...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Znamy agendę czerwcowego spotkania DIMAQ Voice!

Wielkimi krokami zbliżamy się do 8. już spotkania DIMAQ Voice. Jak zwykle organizatorzy gwarantują potężną dawkę marketingowej wiedzy przekazywanej przez najlepszych ekspertów z branży. Zapraszamy 26 czerwca do Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy.

W programie nadchodzącego wydarzenia:

17:35 – 18:00 Voice Presentation – Twój głos w prezentacjach, Daniel Bordman, www.bordman.pl

Przygotowując się do prezentacji przed klientem, partnerem biznesowym w czy zarządem, liczą się dane i fakty. Jednak to jak to zrobisz może mieć kluczowe znaczenie, czy Twój pomysł, idea czy usługa zostanie zaakceptowana czy nie. Dlatego zebrałem dla Ciebie zestaw narzędzi bazujących tylko na głosie, które ułatwiają przyciągnięcie i utrzymanie uwagi.

18:10 – 18:35 Social Selling dla marketerów B2B, Łukasz Kosuniak, Grow Consulting

Jak marketing może organizować i wspierać działania social sellingowe. Praktyczne wskazówki dla osób, które chcą wykorzystać potencjał sieci społecznościowych do generowania wartościowych leadów oraz tworzenia profesjonalnego wizerunku organizacji i jej pracowników.

18:45 – 19:10 Jak wdrożyć content marketing w e-commerce i nie tylko tu?, Agata Chmielewska, E-commerce & Online Marketing Consultant

Wszędzie słyszysz, że content marketing działa i to podstawa, ale nie wiesz jak do niego podejść? A może po prostu nie masz pomysłu jak go wdrożyć w Twoje działania marketingowe? Przyjdź i naucz się w content, a także zobacz jak to robią inni i dlaczego robią to dobrze.

Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2SKNcSe

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/2EN2ZqK

Partnerem spotkań jest Goldensubmarine

O DIMAQ

Program certyfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ został opracowany przez ekspertów IAB Polska, a następnie wdrożony pod koniec 2015 r. w Polsce, a potem w kilku krajach europejskich (Bośnia i Hercegowina, Cypr, Czarnogóra, Grecja, Rumunia, Serbia, Słowenia i Słowacja). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji – otrzymało już do tej pory w Polsce ponad 1000 osób. Jego ważność jest ograniczona czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Live o Liveach – jak prezentować się przed kamerą…

prezentacja przed kamerą

Jak przygotować się do występu przed kamerą? Jak się przed nią prezentować? Jak mówić do kamery oraz jak radzić sobie z tikami czy jąkaniem? Piotr Król w rozmowie z Sylwią Dąbrowską omawia sekrety prezentacji przed kamerą.

Zobacz również: https://www.facebook.com/teacherkaPL/


Autor: 

piotr_król

Piotr Król – konsultant e-marketingu, informatyk, przedsiębiorca, certyfikowany specjalista Microsoftu, Cisco oraz project manager. Od ponad 13 lat organizuje szkolenia biznesowe z zakresu zarządzania projektami, informatyczne, nowych technologii oraz marketingu internetowego. Doradza firmom oraz klientom indywidualnym w zakresie efektywnych strategii marketingowych opartych o najnowsze narzędzia dostępne na rynku. W marketingu internetowym stawia na integrację działań online z offline. Pracuje zgodnie z ideą – Powiedz mi, co robisz, a ja znajdę technologię, która ułatwi Ci życie. Rozumie problemy, z jakimi zmagają się współczesne firmy, pomaga im osiągać cele szybciej i efektywniej, korzystając z innowacyjnych sposobów dostępnych na rynku. Wspiera swoich klientów w procesie budowania pozycji i podnoszenia zysków za pomocą growth hackingu, Facebooka, networkingu oraz wideo marketingu. Specjalizuje się w transmisjach na żywo. Zorganizował ponad 640 webinarów dla 20 500 osób w 12 branżach oraz ponad 750 live’ów. Łącznie ponad 1680 h wideo na żywo w internecie (1 520 000 wyświetleń live’ów) jako organizator, producent, reżyser, wsparcie techniczne i marketingowe. Jest twórcą pierwszego na pomorzu Pogotowia Komputerowego oraz pomysłodawcą i organizatorem konferencji Success Man, Success Woman oraz wielu innych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF