o tym, jaki masz wpływ na ludzi. W pierwszej kolejności potrzebujesz świadomości tego, jak ludzie wpływają na Ciebie.


Tytuł: Minf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce

Autor: Monika Reszko

Data premiery: 5 kwietnia 2022 r.

Liczba stron: 216

Wydawnictwo: Onepress

 

Monika Reszko ― psycholog w biznesie, autorka książek, publikacji, badań
i programów rozwojowych dla biznesu, przedsiębiorczyni z zacięciem do kreowania własnej rzeczywistości i ulepszania wszystkiego, na co ma wpływ.  Od blisko 20 lat wspiera właścicieli firm i ich kadrę menedżerską w świadomym realizowaniu celów. W pracy koncentruje się na zwiększaniu efektywności, którą traktuje jako sumę wyniku finansowego i satysfakcji pracowników, właścicieli i klientów. Doświadczenie zdobyte w trakcie kilkuletniego pobytu we Francji traktuje jako lekcję różnorodności, szacunku i otwartości na inne kultury. Mówi się o niej, że zadaje pytania, na które czasem trudno, ale zdecydowanie warto sobie odpowiedzieć.

https://monikareszko.com/

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Huczna premiera lodów Illuminar. Fani zasmakowali gamingu podczas PGE Superpucharu PLE

Lody_Illuminar_gaming

Illuminar Gaming, jedna z najbardziej rozpoznawalnych organizacji esportowych w naszym kraju, przygotowała niespodziankę dla fanów gier komputerowych i esportu. Wspólnie z firmą Lodis stworzyła śmietankowo - czekoladową linię lodów, które swoją premierę miały podczas weekendowego wydarzenia PGE Superpuchar Polskiej Ligi Esportowej w Gdańsku.

Wydarzenie odbywające się na gdańskiej plaży okazało się frekwencyjnym sukcesem, a lody sygnowane Illuminar Gaming były hitem, który został ciepło przyjęty przez fanów elektronicznej rozrywki, profesjonalnych zawodników, gwiazdy internetu, sportu oraz show biznesu.

Źródło: Illuminar gaming

Współpraca Illuminar Gaming z firmą Lodis zakłada szeroko przeprowadzoną kampanię displayowa w internecie. Lody promować będą influencerzy skupieni wokół esportowej marki oraz ich zawodowi gracze.

zespół Illuminar Gaming
Źródło: Illuminar Gaming

 

Lody śmietankowe na patyku w polewie orzechowo-kakaowej z orzechami arachidowymi pojawią się w sprzedaży już wkrótce na terenie całego kraju w sugerowanej cenie detalicznej 2,99 PLN.


Źródło: Illuminar Gaming

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kinga Sawczuk, Marcin Prokop, Wujaszek Liestyle, Bartłomiej Nieantyfan Zawisza i Michał Pisarski we wspólnym daily vlogu na premierze urządzeń OPPO

Oppo Premiera

Daily vlog to forma charakterystyczna dla mediów społecznościowych, jednak marka OPPO zdecydowała się wykorzystać ten format, by przedstawić dziś swoje najnowsze produkty. Niekonwencjonalny pomysł nie był przypadkowy. Nowa seria smartfonów Reno5 pozwala bowiem na tworzenie autorskich, unikalnych materiałów wideo zgodnie z hasłem przewodnim „Film Your Story”. Trudno więc o lepszą okazję do przedstawienia możliwości nagrywania niż vlog z osobistościami ze świata internetu, w tym z ambasadorem marki Marcinem Prokopem, a także organizatorami festiwalu Nowe Horyzonty.

Tworząc koncept nowej premiery, chcieliśmy zaprezentować nowe urządzenia w niecodziennej formie, która nie tylko zaskoczy odbiorców, ale przede wszystkim ich zaciekawi. W październiku ubiegłego roku udało nam się to w wyjątkowym talk show o serii Reno4. W tym roku mamy nową serię smartfonów Reno5 i nowy pomysł – vlog, w którym funkcje premierowych urządzeń prezentuje nie tylko ambasador OPPO, Marcin Prokop, ale również inni nietuzinkowi twórcy ze świata lifestyle’u i technologii. Co ważne, dzięki takiemu formatowi osoby zainteresowane smartfonami mogą od razu zobaczyć ich praktyczne możliwości.

Mo Zhang, Brand Manager w OPPO Polska

Całe wydarzenie poprowadził który zabrał uczestników w 35-minutową podróż po świecie technologii OPPO. I w tym wypadku taki zabieg okazał się celowy – dokładnie tyle czasu potrzebuje bowiem bateria premierowego Reno5 5G, by naładować się od 0 do 100%.

Nietypowa premiera w formie daily vloga

Zgodnie z mottem „Film your story” daily vlog opowiada historię Wujaszka Liestyle, któremu Piotr Żaczko, PR manager w OPPO Polska, rzuca wyzwanie polegające na sprawdzeniu możliwości smartfona Reno5 5G w tworzeniu kreatywnego kontentu w internecie. Zdjęcia do filmu miały miejsce w Warszawie oraz we Wrocławiu, m.in. w mieszkaniu Wujaszka Liestyle, Be Happy Museum oraz w Kinie Nowe Horyzonty.

We vlogu do Wujaszka Liestyle dołączają influencerzy ze świata technologii oraz lifestyle’u. Kinga Sawczuk, jedna z najpopularniejszych TikTokerek w Polsce, zabiera Wujaszka Liestyle do świata TikToka i pokazuje, jak w kreatywny sposób wykorzystać Dual View-Video, czyli funkcję nagrywania obrazu z dwóch perspektyw. Duet tworzący Futura Podcast, czyli Michał Pisarski i Bartek Zawisza, znany jako Nieantyfan, zdradza, co jest istotne przy kreowaniu treści online. Rozmawiają nie tylko o możliwościach nowej serii Reno5, lecz także o wprowadzanej właśnie na rynek opasce OPPO Band oraz bezprzewodowych słuchawkach TWS OPPO Enco X. Żeby zaczerpnąć wiedzę na temat wystąpień przed kamerą, Wujaszek Liestyle łączy siły z ambasadorem marki OPPO, Marcinem Prokopem, który opowiada, jak mówić, żeby inni chcieli nas słuchać i odkrywa przed widzami tajniki występowania przed kamerą.

Partnerstwo z Międzynarodowym Festiwalem Filmowym Nowe Horyzonty

W trakcie premiery OPPO zapowiedziało partnerstwo ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty. Nowa współpraca to połączenie nowoczesnej technologii z kreatywnością twórców i festiwalowej publiczności. Nowe Horyzonty, podobnie do producenta inteligentnych urządzeń, stawia na młodych twórców m.in. poprzez sekcję krótkich metraży. To właśnie tu młodzi autorzy, często po raz pierwszy, mają okazję pokazać swoje prace szerokiej widowni, zmierzyć się z ocenami i zdobyć nowe doświadczenie.

Wspólnie z OPPO postaramy się pokazać, w jaki sposób kreatywnie wykorzystywać funkcje w smartfonach Reno5. Wkrótce będziemy chcieli zaangażować fanów i osoby, które lubią dzielić się swoimi treściami w digitalowym świecie, do tworzenia nowych, ciekawych formatów przy wykorzystaniu premierowej serii Reno5.

Łukasz Adamski, Dyrektor Marketingu SNH

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty jest organizatorem odbywającego się we Wrocławiu Festiwalu Nowe Horyzonty – od 20 lat z powodzeniem łączącego nowoczesność z wysoką jakością artystyczną.
Więcej informacji na temat współpracy oraz zakresu działań można znaleźć tutaj

Nowa seria smartfonów Reno5 – sfilmuj swoją historię z aparatem wspieranym przez sztuczną inteligencję

Hasłem nowej serii OPPO Reno5 jest „Film your story”, a same smartfony powstały z myślą o kreatywnych użytkownikach, którzy chcą tworzyć autorskie treści do internetu. Firma konsekwentnie od kilku generacji swoich smartfonów stawia na dopracowane wzornictwo, świetny ekran, szybkie ładowanie oraz przede wszystkim formaty wideo, które są coraz popularniejsze. Również tworząc najnowszą serię Reno5, OPPO zadbało o to, aby użytkownicy na pokładzie smartfonów znaleźli funkcje kreatywnego filmowania i fotografowania, które pozwolą im tworzyć unikalne materiały i tym samym wyróżnić się w internecie.
Poza opcją filmowania opartego na algorytmach sztucznej inteligencji (AI Highlight Video), smartfony mają między innymi funkcję Dual-View Video, która pozwala nagrywać jednocześnie z aparatu z tyłu i z przodu telefonu. Te i wiele innych funkcji zostały wykorzystane podczas kręcenia daily vloga.
Najnowsza seria smartfonów od OPPO dostępna będzie w Polsce od 23 marca 2021 roku. Zainteresowani będą mogli dokonać wyboru spośród trzech modeli – Reno5 5G, Reno5 Lite i Reno5 Z 5G. Wkrótce dostępne będą także opaski OPPO Band z funkcją stałego monitorowania nasycenia krwi tlenem oraz wysokiej klasy bezprzewodowe słuchawki TWS Enco X z aktywną redukcją szumów, które także zostały zaprezentowane podczas premiery.
Koncepcję premiery przygotował dział komunikacji OPPO wraz z agencją 24/7Communication. Scenariusz stworzył Franciszek Toeplitz, natomiast produkcją zajęła się Allegro Brand Experience Agency oraz Seven Shots. Cały materiał z premiery można obejrzeć tutaj

Źródło: Oppo Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Premiera telewizyjna gry Cyberpunk 2077 w Polsat Games

Premiera Cyberpunk 2077 w Polsat Games

9 grudnia w studiu Polsat Games swoją telewizyjną premierę będzie miała jedna z najbardziej oczekiwanych gier wideo ostatnich lat – Cyberpunk 2077. Specjalny czterogodzinny program poprowadzą Krzysztof Ibisz i Agnieszka Borysiuk, a wśród ich gości znajdą się twórcy gry, influencerzy oraz cosplayerzy.

 

Akcja gry Cyberpunk 2077 rozgrywa się w tętniącym życiem i technologią otwartym świecie wzmocnionych cybernetycznie ulicznych wojowników i błyskotliwych korpohakerów. Gracze kierować będą losami V – postaci stawiającej pierwsze kroki w Night City, najniebezpieczniejszym mieście przyszłości. Główna oś fabularna oraz rozbudowane misje poboczne zaoferują dziesiątki godzin rozgrywki pełnej skomplikowanych moralnie wyborów.

 

 

Premierowe wejście do świata Cyberpunk 2077 nastąpi 9 grudnia o godzinie 20:00 w Polsat Games, w towarzystwie gości specjalnych. Wydarzenie poprowadzą Krzysztof Ibisz oraz Agnieszka Borysiuk, a w strefach tematycznych pojawią się Radosław Nałęcz — redaktor naczelny Polsat Games i Piotr „Izak” Skowyrski. Będą oni gościć twórców gry oraz znanych streamerów i influencerów.

Transmisja w Polsat Games to cztery segmenty, w których prowadzący i zaproszeni goście wprowadzą widzów w świat Cyberpunka znany z klasycznego systemu fabularnego Cyberpunk 2020, aż do gry wideo stworzonej w polskim studiu. Wśród gości znajdą się m.in. Mike Pondsmith, twórca fabularnego oryginału, Marcin Blacha, kierujący zespołem scenarzystów, Sebastian Kalemba, szefujący działowi animacji oraz Paweł Sasko prowadzący dział questów.

Partnerami wydarzenia będą firmy PLAY oraz Sprite. Podczas transmisji pokazywane będą również filmiki fanów, które będzie można przesłać za pomocą  specjalnej strony internetowej.

Cieszymy się, że możemy być częścią tak ważnego dla graczy na całym świecie wydarzenia. Sami jesteśmy graczami i równie niecierpliwie, co pozostali oczekujemy premiery Cyberpunka 2077. Dlatego wcześniejsze wejście do świata Night City i pokazanie go widzom będzie dla nas niezapomnianym przeżyciem.

Radosław Nałęcz, redaktor naczelny Polsat Games.

Przedpremierowe wydarzenie realizowane będzie przez firmę FRENZY, odpowiedzialną między innymi za kanał Polsat Games, a także Alior Bank Ultraligę – Mistrzostwa Polski w League of Legends i produkcję polskich transmisji z najważniejszych turniejów esportowych na świecie.


Źródło: informacja prasowa Polsat Games

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie

e-kryzys Adam łaszyn

Nakładem wydawnictwa Message House ukazała się książka „e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie”. Publikacja ta - pod redakcją i głównego autorstwa Adama Łaszyna - to kompendium wiedzy na temat kryzysów w sieci. Na ponad 250 stronach czytelnik znajdzie szereg praktycznych porad dotyczących m.in. przygotowania kryzysowego; tego jak, kiedy i na co reagować w internecie oraz nt. błędów jakich należy unikać i dobrych praktyk do wdrożenia podczas wizerunkowych problemów w sieci. Przydatne informacje dla swojej codziennej pracy znajdą w książce osoby zajmujące się komunikacją, właściciele małych firm i managerowie korporacji oraz wszyscy, którzy promując w sieci i mediach społecznościowych swe usługi, produkty lub instytucje obawiają się negatywnych reakcji i hejtu, albo już mają z tym do czynienia.

Oficjalna premiera książki miała miejsce w trakcie jubileuszowego XX Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie. Sponsorem publikacji jest Press Service Monitoring Mediów. Patronat honorowy nad wydaniem objęło Polskie Stowarzyszenie Public Relations, a partnerami medialnymi są: Agencja Informacyjna „Newseria”, „Brief”, „OOH Magazine”, Mediarun.com, Mediafun.pl, NowyMarketing.pl i Porozmawiajmy.com.

Dziś w Internecie jesteśmy wszyscy – dlatego musimy wiedzieć jak się w nim odnajdywać

Przeciętny Polak spędza dziennie w Internecie 6 godzin i 26 minut – czyli ponad ¼ swojego życia, w tym średnio dwie godziny korzysta z mediów społecznościowych.¹ Przenieśliśmy się wszyscy do sieci i to samo zrobiły: nasze biznesy, instytucje publiczne i organizacje. W samym portalu Facebook blisko 3 miliony Polaków ma uprawnienia do administrowania różnego rodzaju profilami², a przecież są jeszcze opinie w google, które możemy wystawić na temat dowolnego miejsca świadczącego usługi, inne portale, blogi, czy strony www i każde z tych miejsc to źródło potencjalnego kryzysu.

Dzisiaj nie da się prowadzić biznesu, ani jakiejkolwiek innej działalności bez obecności w sieci. A to oznacza, że prędzej czy później pojawią się mniejsze lub większe problemy. Bo w Internecie jest hejt i bardzo dużo negatywnych emocji, więc kryzysów z tym związanych jest i będzie coraz więcej. Żeby sobie z nimi we właściwy sposób radzić trzeba mieć odpowiednią wiedzę lub doświadczenie. Firmy i instytucje w Polsce to doświadczenie zdobywają najczęściej już w boju, a to jest najdroższa z form uczenia się jak zarządzać kryzysami. Dużo efektywniej jest poznać ten know-how poprzez nasz poradnik.

Adam Łaszyn, szef agencji Alert Media Communications i główny autor książki

Internet to teraz źródło potencjalnych zagrożeń dla prawie każdego z nas

Obawę przed internetem potwierdzają badania prowadzone wśród osób, zajmujących się na co dzień komunikacją. W badaniu Krysometr 2020 trzy na cztery z najczęściej wymienianych potencjalnych przyczyn kryzysów dotyczyły właśnie sieci i obejmowały takie zagrożenia jak: fakenews i deepfake, cyberataki i wycieki danych, czy hejtostrofy i fale negatywnych komentarzy w sieci. Co ważniejsze jednak ten problem dotyczy nie tylko PR managerów, ale każdego, kogo biznes jest z siecią związany. Przekonują się o tym co chwilę na przykład właściciele hoteli, restauracji, klubów fitness, sklepów internetowych czy kancelarii prawnych, wobec których pojawiają się w sieci³ negatywne komentarze często przeradzające się w kryzysy.

Niezmiernie rekomenduję tę książkę do umieszczenia w bibliotece każdej organizacji w ogólnodostępnym miejscu. W świecie online kryzys jednocześnie bowiem przeraża i fascynuje. Przeraża, bo potężne narzędzia do walki z firmą otrzymują trolle, hejterzy, zwykli konsumenci czy też mniej świadomi internauci mający do dyspozycji cały arsenał broni: od fake newsów przez memy, deep fake czy całe antyprofile. Fascynuje, bo dobrze przygotowana strategia działań umożliwia nie tylko wyjście obronną ręką z awaryjnej sytuacji, ale też przekucie kryzysu w sukces.

Maciek ‘mediafun” Budzich, współtwórca polskiej blogosfery i autor bloga mediafun.pl

Praktyczne porady, case studies i wyjaśnienie najgroźniejszych internetowych zjawisk

„e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie” – to ponad 250 stron, na których czytelnik znajdzie bazujące na wieloletnim doświadczeniu autorów, praktyczne porady na temat tego jak do kryzysów się przygotować, przeciwdziałać im i zarządzać. Ta część poprzedzona jest wyjaśnieniem natury i podstawowych mechanizmów rządzących kryzysami i takim sieciowymi zjawiskami jak fake news, hejt, czy trolling. W książce znajdują się liczne studia przypadków (case studies) i opisy błędów popełnianych w sieci przez firmy i organizacje, a także wskazania dobrych praktyk z zakresu zarządzania kryzysem wizerunkowym w internecie.

Ten poradnik jest jak instrukcja przeciwpożarowa. A czy może cię spotkać coś gorszego niż pożar? Tak, pożar w labiryncie, z którego ani nie wiesz, gdzie uciekać, ani jak ugasić rosnące płomienie. A tym jest właśnie kryzys w świecie online dla wszystkich dotkniętych problemami w sieci. W takich chwilach potrzeba jasnej mapy. Na pomoc przychodzi ta książka. Dzięki jasnej strukturze i wielu przykładom każda osoba poszukująca pomocy znajdzie w niej dla siebie cenną wiedzę zarówno na temat ratowania się w trudnej sytuacji, jak i zapobiegania kryzysom. Jestem przekonana, że mimo zmieniających się platform i narzędzi ten poradnik długo pozostanie aktualny.

Luiza Jurgiel – Żyła, Prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które jest patronem honorowym książki

Więcej o książce

Książka „e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie” powstała pod redakcją Adama Łaszyna, Prezesa Alert Media Communications i autora poradnika „Media i Ty”. Jest on głównym autorem książki. Wybrane rozdziały przygotowywane zostały przez konsultantów agencji – Krzysztofa Tomczyńskiego, Beatę Łaszyn, Karolinę Papuć, Kingę Gorę, Marlenę Garucką – Kubajek, Renatę Młotek, Katarzynę Toczyską i Wiktorię Chudek, którzy na bieżąco w swej codziennej pracy zajmują się omawianymi w książce zagadnieniami kryzysowymi. W publikacji znajdują się również komentarze eksperckie i podsumowania autorstwa zarówno przedstawicieli świata biznesu, jak i nauki oraz różnego rodzaju instytucji, a nawet księdza katolickiego.

Książkę można zakupić za pośrednictwem strony e-kryzys.pl lub na stronie wydawnictwa Message House: wmh.com.pl

¹Raport „Digital 2020.Poland”, We are social i Hootsuite, https://datareportal.com/reports/digital-2020-poland

²Dane na podstawie systemu reklamowego Facebook

³Badanie Kryzysometr 2020 – więcej na https://amc.alertmedia.pl/aktualnosci/pr/480191/skad-nadejda-kryzysy-wizerunkowe-2020-roku


Źródło:  Informacja prasowa Wydawnictwa Message House

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

PlayStation 5 zadebiutuje w Polsce 19 listopada

Sony Interactive Entertainment ma przyjemność ogłosić datę premiery oraz cenę długo wyczekiwanej konsoli następnej generacji, PlayStation®5. Firma ujawniła także kolejne tytuły na PS5™, w tym Final Fantasy XVI, Fortnite, Hogwarts Legacy oraz nową grę z serii God of War.

12 listopada PS5 zadebiutuje na siedmiu kluczowych rynkach: w USA, Kanadzie, Meksyku, Australii, Nowej Zelandii, Japonii oraz Korei Południowej. 19 listopada dołączy reszta świata*, w tym Europa, Bliski Wschód, Ameryka Południowa, Azja oraz Afryka Południowa. PS5 Digital Edition dostępne będzie w sugerowanej cenie detalicznej (SCD) 399,99 dolarów amerykańskich / 39 980 jenów / 399,99 euro, z kolei PS5 z napędem Ultra HD Blu-ray™ dostępne będzie w sugerowanej cenie detalicznej, wynoszącej 499,99 dolarów amerykańskich / 49 980 jenów / 499,99 euro. Przedsprzedaż jest już dostępna u wybranych partnerów handlowych w naszym kraju.

Oba modele PS5 wykorzystują ten sam specjalny procesor ze zintegrowanym układem graficznym, zapewniający grafikę wysokiej jakości w rozdzielczości 4K, oraz ultraszybki dysk SSD i zintegrowany układ I/O dla błyskawicznego wczytywania danych. Oba modele PS5 oferują jeszcze głębszą immersję dzięki wyjątkowemu kontrolerowi bezprzewodowemu DualSense i dźwiękowi 3D, by gracze doświadczali identycznej rozgrywki niezależnie od modelu PS5, na jaki się zdecydują.

Odkąd w zeszłym roku ogłosiliśmy naszą konsolę następnej generacji, otrzymaliśmy ogromne wsparcie od twórców i fanów z całego świata. To naprawdę wspaniałe – podkreślił Jim Ryan, prezes i dyrektor generalny Sony Interactive Entertainment. Od premiery PS5 dzieli nas kilka miesięcy. Konsola zaoferuje zupełnie nowe doświadczenia, które z pewnością przerosną oczekiwania graczy w kontekście wyglądu gier, towarzyszącego im dźwięku czy samej rozgrywki. Nie możemy się doczekać, aż nasi fani na własnej skórze doświadczą niesamowitej prędkości, zwiększonej immersji oraz zapierających dech w piersi gier na PS5.

SIE ujawniło kilka nowych tytułów, które zasilą listę gier na PS5. Wśród nich znalazły się:

  • Devil May Cry 5 Special Edition (Capcom)
  • Final Fantasy XVI (Square Enix)
  • Five Nights at Freddy’s Security Breach (Steel Wool Studios i ScottGames)
  • Hogwarts Legacy (Warner Bros. Games)
  • Nowy tytuł z serii God of War (Santa Monica Studio)

Dzięki tytułom takim jak Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Call of Duty: Black Ops Cold War czy Demon’s Souls PS5 otrzyma najlepsze premierowe gry w historii PlayStation, które dostarczą fanom ogromną dawkę wrażeń. Tytuły na wyłączność od SIE Worldwide Studios na PS5 w momencie premiery będą kosztować od 49,99 do 69,99 dolarów amerykańskich (SCD).

By wspierać społeczność PlayStation®4 podczas przejścia na następną generację, SIE udostępni część tytułów na wyłączność także na tę platformę. Będą to: Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Sackboy A Big Adventure oraz Horizon Forbidden West. Te trzy tytuły zostały stworzone z myślą o PS5 i jej wyjątkowych funkcjach, takich jak ultraszybki dysk SSD oraz kontroler DualSense, jednak po premierze będą się z nimi mogli zapoznać także posiadacze PS4. Cyfrowe wersje premierowych gier na PS4 zawierać będą darmową aktualizację na obie wersje PS5, z kolei wersje pudełkowe tych tytułów na PS4 otrzymają darmową aktualizację na PS5 z napędem Ultra HD Blu-Ray.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Influencerzy do bolidów! Premiera gry F1 2020

Polscy influencerzy przez trzy kolejne weekendy lipca będą ze sobą rywalizować w wyzwaniu przygotowanym przez F1® 2020!

Światło dzienne ujrzała nowa odsłona Formuły 1 od Codemasters. Jedną z największych atrakcji w F1® 2020 będzie tryb Mój Zespół, w którym wcielimy się jednocześnie w rolę kierowcy oraz dyrektora całego zespołu. Nie tylko będziemy mogli sprawdzić swoje umiejętności za kółkiem, ale również przyjdzie nam podejmować strategiczne decyzje, jak np. wybór kolegi do zespołu, silnika do bolidu, czy decydować o przepływie finansów.

Hasło towarzyszące tegorocznej premierze to “Pościgajmy się razem”, które odnosi się do dodanego nowego trybu – podzielonego ekranu. Pozwala on ścigać się dwóm osobom na jednym ekranie, dokładnie tak jak zapamiętaliśmy to z gier retro. Fani internetowej rozgrywki ponownie mogą liczyć na wyścigi przez sieć, w których może wziąć udział do 20 kierowców.  W związku z tym, aby pokazać jak świetną formą rozrywki może być wspólna gra w  F1® 2020, polscy entuzjaści cyfrowej rywalizacji, a dokładniej dziennikarze, rajdowcy i osoby ze świata gamingu, przez trzy kolejne tygodnie lipca zasiądą za kierownicą wirtualnych bolidów!

12, 19 oraz 26 lipca łącznie 20 osób spróbuje się wcielić w rolę kierowcy bolidu królowej motorsportu. Wśród uczestników znajdą się takie osoby jak PAGO, Gosia Rdest, Saju, KromkaChleba, HS i inni! W każdą niedzielę wezmą udział w jednym wyścigu, a na koniec wyłonimy jednego mistrza, który otrzyma miano najszybszego nadwiślańskiego influencera. Rywalizację zawodników będzie można oglądać na żywo w telewizji na kanale Gametoon.

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Skutecznie potrafi łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Justyna Oracz

Premiera Nowego Peugeot 508 od 180heartbeats + Jung v Matt akcentowała jego atuty podczas jazdy w dzień i w nocy

Pomysłem na kolację w ciemności, podczas której dziennikarzom zaprezentowano nowego Peugeot 508 z systemem Night Vision, dział eventów 180heartbeats + Jung v Matt wygrał przetarg na zorganizowanie premiery nowego auta Grupy PSA.

Kolacja pomogła wyeksponować zalety Night Vision – systemu, który umożliwia kierowcy lepsze prowadzenie samochodu w ciemnościach. Technologia, wykorzystując obraz z kamer podczerwonych, pozwala łatwiej zauważyć ludzi czy zwierzęta na drodze. Ponadto dziennikarze poznali możliwości Nowego Peugeot 508 podczas jazd testowych malowniczymi trasami w okolicach Olsztyna, które agencja zaplanowała razem z zawodowym instruktorem jazd testowych – Maciejem Bocheńskim. Po stronie agencji było również  przygotowanie scenografii i brandingu, wybór miejsca, logistyka oraz zaproszenie uczestników – w wydarzeniu wzięło udział w sumie 30 dziennikarzy z branży motoryzacyjnej.

Fot. Robert Korybut,okamgnienie.pl
Fot. Robert Korybut,okamgnienie.pl
Fot. Robert Korybut,okamgnienie.pl
Fot. Robert Korybut, okamgnienie.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Mi A2 i Mi A2 Lite – dwa nowe telefony z Android One od Xiaomi

Firma Xiaomi zaprezentowała dwa nowe smartfony z Android One. Modele Mi A2 oraz Mi A2 Lite są kolejną generacją telefonów z tym systemem. Mi A2 pojawi się w Polsce od 13 sierpnia. Pierwszy model telefonu z systemem Android One - Mi A1 - został wprowadzony we wrześniu 2017 roku.

  • Mi A2 wyposażony jest w podwójny aparat tylny (12MP+20MP) wspierany przez AI oraz przedni aparat o rozdzielczości 20MP.
  • Telefon napędzany jest procesorem Qualcomm® SnapdragonTM 660 SoC, który wspiera technologia Qualcomm® Artificial Intelligence Engine (AIE).
  • Mi A2 Lite to smartfon z podwójnym aparatem 12MP+5MP oraz baterią o pojemności 4,000 mAh.

Telefony Mi A2 oraz Mi A2 Lite jeszcze bardziej wzmocnią naszą współpracę z Google. Wierzę, że doświadczenie zdobyte przy produkcji poprzedniego modelu oraz jego entuzjastyczny odbiór przełożą się na sukces Mi A2. Mamy nadzieję, że dobra cena telefonu podbije serca użytkowników na całym świecie – powiedział Xiang Wang, wiceprezes Xiaomi.

Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni reakcją naszych klientów na telefon Mi A1. Cieszymy się, że w tym roku poszerzyliśmy współpracę i wprowadziliśmy na rynek dwa nowe urządzenia, Mi A2 i Mi A2 Lite. Nie możemy się doczekać, by pokazać je całemu światu – dodał Jamie Rosenberg, wiceprezes Google ds. systemu Android i Play Business.

Mi A2 – unikalny design i podwójny tylny aparat

Mi A2 wyposażony jest w 5,99-calowy ekran o proporcjach 18:9 z funkcją pełnoekranowego wyświetlania i chroniony przez 2,5D Corning® Gorilla® Glass 5. Telefon zamknięty jest w aluminiowej obudowie unibody z zaokrąglonym tylnym panelem o grubości 7,3 mm, co wpływa na jego estetykę i ergonomię. Ponadto smartfon wyróżnia się przednim aparatem Sony IMX376 o rozdzielczości 20MP oraz podwójnym aparatem tylnym 12MP (Sony IMX486) + 20MP (Sony IMX376) wpieranym przez AI. Taka konfiguracja jest rzadkością w telefonach w tej półce cenowej.

Dzięki technologii Super Pixel (informacje z czterech pikseli tworzą jeden o rozmiarze 2.0 µm), która poprawia czułość na światło, zdjęcia są jaśniejsze i bardziej przejrzyste nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Aparat wykorzystuje także efekty AI Portrait, AI Beautify 4.0 i HDR, a specjalna lampa emitująca naturalne światło o barwie 4500K powala na robienie jeszcze lepszych „selfie”.

Tylny aparat 20MP również wyposażony jest w technologię Super Pixel (2µm 4 in 1) z obiektywem o świetle f/1.75, co umożliwia robienie wyraźniejszych i bardziej nasyconych zdjęć nawet w słabych warunkach oświetleniowych. Połączony jest z drugim aparatem 12MP także z obiektywem f/1.75, w którym wielkość pojedynczego piksela wynosi 1,25µm i tym samym pozwala na robienie zdjęć z efektem bokeh. Inną użyteczną funkcją MI A2 jest możliwość ręcznego wyboru jednego z tylnych aparatów, 20MP lub 12MP, w zależności od oświetlenia.

Mi A2 to telefon z procesorem Qualcomm® SnapdragonTM 660 z technologią Artificial Intelligence Engine z rdzeniami Kryo, wspieranym nawet do 6 GB LPDDR4x RAM. Smartfon wyposażony jest w USB typu C i baterię o pojemności 3010 mAh.

Mi A2 Lite – podwójny aparat i pojemna bateria

Mi A2 Lite jest jednym z pierwszych telefonów z systemem Android One o proporcjach ekranu 19:9. Jego przekątna wynosi 5.84”, a rozdzielczość to FHD+. Dzięki kompaktowej obudowie doskonale nadaje się do obsługi jedną ręką. Ekran ma również kilka dodatkowych funkcji takich jak m.in. autokontrast, tryb czytania czy tryb nocny.

Tylny podwójny aparat Mi A2 Lite 12MP (o rozdzielności piksela 1,25 µm) + 5MP wpierany jest przez sztuczną inteligencję. Przedni aparat o rozdzielczości 5MP z funkcją AI Portrait Mode, pozwala uzyskać efekt bokeh bez dodatkowego obiektywu.

Dzięki baterii o pojemności 4000mAh i procesorowi Qualcomm Snapdragon 625, z telefonu Mi A2 Lite można korzystać nawet przez 6 godzin grania czy 34 godziny słuchania muzyki.

Android One i innowacje od Google

Wparcie Android One w telefonach Mi A2 i Mi A2 Lite, które operują na systemie Android 8.1, pozwala zoptymalizować pracę baterii poprzez uczenie się nawyków użytkowników, co skutkuje dłuższym czasem jej pracy. Ponadto dzięki Google Assistant i Google Lens, system umożliwia szybsze znajdowanie potrzebnych informacji. Dzięki comiesięcznym aktualizacjom oprogramowania i wbudowanej usłudze Google Play Protect zostają zachowane wszystkie kwestie bezpieczeństwa użytkowania. Ponadto Mi A2 i Mi A2 Lite współpracują z Google Project Treble, dzięki czemu otrzymują aktualizacje znacznie szybciej niż inni posiadacze systemu Android.

Cena i dostępność

Mi A2 będzie dostępny w Polsce w dwóch wersjach: 4GB+32 GB oraz 4GB+64 GB. Natomiast Mi A2 Lite w wariantach 3GB+32GB oraz 4GB+64GB. Mi A2 będzie dostępny od 13 sierpnia na stronie x-kom.pl, natomiast Mi A2 Lite w sierpniu. Klienci będę mieli do wyboru trzy wersje kolorystyczne obu telefonów: niebieską, czarną oraz złotą.

Mi A2 w Hiszpanii ukaże się w trzech wersjach: 4GB+32GB za 249€, 4GB+64GB za 279€ oraz 6GB+128GB za 349€. Natomiast Mi A2 Lite w wariantach 3GB+32GB za 179€ i 4GB+64GB za 229€. Urządzenia pojawią się w sumie na 40 rynkach. Polskie ceny smartfonów zostaną zaprezentowane wkrótce.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF